Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de diensten van Chucks. Snelle levering van de webshop en altijd goed contact. Zeker aan aanrader!!!

Snelle service en top resultaat

Vanaf het eerste moment reageerde Tom super snel op mijn mails en WhatsApp berichten. Zelfs in het weekend kon ik nog bellen als ik een snelle vraag had. Ik ben super tevreden met het eindresultaat. De webshop is prachtig geworden en werkt ook erg makkelijk en laad snel. Het snelle laden was een heel belangrijk punt voor mij, maar dit heeft Tom zeker waar gemaakt. Al met al super tevreden en zal iedereen aanraden hier hun webshop te laten maken!!!

Ook na 6 jaar nog ondersteuning!

Zes jaar geleden door Chucks een website laten bouwen. Na 6 jaar moesten er een aantal kleine zaken gewijzigd worden die ik zelf niet voor elkaar kreeg. Eerder deze week en vandaag weer een paar vragen gesteld die binnen een uur niet alleen beantwoord, maar ook opgelost zijn.

Beste websitemaker!

Mijn ervaring met Chucks is echt super goed. Mijn webshop is precies zo geworden als ik voor ogen had, en eigenlijk nog beter!! Ik ben echt blij dat ik voor Chucks heb gekozen. De communicatie is echt heel snel en met korte lijntjes. Ook nadat de webshop klaar was blijft Tom nog vragen beantwoorden.

Fijne en snelle samenwerking

Tom heeft onze website gebouwd. Na een conceptversie mag je zelf aangeven wat je wel en niet mooi vindt en dit wordt aangepast door Tom op zeer korte termijn. Daarna mag je de teksten en foto's aanleveren, mocht je iets niet goed of mooi vinden, past Tom dit aan net zo lang je er tevreden mee bent. Nadat de website online mag en er zijn toch dingen die je op vallen en anders (kleine puntjes) zou willen, past Tom dit netjes voor je aan. Wij zijn zeker blij met onze keuze voor Chucks en raden hem ook zeker aan!

In korte tijd een professionele website, goede service en klantvriendelijk contact

Voor mijn praktijk had ik behoefte aan een kwalitatief goede website met een professionele en klantvriendelijke uitstraling. Ook had ik een logo voor mijn praktijk nodig. Via een tip van een vriend kwam ik bij Chuck's Webdesign uit. Ik ben meer dan tevreden over het resultaat dat Tom heeft neergezet! Hij kwam meteen in het begin met een ontwerp voor de site en een logo, beiden heel erg passend bij wat ik voor ogen had, mooier dan ik het zelf ooit had kunnen bedenken. Vervolgens heeft hij de site op basis van mijn feedback verder gefinetuned totdat het voor mijn gevoel helemaal kloppend en tot in de puntjes verzorgd was. De communicatie met Tom is prettig, hij is klantvriendelijk, reageert snel en komt met goede en creatieve voorstellen. Ik kan Chuck's Webdesign van harte aanbevelen!! Dennis Roozemond - https://www.dennisroozemond.nl

Goede service en hulp

Ervaring was erg goed, staat altijd voor je klaar als je een vraag of hulp nodig hebt mbt tot bijv een webshop. Zeker een aanrader!

Ik denk dat ik geen betere heb kunnen vinden dan Chucks

Chuks heeft het geweldig en supersnel gedaan! Binnen 2 dagen had ik het eerste ontwerp al in mijn postvak. Ik zat ook met een heleboel vragen en Chucks is zo makkelijk bereikbaar, zowel via de mail als Whatsapp, daar ben ik hem zeer dankbaar voor. Nog steeds vraag ik hem dingen en krijg daar supersnel antwoord op. ik raad een ieder aan om zijn website te laten bouwen door Chucks! geloof me, Je zult er geen spijt van krijgen. Mijn webiste laten maken door Chucks: www.loeqie.com

Uitstekend, fijne communicatie!

Vorig jaar heb ik hun benaderd voor het ontwerpen van mijn webshop. Het fijne hieraan vond ik de open en duidelijke communicatie. Vandaar ook nog een snel resultaat vanuit hun zijde. Ik zelf daarentegen had veel vragen en was wat traag in de vooruitgang, maar ook dat was voor hun totaal geen probleem, kreeg altijd antwoord, zoals ook nog advies! Dus mijn conclusie; Superkwaliteit voor een fijne prijs!! Chuck’s Webdesign zou ik iedereen aanbevelen!

Goede service op maat!

Tom heeft een prachtige website voor mij gebouwd! Bijzonder fijn vond ik onze afstemming over het ontwerp, waarbij hij zich flexibel opstelde en mij de kans gaf om goed te ontdekken hoe ik het wilde hebben. Tom is goed bereikbaar per mail. Ook bij latere wijzigingsverzoeken of vragen omtrent het beheer van mijn site, kan ik nog steeds bij hem terecht. Heel fijn!

Vriendelijk, duidelijk en efficiënt.

Het maken van een website naar je zin was voor mij best wel een ding. Na een lange periode van stoeien met een verouderde website besloot ik de hulp van Tom te vragen. Tom was efficiënt in zijn reactie en acties en sloot iedere keer opnieuw aan bij mijn vragen/ opmerkingen. Zijn snelheid van reageren per mail heb ik als erg prettig ervaren. De aanvullingen/ wijzigingen die ik wilde doen werden altijd dezelfde dag nog beantwoord, ook wanneer ik dagen achter elkaar bleef vragen om wijzigingen. Met het uiteindelijke resultaat ben ik ontzettend blij, dankjewel Tom!

Ik heb mijn webshop laten maken bij chuck's Webdesign laten maken. Ik ben daar mega tevreden over. Wat een ontzettend goede service binnen korte tijd antwoorden. Naar door mailen van veranderingen voor op de site in no time geregeld. Ik raad iedereen aan om hem hier te laten maken. Ook naar het online zetten goede begeleiding en snelle reactie!! Ik ben een zeer tevreden klant.

top werk geleverd met alle geduld!

Ondanks ik iedere minuut en dit bijna iedere dag om verschillende aanpassingen vroeg heeft hij dit met alle geduld uitgevoerd. Hij begreep meteen wat ik wou en handelde heel snel! Je kan met alle vragen, opmerkingen bij hem terecht zonder dat je het gevoel krijgt dat je teveel vraagt. Heel netjes en vriendelijk. Reageert snel, en netjes automatische berichten ingesteld zodat je weet tot wanneer hij afwezig is. kortom, fijne samenwerking met een fijne resultaat! Ik zal je zeker aanbevelen in mijn omgeving!

Top webshop en service!

Ik ben heel erg tevreden met mijn webshop gemaakt door Chucks. Ik heb na de oplevering van de webshop al snel mijn eerste bestellingen ontvangen en krijg veel positieve reacties over de werking en design van de webshop. Ook de service van Chucks is perfect. Altijd snel antwoord (telefoon en mail) ook na oplevering van de shop. Ik raad dus Chucks bij iedereen aan die een webshop wilt laten maken!

Onze website blijft vernieuwen dankzij Chucks!

Wij hebben zelf geen ervaring met het maken van websites. Chucks Webdesign heeft ons van het begin, tot het einde elke stap geholpen om samen tot het beste resultaat te komen. Het is niet makkelijk om te bepalen wat nou perfect is voor een webshop, dus er zijn tientallen aanpassingen nodig geweest. En zelfs na het online gaan, worden we nog steeds geholpen als we toch nog kleine aanpassingen willen. Kortom; Een echte aanrader als je wil starten met een webshop!

Fijne manier van communicatie en een mooie webshop

Voor ons bedrijf hebben we een webshop laten maken door Tom. Via de mail een fijne communicatie en de service is top! Wij zijn heel erg tevreden en raden Tom bij iedereen aan !

Heel tevreden

Tom heeft vanaf het begin goed met me meegedacht en heeft een website gebouwd die precies voldoet aan mijn verwachtingen. Ik ben er heel blij mee! Ik raad Chuck's iedereen aan.

Ontzettend blij met het eindresultaat van de website. Het contact ging heel makkelijk via de mail en Tom reageerde super snel. Binnen een week was de site online! Nogmaals bedankt.

Service en kwaliteit uitmuntend

Mijn webshop door Chuck's laten maken en heb er geen spijt van. De service (ook na afloop) en kwaliteit van de webshop is echt top. Ik heb meerdere webshops in het verleden door andere bedrijven laten maken voor minder maar ook voor veel meer geld dan Chucks aanbiedt, dus ik heb er wel ervaring mee. Maar nergens is het mij zo goed bevallen als bij Chuck. Zelfs niet bij bedrijven die meer dan €1000,- rekenen. Kijk dus niet langer en laat je webshop bij Chucks maken!

Service van Chuck's webdesign is top

Tom is een professional die uitstekende kwaliteit aflevert, afspraken na komt en snel werkt. Aanrader!

Uitstekend service en professionele team

Chucks Webdesign heeft voor mij een website gemaakt, zeer tevreden over het resultaat! Tof bedrijf! Zeer vlotte communicatie, betrouwbaar en snel. En voor een goede prijs!! Als het gaat om kwaliteit en creativiteit dan is Chucks Webdesign zeker een aanrader!!

Betrouwbaar, snel, accuraat en professioneel

Ontzettend klantvriendelijk, behulpzaam, snel en vakkundig.Wij zijn erg blij met onze prachtige website en met de wetenschap dat we altijd bij Chucks Webdesign kunnen aankloppen als we hulp nodig hebben bij het veranderen of aanpassen van onze website. Heel professioneel en fijn contact! Het resultaat is ver boven mijn verwachtingen, dikke 5 sterren!!

In 1 woord: Perfect

Waar ik eerst dacht zelf een website te kunnen maken, blijkt dit toch echt een vak apart. Gelukkig verstaat Chuck's Webdesign dit vak uitstekend. Heel snel stond er de perfecte site online, zoals deze in mijn hoofd zat. Ik had het zelf niet gekund en het is nog mooier dan ik ooit had kunnen bedenken. Bedankt!

Top website en service

Ben echt super tevreden over mijn nieuwe website. De website is heel professioneel gemaakt. Communicatie met Chuck's was vlekkeloos en er werd altijd snel gereageerd op mailtjes en telefoontjes. Binnen enkele dagen was mijn nieuwe site al online. Ik raad Chucks dan ook aan iedereen aan!

Top kwaliteit matige communicatie

De kwaliteit van de website was perfect op een aantal dingen die niet aan te passen na. Bellen is de eigenaar te druk voor. Problemen weet hij heeeeel snel op te lossen of problemen die niet op te lossen zijn wordt opgelost (in mijn geval bij een te snel geschreven slechte review).