Als je op jullie site wil gaan kijken ben je verplicht om cookies te accepteren.

CHANTAGE!

Prima ervaring

Prima geholpen En vriendelijk personeel

Top ervaring.

Motor, Deauville NT 700, gekocht en mijn eigen motor ingeruild. Prijs was fair. Communicatie is uitstekend. Je wordt er gewoon altijd fijn geholpen. Een mooi team!

Een man een man, een woord een woord...!

Als grote bewonderaar van de Aprilia MOTO 6.5 ben je altijd op zoek naar informatie over de Moto en soms ook naar onderdelen. Juist het vinden van de onderdelen is een zoekplaatje. Dan blijkt dat MotorSparePartner. Com regelmatig een behoorlijk aanbod heeft van gebruikte onderdelen, waar ik vaak vind wat ik zoek (ook voor mede hobbyisten). De service is uitstekend en binnen een paar dagen heb je het in huis. Ik weet dat Leerkus Mororfun ook regelmatig een Aprilia MOTO 6.5 in het assortiment heeft, dus als mij de vraag wordt gesteld door iemand die er eentje zoekt, dan verwijs ik 'm door naar Twello. Van mij krijgen ze 5 sterren.

altijd een fijn adres

onlangs weer even langs geweest voor wat onderdeeltje voor een project, altijd weer fijn geholpen.

Prima , alles volgens afspraak

Via een veilingsite een motor gekocht, die precies zo was als beschreven. Een betrouwbare zaak dus.

Zoals het hoort

Online mooie set 2e hands uitlaten te koop via marketplace. Via marketplace paar vragen gesteld, liet 2 dagen op zich wachten, drukte denk ik, geen probleem. Online deal gemaakt, dag later uitlaten al in huis, met factuur. Top!

Goede motor voor een prijs

Mooie motoren te koop en vriendelijke medewerkers. Ben gaan kijken naar een aprillia RSV mille. Het zadel bleek kapot dus werd er meteen een nieuw zadel op gezet. Motor rijd heerlijk en een goede prijs. Zeer tevreden zo hier zo weer een motor kunnen kopen

Motorbeleving ten top

Medewerkers en eigenaar zijn bevlogen van de motoren! Service is hoog en onderdelen zijn er plenty aanwezig! Hier is het nog genieten van de geur van benzine en prachtige motoren!

Zeer tevreden over de service

Heb zojuist een Kawa occasion er6n, kreeg goede service bij aflevering maakt niet uit of het een tweedehandsje is Zeer tevreden over de gang van zaken Kan het zeker bij andere aanbevelen

Meer aandacht voor de kleine dingen kan je groot maken.

Motor gekocht.... naar huis gereden, onderweg er achter gekomen dat remlicht niet deed. Zaten de stekkertjes van zowel handrem al voetrem los. Ook zat de achterband verkeerd gemonteerd. Eerst zeiden ze dat het niet hun fout was dat de band verkeerd om zat, omdat zij de band niet gemonteerd hadden. Toch kon ik weer terug rijden om het te laten fixen. Verder toch fijn bedrijf met eerlijk advies.

De klant staat voorop

Ik had moeite met het oppompen van mijn banden bij de benzinepomp. Ik kon met de bandenpomp niet goed bij het ventiel. Ik kreeg gratis een hulpstukje. Als voorbeeld van één van mijn ervaringen

Al was het alleen maar om het feit dat die gasten daar heel aardig zijn.

Alles ok daar.

Klantvriendelijk, snel en mooie motoren

Een 2e hands motor aangeschaft bij Motofun. De motor moest nog geïmporteerd worden, dus afgesproken dat ik hem met 2 weken kon ophalen. Nog binnen 2 weken stond de motor klaar om op te halen. Motor netjes geleverd met afleverbeurt waarbij ze alle essentiële zaken controleren en/of vervangen. Daarnaast is de motor netjes gewassen. 2 dagen na het ophalen, is waarschijnlijk tijdens het rijden de olievuldop uit de motor gevallen. Hoe dit gekomen is, is mij niet duidelijk, echter na een belletje met Motofun was dit snel opgelost. Ze zouden mij een nieuwe dop en 2L olie sturen. De olie en dop had ik de volgende dag al binnen via de post. Al met al goed geholpen, dikke duim!

Afspraken zijn goed nagekomen

Voor onderhoud van mijn motor was twee weken afgesproken. Na bijna twee weken belde ik wanneer de motor klaar was, maar toen moesten er nog onderdelen binnen komen, wat mij een klein beetje teleurstellende. Maar twee dagen later was de motor toch klaar, waarvan ik opkeek. Ook nog netjes gewassen. Uiteindelijk een prima resultaat!

Super vriendelijke en snelle service

Snel, goed en uiterst vriendelijk

Ik persoonlijk vind het een top motor zaak zeer klant vriendelijk

Heel goed. Prettig contact

Prettig.

Motor gebracht voor een servicebeurt. Er was even een miscommunicatie over wanneer de motor klaar was maar dat is goed gekomen. Voor de rest dik tevreden!

Super goede service en top kwaliteit aan motoren

We hebben onze 4e motor gekocht een aanbeveling voor een ieder!

Vriendelijke en betrouwbare service

De eigenaar en zijn team zijn vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Klantvriendelijk, zeer goede service. Zijn er problemen? Ze worden vakkundig opgelost. Super. Ga zeker terugkomen.

Goed geholpen en probleem met starten en accu probleem verholpen.

Goed geholpen en probleem met starten en accu probleem verholpen, meegedacht en binnen een week weer de weg op. Tevens afgesproken indien zich weer voordoet, terugkomen en wellicht zwaardere accu erin.

Vlotte service

Voor het eerst bij Motofun geweest voor reparatie. Vriendelijke mensen en een vlotte service!

Perfect , zeker een aanrader !

Ik ben nu de trotse bezitter van een prachtige Aprilia rsv mille R dankzij Leerkens motofun ! Niet zo evident om een motor te kopen in deze moeilijke tijd want vanuit Belgie even komen keuren zat er dus niet in. De mensen van motofun hebben mij hier fantastisch mee geholpen. Geen enkele vraag was te veel, extra foto’s , filmpjes, uitleg, noem maar op. De motor is ook netjes ,en voor een meer dan nette prijs, hier bij mij voor de deur afgezet. Altijd even afwachten wat er dan uit de bestelwagen gaat komen maar nee hoor, een super nette machine nog mooier dan op alle foto’s die ik gezien had ! Ben er super blij mee ...... Bedankt jongens en ik kom beslist nog wel eens langs als we terug de grens over mogen. Benny