Een aantal jaren geleden maakte ik kennis met Perida op de 50-plus beurs. Ik heb daar proefgezeten op de Bobo en de folder van deze fauteuil meegenomen. Toen vorig jaar de 3- en 2-zitsbank versleten was, heb ik een bezoek gebracht aan de showroom, Stephensonstraat 36 te Haarlem en drie Bobo's besteld en later nog één. Deze fauteuils zijn niet alleen qua design een lust voor het oog, maar zitten door het brede zitvlak ook nog eens voortreffelijk. Dat kan ook gezegd worden van de vier Lucky eetkamerstoelen, die tevens fantastisch zitten. In de showroom heb ik uitstekende service genoten en de aflevering was volledig o.k., tegen een geringe vergoeding werd de oude, kapotte meuk zelfs naar de stort gebracht. Mijn ervaring met Perida is uitsluitend positief en ik kan het bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen.

• Levering volgens verwachting

Dit jaar hebben wij de bekleding van ons bankstel, anno 1989, laten vernieuwen. Na 30 jaar intensief gebruik mocht dat dan ook wel. Het geraamte was nog perfect, en i.p.v. en lederen bekleding kozen wij voor een stoffen. Onze opmerkingen over verminderd zit-comfort zijn perfect begrepen en verwerkt in het vernieuwde bankstel. Het bankstel is nu, weer niet ALS nieuw, nee het IS nieuw. De persoonlijke aandacht en de daaruit ons gebleken deskundigheid hebben wij als erg positief ervaren. Ad collectie: we hebben ons daar niet echt in verdiept, want, we hadden ons ook al elders wat georiënteerd, ons bankstel was nog steeds 'bij de tijd'.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze ervaring met het aanschaffen van een bankstel was kort en krachtig. Totale ervaring: een ruime voldoende toen en nu nog steeds

• Levering volgens verwachting

een bedrijf waar vakmanschap nog hoog in het vaandel staat. top!

• Levering volgens verwachting

Zeer correcte behandeling, afspraken worden stipt nagevolgd. Zeer goed advies. Uitstekende "nazorg`'.

• Levering volgens verwachting

Goede winkel. Mooie meubelen. Deskundig advies. In een van mijn Rio-banken was 10 jaar na levering een veer gesprongen. Het verensysteem was inmiddels veranderd i.v.m. teveel breuk. Perida heeft in mijn huis beide banken uit elkaar geschroefd, in de werkplaats van een nieuw veersysteem voorzien en ‘s avonds weer in elkaar gezet. Viel niet meer onder de garantie, maar ik hoefde maar voor een bank te betalen. Prima geregeld, was blij.

• Levering volgens verwachting

Vriendelijke te woord gestaan. Het met leer bekleden van een oud bankstel is heel normaal. Kleuradvies en vinden van de juiste leersoort gebeurde zeer deskundig. Er werd alle tijd voor genomen. Het resultaat is verbluffend mooi geworden. De banken waren op de afgesproken datum gereed.

• Levering volgens verwachting

Aangezien wij in het verleden al tot volle tevredenheid een bank en een fauteuil bij u hadden gekocht hebben wij vorig jaar een tweede fauteuil op maat bij u aangeschaft. Dit was weer een goede keus. Uw firma is zeer aan te bevelen, wat wij ook doen in onze vriendenkring.

Topwerk tav onze wachtkamerbank

• Levering volgens verwachting

Wij zijn zeer tevreden zowel over het aanbiedingsproces als over de uitvoering van het bekleden met leer van ons Minotti bankstel, inclusief het ophalen en weer thuis installeren ervan. (September 2018)

• Levering volgens verwachting

Onze derde (!) zitbankenset van Perida: de eerste ging mee met de kinderen op kamers, de tweede wilde de koper van ons huis heel graag overnemen en nu - na weer veel zoeken en vergelijken - weer bij Perida uitgekomen. Banken op kwalitatief zeer hoog niveau, op maat (letterlijk!), perfect aangepaste zit, strak ontwerp, heel mooi leer en super degelijk gebouwd, dus waarschijnlijk onze laatste Perida......

• Levering volgens verwachting

Alles kon: Bank wat hoger, andere stof, levertijs wat sneller. Leuke rondleiding door bedrijf/fabriek. Deskundig advies

• Levering volgens verwachting

Onze drie zitsbank van 25 jaar oud had behoefte aan revisie van de vering en het opnieuw vullen van de zitkussens. We waren al geruime tijd opzoek naar een vakbekwame stoffeerderij. Via internet ontdekten wij de firma Perida in de Stephensonstraat in Haarlem.Na een plezierig kennismakingsgesprek met de Heer P de Ridder hebben we belsloten om Perida te vragen een offerte te maken voor een adequaat herstel. Dit kon spoedig thuis geregeld worden en werden er afspraken gemaakt voor ophalen en weer terugplaatsen,Alles is tot onze volle tevredenheid gebeurd.We zijn super tevreden over Perida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Levering volgens verwachting

In het verleden heb bij Perida in Vijfhuizen een leren bank en een prachtige leren stoel gekocht. Waren wel duur, maar van een zeldzame Top-kwaliteit.

• Levering volgens verwachting

Wij zijn blij met de persoonlijke aandacht en luisterend oor! Prachtige grote voetstoel voor ons op maat gemaakt! Kortom een adres waar je moet zijn voor een meubel op maat!

• Levering volgens verwachting

onze banken zijn inmiddels bijna dertig jaar oud,zitten nog steeds prima, hebben hond kinderen en kleinkinderen helemaal overleefd. Laten de banken binnenkort bekleden met een andere kleur leer.

• Levering volgens verwachting

Gekocht in 2011: 3 Fauteuils model etude in drie verschillende maten met zwart lederen draaivoet. Een draaivoet begeeft het in maart 2018. Na vermelding in Haarlem thuis gerepareerd. gratis K l a s s e !

• Levering volgens verwachting

Wij hebben biijna dertig jaar geleden bij Perida een bank en een zetel gekocht. De bank toonde de sporen van intensief gebruik en de tand des tijds: het open leer was zeer verbleekt. Het model beviel ons nog altijd heel goed. Perida heeft het oorspronkelijke frame hergebruikt en nu staat er - vinden wij - opnieuw een prachtige bank in een heel mooie leersoort en kleurstelling. Voor vakwerk en maatwerk moet je bij Perida zijn !

• Levering volgens verwachting

Goed contact, prachtige banken.

• Levering volgens verwachting

super service! Veel keuze uit stoffen etc

• Levering volgens verwachting

Zeer prettige begeleiding bij keuze van een op maat gemaakte zitbank. Professioneel en uiterst bekwaam. Enorme keuze aan soorten en kleuren van bekleding. Puur vakmanschap - een aanrader .....

• Levering volgens verwachting

Diverse malen ook in het verleden kundig, goed en snel geholpen. Goede adviezen en prima maatwerk. Valmanschap!

• Levering volgens verwachting

Het herstellen van onze 2,5 zits bank en de twee stoelen, al meer dan tien jaar oud, is geheel naar tevredenheid afgehandeld.

• Levering volgens verwachting

Wij vonden het verdrietig om te horen dat Perida failliet ging. Cliënten van mij lieten mij vertelden over de doorstart, waarna ik gelijk nog een bank heb besteld. Deze was- uiteraard van Perida kwaliteit.

Over Perida Design

Filter op Taal