Mooie kwaliteit vouwgordijnen,veel keuze in de stoffen,ze hangen prachtig!

Vriendelijk personeel,behulpzaam en de moeite waard om de showroom eens te bekijken,zeer veel keuze uit diverse stoffen,merken en kleuren Verduisterend,linnenlook,semi-transparant! Wij zijn helemaal tevreden met onze prachtige vouwgordijnen! Fijne systemen,werkt soepel om de vouwgordijnen omhoog/omlaag te krijgen Prijzen ook prima voor deze mooie kwaliteit vouwgordijnen Dus echt een aanrader!!

Hallo Robert, Hartelijk dank voor de mooie review. Ons doel is om een goed product af te leveren en een goede service te geven. Als onze klanten tevreden zijn, dan is ons doel bereikt en zijn wij ook blij! Heel veel plezier met de vouwgordijnen! Het Team Het Vouwgordijntje

Goed product, fatsoenlijke prijs, professionele montage

Uitgebreid assortiment stoffen Zowel klassiek, elektrisch als top-down beschikbaar Fatsoenlijke prijzen voor maatwerk Snelle en professionele montage

Alles prima in orde.

Bestelling via web site ging vlot, achteraf telefonisch gecontacteerd door Vouwgordijntje om misverstanden te vermijden. Gordijnen goed verpakt en volledig toegekomen, mooi gemaakt! Ketting in RVS is zeker aan te bevelen.

Top vouwgordijnen en service!

Vorig jaar de eerste vouwgordijnen besteld; na een lange zoektocht de perfecte stof qua kleur en materiaal gevonden bij een interieurzaak hier in de buurt. Ik schrok echter behoorlijk van de prijs van de maakkosten. Ben online op zoek gegaan naar een bedrijf waar je je eigen stof kunt aanleveren, om vouwgordijnen van te laten maken en kwam bij Vouwgordijntje terecht. Wat bleek zij konden deze stof ( van bekende gerenommeerde merken ) ook gewoon leveren. Heb de ramen door hen laten inmeten en eerst 1 vouwgordijn besteld om te kijken of het goed beviel... en het beviel goed! Prachtig vouwgordijn, zeer netjes afgewerkt, met goed werkend systeem. Zeker de kwaliteit of zelfs beter, als die ik in de winkel had gezien! Inmiddels de rest van de ramen ook voorzien van zo'n prachtig vouwgordijn, helemaal blij mee en de service is ook helemaal top; alles is bespreekbaar en je merkt dat ze boven alles goede kwaliteit willen leveren... een aanrader!

Beste mevr. Dorrestijn, Dankuwel voor de mooie review. We zijn blij dat u zo tevreden bent. Dat is ons motto ook, om onze klanten tevreden te stellen. Een goede service vinden we heel belangrijk en we doen ons best om daar aan te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw review en voor uw moeite. Veel plezier met de vouwgordijnen. Het Team Het Vouwgordijntje

Het Vouwgordijntje heeft prachtige gordijnen ze werken zeer zorgvuldig en heel klantvriendelijk

Bij het Vouwgordijntje zijn ze klantvriendelijk , zorgvuldig , en leveren ze echt prachtige kwalitatief zeer goede gordijnen.

Beste Nathalie, Dankjewel voor deze mooie review. We zijn heel blij als klanten tevreden zijn met onze service en producten. Per slot van rekening doen we het daarvoor. We doen ons best om dit zo te blijven doen! Hartelijk groet, Team Het Vouwgordijntje

Erg mooie op maat gemaakte Top Down, Bottom Up vouwgordijnen

Ik ben na vergelijken op internet bij Het Vouwgordijntje uitgekomen voor nieuwe vouwgordijnen. Juist vanwege het maatwerk en na staaltjes te hebben opgevraagd vonden wij een erg mooie stof die goed bij ons intereur past. Het resultaat is dat wij nu erg mooie op maat gemaakte Top Down, Bottom Up vouwgordijnen hebben hangen!

Beste Sjaak, Hartelijk voor deze review! Het doet ons goed te horen dat klanten tevreden zijn. Heel veel plezier met de vouwgordijnen. Team Het Vouwgordijntje

Ik ben heel blij met het mooie vouwgordijn

Ik ben heel tevreden met het contact met vouwgordijntje, nl, de service en informatie is prima en het resultaat volledig naar tevredenheid.

Hallo Marie-Jose, Dankjewel voor je review. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en als dat lukt is iedereen blij! Veel plezier met het vouwgordijn. Team Het Vouwgordijntje

Top!!

Toch maar even naar showroom gegaan. Wilde stoffen zien en voelen. Heel vriendelijk ontvangen en zeer deskundig geadviseerd. Vouwgordijnen zorgzaam verpakt. Ze hangen inmiddels en zijn een exclusieve aanvulling in onze woonkamer. Aanrader!!

Mooie gordijnen, goede service

I.vm verhuizing voor de tweede keer vouwgordijnen besteld bij het voiwgordijntje. Fijn dat je na de bestelling nog wordt gebeld om nog een aantal zaken door te spreken. Men probeert met je mee te denken en je krijgt professionele adviezen. De gordijnen zijn van een goede kwaliteit en erg netjes gemaakt. Ook hoe ze zijn verpakt en worden verzonden is top!

Een echte aanrader!

Het contact verloopt soepel en snel, er wordt meegedacht (baleinen op dezelfde lijn, hadden wij niet over nagedacht). De stoffen zijn prachtig en de gordijnen niet minder. Wij zijn enorm blij met de mooie vouwgordijnen!

supermooie kwaliteit

goede afstemmen, goede prijs en mooie kwaliteit

Het vouwgordijntjebheeft mijn bestaande vouwgordijnen voorzien van een motor! Helemaal top uitgevoerd, goede uitleg en meedenken om tot de juiste oplossing te komen.

Hele goeie service.

Nadat 1 vouwgordijn niet in orde was, is dit heel goed opgepakt door het bedrijf en naar alle tevredenheid opgelost.

Beste Pertra, We zijn heel blij als klanten tevreden zijn, hartelijk bedankt voor deze mooie review. Team Het Vouwgordijntje

Heel mooi gordijntje

De volgende keer zou ik iemand van het bedrijf laten meten. Het is toch beter, en dan kun je overleg hebben over de beste bevestigingsmethode, ook handig.

Dankjewel Sandra voor deze review. Een goede tip van jou! Team Vouwgordijntje

Fantastische service

Wij hebben van stof een top down Vouwgordijn in een erker van jaren 30 woning. Fantastische service en een vriendelijk team. Een aanrader Het Vouwgordijntje!!

Beste Cees en Josje, we zijn reuzeblij dat jullie zo tevreden zijn met onze Top Down Bottom Up vouwgordijnen. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor deze mooie review. Het Team Het Vouwgordijntje

Prachtige gordijnen

Wij hebben grote ramen en vouwgordijntje was een van de weinige die zo groot konden maken. Ook de mogelijkheid van down bottom up is erg fijn voor onze zuiderramen. Erg blij mee !

Kwaliteit en alles goed geregeld!

Voor de derde keer vouwgordijnen besteld hier, prima ervaringen dus en kwaliteit voor een scherpe prijs

Het was even wachten maar uiteindelijk alles ontvangen. Kwaliteit is echt top. Ons keuken is deels een grote erker dus is lastig om zoiets echt passend te maken maar dat is heel goed gelukt. Alle banen komen precies overeen en de stof is van zeer goed kwaliteit. Zoals vermeld heb ik er wel op moeten wachten maar in de huidige situatie waarin we allemaal wonen en werken is het ook begrijpelijk. Roeland heeft nog gebeld of alles goed beviel en of alles was gelukt met montage.

Geweldige service

Ondanks dat het reeds 6 jaar geleden is dat ik mijn vouwgordijnen bij het vouwgordijntje heb gekocht wordt mij op mijn verzoek 4 bevestingclips toegezonden. Dat geheel gratis. De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs is ook goed. De gordijnen zijn nog steeds mooi en de werking nog prima.

Goede prijskwaliteitsverhouding en betrouwbare partij

Wij hebben voor de 2e keer gekozen voor vouwgordijnen van Het Vouwgordijntje. De gordijnen zijn van goede kwaliteit tegen een prima bedrag. Na de levering bleek dat er een maatvoeringsfout gemaakt was, na dit gemeld te hebben was er geen enkele twijfel, ze gaven aan dat ze goede producten wilden leveren. De gordijnen zijn teruggehaald en aangepast. De manier waarop dit werd opgepakt was/is na volle tevredenheid. Service dus ook goed geregeld.

Goed advies nette montage

Goede service en meedenkend!

Teleurgesteld

Twee verduisteringsvouwgordijnen besteld voor de slaapkamer. Ik werd eerst netjes opgebeld of alles goed klopte qua maat. Maar toen ik ze ontving bleken ze niet verduisterend te zijn. Ook stond er niets op de website over zoveel procent verduistering. Ik heb drie keer een mail gestuurd hierover maar helaas geen bericht terug ontvangen. Behoorlijk terleurgesteld dus!

Zeer tevreden met onze nieuwe vouwgordijnen!

Erg blij met onze nieuwe gordijnen. Goede communicatie, mooie kwaliteit en voor een prima prijs!