The programme was much fresher and tighter than previous years. The learning experience was much better and the trainer (Coen) held it all together well. Very good to refresh my knowledge like this once a year. Thank you for a great programme! :)
Na 1,5 uur training welgeteld 1 volwassen pop 3 minuten gereanimeerd. Echt zonde van mijn tijd! Deze training kan veel effectiever gegeven worden door in kleine groepjes zelfstandig uiteen te gaan voor de opdrachten i.p.v. met zijn allen alle opdrachten stuk voor stuk met de trainster af te gaan. Deze trainster kan nog wel een cursus effectief les geven gebruiken. Deze herhalingsmiddag valt erg tegen als je de fantastische tweedaagse basistraining BHV/EHBO van collega Frank hebt gehad een jaar terug nog bij jullie in het oude pand in Beverwijk. Ik had daardoor meer verwacht van deze herhalingsmiddag.
De BHV herhalingscursus sluit goed aan bij de onze werksituatie. De docenten hebben gedegen kennis van zaken en kunnen helder uitleggen. De verzorging is zeer goed.
Prima docenten. Goede communicatie ook met administratie
Ondanks de nieuwe locatie was de ontvangst en de cursus als van ouds. Gewoon goed
Ruimte voor vragen en duidelijke leerlijn
We werden tijdens de cursus goed op scherp gezet door de docent, hebben veel kunnen oefenen. Ik hoop uiteraard dat ik alles wat ik heb geleerd zo min mogelijk hoef toe te passen, maar fijn dat ik het weer weet. En de lunch...daar verheug ik me alweer op!
Het was leuk om met collega's van andere locaties de lessen te volgen. De docent was prettig en kundig.
Op 11 december de herhalingscursus BHV gehad bij Coen. Hij heeft het heel leuk aangepakt en een goede verdeling over de dag gemaakt. Veel interactie waardoor de stof veel beter en langer blijft hangen. De eerste BHV training heb ik gehad in Beverwijk en de herhaling heeft plaats gevonden in Utrecht (The Colour kitchen). Op de locatie in Beverwijk zijn er meer faciliteiten waardoor er betere situatie geschetst kunnen worden. Al met al een leuke en leerzame herhalingsdag.
Goede interactieve dag, leuke trainer die veel praktijkvoorbeelden geeft en je veel zelf laat doen.
Veel geleerd
Prima
Goede docent op de locatie. Training via de pc was ook prima.
Ik ervaar de cursus van Soliede als zeer goed. De combinatie van persoonlijke aandacht en daarbij scherpe vragen, zorgen dat je goede focus krijgt en over de probleemstelling nadenkt. Fijn dat het een kleine groep is, met veel ruimte voor eigen ervaring. Daarnaast een zeer goede facilitaire organisatie met verzorging op maat. Top!
Fijne en leerzame dagen gehad
Fijne praktijk en actieve training. Na al wat jaren training te hebben gehad toch weer wat nieuws erbij geleerd. Verder was de catering verzorginv uitstekend.
Zeer tevreden!
Prima les!
Top
Duidelijke uitleg, goede oefeningen, nieuwe inzichten gekregen.
De interactieve manier van werken sprak mij aan. Ook veel toegespitst op de omstandigheden bij ons op school. Juiste verhouding van theorie op papier en ervaringen in de praktijk.
Het was weer een fijne cursusdag. Coen weet precies hoe hij met de groep moet omgaan. Een Horeca groep kan niet de focus er continu bij hebben, maar daar speelt hij heel goed op in. Verder goede uitleg en weer opgefrist.
Goed
Frank heeft een goede, actieve benadering, en past zich naadloos aan bij het kalber cursisten. Door adequate vraagstelling voelde iedereen zich gesteund en gehoord. Chapeau! De oefenlocatie en materialen bij Soliede maken dat je op je toppen gaat nadenken ovvr wat er moet gebeuren. Je wordt als cursist niet afgeleid door de 'bekende'omgeving bij training bij het eigen bedrijf. Ook de diversiteit aan blusmiddelen en zelf kunnen kiezen in verschillende cases maakt mij meer bewust van het BHV-schap) En de catering is werkelijk uittekend. Hulde aan de collega's, en hopelijk weer tot een volgende keer. Hartelijke groet, Brigit
Duidelijk,leerzaam
Waterland 14
1948RK Beverwijk
Praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving zijn de kernwoorden die aan alle inzet van Soliede ten grondslag liggen. Niet zomaar loze kreten: een set van goed doordachte methodieken om te zorgen dat de cursist ECHT leert handelen in geval van nood. Een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant en haar dienstverlening samenstelt alsof we op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren hetgeen waar u niet aan toe komt. Wij helpen onze klanten graag en met uw feedback optimaliseren wij onze dienstverlening. Graag maken we nader kennis met u en uw collega's.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.