Staan altijd voor je klaar!

Regelmatig doen we een beroep op DSA als het buiten ons reguliere transport gaat. Of het nu iets kleins is of een onhandig grote pallet, DSA regelt het gewoon!

Gewoon goede communicatie en service !!!

Korte lijnen snel handelen

Flexibel, snel, efficient en zeer vriendelijk.

Flexibel, snelle service, efficient en zeer vriendelijk.

Altijd bereikbaar en betrouwbaar!

Ons bedrijf Fatelli maakt regelmatig gebruik van de diensten van DSA Logistiek tot onze tevredenheid. Er is altijd een oplossing voor onze spoedaanvragen én tegen een scherp tarief. Kortom; wij bellen geen ander bedrijf dan DSA

normaal fantastisch vandaag ff niet

Vandaag was de koerier wat aan de late kant hierdoor waren de monsters later op de locatie als

Beste Ingmar, Fijn om te horen dat onze samenwerking normaal gesproken fantastisch verloopt, maar door de drukke ochtendspits was onze koerier helaas iets later dan afgesproken. We zullen hier in het vervolg bovenop zitten en hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt!

Geweldig goede service.

De eerste ervaring met DSA Logistiek betrof een spoedcollectie en levering. Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en snelle afhandeling. We zullen zeker nog eens gebruik maken van hun service mocht dat nodig zijn.

Super geregeld

Als ik een offerte opvraag of een rit mailt, binnen enkele minuten een reactie en de koeriers zijn ook snel op locatie! Wij hebben gebruik gemaakt van meerdere diensten in het verleden, maar DSA is voor ons toch wel de koeriersdienst.

Betrouwbaar en snel

Zeer flexibele transport service die altijd op tijd is en de goederen snel en betrouwbaar aflevert in binnen en buitenland.

Super snelle reactie

Super snelle reactie op mijn email gehad. Top

Snel geregeld

Super geregeld

Top bedrijf!!

Goede ervaringen met DSA Altijd snel in reactie en gunstig in prijs., Leveringen altijd probleemloos en voorzien van foto;s na voltooing opdracht.

ruim 2 uur onderweg geweest ipv 1 uur en 15 minuten

zie boven

Vriendelijk en snel

Top geregeld, vriendelijke en snelle communicatie.

Fantastische service!!

Wat een service! Gelijk al bij het 1e contact werd er meegedacht aan een oplossing En ontzettend snel een passende oplossing geboden.

x

Snelle service en erg prettig contact

Goede service, snel, professioneel,

top geregeld

top geregeld

Zeer tevreden afspraken worden nagekomen.

Zeer tevreden. Afspraken worden nagekomen en krijg zelfs nog netjes een bevestiging met foto's dat de spullen netjes zijn afgeleverd

Perfecte eerste ervaring

Vandaag met spoed uitgeweken naar DSA logistiek. Niks op aan te merken, een top eerste ervaring!

Snelle service

Binnen een half uur het pakket opgehaald en direct gebracht op de gewenste locatie.

Zeer snel afgeleverd

Zeer goede service, wat wordt beloofd wordt nagekomen.

Prettige samenwerking

Via het boekingssysteem weten we meteen waar we aan toe zijn. En is er iets bijzonders dan is er altijd wel een oplossing.

DSA Logistiek heeft een snelle service. koerier word geboekt en meestal binnen een half uur worden de spullen opgehaald en gebracht naar de plaats van bestemming. Tripa is zeer tevreden.

Nette mensen aan de telefoon

De afhandeling verloopt goed.

PERFECT!

snel en accuraat