Weer een fijne heen- en terugreis gehad!

De chauffeurs zijn vriendelijk en benaderbaar voor de leerlingen. Even de bagage in en uitladen draaien ze hun handen ook niet voor om. Netjes op tijd afgeleverd op de plaats van bestemming.

Extremely pleased

My request for booking is answered very promptly and the driver is very friendly and efficient. No waiting time. Keep up the good work.

• Would you recommend us? Yes

Stiptheid, betrouwbaar

Vriendelijk personeel, stiptheid en meedenkend.

Geweldig, geen enkele aanmerking, helemaal top.

Het ophalen keurig op tijd en het ophalen van onze gezin verdeeld over 3 adressen was al direct een feestje, mede door de chauffeur deze was vriendelijk, aardig en behulpzaam en zorgde direct voor het "'we gaan op vakantie gevoel". De chauffeur op de terugweg het zelfde geen haast, ondanks problemen op Schiphol, het duurde allemaal heel lang door problemen met de bagage afhandeling, ondanks dat geen probleem, ook de vriendelijk zelve.

Top surves. Vandaar mijn 10

Geweldig om met Van der Laan op reis te gaan!

Op een zeer prettige wijze heb ik overleg gehad met Martijn Vonk om de reservering van het Mispagekoor te regelen voor de reis naar Middelburg op zondag 4 juni 2023. We hadden een gezellige reis met een fantastische en aangename chauffeur die bovendien een prachtige route gekozen had. We vonden het daarom vanzelfsprekend om hem te laten deelnemen aan het diner na afloop van de reis.

Nette vakbekwame chauffeurs

vanaf de kennismaking met planning / omgang met chauffeurs netjes en bekwaam goede rijstijl /afwikkeling netjes geregeld in een woord goede herinnering aan uw bedrijf Top, voor herhaling zeker vatbaar Dank u namens ons koor

Nette en bekwame chauffeurs!

Deze review betreft onze schoolreis naar De Kwakel en naar Plaswijckpark. Mooie schone bussen, nette en bekwame chauffeurs. De bussen waren keurig op tijd.

Service gericht

Chauffeurs zijn altijd vriendelijk en we kunnen direct communiceren qua aankomsttijden.

Perfect!

Fijne chauffeurs, staan er altijd op tijd. Flexibel mocht er toch iets wijzigen en het is mogelijk. Heel fijne maatschappij!

Zeer vriendelijke, professionele chauffeur

Een rit met schoolkinderen is wat mij betreft geslaagd wanneer de chauffeur ontspannen is en een rustige rijstijl heeft. Veiligheid voorop. De chauffeur die onze groep acht naar Den Helder bracht, was (kind)vriendelijk, geduldig en stressbestendig!

Prima!

Wij waren tevreden!

Online wordt er snel gereageerd, offerte en bevestiging van busvervoer naar kamp locatie. Goede bus en vriendelijke chauffeur.

gewoon goed !

Prettige vriedelijke chauffeurs, schone bus die op tijd rijdt. Alles perfect!

Super service!

Wij hadden een team event waarbij 2 touringcars nodig waren voor rond de 80 mensen voor 2 verschillende dagen. Het overleg van te voren met Van der Laan ging perfect en de chauffeurs op de dagen waren op tijd, betrouwbaar, flexibel (route werd aangepast op de terugweg) en service gericht - en het was gezellig in de bussen! Zonder enige twijfel zou ik Van der Laan willen aanbevelen bij iedereen en bij een opkomend event zijn zij de 1e die door ons weer benaderd worden als er vervoer nodig is. Hartelijk dank! Blij met de fijne samenwerking!

Goed!

Fijn contact tijdens reserveren en op de ochtend van ons uitje bleek de bus defect maar dit is prima opgelost door 2 busjes in te zetten.. Verder prima op tijd. Kortom bedankt voor weer een fijne ervaring.

Fijne en spoedige communicatie, goede service

prima geregeld

vlotte reactie op aanvraag. goed overleg en flexibel. vriendelijke chauffeur

goede prijs en snelle afhandeling

Hele aardige chauffeur en zeer behulpzaam. Snelle afhandeling op kantoor. Altijd even vriendelijk

Ruim op tijd aanwezig, sociale chauffeur, contact vooraf ook goed via mail

Ruim op tijd aanwezig, sociale chauffeur, contact vooraf ook goed via mail

Het is allemaal super verlopen

We hadden een hele goede buschauffeur. Zeer vriendelijk en aardig, prima gereden en ook reed hij de bus netjes onder het dakje van de Aula. Prima ervaring gehad.

Klantgericht en komen afspraken na.

De chauffeurs zijn sympathiek, geduldig en bekwaam. Ze staan op de afgesproken tijd voor. Ze rijden rustig en het is comfortabel en schoon in de bus.

het was perfect

Keurig op tijd, prima service voor de gasten. Hulpvaardig met het laden van de bagage en hulp bij in- en uitstappen van de deelnemers. Prima rijstijl. Kortom, het was top!

Twee keer hele vriendelijke chauffeurs, betrouwbare en redelijk goedkope offerte.

Goede service!

Deze zomer gebruik gemaakt van een touringbus omdat we met een groep van 11 mensen van en naar Schiphol gebracht moesten worden! Chauffeurs heel vriendelijk, stonden op de afgesproken tijd klaar. Bij een volgende keer zullen we zeker opnieuw gebruik maken van dit bedrijf!