Super!

Ontzettend blij met het eindresultaat van de website. Het contact ging heel makkelijk via de mail en Tom reageerde super snel. Binnen een week was de site online! Nogmaals bedankt.

Service en kwaliteit uitmuntend

Mijn webshop door Chuck's laten maken en heb er geen spijt van. De service (ook na afloop) en kwaliteit van de webshop is echt top. Ik heb meerdere webshops in het verleden door andere bedrijven laten maken voor minder maar ook voor veel meer geld dan Chucks aanbiedt, dus ik heb er wel ervaring mee. Maar nergens is het mij zo goed bevallen als bij Chuck. Zelfs niet bij bedrijven die meer dan €1000,- rekenen. Kijk dus niet langer en laat je webshop bij Chucks maken!

Service van Chuck's webdesign is top

Tom is een professional die uitstekende kwaliteit aflevert, afspraken na komt en snel werkt. Aanrader!

Uitstekend service en professionele team

Chucks Webdesign heeft voor mij een website gemaakt, zeer tevreden over het resultaat! Tof bedrijf! Zeer vlotte communicatie, betrouwbaar en snel. En voor een goede prijs!! Als het gaat om kwaliteit en creativiteit dan is Chucks Webdesign zeker een aanrader!!

Betrouwbaar, snel, accuraat en professioneel

Ontzettend klantvriendelijk, behulpzaam, snel en vakkundig.Wij zijn erg blij met onze prachtige website en met de wetenschap dat we altijd bij Chucks Webdesign kunnen aankloppen als we hulp nodig hebben bij het veranderen of aanpassen van onze website. Heel professioneel en fijn contact! Het resultaat is ver boven mijn verwachtingen, dikke 5 sterren!!

In 1 woord: Perfect

Waar ik eerst dacht zelf een website te kunnen maken, blijkt dit toch echt een vak apart. Gelukkig verstaat Chuck's Webdesign dit vak uitstekend. Heel snel stond er de perfecte site online, zoals deze in mijn hoofd zat. Ik had het zelf niet gekund en het is nog mooier dan ik ooit had kunnen bedenken. Bedankt!

Top website en service

Ben echt super tevreden over mijn nieuwe website. De website is heel professioneel gemaakt. Communicatie met Chuck's was vlekkeloos en er werd altijd snel gereageerd op mailtjes en telefoontjes. Binnen enkele dagen was mijn nieuwe site al online. Ik raad Chucks dan ook aan iedereen aan!

Top kwaliteit matige communicatie

De kwaliteit van de website was perfect op een aantal dingen die niet aan te passen na. Bellen is de eigenaar te druk voor. Problemen weet hij heeeeel snel op te lossen of problemen die niet op te lossen zijn wordt opgelost (in mijn geval bij een te snel geschreven slechte review).

Professioneel en betrouwbaar

In eerste instantie ben ik zelf begonnen met het maken van een website, maar wat bén ik blij dat ik Chucks Webdesign heb gevonden. Zo mooi had ik het zelf nooit kunnen doen! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en je krijgt snel antwoord. Met uiteindelijk een resultaat waar ik heel blij mee ben. Aanrader!

Goed contact, snelle oplevering, heel tevreden

Het contact met Chuck's heb ik als heel prettig ervaren. Gevraagde aanpassingen waren altijd binnen 1 dag verwerkt. Mijn website is mooi geworden. Ik ben er blij mee. En voor een goede prijs. Kortom ik zou opnieuw voor Chuck's kiezen.

Deskundig Prettig Behulpzaam Alles voor een goed resultaat

Mijn website door chuckswebdesign.nl laten maken. Het eindresultaat is prachtig geworden. Het was een zeer prettige samenwerking met Chuck's. Beste Tom hartelijk dank voor je al hulp, deskundigheid en meedenken.

Professionele website in korte tijd gerealiseerd

Mijn webdesign was al gemaakt, dus Tom kon meteen met dit idee aan de slag. Het hele proces verliep snel en vlekkeloos. Bedacht ik er nog een tool bij, dan had Tom het de volgende dag gerealiseerd. Het voelde alsof geen moeite teveel was en dat vond ik als startende ondernemer erg prettig. Resultaat: een website waar ik trots op ben en waar ik veel complimenten over krijg. www.duintotdam.nl

Professioneel en snel

Binnen 3 dagen was het eerste ontwerp voor mijn webshop al binnen. Er was duidelijk goed geluisterd naar mijn wensen, dit was in één oogopslag terug te zien in het ontwerp. Elke aanpassing werd binnen 24 uur naar mij gemaild net zo lang totdat het helemaal naar wens was. Tom van Chucks werkt zeer snel, is vriendelijk, behulpzaam en flexibel. Zelfs in de avonden en in het weekend werd contact onderhouden. Ook overige vragen werden door Tom beantwoord. Ik ben ontzettend tevreden en blij met het resultaat van mijn webshop en logo! Bedankt Chuck’s!

Louter positief

Snelle, kundige opbouw van een website in korte tijd. Fair tarief, waarbij niet "moeilijk" wordt gedaan over extra inzet/tijd.

Prettig contact, zeer behulpzaam

Tom is erg prettig in het contact. Hij helpt je vrijwel direct en denkt graag met je mee. De snelheid van opleveren is zeer goed te noemen. Daarnaast is de ondersteuning ook na oplevering erg prettig. Kortom een aanrader.. Kijk voor een indruk op onze site: www.brovinowijnen.nl

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Van begin tot eind heeft Tom van chuckswebdesign kwaliteits werk geleverd! Een prachtige webshop die goed verkoopt ook mede door de hoge snelheid van zijn eigen server! Al met al een dikke 10!

Professioneel, snel & nauwkeurig!

Wouw, wat een professionaliteit, snelheid en nauwkeurigheid. Ik heb een ontzettend goede ervaring met Chuck's webdesign (Tom) Chuck's is altijd bereikbaar en je krijgt werkelijk binnen mum van tijd een helder antwoord. Je wordt gelijk geholpen wanneer er aanpassingen doorgevoerd moeten worden. Chuck's kan met weinig woorden/ beelden direct een opzet maken die heel goed bij je past. Hij heeft mijn wensen heel goed geïnterpreteerd. Niks was teveel gevraagd en alle aanpassingen werden net zo lang doorgevoerd totdat ik tevreden was om online te gaan. Dit ging ook allemaal heel soepel. Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld. Chuck's is echt een aanrader!

Behulpzaam en snel!

Inmiddels 2 webshops laten bouwen door Chucks webdesign (Tom). Zeer aan te raden omdat ook na betaling Tom altijd te bereiken is voor een snel antwoord en snelle aanpassingen naar wens. Prijzen zijn duidelijk en geen extra onverwachtse kosten achteraf.

Niks negatiefs te vertellen!

Chuckswebdesign heeft een mooie en professionele webshop voor mij in elkaar gezet. Het eerste ontwerp was al snel klaar, waarna ik kritisch kon gaan kijken. Ieder puntje wat ik anders wilde werd meteen aangepast en alles wat ik kon bedenken kon worden toegepast. Er is zeer professioneel te werk gegaan.

NIETS is te veel voor Chucks

Stuur wat voorbeelden van wat je aanspreekt, of een bestaande (verouderde site) en Chuck gaat aan de slag. Binnen een paar dagen staat er al een professionele website on-line die zowel met een PC als mobiel apparaat perfect te lezen is, pqtrain.nl Chuck gaat net zo lang door met gewenste wijzigingen tot werkelijk alle details naar je zin zijn, en dat zonder het idee te krijgen dat hij het nu wel genoeg vindt. Vervolgens regelt hij dat alles op jouw eigen domein / webhosting terecht komt. Prijs / prestatie verhouding voor dit alles is echt super. Dat dit nog mogelijk is in 2020!!

Niet twijfelen, gewoon DOEN!

Vooraf twijfelde ik over de prijs. Niet dat het te duur zou zijn, maar juist te goedkoop. "Voor deze hele goedkope prijs kan het toch niks zijn" dacht ik. Andere bedrijven vragen meer dan het dubbele voor een nieuwe website. Ik besloot het tóch te doen en heb er GEEN MOMENT SPIJT VAN! De website is heel erg professioneel gemaakt en de communicatie met Chuck's verliep vlekkeloos. Ik kon precies aangeven wat ik wilde en de website is nog mooier geworden dan ik me kon voorstellen. SUPER BEDANKT CHUCKS!

Erg tevreden over goede, complete en snelle dienstverlening

Chuck's webdesign heeft onze zakelijke website ontworpen. Wij hebben deze samenwerking als zeer prettig ervaren. Tom (medewerker) was erg snel en behulpzaam naar ons toe. We zijn erg tevreden over de werkwijze van Chuck's Webdesign en het uiteindelijke resultaat en zouden Chuck's dan ook aanbevelen bij kennissen. Sterker nog: dit hebben wij al gedaan!

Topsite en jarenlang Top Service

Al vele jaren heb ik een website van Chucks in gebruik en tot volle tevredenheid. Nu, jaren later, wil ik graag zelf meerdere (ook lastige) wijzigingen doorvoeren en daarom appte ik Chucks enkele vragen. Ik kreeg nog diezelfde dag prima informatie waardoor ik probleemloos verder kon. Normaal schrijf ik geen reviews maar ik ben zo tevreden dat ik nu een uitzondering maak. Wat mij betreft Van Harte Aanbevolen!

Zeer tevreden over het laten maken van onze webshop!

In korte tijd heeft Tom een geweldig mooie webshop voor ons gebouwd ( www.creatievedecoratiesvoorjou.nl ). Tom is zeer deskundig en behulpzaam en reageert snel op onze vragen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Chucks Webdesign zeker aan !

Betrouwbaar

Snelle zorgvuldige communicatie. Heb nu een webshop om trots op te zijn.