Wij zijn zeer tevreden over het opnieuw laten bekleden van onze Perida bank met leer

In plaats van een nieuwe bank te kopen hebben wij onze 22 jaar oude Perida bank opnieuw laten stofferen mij Perida. De bank werd bij ons thuis opgehaald en binnen 2 weken weer bezorgd. Banken zagen er weer als nieuw uit.Bij beide banken is het binnenwerk vervangen en met goede kwaliteit leer gestoffeerd. Goede service. Wij kunnen weer jaren vooruit met onze mooi Perida banken.

Oerdegelijk vakwerk met oog voor detail, op maat en betaalbaar!

Onze wens om een modern bankstel en bijpassende fauteuils te vinden voor onze boot is door Perida tot volle tevredenheid op maat, met gebruik van de juiste stoffering en binnen de afgesproken tijd geleverd. Wij kunnen een ieder dit bedrijf van harte aanbevelen, vakmensen die luisteren en de klant een eerlijk advies en een product op MAAT leveren.

Goed uitgevoerd

De opdracht werd conform opdracht uitgevoerd

Klasse service

Na 14 jaar begeeft een veer het onderin onze nog steeds mooie Perida bankenset. Dat is schrikken, niet voor Perida, dat gaan we voor u repareren. Dat is kassa denk je dan, maar nee Perida vindt dat dit niet stuk hoort te gaan en repareert op korte termijn voor heel schappelijke kosten. Perida bedankt, het zit weer voortreffelijk, klasse service. Met vriendelijke groet, Familie Boot Lieftink Krommenie

Onze banken zien er weer uit als nieuw.

Na 27 (!) jaar zijn de kussens van onze Rio banken van nieuw koudschuim voorzien en is de vering gereviseerd. De leren bekleding zag er na al die jaren nog prima uit en hoefde niet vervangen te worden. De banken staan er er nu weer strak bij. Samen met de haal- en brengservice was het prima geregeld.

Vakwerk door de Heren van Perida

Het leer van de bank die we meer dan twintig jaar geleden kochten bij Perida, was verbleekt door de zon. Het model vonden we nog steeds mooi. Opnieuw bekleden ? Perida heeft het houten frame hergebruikt en de bank verder volledig volledig vernieuwd. In een prachtig zachte leersoort. We zijn er heel blij mee. De heren van Perids leveren echt vakwerk.

Al jarenlang goede ervaringen met perida.

Top bedrijf.

Volledig tevreden

Het is niet nodig geweest, maar mochten er problemen zijn dan gaan we ervan uit dat we op een persoonlijke vriendelijke manier behandeld worden.

komen hun afspraken na

prima bank gekocht, met mooie bekleding en goed geadviseerd

Prima winkel

Prima service! We hebben een prachtige bank met bijpassende tafel/ voetenbank.

Prettige bediening door vakmensen.

Prima geholpen door man, die ervaring heeft en verstand van zaken. Aflevering van de bank ook netjes. Chapeau.

Prima bedrijf

Wij genieten al een aantal jaren van een mooie bank en twee fauteuils van dit bedrijf. Laats waren wat veren gesprongen van de bank. Dat probleem is vakkundig en snel opgelost door Perida! Compliment!

uitstekend

Het is al weereen tijdje geleden, maar mijn ervaring is dat jullie prima service bieden.Binnen mijn familie hebben jullie een goede naam. groet cor de jong

blij met onze mooie nieuwe Perida banken!

Wij kochten begin dit jaar onze (derde) nieuwe Perida banken. Hoewel erg mooi valt het tegen dat vooral de rug kussens inzakken waardoor het leer lijkt te verschuiven. Ik hoop niet dat de banken er hierdoor na een jaar “oud” uitzien.

uitstekende service en uyitvoering opdracht

heb er geen woorden voor

uitstekende service na opbollend leer

Bij mijn laatste Bobo bobbelde het leer van zitvlak en rugsteun. Het is in de werkplaats strakker getrokken en daarna weer aan huis afgeleverd. Het probleem is keurig opgelost.

goed bedrijf met een eerste klas product.

Omdat alles in eigen werkplaats gemaakt wordt was het mogelijk om na twee jaar nog een leren kussen te laten bijmaken en zonder kleurverschil! Jammer alleen dat in de showroom het wel steeds heeeel lang wachten was. Maar geduld wordt ruim beloond.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Na 35 jarig gebruik van onze Perida bank zag deze er nog goed uit, Echter wilden na 35 jaar eea ofwel vernieuwen ofwel opnieuw laten bekleden. Uitvoerig door Perida voorgelicht in Haarlem, reel aanbod met voldoende bedenktijd. Al met al zeer correcte en adequate aanpak.

Heel klantvriendelijk met goede kwaliteit maar wat moeizaam in de communicatie

Wij hebben een bank en stoelen laten herstofferen. Het uiteindelijke resultaat was uitstekend maar daar moest de bank wel nog een keer voor terug. Dit tengevolge van een misverstand of bij het herstofferen ook de schuimvulling inbegrepen was of niet. Dit misverstand werd snel en vakkundig de wereld uit geholpen op een uiterst klantvriendelijke en professionele wijze. Communicatie verliep minder professioneel. Wel altijd vriendelijk overigens. Bij opbellen naar het bedrijf komt er steevast iemand aan de lijn die er alleen zit om te vertellen dat je terug gebeld zal worden. Hier gaat dan een dag of wat over heen. Het distributiebedrijf dat de bank en stoelen komt ophalen en brengen kent op papier alleen de variant ophalen wat weer diverse telefoontjes oplevert. Het komt allemaal wel goed maar is wel wat irritant.

Uitstekende service, bank van hoge kwaliteit.

Prachtige bank.

Eindresultaat was geweldig.

De nieuwe bekleding van het zitkussen van de bank is strak en mooi gemaakt. De vervangen pootjes van bank, stoel en poefjes zijn precies wat ik wilde. De service was goed. Het hele proces heeft wel veel te lang geduurd.

Prima herbekleding met leer van Minotti bankstel

Na een goed advies en interessante aanbieding heeft Perida ons bankstel thuis opgehaald, en opnieuw bekleed met leer. Ook de vullingen zijn vernieuwd. Het ziet er uit als een splinternieuw bankstel, en zo fijn zit het ook.

toch nog kussens van mijn bank die inzakken

we hebben een klein jaar geleden nieuwe kussens voor het bankstel bij U gekocht, nu zit ik meestal op mijn eigen plaats op het bankstel en heb de ervaring dat de zit kussens toch nog een keul gaan vormen, ik wissel dus de kussens steeds om met kussens waar ik niet zit. Omdat U advies was steverige kussens te nemen wat ook gebeurd is valt mij het toch tegen dat de kussens inzakken. Misschien heeft U hier een oplossing voor. met vriendelijke groet

Vakmensen

Wij hebben onze perida banken opnieuw laten bekleden. Een bank ook laten verbreden. Ze kwamen als nieuw terug. Toen we toch een kleine onvolkomenheid zagen werd dat keurig en zonder discussie opgelost. Ze hebben een moeilijke tijd doorgemaakt en we hopen van harte dat dit vakmanschap gewaardeerd blijft worden door consumenten die voor kwaliteit gaan.

Puur Vakmanschap & Kwaliteit !

Weinig woorden zijn nodig voor de (klant)ervaring bij Perida: voor een bank op maat uiteindelijk uitgekomen bij Perida, waar onze wensen volledig konden worden uitgevoerd wat betreft maten, bekleding en functies. Warm aanbevolen voor kwaliteit, vakmanschap en vriendelijkheid.