Top geregeld

prima geregeld

snel duidelijk prettig contact

Altijd snel en betrouwbaar

Soms hebben we bij ons bedrijf snel en ad hoc een koerier nodig, dan bel ik altijd DSA en ze hebben me de laatste 5 jaar nog nooit teleurgesteld!

Perfect geregeld van begin tot eind

Ons spoedtransport begon met een heel efficiënt en duidelijk afgehandeld telefoontje naar DSA Logistiek/Ronald de Kruijff. De chauffeur kreeg zijn instructies goed doorgespeeld en belde ons zoals gevraagd met de aankomsttijd om de artikelen op te halen. Zending is eerder dan afgesproken en bij het juiste adres afgeleverd. Wat ons betreft kon het niet beter gaan.

snelle goede service

Snelle en goede service.

snelle reactie en goede communicatie!

mooi bedrijf

super gegaan, goed geholpen en snelle levering

Top bedrijf!

Snel, betrouwbaar en houd je perfect op de hoogte.

Topservice en prettige medewerkers!

Topservice en prettige medewerkers!

Oplossingsgericht!

Ondanks wat miscommunicatie over de te leveren goederen heeft DSA meegedacht, adequaat , klantgericht een passende oplossing gevonden die voor mij en mijn klant paste. !!TOP!!

Het is goed zaken doen met DSA

Wij maken al vele jaren zakelijk gebruik van de diensten van DSA en zij doen dit op een voortreffelijke wijze. Afgesproken tijden worden nagekomen en zijn voor vragen goed bereikbaar. Dit is een toppertje

Snelle service

Een spoedbestelling geplaatst voor het ophalen en leveren van artikelen voor een bouwwerk en netjes op het gevraagde tijdstip opgehaald en snel geleverd op de bouwplaats.

Altijd goed

Altijd snelle en goede service.

Spoed service super snel :-)

Had vanochtend een spoed pakket binnen 30 minuten werd het op gehaald en is inmiddels ook al afgeleverd. Zeer tevreden

Goed bedrijf!

Als je ze een opdracht geeft snelle reactie, alles wordt keurig en op tijd gehaald en afgeleverd. Wordt duidelijk gecommuniceerd per mail. Kort samengevat een goede en snelle service!

Altijd snel en goed!

makkelijk te bereiken en snel gedaan. Goede afwikkeling en bevestiging van afleveren.

topper

goede communicatie, komen afspraken na, super geregeld.

fijne samewerking met snelle levering

contact is kort en duidelijk, en klanten worden snel geleverd, en ook de terugkoppeling van levering is fijn.

Snel en duidelijk

Nog nooit problemen gehad. Altijd snelle service en goede communicatie!

Meedenken, op tijd en Flexibel

Wij werken al jaren met volle tevredenheid samen met deze koeriersdienst.

gewoon prima

1 belletje en binnen de kortste keren ligt het door mij bestelde deel al op mijn buro, goed geregeld

Ongekend

DSA heeft een hele snelle service. Binnen 5 minuten stapte de koerier in de auto en wij hadden de goederen op tijd in huis. Dikke pluim voor DSA!

Snel en houd zich aan de afspraak.

Als we bellen staat er binnen 45 min een koerier voor je klaar aan huis. Wij zijn zeer tevreden met de koeriersservice en gebruiken de service al weer acht a tien jaar dus is het een aanrader.

een dikke 10, alles perfect geregeld en top service! aanrader

als je een pakketje wilt verzenden wordt je door hen ECHT ONTZORGD. Ze doen wat ze beloven en zijn erg vriendelijk en snel.

Altijd goede service

Wij maken vaak gebruik van DSA Express. Service is altijd goed en naar wens.