Verkeerde bandenset en geen antwoord op mail

Ik bestelde een set met winterbanden voor mijn peugeot boxer. Deze werden vrij snel opgestuurd maar pasten niet. Nadien probeerde ik de firma herhaaldelijk te bereiken via mail en telefoon maar kreeg geen gehoor.

Bestaat deze firma wel?

Ik zou 4 nieuwe banden willen laten leggen en moet hiervoor uit Oost-Vlaanderen komen, maar......?! Geen reactie op mijn vraag via deze site (aanvraagformulier), ook niet op mijn e-mail, en ook al kreeg ik een 'bezet toon', niemand die antwoord op mijn Belgisch nummer via whatsapp of vaste lijn? Ik betaal in EURO hoor, of zijn Belgen niet welkom?

tevreden

Kwam voor 2 banden. Toen die op de brug stond bleek dat het er 4 moesten worden. Mocht zelf mee kijken en inderdaad de achterste waren nog slechter dan de voorste. Gelukkig hadden ze ze op voorraad en voordat ik het wist was mijn auto al weer klaar voor vertrek.

Vakmensen, snelle service.

Zowel met auto, motor en caravan klant, veel ervaring en goede, eerlijke service en advies.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Mijn schoondochter stond met een kapotte band in Nistelrode. Ze was op weg naar haar werk in het ziekenhuis in Nijmegen. Omdat ze jaar daar heel erg nodig hadden, heb ik haar daar heen gebracht. Onderweg hebben we Benelux Tyres gebeld om een nieuwe band op de auto te leggen. App de locatie maar door zei de eigenaar. Toen ik terugkwam op de plek waar de auto stond was hij al gemaakt. Topservice

Prima en snelle service.

Had een setje 17inch sportvelgen gekocht en moest 2 banden erop gemonteerd worden ivm er wat mindere op lagen. Eigenaar ging tegelijk op zoek naar zeer mooie banden nieuwe voor een zeer nette prijs+centreerringen. Deze allemaal goed,snel en goede service. Ik kom zeker terug voor een set winterbanden. Benelux Tyres een aanrader.

Meteen geholpen. Vriendelijk personeel

Heengereden vriendelijk geholpen. Nette garage en uiterst faire prijs.

Geweldige service

Kwam met de camper met een lekke band te staan langs de snelweg. Geen enkel bandenbedrijf wilde komen helpen. Gelukkig wist de man van de sleepwagen een nummer en belde dit. Hierop snel en goed geholpen door Benelux Tyres. Chapeau.

Perfekt

Snelle en goede service

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Staat altijd klaar voor je, goede prijs kwaliteit

Diverse malen geweest en altijd goed en snel geholpen Kan zeker een ieder aanbevelen

Goede service en kwaliteit

Vriendelijk personeel

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Lekke band, direct terecht kunnen en band gerepareerd. Weer veilig de weg op!

Geweldige snelle service

Ik had voor mijn auto 4 banden nodig ivm apk. Er bleek een verkeerde maat onder te zitten en dat werd meteen ontdekt, dat getuigd van vakkennis! Ook mijn lekke motorband is gerepareerd en een super mooi kort ventiel geplaatst, dus ook nog eens oog voor detail!

goed en gezellig

Ben er op de bonnefooi heen gereden. Bij aankomt werd ik al meteen geholpen. Stonden nog wel 2 auto's binnen maar voordat ik het wist waren die al klaar. Daarna auto naar binnen op een brug. 2 voorbanden vervangen ze adviseerde mij om deze nieuwe banden achter te leggen. Koste niks extra's dus helemaal goed geregeld. tot de volgende keer jongens en meid

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Goed, snel, kundig, vriendelijk personeel

Verder ook een prima webshop, autobanden voor een lage prijs en montage voor weinig. Het wassen van de lichtmetalen velgen is zeker de moeite en de centen waard.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Goed en snel geholpen voor een goede prijs

Goede en vriendelijke service!!

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Snel geholpen, echter een factuur is niet mogelijk (naar meermaals navragen)

Via marktplaats hier terecht gekomen, snel geholpen......contant betaald en gevraagd om een bonnetje. Toegezegd gekregen dat ik hiervoor even een mailtje moest sturen en ik dan de bon/factuur digitaal zou ontvangen. Meermaals een mail gestuurd, maar helaas....geen reactie meer ontvangen.

Prima advies al jaren,

Eerlijk advies weet wat hij doet.

• Ervaring met: Vestiging Benelux Tyres

Gisteren besteld vandaag in huis.

Compleet gebruikt setje velgen en banden besteld. De MM kloppen en het setje ziet er uit zoals de foto's weergaven. Na overleg via Whats App is het setje super snel geleverden.

Nog nils

Nog niks