Snel, duidelijk en naar wens!

• Kwaliteit

Snel, netjes, geduldig, professioneel.. Ik heb denk ik wel 100x gemaild de afgelopen weken voor aanpassingen, wensen, extra opties, toch nog wat wijzigingen... Niets was teveel. Heel erg bedankt!

• Kwaliteit

Ondanks de verhuizing van Chuck's bleef de communicatie goed. Bij aanvang al snel een eerste opzet ontvangen, ook de aanvullingen en aanpassingen werden vlot doorgevoerd. Fijne ondersteuning, zeker als je zelf geen ervaring heb met het bouwen van een website. nogmaals dank.

• Kwaliteit

Aanvulling op mijn vorige review: Tom heeft de site verder snel en prachtig voor elkaar gemaakt waardoor ik nu 100% tevreden ben met mijn site. Hier ben ik erg blij mee. Ik beveel Chuck's webdesign dan ook van harte aan voor een mooie, goed werkende en professionele site. Bedankt Tom voor de goede en snelle service.

2 sterren: slechter dan verwacht

Tom heeft veel geduld wanneer het wat langer duurt met een website. Hij heeft een mooie site gebouwd. Echter is communicatie een belangrijk aandachtspunt. Hij stelt zich daarin niet altijd professioneel op. Hij wekte de indruk er vanaf te willen zijn. De laatste wijzigingen heeft hij niet meer gedaan waardoor ik nu genoodzaakt ben nog iemand anders in te schakelen.

• Kwaliteit

prima aanpak, prima geholpen. mooi werk geleverd.

• Kwaliteit

Ik kon/kan altijd terecht bij dhr T. Schluter voor wijziging/toevoegingen in mijn webshop. Zeer behulpzaam, snelle communicatie.

• Kwaliteit

Tot nog toe hele goede ervaringen. Vragen niet uurtje factuurtje en assisteren je wanneer nodig.

• Kwaliteit

Reageert erg goed en snel op emails, alleen soms is telefonisch je wensen bespreken echt een stuk makkelijker. dit zou de dienstverlening compleet maken! er wordt top werk geleverd. thx

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kwaliteit

zeer behulpzaam en professioneel.

• Kwaliteit

Vanwege het feit dat Chuck's webdesign een wat kleiner bedrijf is, is er persoonlijk contact wat wij als erg prettig hebben ervaren. Schappelijke prijs en snelle opvolging bij vragen.

• Kwaliteit

Tijdje geleden al mijn site door Chuck's laten maken en ben er nog steeds erg tevreden over. Ik ben nogal perfectionistisch en had eerst mijn twijfels over de 100% tevredenheidsgarantie maar die heeft Chucks volledig waargemaakt! Hij ging echt door met het aanpassen van de site totdat ik helemaal 100% tevreden was EN NOG SNEL OOK!!! Ook nu nog na een aantal maanden kan ik nog altijd bij Chucks aankloppen met vragen en wordt altijd heel snel geholpen. Met 1 woord FANTASTISCH!

• Kwaliteit

Als startende ondernemer was ik op zoek naar een bedrijf die mijn webshop wilde maken. Als snel kwam ik uit bij Chuck's en na snel en goed contact heb ik mijn webshop laten maken. Ik kan iedereen aanbevelen om door Chuck's een webshop te laten maken. Ik ben super tevreden over hoe mijn webshop is geworden en over het contact.

• Kwaliteit

Super bedankt voor het maken van mijn site. Erg blij met de service en het contact. En UITERAARD met mijn website!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

In eerste instantie erg blij, maar achteraf gezien werd er over meerdere zaken erg weinig meegedacht en niet preventief gehandeld ondanks de kennis die hij heeft. Veel te veel betaald voor een website die visueel al kant en klaar door mij was aangeleverd en ik inhoudelijk helemaal zelf heb moeten invullen met minimimale hulp.

2 sterren: slechter dan verwacht

Aan het begin top service gehad en verdiende hij zeker vijf sterren. Naar mate de tijd, werdt de service helaas steeds slechter. Op de website geven ze aan dat de service altijd gratis is en de website pas af is als de klant 100% tevreden is. Dit klinkt natuurlijk al een beetje onmogelijk, dit was dan ook de uitkomst. Na een verzoek om iets aan te passen moest ik opeens wel betalen, erg vreemd as je iets anders verteld. Maarja ik heb dat maar naast mij heen gelegd omdat verder alles ok ging. Omdat onze zaken goed liepen hadden we een wat professionelere website nodig met wat meer functies dan de gratis templates van wordpress die gebruikt worden. Opzich ging het doorsturen van de verhuiscodes voorspoedig maar toennn.... door het overzetten waren al onze mails verdwenen. Iets wat niet Chucks zijn schuld is maar waar hij bij zou kunnen helpen. Maar helaas is er na het ontvangen van de verhuiscode geen contact meer te krijgen met deze meneer. We hebben op meerdere manieren meneer proberen te contacten maar helaas geeft hij geen enkele reactie. Dit is natuurlijk erg onder de maat en niet iets wat je van een bedrijf zou verwachten. Als hij dit netjes had afgehandeld en op zijn minst netjes had gereageerd had ik deze review gelaten voor wat het was. Echter vind ik dat als er op deze wijze gehandeld wordt andere mensen die met hem in zee willen gaan eerst even goed nadenken. Wil je goede service? Er zijn nog vele anderen op de markt die exact hetzelfde bieden. Vooralsnog hoop ik dat deze review helpt om wellicht zijn service wat te verbeteren zo dat hij zijn bedrijf kan doorzetten. De basis kennis voor een wordpress website is er namelijk zeker!

• Kwaliteit

Het was een hele fijne samenwerking met Tom! Altijd snel reactie terug na een vraag of aanpassing aan de site. Deskundig, meedenken en nooit het gevoel gehad dat het teveel moeite was. Echt TOP!

• Kwaliteit

Ruim 3 jaar terug heeft Chuck’s webdesign mijn website gemaakt. Ondanks dat ik wat moeilijke wensen had die in eerste instantie niet in met het website-programma konden, heeft hij het toch in orde gemaakt zoals ik het wilde. Alles ging enorm snel. Nu al 3 jaar onderhoud/wijzigingen op aanvraag en ook daar is hij supersonisch en prima snel en netjes in. Zeer tevreden

• Kwaliteit

Tom heeft heel snel een hele goede website gemaakt.

• Kwaliteit

Ik ben heel blij met mijn website dankzij Tom. Hij is heel snel met reageren en heel behulpzaam.

• Kwaliteit

We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

• Kwaliteit

Binnen een week de website online. Tijdens het proces korte lijnen en antwoorden en veranderingen kwamen binnen een paar uur alweer. Heel behulpzaam en meedenkend. Prijs & kwaliteit verhouding is perfect.

Over Chucks Webdesign

Filter op Taal