Top!!

Toch maar even naar showroom gegaan. Wilde stoffen zien en voelen. Heel vriendelijk ontvangen en zeer deskundig geadviseerd. Vouwgordijnen zorgzaam verpakt. Ze hangen inmiddels en zijn een exclusieve aanvulling in onze woonkamer. Aanrader!!

Mooie gordijnen, goede service

I.vm verhuizing voor de tweede keer vouwgordijnen besteld bij het voiwgordijntje. Fijn dat je na de bestelling nog wordt gebeld om nog een aantal zaken door te spreken. Men probeert met je mee te denken en je krijgt professionele adviezen. De gordijnen zijn van een goede kwaliteit en erg netjes gemaakt. Ook hoe ze zijn verpakt en worden verzonden is top!

Een echte aanrader!

Het contact verloopt soepel en snel, er wordt meegedacht (baleinen op dezelfde lijn, hadden wij niet over nagedacht). De stoffen zijn prachtig en de gordijnen niet minder. Wij zijn enorm blij met de mooie vouwgordijnen!

supermooie kwaliteit

goede afstemmen, goede prijs en mooie kwaliteit

Het vouwgordijntjebheeft mijn bestaande vouwgordijnen voorzien van een motor! Helemaal top uitgevoerd, goede uitleg en meedenken om tot de juiste oplossing te komen.

Hele goeie service.

Nadat 1 vouwgordijn niet in orde was, is dit heel goed opgepakt door het bedrijf en naar alle tevredenheid opgelost.

Beste Pertra, We zijn heel blij als klanten tevreden zijn, hartelijk bedankt voor deze mooie review. Team Het Vouwgordijntje

Heel mooi gordijntje

De volgende keer zou ik iemand van het bedrijf laten meten. Het is toch beter, en dan kun je overleg hebben over de beste bevestigingsmethode, ook handig.

Dankjewel Sandra voor deze review. Een goede tip van jou! Team Vouwgordijntje

Fantastische service

Wij hebben van stof een top down Vouwgordijn in een erker van jaren 30 woning. Fantastische service en een vriendelijk team. Een aanrader Het Vouwgordijntje!!

Beste Cees en Josje, we zijn reuzeblij dat jullie zo tevreden zijn met onze Top Down Bottom Up vouwgordijnen. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor deze mooie review. Het Team Het Vouwgordijntje

Prachtige gordijnen

Wij hebben grote ramen en vouwgordijntje was een van de weinige die zo groot konden maken. Ook de mogelijkheid van down bottom up is erg fijn voor onze zuiderramen. Erg blij mee !

Kwaliteit en alles goed geregeld!

Voor de derde keer vouwgordijnen besteld hier, prima ervaringen dus en kwaliteit voor een scherpe prijs

Het was even wachten maar uiteindelijk alles ontvangen. Kwaliteit is echt top. Ons keuken is deels een grote erker dus is lastig om zoiets echt passend te maken maar dat is heel goed gelukt. Alle banen komen precies overeen en de stof is van zeer goed kwaliteit. Zoals vermeld heb ik er wel op moeten wachten maar in de huidige situatie waarin we allemaal wonen en werken is het ook begrijpelijk. Roeland heeft nog gebeld of alles goed beviel en of alles was gelukt met montage.

Geweldige service

Ondanks dat het reeds 6 jaar geleden is dat ik mijn vouwgordijnen bij het vouwgordijntje heb gekocht wordt mij op mijn verzoek 4 bevestingclips toegezonden. Dat geheel gratis. De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs is ook goed. De gordijnen zijn nog steeds mooi en de werking nog prima.

Goede prijskwaliteitsverhouding en betrouwbare partij

Wij hebben voor de 2e keer gekozen voor vouwgordijnen van Het Vouwgordijntje. De gordijnen zijn van goede kwaliteit tegen een prima bedrag. Na de levering bleek dat er een maatvoeringsfout gemaakt was, na dit gemeld te hebben was er geen enkele twijfel, ze gaven aan dat ze goede producten wilden leveren. De gordijnen zijn teruggehaald en aangepast. De manier waarop dit werd opgepakt was/is na volle tevredenheid. Service dus ook goed geregeld.

Goed advies nette montage

Geweldig!

Goede service en meedenkend!

Teleurgesteld

Twee verduisteringsvouwgordijnen besteld voor de slaapkamer. Ik werd eerst netjes opgebeld of alles goed klopte qua maat. Maar toen ik ze ontving bleken ze niet verduisterend te zijn. Ook stond er niets op de website over zoveel procent verduistering. Ik heb drie keer een mail gestuurd hierover maar helaas geen bericht terug ontvangen. Behoorlijk terleurgesteld dus!

Zeer tevreden met onze nieuwe vouwgordijnen!

Erg blij met onze nieuwe gordijnen. Goede communicatie, mooie kwaliteit en voor een prima prijs!

mooie kwaliteit en afwerking

Heel duidelijk en vriendelijk contact. Prachtig gordijn gekregen in hele mooie kleur. Mooie kwaliteit ook.

Prima kwaliteit/prijs verhouding en mensen die meedenken.

Ons vouwgordijn van ruim 8 jaar oud liep helemaal niet soepel meer, het hing niet meer strak en zat soms vast. Garantie verlopen, dus online een nieuwe besteld en betaald. Werden we door de eigenaar gebeld met de vraag wat er aan de hand was. Probleem uitgelegd. Als we in de gelegenheid waren konden we naar de werkplaats in Oss komen voor reparatie. Zo gezegd zo gedaan. Het was in een half uurtje gefixed. Geld van nieuw vouwgordijn min reparatiekosten direct teruggestort gekregen. Het vouwgordijn hangt nu weer superstrak en het vernieuwde mechanisme rolt weer heel erg soepel! Vakmensen die meedenken en niet het geld uit je portemonnee trekken! Vouwgordijntje is top!

Super tevreden

Het contact met het vouwgordijntje (mail en telefonisch) verliep zeer prettig Wij hebben drie grote vouwgordijnen besteld en kregen deze 2 weken en 3 dagen later al geleverd! Veel sneller dan de 4 a 5 weken die genoemd waren. De gordijnen zijn erg mooi en netjes gemaakt. Ophangen had mijn man in een paar minuten gepiept! We zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb uiteindelijk 12 verschillende vouwgordijnen in totaal besteld en ze zijn allemaal mooi. Ik vind ze niet duur voor maatwerk.

Prima en snelle service, prachtige gordijnen.

Prima en snelle service, prachtige gordijnen.

Super, mooi bedrijf met echt goede service

Wij danken jullie voor jullie hulp en goede service. Dankzij het Vouwgordijntje zijn wij nu al jaren in het bezit van mooie vouwgordijnen en ondanks deze alweer een aantal jaren hangen zijn ze nog steeds mooi. Wij vinden het echt super dat jullie niet alleen om de verkoop geven van nieuwe gordijnen maar ook achteraf (zelfs na jaren) service leveren. We hadden nu ongeveer 5 jaar twee oprol mechanieken die kapot waren gegaan. Ik heb het Vouwgordijntje toen gebeld met vraag of zij deze nog konden leveren. Alles werd netjes opgestuurd. Wat een service. Wij zijn super blij met jullie.

Super goed en snel geholpen!

Super goed en snel geholpen!