Het concept was vanaf het begin al bijna goed. De eigenaar van Chucks heeft een uitstekende visie over webdesign. We zijn vervolgens verder gaan werken aan het concept. Elke wijziging is a la minute doorgevoerd. Het heeft uiteindelijk geresulteerd in www.twothrones.nl Een eindresultaat waar ik enorm gelukkig mee ben.

Snel en duidelijk

Er word snel gereageerd en doordat je uiteindelijk zelf de site gaat beheren (wat wel leuk is eigenlijk!...) is de prijs goed te doen! Sosm wat lastig communiceren om je eigen idee woorden te geven via de mail maar een mooi resultaat!

Perfect!

Je wordt goed geholpen, in 1 woord Top!

Super bedankt,zeer tevreden

Echt super snel reactie trug en super snel een mooi reseltaat bedankt voor alles.

Heel blij met mijn mooie en professionele website!

Het maken van de website verliep soepel en de communicatie verliep goed. Ik heb vaak gemaild om dingen te wijzigen of toe te voegen. Tom reageerde en handelde altijd snel. Achteraf gezien had ik wel meer informatie willen hebben over hoe je je website inhoudelijk zo kunt maken dat het goed vindbaar is op Google. Tom heeft wel, zelfs nadat mijn website klaar was, mijn vragen hierover beantwoord en ook nog wat wijzigingen doorgevoerd.

Heel erg blij

Ongeveer 2 maanden geleden heeft Chuck’s mijn website gemaakt naar alle tevredenheid. Chuck’s luistert goed naar wat ik wil en voert het ook snel en professioneel uit. Zelfs nu 2 maanden nadat de website online staat kan ik Chuck’s nog van alles vragen en wijzigt hij (kosteloos) de website voor mij. Niks is/was te veel! Echt heel erg tevreden!

goed begin ,maar niet goed kwaliteit.

Tom heeft in begin goed gedaan ,maar daarna ( na betaling ) komen veel vragen ,die kon hij niet oplossen .dat is een groot verschil tussen belofde en realiteit. Hij stelt zich daarin niet altijd professioneel op. De laatste wijzigingen heeft hij niet meer gedaan waardoor ik nu genoodzaakt ben nog iemand anders in te schakelen.

Geweldige website en service

Chuck's Webdesign heeft een super mooie website voor mijn bedrijfje gemaakt. Vanaf het eerste contact kreeg ik super snel antwoord en ook de website was erg snel en precies zoals ik het wilde hebben gemaakt. Heel erg professioneel! Ik ben er heel erg tevreden mee en raad Chuck's aan bij iedereen! Super bedankt!!!

Mega tevreden!

Tom van Chuck’s is een zeer ervaren en snelle websitemaker. En dat voor een spotprijs. Het is geweldig dat je oneindig veel wijzigingen mag doorgeven en zelfs als de website af is en online staat hij je ook nog helpt met wat wijzigingen. Mijn Wijzigingen zijn altijd netjes binnen 24 uur door Tom doorgevoerd, wel zo prettig en super snel. Nogmaals mijn dank!

Professioneel en mooi resultaat

Tom antwoord altijd snel op vragen of mails. Hij maakt binnen korte tijd een mooi en professionele website zoals jij die wilt hebben. Absoluut een aanrader.

Fantastisch !

In 1,5 maand een nieuwe website gemaakt door Chuckwebdesign! Ik ben er zeer tevreden over. Goede klantenservice en hij weet overal een antwoord op. Echt een aanrader!

Super service en bovendien snel: reageert altijd binnen een dag

Mijn ervaring met Chucks webdesign is erg goed. Ik had zelf wel een goed idee van hoe ik de website eruit wilde laten zien, maar wist niet goed hoe ik dat "technisch" voor elkaar moest krijgen. Chucks webdesign heeft alles super fijn opgezet, en heeft het design van de website nog veel mooier gemaakt. Op al mijn vragen werd binnen een dag, soms zelfs binnen een paar uur beantwoord. Dus al met al een zeer goede ervaring, ik zou het mensen zeker aanraden die niet goed weten hoe ze een webshop op moeten zetten!

Perfecte service & communicatie!

We hebben samen met Tom gekeken naar de best mogelijke invulling en ontwikkeling van onze website. Uiteindelijk het gewenste resultaat opgeleverd door Tom, waarvoor dank. Wij zouden hem voor een volgend project weer inschakelen.

Hele goede ervaring met chuck

Reageert snel en heel vriendelijk. Pakt de punten die je aangeeft meteen op. Een aanrader!!!

Kundig en vriendelijk personeel

Vanaf de eerste kennismaking waarbij ik mijn wensen heb kunnen toelichten, zijn deze uiteindelijk in mijn website vakkundig weergegeven.

Hele goede service, toegangkelijk en vriendelijk in contact

Er werd goed meegedacht aan de inrichting van de website en reageerde snel op de mails en eventuele aanpassingen.

Snel, duidelijk en naar wens!
  • Kwaliteit

Snel, netjes, geduldig, professioneel.. Ik heb denk ik wel 100x gemaild de afgelopen weken voor aanpassingen, wensen, extra opties, toch nog wat wijzigingen... Niets was teveel. Heel erg bedankt!
  • Kwaliteit

Ondanks de verhuizing van Chuck's bleef de communicatie goed. Bij aanvang al snel een eerste opzet ontvangen, ook de aanvullingen en aanpassingen werden vlot doorgevoerd. Fijne ondersteuning, zeker als je zelf geen ervaring heb met het bouwen van een website. nogmaals dank.
  • Kwaliteit

Aanvulling op mijn vorige review: Tom heeft de site verder snel en prachtig voor elkaar gemaakt waardoor ik nu 100% tevreden ben met mijn site. Hier ben ik erg blij mee. Ik beveel Chuck's webdesign dan ook van harte aan voor een mooie, goed werkende en professionele site. Bedankt Tom voor de goede en snelle service.

2 sterren: slechter dan verwacht

Tom heeft veel geduld wanneer het wat langer duurt met een website. Hij heeft een mooie site gebouwd. Echter is communicatie een belangrijk aandachtspunt. Hij stelt zich daarin niet altijd professioneel op. Hij wekte de indruk er vanaf te willen zijn. De laatste wijzigingen heeft hij niet meer gedaan waardoor ik nu genoodzaakt ben nog iemand anders in te schakelen.
  • Kwaliteit

prima aanpak, prima geholpen. mooi werk geleverd.
  • Kwaliteit

Ik kon/kan altijd terecht bij dhr T. Schluter voor wijziging/toevoegingen in mijn webshop. Zeer behulpzaam, snelle communicatie.
  • Kwaliteit

Tot nog toe hele goede ervaringen. Vragen niet uurtje factuurtje en assisteren je wanneer nodig.