Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit

Efficiënt en volgens afspraak

Mooi resultaat

Kundig, correct en punctueel.

Een 10 zegt genoeg.

Goede service, men denkt mee met de klant

Positieve ervaring, zal zeker Perida aanraden bij vrienden. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Service, smaak en functioneel.

Wij hebben een op maat gemaakte bank gekocht enstoelen laten bekleden. Fantastisch

Prachtige maatwerk en top kwaliteit

Volledig op maat gemaakt 2 banken van Perida in ons café. De stof blijft prachtig en het frame is heel stevig.

Probleemloze service

Staan altijd klaar voor je en lossen zaken prima voor je op!

Ons bankstel opnieuw laten bekleden

Ons bankstel weer als nieuw! Zeer tevreden, ophaal en breng service en in een week opnieuw bekleed!

Professioneel goed!

Wij maken als horeca stylisten gebruik van Perida wanneer maatwerk nodig is. Dan weet je eigenlijk altijd dat het goed komt. Niet alleen de looks maar zeker het zitcomfort van de banken maakt ons meer dan enthousiast.

Betrouwbaar vakmanschap met top kwaliteit

Onze ervaringen met Perida zijn uitstekend. Men heeft een produkten van een zeer hoge kwaliteit. Dit vindt je niet op de gemiddelde meubelboulevard Ook als er vervolgens iets men een bank of stoel aan de hand is, wordt dit zeer snel en adequaat hersteld. Wij kunnen Perida met een gerust hart bij een ieder die op zoek is naar kwaliteit aanbevelen

Een bank op maat, wie wil dat niet!

In de winkel samen gezocht naar de beste zit! Pootjes hoger voor de lange benen van hem, opvulling in de rug voor een goede zit voor haar! 2xde Country gekozen, mooie goed zittende banken met als armleuningen die vragen om te relaxen op deze banken. Stof konden we insturen. Aflevering geheel volgens wens!

Kussens van de bank (>10 jaar)na zoveel jaren opnieuw laten vullen. Perfect geholpen

Goed advies, Goede kwaliteit, Prima bank

Onze zoektocht naar een leren bank heeft jaren geduurd. Wij wilden onze "oude" bank qua maatvoering feitelijk terug in een nieuwe bank. Perida bleek de oplossing te hebben. Heer "Ed" nam alle tijd om ons te begeleidde in onze uiteindelijke keuze, nu 2 jaar geleden. De levering geschiedde keurig. Het maatwerk in combinatie met de opbouw (houtsoort en leerbevestiging) van de bank, de leerkwaliteit, de in 3 compartimenten opvulling van de rugkussens (ook na te vullen!) en het zitcomfort levert na 2 jaar nog steeds blije gezichten. Een prima bank.

Vakmanschap geweldig

onze country bank laten updaten resultaat in een woord fantastisch

Een aantal jaren geleden maakte ik kennis met Perida op de 50-plus beurs. Ik heb daar proefgezeten op de Bobo en de folder van deze fauteuil meegenomen. Toen vorig jaar de 3- en 2-zitsbank versleten was, heb ik een bezoek gebracht aan de showroom, Stephensonstraat 36 te Haarlem en drie Bobo's besteld en later nog één. Deze fauteuils zijn niet alleen qua design een lust voor het oog, maar zitten door het brede zitvlak ook nog eens voortreffelijk. Dat kan ook gezegd worden van de vier Lucky eetkamerstoelen, die tevens fantastisch zitten. In de showroom heb ik uitstekende service genoten en de aflevering was volledig o.k., tegen een geringe vergoeding werd de oude, kapotte meuk zelfs naar de stort gebracht. Mijn ervaring met Perida is uitsluitend positief en ik kan het bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen.

• Levering volgens verwachting

Dit jaar hebben wij de bekleding van ons bankstel, anno 1989, laten vernieuwen. Na 30 jaar intensief gebruik mocht dat dan ook wel. Het geraamte was nog perfect, en i.p.v. en lederen bekleding kozen wij voor een stoffen. Onze opmerkingen over verminderd zit-comfort zijn perfect begrepen en verwerkt in het vernieuwde bankstel. Het bankstel is nu, weer niet ALS nieuw, nee het IS nieuw. De persoonlijke aandacht en de daaruit ons gebleken deskundigheid hebben wij als erg positief ervaren. Ad collectie: we hebben ons daar niet echt in verdiept, want, we hadden ons ook al elders wat georiënteerd, ons bankstel was nog steeds 'bij de tijd'.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze ervaring met het aanschaffen van een bankstel was kort en krachtig. Totale ervaring: een ruime voldoende toen en nu nog steeds

• Levering volgens verwachting

een bedrijf waar vakmanschap nog hoog in het vaandel staat. top!

• Levering volgens verwachting

Zeer correcte behandeling, afspraken worden stipt nagevolgd. Zeer goed advies. Uitstekende "nazorg`'.

• Levering volgens verwachting

Goede winkel. Mooie meubelen. Deskundig advies. In een van mijn Rio-banken was 10 jaar na levering een veer gesprongen. Het verensysteem was inmiddels veranderd i.v.m. teveel breuk. Perida heeft in mijn huis beide banken uit elkaar geschroefd, in de werkplaats van een nieuw veersysteem voorzien en ‘s avonds weer in elkaar gezet. Viel niet meer onder de garantie, maar ik hoefde maar voor een bank te betalen. Prima geregeld, was blij.

• Levering volgens verwachting

Vriendelijke te woord gestaan. Het met leer bekleden van een oud bankstel is heel normaal. Kleuradvies en vinden van de juiste leersoort gebeurde zeer deskundig. Er werd alle tijd voor genomen. Het resultaat is verbluffend mooi geworden. De banken waren op de afgesproken datum gereed.

• Levering volgens verwachting

Aangezien wij in het verleden al tot volle tevredenheid een bank en een fauteuil bij u hadden gekocht hebben wij vorig jaar een tweede fauteuil op maat bij u aangeschaft. Dit was weer een goede keus. Uw firma is zeer aan te bevelen, wat wij ook doen in onze vriendenkring.

Topwerk tav onze wachtkamerbank

• Levering volgens verwachting

Wij zijn zeer tevreden zowel over het aanbiedingsproces als over de uitvoering van het bekleden met leer van ons Minotti bankstel, inclusief het ophalen en weer thuis installeren ervan. (September 2018)

• Levering volgens verwachting

Onze derde (!) zitbankenset van Perida: de eerste ging mee met de kinderen op kamers, de tweede wilde de koper van ons huis heel graag overnemen en nu - na weer veel zoeken en vergelijken - weer bij Perida uitgekomen. Banken op kwalitatief zeer hoog niveau, op maat (letterlijk!), perfect aangepaste zit, strak ontwerp, heel mooi leer en super degelijk gebouwd, dus waarschijnlijk onze laatste Perida......