Heerlijk eten in een sfeervolle ambiance en prettige bediening

Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en vakkundig. We hebben een heerlijke avond gehad

Als het in de basis gewoon (meer dan) goed en genoeg moet zijn.

Van begin tot eind prima verzorgd, complimenten aan keuken en bediening.

Het was erg gezellig en hebben er lekker gegeten en voor herhaling vatbaar

Gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten en zeker nog een keertje terugkomen.

Heerlijk!

Erg gezellige bediening, zij weten hoe het moet!! Eten was super, echt een aanrader.

Heerlijk!

Heerlijk gegeten met koude en warme groente apart erbij, alles ruim voldoende. Fijne bediening en gezellige sfeer

Het was heerlijk gezellig en voldoende te eten!!

We zijn hier vandaag voor het eerst geweest en het is ons heel goed bevallen. Als was goed en voldoende. En het personeel wad erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend gegeten, maar nog belangrijker:

Zeer gastvrij ontvangen en een top bediening..aanrader. Uitgebreide kaart en prima hoeveelheden.

feestdagen menu afhaal

Netjes verpakt, duidelijke beschrijving voor het opwarmen van de afhaalgerechten. Overheerlijke maaltijden, championsoep 10+ groentesoep 10+ de Spareribs fantastisch! de varkenshaas was hemels. En de Vis is mij verteld, was ook geweldig. Heerlijke aardappels, meer dan voldoende. 1 veer is te weining! Dit wordt een hele kip!

super

Perfect eten en prettige bediening

Niets aan veranderen

Ontvangen worden door een knappe ontspannen dame die weet wat gastvrijheid in moet houden. Leuk en vlot contact. Goede doorstroom van eten en drinken. Eten was lekker en goed verzorgd. Kom er graag terug

In één woord heerlijk

Als je lekker wil eten moet je echt eens naar nijhof gaan het is fantastisch de bediening en het eten is ontzettend lekker!!!

Superleuk en heel lekker!

We waren ter gelegenheid van de trouwdag van onze ouders bij Nijhof, groepje van 11 personen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent, professioneel en gastvrij. Echt een aanrader.

Echt een fijn avondje uit! Fijne tafelindeling, daardoor in een vol restaurant toch lekker rustig. Heerlijk gegeten en de bediening was top!

Goed!

Gewoon goed, zoals het hoort en je mag verwachten! Bediening goed, eten goed! Wij komen terug

Super lekker gegeten met de familie bij Nijhof.

Gezellig, goed en sfeervol. Prima eten. Aanrader!!

Wauw wat was het lekker

Super snelle bediening en erg vriendelijk. Eten was heerlijk en genoeg. Een dikke duim voor de bediening en kok. Kom graag nog eens weer.

Heerlijk, eerlijk eten.

Door een bekende geattendeerd op dit goeie restaurant. Hij had niks teveel gezegd. Nijhof zit beslist in de top van eerlijk en lekker eten. We komen zeker terug.

Hele goeie klantvriendelijkheid

Waren een kwartier voor openingstijd aanwezig, mochten plaats nemen op het terras ondanks dat ze nog bezig waren. En werden super fijn geholpen. Een aanrader .

Onverwacht goed!

Na een fietstocht rondom Halle vonden wij een leuk plekje op het terras van restaurant Nijhof om een hapje te eten. Er was ruime keuze op de menukaart en een vriendelijke bediening. Wat we hadden gekozen was geweldig en zeer uitgebreid met frites, gebakken aardappeltjes en heerlijke groenten. Ook de prijs inclusief drank was voor ons een positieve verrassing. Zeer aan te raden dus!

Heerlijk gegeten en genoten.

Heerlijk en goed gegeten.Voldoende van alles en konden nog groente en aardappel gerechten extra krijgen. Nette, fijne en leuke bediening. Zeker een aanrader.

Heel goed en zeer lekker en ook goed warm verpakt

Al heel vaak een menu besteld altijd zeer goed

Goed geregeld en het eten was heerlijk

Eten was heerlijk

Lekker, goed verpakt, een aanrader als je thuis toch nog op restaurantniveau wilt eten.

Varkenshazen waren goed gebakken, mals (had wel een meter langer mogen zijn). Kinderen hebben genoten van de snacks, het lekkerbekje kwam ook goed aan. Friet voor 4 personen mocht net iets meer zijn. Eten is op het afgesproken tijdstip klaar. Eten was goed verpakt, blijft warm (zeker tot aan Varsseveld). De prijs is ons inziens prima. Even verwarring met de 'route' als je aan de achterkant vanaf het voetbalterrein komt, moet je linksom of rechtsom. Linksom dus. Verder telefonisch de aangepaste route goed doorgegeven. We bestellen graag nog eens online.

Heerlijk eten

Afhaalservice zwer goed geregeld en het eten is super lekker

Top kwaliteit en lekker

Je wordt snel en vriendelijk geholpen Het eten is goed warm en erg lekker en niet duur. Zou het iedereen aanraden