Prettig contact, zeer behulpzaam

Tom is erg prettig in het contact. Hij helpt je vrijwel direct en denkt graag met je mee. De snelheid van opleveren is zeer goed te noemen. Daarnaast is de ondersteuning ook na oplevering erg prettig. Kortom een aanrader.. Kijk voor een indruk op onze site: www.brovinowijnen.nl

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Van begin tot eind heeft Tom van chuckswebdesign kwaliteits werk geleverd! Een prachtige webshop die goed verkoopt ook mede door de hoge snelheid van zijn eigen server! Al met al een dikke 10!

Professioneel, snel & nauwkeurig!

Wouw, wat een professionaliteit, snelheid en nauwkeurigheid. Ik heb een ontzettend goede ervaring met Chuck's webdesign (Tom) Chuck's is altijd bereikbaar en je krijgt werkelijk binnen mum van tijd een helder antwoord. Je wordt gelijk geholpen wanneer er aanpassingen doorgevoerd moeten worden. Chuck's kan met weinig woorden/ beelden direct een opzet maken die heel goed bij je past. Hij heeft mijn wensen heel goed geïnterpreteerd. Niks was teveel gevraagd en alle aanpassingen werden net zo lang doorgevoerd totdat ik tevreden was om online te gaan. Dit ging ook allemaal heel soepel. Voor deze prijs krijg je heel veel waar voor je geld. Chuck's is echt een aanrader!

Behulpzaam en snel!

Inmiddels 2 webshops laten bouwen door Chucks webdesign (Tom). Zeer aan te raden omdat ook na betaling Tom altijd te bereiken is voor een snel antwoord en snelle aanpassingen naar wens. Prijzen zijn duidelijk en geen extra onverwachtse kosten achteraf.

Niks negatiefs te vertellen!

Chuckswebdesign heeft een mooie en professionele webshop voor mij in elkaar gezet. Het eerste ontwerp was al snel klaar, waarna ik kritisch kon gaan kijken. Ieder puntje wat ik anders wilde werd meteen aangepast en alles wat ik kon bedenken kon worden toegepast. Er is zeer professioneel te werk gegaan.

NIETS is te veel voor Chucks

Stuur wat voorbeelden van wat je aanspreekt, of een bestaande (verouderde site) en Chuck gaat aan de slag. Binnen een paar dagen staat er al een professionele website on-line die zowel met een PC als mobiel apparaat perfect te lezen is, pqtrain.nl Chuck gaat net zo lang door met gewenste wijzigingen tot werkelijk alle details naar je zin zijn, en dat zonder het idee te krijgen dat hij het nu wel genoeg vindt. Vervolgens regelt hij dat alles op jouw eigen domein / webhosting terecht komt. Prijs / prestatie verhouding voor dit alles is echt super. Dat dit nog mogelijk is in 2020!!

Niet twijfelen, gewoon DOEN!

Vooraf twijfelde ik over de prijs. Niet dat het te duur zou zijn, maar juist te goedkoop. "Voor deze hele goedkope prijs kan het toch niks zijn" dacht ik. Andere bedrijven vragen meer dan het dubbele voor een nieuwe website. Ik besloot het tóch te doen en heb er GEEN MOMENT SPIJT VAN! De website is heel erg professioneel gemaakt en de communicatie met Chuck's verliep vlekkeloos. Ik kon precies aangeven wat ik wilde en de website is nog mooier geworden dan ik me kon voorstellen. SUPER BEDANKT CHUCKS!

Erg tevreden over goede, complete en snelle dienstverlening

Chuck's webdesign heeft onze zakelijke website ontworpen. Wij hebben deze samenwerking als zeer prettig ervaren. Tom (medewerker) was erg snel en behulpzaam naar ons toe. We zijn erg tevreden over de werkwijze van Chuck's Webdesign en het uiteindelijke resultaat en zouden Chuck's dan ook aanbevelen bij kennissen. Sterker nog: dit hebben wij al gedaan!

Topsite en jarenlang Top Service

Al vele jaren heb ik een website van Chucks in gebruik en tot volle tevredenheid. Nu, jaren later, wil ik graag zelf meerdere (ook lastige) wijzigingen doorvoeren en daarom appte ik Chucks enkele vragen. Ik kreeg nog diezelfde dag prima informatie waardoor ik probleemloos verder kon. Normaal schrijf ik geen reviews maar ik ben zo tevreden dat ik nu een uitzondering maak. Wat mij betreft Van Harte Aanbevolen!

Zeer tevreden over het laten maken van onze webshop!

In korte tijd heeft Tom een geweldig mooie webshop voor ons gebouwd ( www.creatievedecoratiesvoorjou.nl ). Tom is zeer deskundig en behulpzaam en reageert snel op onze vragen. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Chucks Webdesign zeker aan !

Betrouwbaar

Snelle zorgvuldige communicatie. Heb nu een webshop om trots op te zijn.

Hier moet je zijn voor een prachtige website!

Na enkele weken zelf met een gratis website bezig zijn te geweest zag het er met mijn ervaring nog niet uit. Omdat wij een klein privé verhuur bedrijf met appartementen in Oostenrijk zijn wil ik niet teveel geld kwijt. Korte lijnen en snel handelen heeft een prachtig resultaat opgeleverd. Kijk zelf even op www.landhausschober.eu en zie hoe makkelijk alles werkt. Ook gaf het de doorslag dat je niet gelijk aan een veel duurder hosting pakket wordt gekoppeld. Mijn kennis met tekst en foto's zelf op de website wisselen is nog niet zover maar hiervoor kan ik altijd terecht bij Tom van Chucks Webdesign. Gewoon doen!!

Snel contact en mooi ontwerp

Het ontwerp van de webshop is helemaal naar mijn zin, voor de rest goed en snel contact.

Een prettige en snelle samenwerking met een tevreden resultaat.

We zijn tevreden met onze website en vonden het zeer prettig dat er meestal dezelfde dag al mailcontact was. De ontwikkelingen waren zichtbaar te volgen in de testomgeving. Een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een goede samenwerking per mail met een mooi resultaat!

Tom was goed bereikbaar per mail, wat voor mij volstond. Ik kon met al mijn vragen en verzoeken bij hem terecht. Deze pakte hij snel op. Ik ben enorm blij met en trots op het resultaat. Het was leuk om zo samen de website te maken.

Topper!!

Chuck's webdesign is zeer flexibel website bouwer. Voor de goede prijs en mooie resultaat. Bedankt voor de goede samenwerking Tom!!

Snel, netjes, gewoon Goed!

Toen ik Chuck's benaderde om een website te laten maken, ging Tom gelijk aan de gang. Een paar dagen later was hij al klaar. Tom is snel, duidelijk en luistert naar de wensen van de klant. Een aanrader! Nogmaals bedankt Chuck"s!

Eindresultaat, een professionele en mooie website!

Mijn ervaring is zeer positief, hoeveel wijzigingen, tekst, foto's, vragen of de beste kleurkeuze, altijd een snelle reactie en een antwoord waar wij verder mee konden. Zeer behulpzaam. Bedankt Tom!

Denkt echt fantastisch met je mee!

Heel erg bij met Chucks Webdesign. Snel, goed en met heel veel geduld!

Snel, goed en een gunstige prijs.

Chuck's heeft onze website snel en vakkundig gemaakt. Vragen werden binnen één dag beantwoord en wijzigingen snel aangepast. Een goede prijs voor een mooie website en top service. Kortom zeker aan te raden!

Professioneel en erg snel

Mijn ervaring met Chuck's is alleen maar positief. De website is geworden precies zoals ik die voor ogen had en zelfs nog beter door de tips die Tom aangeeft tijdens het maken. Bellen en mailen ging altijd zonder problemen en kreeg altijd snel antwoord en de telefoon werd altijd opgepakt, zelfs in het weekend!!! De website is ook gewoon heel erg snel en werkt uitstekend. Alleen maar positief over Chucks!!!

Goed en snel een website!

Goede prijs Goede kwaliteit Alles is perfect gelopen en goed gegaan, Voor de prijs is het zeker 100x de moeite waard, Ik heb verder geen minpunten(ja misschien hooguit dat je zelf de teksten moeten maken en foto’s moet leveren enzovoort) maar daar is de prijs natuurlijk na, Kortom gewoon goed! En ik beveel Chucks zeker aan!

Onze ervaring met Chucks is matig

Wij hebben door Chucks een webshop laten maken genaamd actie-en-aktie.nl. De communicatie die zowel via mail als whatsapp ging was prima. Chucks heeft ook een telefoonnummer als contact op de site staan maar deze wordt nooit opgenomen, dus mijn advies zou zijn aan Chucks deze niet als telefonisch te benoemen. Wat wij minder vinden aan zijn professionaliteit is dat de laadtijd van de webshop erg lang is. Toen wij dit aangaven kregen wij als terugkoppeling dat dit helemaal niet het geval was en de shop juist heel snel was, maar dat hij hier verder ook niets aan kon doen. Wij hebben dus een collega bedrijf van hem gebeld en zij concludeerden dat zij nog nooit z’n trage webshop qua laadtijd waren tegen gekomen. Zij gaan dit gelukkig voor ons oplossen. Ook vonden wij het vreemd dat de foto’s die wij naar Chuck doorstuurden(van hoge kwaliteit) zo zonder te comprimeren geplaatst werden, en hierop als antwoord kregen toen wij dit zagen dat dat niet een onderdeel was van zijn werkzaamheden. Verder ging het prima, maar echt een aanrader vinden wij dit bedrijf dus niet. Gr. Wouter

Topper!

Chuck’s is echt een TOPPER! Ik ben super blij met mijn mooie en snelle website en de service van Chuck is echt top. Ook de communicatie via de telefoon en mail ging uitstekend. In 1 woord: TOPPIEEEE!

Hele correcte en snelle communicatie en een mooie website!

Communicatie met Chuck’s via de telefoon, mail en WhatsApp gaat erg snel en krijg altijd direct antwoord. Zelfs in het weekend neemt Tom van Chuck’s de telefoon nog op. De website door Chuck’s gemaakt is erg mooi en professioneel en ben er ook heel erg tevreden mee. Voor deze prijs vind je nergens anders een bedrijf die zo’n mooie en goede website kan maken! Ik zeg dan ook aan iedereen: laat je website door Chuck’s maken!!!!!!!! Je krijgt geen spijt.