Fijn om de kennis weer op te frissen.

Het is echt fijn om weer alles te bespreken en te zien. Om ervaringen uit te wisselen en weer nieuwe inzichten te krijgen. De EHBO handelingen en afspraken zakken toch een beetje weg na een tijdje. Na de cursus weet je weer beter hoe het moet. De cursus is duidelijk en gericht op het doel en bruikbaar in de praktijk. met wisselende werkvormen.

• Gevolgde opleiding: Eerste Hulp aan Kinderen

Supergoed geregeld en Supergoede opleiding!!!

Super ontvangst, super docent en super leuk groepje waar ik mee moest in de opleiding. De lunch en koffietijden waren super verzorgd alles vers klaargemaakt, zeker de stroopwafelmuffins! Verder was de opleiding precies wat ik ervan verwachte, BHV theorie afgewisseld met praktijk!!!

Interessante opleiding bhv.

Erg veel van opgestoken en op een leuke manier lesgegeven.

Leerzaam

Ik vond het leerzaam en fijn dat het gevarieerd was en praktisch. De manier van communiceren vond ik prettig en toegankelijk. Iets meer persoonlijke feedback zal fijn zijn. Heerlijke lunch ook. Ik vond de opdracht aan het einde van de dag in de verschillende kamers leerzaam, maar wel qua energie veel om aan het einde nog te doen.

• Gevolgde opleiding: BHV

Te weinig tijd voor praktijkervaring

Goed dat we veel dingen hebben besproken en ook wel wat EHBO handelingen hebben herhaald, maar de docent was erg lang van stof en er werd te veel tijd uitgetrokken voor verhalen van cursisten en wat zij hadden meegemaakt. Op deze manier werden bepaalde activiteiten afgeraffeld, omdat er geen tijd meer was.

• Gevolgde opleiding: Eerste Hulp aan Kinderen

Professioneel, kundig, informatief maar ook gezellig

De herhalingslessen met als hoofdthema 'epilepsie' waren leerzaam. We hebben weer veel informatie opgedaan en de manier van lesgeven was in zijn geheel niet saai, ondanks de lange dag.

Leerzaam

Altijd goed om te blijven herhalen.

Leerzaam en verrassend tegelijkertijd

Veel bijgeleerd van Gaula die de BHV herhaling op een fijne, duidelijke en gezellige manier heeft gebracht. Heel verrassend om veel stof spelenderwijs door middel van rollenspellen en puzzels etc. te ontvangen. Keep up the good work!

prima!

alles was weer duidelijk en vond t fijn dat alles kort maar krachtig behandelt werd!

• Gevolgde opleiding: BHV

Goede opfrissing van weggezakte kennis en kunde

Veel verschillende onderwerpen behandeld, grootste deel theorie al online doorgelopen en toch komt er nog extra theorie aan bod. Kundige docente. Veel voorbeelden uit de praktijk besproken.

leerzame fijne dag

het was weer een leerzame dag ik vind vooral de manier waarop de ehbo gegeven word heel fijn op vraag op ervaringen die je hebt meegemaakt en op voorbeelden

Herhalingen zijn altijd leerzaam

Ik zat in een "veegklas" omdat ik niet bij de groep van mijn werk aanwezig kon zijn. Dat gaf voor mij veel nieuwe inzichten en leerde nieuwe mensen kennen in hun bedrijf. Ik vond het eigenlijk leuker als met mijn eigen groep omdat ik de eigen werkwijze kan.

• Gevolgde opleiding: Ploegleider BHV

Ik heb een goede herhaling gehad en praktische ervaring opgedaan

Ik heb veel geleerd.

Fijne leerzame dag

Het was weer een fijne en leerzame dag met veel ruimte voor vragen. Goed om alles weer eens te oefenenen en nieuwe dingen te leren. Gezellig om dit samen met eigen collega's te doen. Goede en ervaren docent! Voldoende pauzes en een heerlijke lunch!

• Gevolgde opleiding: BHV

Leerzame en leuke BHV dag gehad

Lunch was buiten gewoon goed!!

• Gevolgde opleiding: BHV

Goede trainingen en duidelijke uitleg.

Heb het altijd erg naar me zin om weer naar Soliede trainingen te gaan. Tekst en uitleg zijn altijd goed en leuk en informatief natuurlijk. En daarbij is de lunch altijd goed verzorgt.

• Gevolgde opleiding: BHV

Leerzame herhaling van de stof zowel online als praktijk en goed bereikbaar.

Fijn dat soliede via mail en telefonisch goed bereikbaar is voor vragen en snel reageert en op eigen Tabijnlocaties wordt gegeven. Online deel van de cursus is leerzaam en over het algemeen duidelijk. Was wel onduidelijk over hoeveel procent je antwoorden goed moet hebben voor het behalen van het online gedeelte van de cursus. Wel goed dat extra informatie over bv. de epilepsie als extra aandachtspunt vermeld wordt. Ik merk dat informatie adhv een filmfragment beter blijft hangen, misschien kunnen jullie hier nog meer mee doen. Tijdens praktijk gedeelte is het erg fijn dat er trainers staan met praktijkervaring, dit maakt het interessanter. Fijn dat ze veel weten, kunnen vertellen, vragen kunnen beantwoorden en tips kunnen geven.

• Gevolgde opleiding: Eerste Hulp aan Kinderen

Heel leerzam ervaring - ook "good fun"

De lessen waren heel praktisch en leerzam. De docent wist om een goede sfeer te creeen met groepen van verschillende bedrijven. De einige negatief was de kwalitiet van de engels taal lesmaterialen - met merdere fouten en af en toemaal echt niet te begrijpen. (Engels is mijn moedertaal en ik heb mooite ermee gehad)

• Gevolgde opleiding: BHV

De cursus maar ook de accommodatie zijn meer dan uitstekend.

Noam van Soliede heeft een uitstekende cursus gegeven, maar ook de E-learning is zeer goed en uitgebreid. Ook de locatie & de lunch zijn prima.

• Gevolgde opleiding: Preventiemedewerker

Fantastische docent , goed uitgelegd En was nog gezellig ook

• Gevolgde opleiding: BHV

Fijn bedrijf, die het leren leuk maakt.

Fijn bedrijf, die het leren leuk maakt.

uitstekende herhalingsdag!

Zeer afwisselend aanbod van diverse oefeningen, en fijne feedback van de instructeurs [eentje in opleiding]. Ik voel me weer gesterkt door mijn ervaringen.

Gezellige en leerzame herhalingsdag

Heerlijke lunch, gezellige dag, de opfrisdag is altijd een goed idee. Zeker hier.

Leerzaam en vooral interactief

Weer de training van Coen gehad, jammer dat hij weg gaat. Maar wij waren gelukkig zijn laatste groep. Het fijne was hoe hij de dag speels en creatief altijd wist in te vullen.

• Gevolgde opleiding: BHV

Fijne cursus, fijne opleider, veel geleerd

Veel geleerd in korte tijd. Goede sfeer tijdens de cursus. Praktijkgericht en urgentiegericht. Het feit dat we een toets zouden krijgen aan het einde was was fijn om te vermelden volgende keer.

Over Soliede Opleidingen

Praktijkgerichtheid, vernieuwend, persoonlijke aandacht en kwaliteitsbeleving zijn de kernwoorden die aan alle inzet van Soliede ten grondslag liggen. Niet zomaar loze kreten: een set van goed doordachte methodieken om te zorgen dat de cursist ECHT leert handelen in geval van nood. Een geïnspireerd en gefocust team dat denkt vanuit de klant en haar dienstverlening samenstelt alsof we op de stoel van de klant mogen plaatsnemen. Wij organiseren, controleren en faciliteren hetgeen waar u niet aan toe komt. Wij helpen onze klanten graag en met uw feedback optimaliseren wij onze dienstverlening. Graag maken we nader kennis met u en uw collega's.