Prima bedrijf

Wij genieten al een aantal jaren van een mooie bank en twee fauteuils van dit bedrijf. Laats waren wat veren gesprongen van de bank. Dat probleem is vakkundig en snel opgelost door Perida! Compliment!

uitstekend

Het is al weereen tijdje geleden, maar mijn ervaring is dat jullie prima service bieden.Binnen mijn familie hebben jullie een goede naam. groet cor de jong

blij met onze mooie nieuwe Perida banken!

Wij kochten begin dit jaar onze (derde) nieuwe Perida banken. Hoewel erg mooi valt het tegen dat vooral de rug kussens inzakken waardoor het leer lijkt te verschuiven. Ik hoop niet dat de banken er hierdoor na een jaar “oud” uitzien.

uitstekende service en uyitvoering opdracht

heb er geen woorden voor

uitstekende service na opbollend leer

Bij mijn laatste Bobo bobbelde het leer van zitvlak en rugsteun. Het is in de werkplaats strakker getrokken en daarna weer aan huis afgeleverd. Het probleem is keurig opgelost.

goed bedrijf met een eerste klas product.

Omdat alles in eigen werkplaats gemaakt wordt was het mogelijk om na twee jaar nog een leren kussen te laten bijmaken en zonder kleurverschil! Jammer alleen dat in de showroom het wel steeds heeeel lang wachten was. Maar geduld wordt ruim beloond.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Na 35 jarig gebruik van onze Perida bank zag deze er nog goed uit, Echter wilden na 35 jaar eea ofwel vernieuwen ofwel opnieuw laten bekleden. Uitvoerig door Perida voorgelicht in Haarlem, reel aanbod met voldoende bedenktijd. Al met al zeer correcte en adequate aanpak.

Heel klantvriendelijk met goede kwaliteit maar wat moeizaam in de communicatie

Wij hebben een bank en stoelen laten herstofferen. Het uiteindelijke resultaat was uitstekend maar daar moest de bank wel nog een keer voor terug. Dit tengevolge van een misverstand of bij het herstofferen ook de schuimvulling inbegrepen was of niet. Dit misverstand werd snel en vakkundig de wereld uit geholpen op een uiterst klantvriendelijke en professionele wijze. Communicatie verliep minder professioneel. Wel altijd vriendelijk overigens. Bij opbellen naar het bedrijf komt er steevast iemand aan de lijn die er alleen zit om te vertellen dat je terug gebeld zal worden. Hier gaat dan een dag of wat over heen. Het distributiebedrijf dat de bank en stoelen komt ophalen en brengen kent op papier alleen de variant ophalen wat weer diverse telefoontjes oplevert. Het komt allemaal wel goed maar is wel wat irritant.

Uitstekende service, bank van hoge kwaliteit.

Prachtige bank.

Eindresultaat was geweldig.

De nieuwe bekleding van het zitkussen van de bank is strak en mooi gemaakt. De vervangen pootjes van bank, stoel en poefjes zijn precies wat ik wilde. De service was goed. Het hele proces heeft wel veel te lang geduurd.

Prima herbekleding met leer van Minotti bankstel

Na een goed advies en interessante aanbieding heeft Perida ons bankstel thuis opgehaald, en opnieuw bekleed met leer. Ook de vullingen zijn vernieuwd. Het ziet er uit als een splinternieuw bankstel, en zo fijn zit het ook.

toch nog kussens van mijn bank die inzakken

we hebben een klein jaar geleden nieuwe kussens voor het bankstel bij U gekocht, nu zit ik meestal op mijn eigen plaats op het bankstel en heb de ervaring dat de zit kussens toch nog een keul gaan vormen, ik wissel dus de kussens steeds om met kussens waar ik niet zit. Omdat U advies was steverige kussens te nemen wat ook gebeurd is valt mij het toch tegen dat de kussens inzakken. Misschien heeft U hier een oplossing voor. met vriendelijke groet

Vakmensen

Wij hebben onze perida banken opnieuw laten bekleden. Een bank ook laten verbreden. Ze kwamen als nieuw terug. Toen we toch een kleine onvolkomenheid zagen werd dat keurig en zonder discussie opgelost. Ze hebben een moeilijke tijd doorgemaakt en we hopen van harte dat dit vakmanschap gewaardeerd blijft worden door consumenten die voor kwaliteit gaan.

Puur Vakmanschap & Kwaliteit !

Weinig woorden zijn nodig voor de (klant)ervaring bij Perida: voor een bank op maat uiteindelijk uitgekomen bij Perida, waar onze wensen volledig konden worden uitgevoerd wat betreft maten, bekleding en functies. Warm aanbevolen voor kwaliteit, vakmanschap en vriendelijkheid.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Efficiënt en volgens afspraak

Mooi resultaat

Kundig, correct en punctueel.

Een 10 zegt genoeg.

Goede service, men denkt mee met de klant

Positieve ervaring, zal zeker Perida aanraden bij vrienden. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Service, smaak en functioneel.

Wij hebben een op maat gemaakte bank gekocht enstoelen laten bekleden. Fantastisch

Prachtige maatwerk en top kwaliteit

Volledig op maat gemaakt 2 banken van Perida in ons café. De stof blijft prachtig en het frame is heel stevig.

Probleemloze service

Staan altijd klaar voor je en lossen zaken prima voor je op!

Ons bankstel opnieuw laten bekleden

Ons bankstel weer als nieuw! Zeer tevreden, ophaal en breng service en in een week opnieuw bekleed!

Professioneel goed!

Wij maken als horeca stylisten gebruik van Perida wanneer maatwerk nodig is. Dan weet je eigenlijk altijd dat het goed komt. Niet alleen de looks maar zeker het zitcomfort van de banken maakt ons meer dan enthousiast.

Betrouwbaar vakmanschap met top kwaliteit

Onze ervaringen met Perida zijn uitstekend. Men heeft een produkten van een zeer hoge kwaliteit. Dit vindt je niet op de gemiddelde meubelboulevard Ook als er vervolgens iets men een bank of stoel aan de hand is, wordt dit zeer snel en adequaat hersteld. Wij kunnen Perida met een gerust hart bij een ieder die op zoek is naar kwaliteit aanbevelen

Een bank op maat, wie wil dat niet!

In de winkel samen gezocht naar de beste zit! Pootjes hoger voor de lange benen van hem, opvulling in de rug voor een goede zit voor haar! 2xde Country gekozen, mooie goed zittende banken met als armleuningen die vragen om te relaxen op deze banken. Stof konden we insturen. Aflevering geheel volgens wens!