Meubels van Perida Design zijn betoverend mooi ontworpen en voor de eeuwigheid gemaakt

Wij zijn al sinds de negentiger jaren van de vorige eeuw klant van Perida en kunnen vaststellen, dat de service van Perida zeer goed is. Zo werd in februari 2012, één dag voor de grote sneeuwstorm dat jaar, nog gauw even een nieuwe bank naar ons in Asbach in Duitsland gebracht. En deze bank ontving in maart van dit jaar in Haarlem nieuwe kussenvullingen en ziet er thans weer als nieuw uit, getuige reacties van bekenden: "Habt ihr einen neuen Couch?"

uitstekende service!!!!

Wij hadden twee banken gekocht bij Perida. Toen ze geleverd werden vonden we wat stijf overkomen en enigszins hard zitten. We waren enigszins teleurgesteld. In de winkel leken het de perfecte bankjes. In overleg zijn de rugkussens wat zachter gemaakt en de zitkussens aangepast naar onze wensen. Vervolgens hebben we kunnen proefzitten op nog zachtere kussens waarna we onze definitieve keuze konden maken. We zijn nu zeer tevreden over het zitcomfort, de uitstraling van onze banken en de uitstekende service die door Perida is verleend! Nogmaals dank!!

persoonlijk contact was plezierig.Alle afspraken werden stipt nagekomen. De reparatie prima uitgevoerd!

Heel fijn

Mijn ervaring met de heer Ridder was heel goed

Prima service en kwaliteit

Afspraken die gemaakt zijn worden nagekomen.

Advies, product, design en aftersales service perfect

Op afspraak de showroom bekeken en in leuk gesprek goede adviezen gekregen na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt. Enige vertraging in levering van stof door toeleverancier, dus dat kan Perida niet worden verweten. Zelfs nog proefplaatsing gehad zodat juiste keuze van de bankbreedtes kon worden gemaakt Zeer correcte aflevering.

Zorgvuldigheid, professionaliteit, vriendelijkheid

Prettige sfeer. Alle tijd wordt er genomen om de klant te woord te staan. Goede informatie. Levering volgens de afgesproken tijd. Zorgvuldigheid, professionaliteit en vriendelijkheid. Ik heb als klant niets te wensen over.

Professioneel en vriendelijk

Goede producten, prima en vriendelijke service. Een aanrader!

Zie boven

Een meubelzaak zonder weerga!

Wij zijn al sinds 1993 klant van Perida. In 2003, toen woonden wij nog in Nieuw Vennep, kochten we een tweede bankstel bij Perida en twee luxe stoelen. De ene noemden we de Herenstoel en is in 2008 met dat tweede bankstel mee verhuisd naar Asbach in Duitsland. In 2012 hebben we het stel vervangen door twee Rio-banken, die, en dan hebben we het echt over service met een grote S(!), daags voor een enorme sneeuwstorm naar Duitsland zijn afgeleverd door Perida zelf! En die twee banken staan hier nog altijd te gloriëren, omdat we vorige week de zitkussens in Haarlem nieuw hebben laten vullen met koudschuim. Weer prima service, ze waren in een goed uur klaar, daar de mensen van Perida e.e.a. al hadden voorbereid! Banken zijn eigenlijk nieuw en kunnen nog makkelijk 25 jaar mee, voor ons, redelijk bejaard inmiddels, dus tot de dood er op volgt...

Perfecte service en prachtige meubels.

Na goed overleg onze op maat gemaakte bank opnieuw laten stofferen met wederom een prachtig resultaat.

Zeer positief

We hebben een prachtige bank laten maken en zijn zeer goed geholpen met vakkundig advies. Ook de levering thuis was prima. Mensen met liefde voor het vak.

Klantgerichtheid en meedenkend

Voor de 2e keer obzr banken bij Oerida besteld en laten maken Waarom? Omdat ze goed meedenken en mooie ontwerpen hebbrn. En het wordt nog in hun eigen werkplasts gemaakt. Op maat! Top bedrijf

heel tevreden

Goede kwaliteit zoals we gewend zijn

Perida voldoet aan de verwachtingen!

Onze Etude-fauteuil met hoge rug is een buitengewoon fraaie en comfortabele stoel, die we eigenlijk veertig jaar geleden al hadden willen kopen (maar die toen een beetje boven ons budget was). Beter laat dan nooit!

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Daar ik na de bank besteld te hebben nog twijfelde over de kleur was dit geen enkel probleem om dit alsnog te veranderen, daarna het onderstel, voor tweede keer. Zeer flexibel.

Super service

We zijn goed geïnformeerd/uitleg betreffende onze aanschaf van onze bank. Er werd goed gelet op inzake zithoogte/beenlengte. Tevens was er veel keus in diverse stoffen. En tijdens afleveren hebben ze onze twee fauteuils meegenomen en opnieuw gestoffeerd. Keurig netjes en binnen twee weken opnieuw geleverd. Wij zijn superblij met onze aankoop en de 2 gestoffeerde fauteuils. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Als nieuw!

Bankstel keurig volgens afspraak gehaald en gebracht. En weer als nieuw!

Goed inmiddels onze 3e bank!

Goede kwaliteit en goede service!

De stoelen zijn geweldig. Na 20 jaar intensief gebruik hebben we onze vorige Perida stoelen vervangen door dezelfde. Ze zitten geweldig en zijn tijdloos mooi. De service van Perida is zeer persoonlijk en goed. Een top bedrijf!

Topkwaliteit en perfect maatwerk.

Sinds jaren levert Perida op een persoonlijke manier mooi ambachtelijk maatwerk.

Komen afspraken na en geven goede adviezen.

Leveren mooie materialen. Een nodige reparatie keurig opgelost.

Zoals eerder al ervaren, een prima bedrijf.

Wij hebben al eerder bij Perida besteld en ook deze keer was alles prima geregeld. Kwaliteit is top, niet de goedkoopste maar zoals gezegd topkwaliteit.

Hoge kwaliteit

15 jaar geleden kochten wij onze eerste banken waar wij nog steeds heerlijk op zitten, er mankeert nog helemaal niets aan. Twee jaar geleden hebben we er een bankje bij gekocht van dezelfde hoge kwaliteit. Aan persoonlijke wensen qua afmetingen wordt moeiteloos voldaan. Volop keuze van materialen. Vriendelijke hulp en zorgvuldig advies.

Mooi vakmanschap

Lang geleden een lederen bankstel met twee stoelen bij Perida gekocht. Het leer en de stof van de stoelen waren na lang gebruik aan vervanging toe. Perida heeft met het opnieuw bekleden zijn vakmanschap ruimschoots bewezen. Het geheel ziet er weer als nieuw uit.