Zeer tevreden over het laten maken van onze webshop!

In korte tijd heeft Tom een geweldig mooie webshop voor ons gebouwd ( www.creatievedecoratiesvoorjou.nl ). Tom is zeer deskundig en behulpzaam en reageert snel op onze vragen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Chucks Webdesign zeker aan !

Betrouwbaar

Snelle zorgvuldige communicatie. Heb nu een webshop om trots op te zijn.

Hier moet je zijn voor een prachtige website!

Na enkele weken zelf met een gratis website bezig zijn te geweest zag het er met mijn ervaring nog niet uit. Omdat wij een klein privé verhuur bedrijf met appartementen in Oostenrijk zijn wil ik niet teveel geld kwijt. Korte lijnen en snel handelen heeft een prachtig resultaat opgeleverd. Kijk zelf even op www.landhausschober.eu en zie hoe makkelijk alles werkt. Ook gaf het de doorslag dat je niet gelijk aan een veel duurder hosting pakket wordt gekoppeld. Mijn kennis met tekst en foto's zelf op de website wisselen is nog niet zover maar hiervoor kan ik altijd terecht bij Tom van Chucks Webdesign. Gewoon doen!!

Snel contact en mooi ontwerp

Het ontwerp van de webshop is helemaal naar mijn zin, voor de rest goed en snel contact.

Een prettige en snelle samenwerking met een tevreden resultaat.

We zijn tevreden met onze website en vonden het zeer prettig dat er meestal dezelfde dag al mailcontact was. De ontwikkelingen waren zichtbaar te volgen in de testomgeving. Een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een goede samenwerking per mail met een mooi resultaat!

Tom was goed bereikbaar per mail, wat voor mij volstond. Ik kon met al mijn vragen en verzoeken bij hem terecht. Deze pakte hij snel op. Ik ben enorm blij met en trots op het resultaat. Het was leuk om zo samen de website te maken.

Topper!!

Chuck's webdesign is zeer flexibel website bouwer. Voor de goede prijs en mooie resultaat. Bedankt voor de goede samenwerking Tom!!

Snel, netjes, gewoon Goed!

Toen ik Chuck's benaderde om een website te laten maken, ging Tom gelijk aan de gang. Een paar dagen later was hij al klaar. Tom is snel, duidelijk en luistert naar de wensen van de klant. Een aanrader! Nogmaals bedankt Chuck"s!

Eindresultaat, een professionele en mooie website!

Mijn ervaring is zeer positief, hoeveel wijzigingen, tekst, foto's, vragen of de beste kleurkeuze, altijd een snelle reactie en een antwoord waar wij verder mee konden. Zeer behulpzaam. Bedankt Tom!

Denkt echt fantastisch met je mee!

Heel erg bij met Chucks Webdesign. Snel, goed en met heel veel geduld!

Snel, goed en een gunstige prijs.

Chuck's heeft onze website snel en vakkundig gemaakt. Vragen werden binnen één dag beantwoord en wijzigingen snel aangepast. Een goede prijs voor een mooie website en top service. Kortom zeker aan te raden!

Professioneel en erg snel

Mijn ervaring met Chuck's is alleen maar positief. De website is geworden precies zoals ik die voor ogen had en zelfs nog beter door de tips die Tom aangeeft tijdens het maken. Bellen en mailen ging altijd zonder problemen en kreeg altijd snel antwoord en de telefoon werd altijd opgepakt, zelfs in het weekend!!! De website is ook gewoon heel erg snel en werkt uitstekend. Alleen maar positief over Chucks!!!

Goed en snel een website!

Goede prijs Goede kwaliteit Alles is perfect gelopen en goed gegaan, Voor de prijs is het zeker 100x de moeite waard, Ik heb verder geen minpunten(ja misschien hooguit dat je zelf de teksten moeten maken en foto’s moet leveren enzovoort) maar daar is de prijs natuurlijk na, Kortom gewoon goed! En ik beveel Chucks zeker aan!

Onze ervaring met Chucks is matig

Wij hebben door Chucks een webshop laten maken genaamd actie-en-aktie.nl. De communicatie die zowel via mail als whatsapp ging was prima. Chucks heeft ook een telefoonnummer als contact op de site staan maar deze wordt nooit opgenomen, dus mijn advies zou zijn aan Chucks deze niet als telefonisch te benoemen. Wat wij minder vinden aan zijn professionaliteit is dat de laadtijd van de webshop erg lang is. Toen wij dit aangaven kregen wij als terugkoppeling dat dit helemaal niet het geval was en de shop juist heel snel was, maar dat hij hier verder ook niets aan kon doen. Wij hebben dus een collega bedrijf van hem gebeld en zij concludeerden dat zij nog nooit z’n trage webshop qua laadtijd waren tegen gekomen. Zij gaan dit gelukkig voor ons oplossen. Ook vonden wij het vreemd dat de foto’s die wij naar Chuck doorstuurden(van hoge kwaliteit) zo zonder te comprimeren geplaatst werden, en hierop als antwoord kregen toen wij dit zagen dat dat niet een onderdeel was van zijn werkzaamheden. Verder ging het prima, maar echt een aanrader vinden wij dit bedrijf dus niet. Gr. Wouter

Topper!

Chuck’s is echt een TOPPER! Ik ben super blij met mijn mooie en snelle website en de service van Chuck is echt top. Ook de communicatie via de telefoon en mail ging uitstekend. In 1 woord: TOPPIEEEE!

Hele correcte en snelle communicatie en een mooie website!

Communicatie met Chuck’s via de telefoon, mail en WhatsApp gaat erg snel en krijg altijd direct antwoord. Zelfs in het weekend neemt Tom van Chuck’s de telefoon nog op. De website door Chuck’s gemaakt is erg mooi en professioneel en ben er ook heel erg tevreden mee. Voor deze prijs vind je nergens anders een bedrijf die zo’n mooie en goede website kan maken! Ik zeg dan ook aan iedereen: laat je website door Chuck’s maken!!!!!!!! Je krijgt geen spijt.

Super tevreden met Chuck’s

Ik ben erg blij en tevreden met mijn website gemaakt door Chuck’s. De website werkt perfect en is precies zoals ik op voorhand voor ogen had. Zoals ik hieronder lees dat de website traag laad is bij mijn websites totaal niet het geval! Hij is super snel! Ik raad Chuck’s dan ook aan iedereen aan!

Snel, vlot en communicatief

Onze website is geheel naar wens uitgevoerd door Tom. Zeer adequaat en vlotte communicatie.

Chucks Webdesign maakt waar wat ze beloven

Het was even wennen om alles te communiceren via de mail maar het went gauw en de reactietijd van Chucks Webdesign is kort en meestal in één keer goed.

Tom is een professional! Uitstekende service en mooie design van de website! Ik raad zijn diensten zeker aan👍

Het concept was vanaf het begin al bijna goed. De eigenaar van Chucks heeft een uitstekende visie over webdesign. We zijn vervolgens verder gaan werken aan het concept. Elke wijziging is a la minute doorgevoerd. Het heeft uiteindelijk geresulteerd in www.twothrones.nl Een eindresultaat waar ik enorm gelukkig mee ben.

Snel en duidelijk

Er word snel gereageerd en doordat je uiteindelijk zelf de site gaat beheren (wat wel leuk is eigenlijk!...) is de prijs goed te doen! Sosm wat lastig communiceren om je eigen idee woorden te geven via de mail maar een mooi resultaat!

Perfect!

Je wordt goed geholpen, in 1 woord Top!

Super bedankt,zeer tevreden

Echt super snel reactie trug en super snel een mooi reseltaat bedankt voor alles.

Heel blij met mijn mooie en professionele website!

Het maken van de website verliep soepel en de communicatie verliep goed. Ik heb vaak gemaild om dingen te wijzigen of toe te voegen. Tom reageerde en handelde altijd snel. Achteraf gezien had ik wel meer informatie willen hebben over hoe je je website inhoudelijk zo kunt maken dat het goed vindbaar is op Google. Tom heeft wel, zelfs nadat mijn website klaar was, mijn vragen hierover beantwoord en ook nog wat wijzigingen doorgevoerd.