Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Prima service, vriendelijk, vakkundig personeel.
Beveelt aan
10 September 2023
Karin Roerdink
Eefde
Knipperlicht voor mijn motorfiets besteld, via hun site kan je niet missen omdat je het model moet kiezen en bouwjaar. Men leverde echter een knipperlicht voor een ander model. 3 emails gestuurd, helaas geen reactie. 6x proberen bellen, 1x nam men op maar niet in de winkel. Men ging antwoorden op mijn email, maar helaas heb ik niets ontvangen.
Beveelt niet aan
19 May 2023
David Michiels
TEMSE
Snel en goed geholpen. In middels al 4.000 probleemloze kilometers gereden met de RSV Mille die ik bij Motofun heb gekocht. Daarnaast hadden ze goede koffie. Bedankt!
Beveelt aan
8 January 2023
Koen
Zutphen
I am satisfied with the business from start to finish. They took care of everything, including transportation with speed and seriousness.
Beveelt aan
4 January 2023
Paulo
Oporto
Afgelopen week mijn GSR gehaald, alle accessoires netjes gemonteerd zoals afgesproken. Super vriendelijk personeel! Komen hun gemaakte afspraken na. Laat het mooie weer maar komen!! Maken we het eerste ritje weer naar leerkes motofun voor een kop koffie
Beveelt aan
4 January 2023
Ruud
Almelo
Goede motorzaak, vakkundig personeel en prima service.
Beveelt aan
4 January 2023
Martijn
Utrecht
Verschillende motoren gekocht en andere weer ingeruild, altijd vlot zaken gedaan voor een goede prijs Super goed team , gezellige zaak waar de koffie klaar staat, het personeel verstand van zaken heeft en een geweldig aanbod van diverse motoren en prijsklassen Dit is echt een zaak van de oude stempel waar gebeurd wat men beloofd
Beveelt aan
4 January 2023
Gerhard
Almelo
Heel blij met mijn aangeschafte motor. Zag hem op de site staan, en omdat ik van ver moest komen, eerst veel telefonisch contact gehad. Ik kreeg antwoorden op mijn vragen, en duidelijke info. Na de testrit, de koop gesloten. Weekje later kon ik mijn nieuwe Ducati ophalen, ze hebben me netjes vanaf station opgehaald, wat ook prima te lopen was geweest. Mijn eerste rit naar Roden met een big smile gemaakt. Fijn bedrijf, goede motor
Beveelt aan
4 January 2023
Petra
Roden (Dr)
Al vele jaren trouwe klant bij dit bedrijf. Diverse motoren gekocht en laten onderhouden daar. Koffie staat altijd klaar en de service is uitmuntend. Staan graag voor je klaar om te helpen. Vriendelijk en professioneel personeel
Beveelt aan
4 January 2023
Martijn
Markelo
Afgelopen voorjaar/zomer heb ik een Ducati Scrambler gekocht bij de heren van Motofun. Ik had de motor gezien via Marktplaats. Toen ik eenmaal in Twello aan de zaak was zag ik dat ze een ruim aanbod van jonge motorfietsen hadden (meer dan dat ik in eerste instantie dacht!). Ik werd goed ontvangen en ze hebben mij netjes te woord gestaan. Na het maken van een testrit op twee verschillende motoren heb ik toch de keuze gemaakt voor de Ducati. Hij zag er netjes uit, ik heb hem gekocht met een beurt en garantie. Ik kon hem met een paar dagen ophalen en sinds dien heb ik al duizenden probleemloze kilometers gemaakt. Helemaal top, ga zo door Motofun!
Beveelt aan
4 January 2023
Anton
Nijmegen
Robbie Leerkes is al jaren een begrip voor me! Samen met zijn team maken ze een top belevenis en aan iedereen is te merken dat ze passie hebben voor motoren! Daarnaast weten ze waar ze het over hebben en ze houden je goed op de hoogte als je iets besteld! Top zaak!
Beveelt aan
4 January 2023
Arnold de Roo
Emmer Compascuum
Ik heb een Ducati gekocht in goed vertrouwen zou helemaal nagekeken zijn ik was nog geen 5 km weg of oliefilter zat los gevolgd olie liep eruit. Opgehaald gerepareerd weg vervolgd km teller werkte niet band voor liep langzaam plus voorvork was afgebroken wat een troep ze mij hebben verkocht. Door persoonlijke omstandighede plus ik vertrouwde de motor nier meer teveel mankementen. Heeft hij de motor van mij terug gekocht voor een ***lig bedrag. Ja zei die het is winter en dan raak ik zen niet kwijt ge*** even later stond die op de site voor hetzelfde bedrag waar ik hem voor had gekocht en binnen een maand was die weg. Motorfun noemen ze dat **********
Beveelt niet aan
31 December 2022
Marc
Harderwijk
Goedemorgen Marco,
In september 2018 heb jij een motor bij ons gekocht. Vlak na aankoop hebben wij netjes -
- zoals wij dat altijd onder garantie doen - een probleem verholpen. Door jouw persoonlijke omstandigheden heb jij binnen 3 maanden daarna de motor aan ons terug verkocht, uiteraard met wederzijdse instemming (!!). Ondanks dat het midwinter was is de motor tegen verwachting in toch redelijk snel verkocht.
Nu ben je vorige week bij ons geweest met een andere motor, recent (minder dan 2 maanden geleden) gekocht bij een concullega hier uit de gemeente: aan deze motor mankeerde nogal wat en je voelde je belazerd. In plaats van terug te gaan naar de betreffende verkoper had je graag gezien dat wij jouw motor zouden kopen, met als argument 'een oude rekening vereffenen'. Gezien de staat van de motor hebben wij op een nette manier laten weten niet eens een bod te willen doen; Sorry maar helaas.
Deze teleurstelling heeft jou er schijnbaar toe gedreven om jouw huidige en wellicht oude frustraties te uiten in de vorm van bovenstaande review.
Bij deze onze kant van het verhaal....
Recentelijk een Kawasaki Z650 gekocht bij Motofun. Aangezien ik wat verder weg woon, heb ik van tevoren een afspraak gemaakt om naar deze Kawasaki te kijken en eventueel ook meteen te kopen en mee te nemen. Dit was allemaal geen probleem. Ook op de locatie zelf werd ik vriendelijk ontvangen en wist de medewerker meteen waar ik voor kwam. De zaak oogt misschien een beetje rommelig doordat de motoren dicht op elkaar staan, maar daartegenover staat wel dat zij een zeer groot en gevarieerd aanbod aan motoren hebben. Ik kon meteen een proefrit maken op de Kawasaki. Dit verliep allemaal erg prettig, aangezien het bedrijf aan een mooie weg ligt waar je de motor goed op kunt testen. Na de proefrit heb ik besloten om de motor te kopen (met een afleverbeurt erbij). Het was erg fijn dat ik hier op kon wachten (circa anderhalf uur) vanwege de afstand. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de voorband niet helemaal top was (had ik zelf niet gezien tijdens de proefrit), maar dit werd snel opgelost doordat Motofun een nieuwe band naar mij heeft opgestuurd. Deze had ik al een paar dagen later in huis!
Beveelt aan
8 December 2022
Erwin
Liessel
Recentelijk een Kawasaki Z650 gekocht bij Motofun. Aangezien ik wat verder weg woon, heb ik van tevoren een afspraak gemaakt om naar deze Kawasaki te kijken en eventueel ook meteen te kopen en mee te nemen. Dit was allemaal geen probleem. Ook op de locatie zelf werd ik vriendelijk ontvangen en wist de medewerker meteen waar ik voor kwam. De zaak oogt misschien een beetje rommelig doordat de motoren dicht op elkaar staan, maar daartegenover staat wel dat zij een zeer groot en gevarieerd aanbod aan motoren hebben. Ik kon meteen een proefrit maken op de Kawasaki. Dit verliep allemaal erg prettig, aangezien het bedrijf aan een mooie weg ligt waar je de motor goed op kunt testen. Na de proefrit heb ik besloten om de motor te kopen (met een afleverbeurt erbij). Het was erg fijn dat ik hier op kon wachten (circa anderhalf uur) vanwege de afstand. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat de voorband niet helemaal top was (had ik zelf niet gezien tijdens de proefrit), maar dit werd snel opgelost doordat Motofun een nieuwe band naar mij heeft opgestuurd. Deze had ik al een paar dagen later in huis!
Beveelt aan
8 December 2022
Erwin
Liessel
heb de motor midden dit jaar gekocht en heb er veel plezier mee gehad. echter bij aankoop was het pas na de prijs afspraak dat zij er mee kwamen dat de motor nog ingevoerd moest worden en wij later terug moesten komen vanuit midden brabant.(dit hadden zij wel eerder aan de telefoon kunnen doorgeven) afgesproken dat zij uiteindelijk de motor kwamen brengen alleen bij aflevering werd pas vermeld dat er maar 1 sleutel bij zat.
Beveelt niet aan
14 September 2022
Max
Leende
Goedemorgen Max,
In juli vorig jaar heb je een yamaha mt07 bij ons gekocht. Over het algemeen kunnen de meeste motoren meteen meegenomen worden na een proefrit: In juli is het echter hoogseizoen en de motoren worden in die periode sneller verkocht dan dat we ze klaar kunnen krijgen. Grotendeels komen de meeste mensen de motor later ophalen omdat er nog wensen zijn (bijvoorbeeld telefoonhouder, vermogensaanpassing, handvatverwarming etc). In een enkel geval is de motor geheel rijklaar maar wachten we nog op een kentekenafgifte. We hebben dit misschien over deze betreffende motor niet (duidelijk) gecommuniceerd tijdens de telefonische proefrit afspraak.
Volgens mij hebben we het toch netjes opgelost om de motor kosteloos te komen brengen binnen een week (service?). Hopelijk heb je nog steeds veel plezier van de motor!
Na een tijdje te hebben gezocht en een paar opties te hebben bekeken heb ik eindelijk m'n cagiva Raptor gevonden en nog in de buurt ook. De motor stond na een telefoontje netjes op mij te wachten en alles was al gecontroleerd. Klaar om te rijden dus.. Kortom goede service en komen de afspraken na. Helemaal top.
Beveelt aan
26 July 2022
Bob
Apeldoorn
Prima van informatie, duidelijk. Proefrijden kon direct, een gezellig sfeer.
Beveelt aan
21 June 2022
Rob
Hardenberg
Prima geholpen En vriendelijk personeel
Beveelt aan
18 May 2022
Chris
WARNSVELD
Motor, Deauville NT 700, gekocht en mijn eigen motor ingeruild. Prijs was fair. Communicatie is uitstekend. Je wordt er gewoon altijd fijn geholpen. Een mooi team!
Beveelt aan
22 March 2022
Henk
Twello
Als grote bewonderaar van de Aprilia MOTO 6.5 ben je altijd op zoek naar informatie over de Moto en soms ook naar onderdelen. Juist het vinden van de onderdelen is een zoekplaatje. Dan blijkt dat MotorSparePartner. Com regelmatig een behoorlijk aanbod heeft van gebruikte onderdelen, waar ik vaak vind wat ik zoek (ook voor mede hobbyisten). De service is uitstekend en binnen een paar dagen heb je het in huis. Ik weet dat Leerkus Mororfun ook regelmatig een Aprilia MOTO 6.5 in het assortiment heeft, dus als mij de vraag wordt gesteld door iemand die er eentje zoekt, dan verwijs ik 'm door naar Twello. Van mij krijgen ze 5 sterren.
Beveelt aan
17 March 2022
Erik
Gouda
onlangs weer even langs geweest voor wat onderdeeltje voor een project, altijd weer fijn geholpen.
Beveelt aan
3 January 2022
Gerwin
Voorst
Via een veilingsite een motor gekocht, die precies zo was als beschreven. Een betrouwbare zaak dus.
Beveelt aan
1 December 2021
Ron
ULFT
Online mooie set 2e hands uitlaten te koop via marketplace. Via marketplace paar vragen gesteld, liet 2 dagen op zich wachten, drukte denk ik, geen probleem. Online deal gemaakt, dag later uitlaten al in huis, met factuur. Top!
Beveelt aan
23 October 2021
M.S. Koelen
Den Haag
Mooie motoren te koop en vriendelijke medewerkers. Ben gaan kijken naar een aprillia RSV mille. Het zadel bleek kapot dus werd er meteen een nieuw zadel op gezet. Motor rijd heerlijk en een goede prijs. Zeer tevreden zo hier zo weer een motor kunnen kopen
Beveelt aan
29 September 2021
Marcel
Steyl
Medewerkers en eigenaar zijn bevlogen van de motoren! Service is hoog en onderdelen zijn er plenty aanwezig! Hier is het nog genieten van de geur van benzine en prachtige motoren!
Beveelt aan
14 August 2021
Arnold
Emmer Compascuum
Motofun is actief in de in- en verkoop van voertuigen, en met name gespecialiseerd in gebruikte motorfietsen. Ons streven is Motofun: onze klanten plezier laten beleven aan motoren.
Rijksstraatweg 97
7391MJ Twello
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven