Heerlijk

Nu vandaag afhaalmenu gehaald, was heerlijk en goed warm bij thuis komst. In het restaurant ook altijd prima, zowel het eten en ook de bediening!

Het smaakte uitstekend

Het smaakte goed en was meer dan voldoende.

Heelijk gegeten via de drive...Top geregeld

Eten was op afgesproken tijd klaar...gied verpakt en ruim voldoende....en het belangrijkste het smaakte super

Lekker en goed

Mooie menukaart. Goede en vlotte bediening. Uitstekend verzorgd.

Heerlijk gegeten

De ambiance is erg mooi en de bediening is zeer vlot . Het diner was zeer smakelijk We komen zeker nog een keer terug

Goed, gezellig en behulpzaam

Het eten was goed en smakelijk bereid. De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gisteren hebben mijn man en ik er heerlijk gegeten. Wat is het er mooi geworden. Ze hebben pas alles veranderd en wat zijn de lampen ook boven de tafels mooi gedaan. De bediening is vriendelijk en ook snel. We gaan hier zeker nog weer heen!

Heerlijk gegeten van alles meer dan voldoende.En voor een redelijke prijs

Of wel gezellig en heerlijk gegeten waar nog echt een gemoedelijke en gezellige sfeer hangt en het bovendien zeer gezellig is ingericht.en dat alles voor een goede kwaliteit prijsverhouding. We hebben zo onze vakantie mooi afgesloten.en komen zeker nog een keer weer. Een tien met een griffel

Heerlijk eten en vriendelijk en gezellig personeel!

De ontvangst, uitleg over de wijn en de kaart waren zeer goed. En het eten was écht heerlijk. Goed corona proof maar tóch gezellig! Een aanrader!

Hartelijke ontvangst en super gegeten, wat washetallemaal lekker. Mooi opgediend ook en het dessert helemaal voortreffelijk!

Heerlijk eten en zeer leuke en spontane bediening.

Vanavond geweldig lekker gegeten bij Nijhof. Van het broodje met smeersels tot het toetje....... heerlijk. Complimenten waardig. Ook de leuke, spontane en vlotte bediening mogen genoemd worden. Toppers. Dikke doeme veur jullie allemoal.

Het eten was heerlijk

Wij werden hartelijk ontvangen en er was ondanks dat het druk was tijd voor een persoonlijk praatje . En we kregen goed advies welke wijn er het beste paste bij het gerecht. Men had een ruime keuze van de menukaart.Alle gerechten werden aangeduid met een bijzondere leuke naam. En wat ook belangrijk is, de rekening viel ons mee. We gaan hier zeker nog terug komen.

heerlijk uit en prima eten

ontspannen sfeer en zeer gevarieerd menu, ook een prettige bediening met een uitstekende keuken! Echt een aanrader.!

Heerlijk genoten van een drie-gangen menu. Fijne bediening.

Een heerlijk voorgerecht van gerookte zalm op een salade-bedje. Een kipsaté met diverse groenten. Afgesloten met een lekkere Nijhof coupe. Erg de moeite waard om even om te rijden. Zeker met de goede en vriendelijke bediening.

Eten was zeer goed, goed keuze menu, gezellig personeel. We komen zeker nog eens terug

Super lekker gegeten

We hebben van verschillende locaties gegeten. Nijhof steekt er boven uit. Vijf verschillende menu's, allemaal super.

Zoals altijd heerlijk gegeten

een uitgebreide menukaart om af te halen. Net zoals de heerlijke maaltijden in het restaurant zijn de afhaal maaltijden ook van goede kwaliteit. Lekker, warm en keurig op tijd.

Contactloos afhalen. Geweldig!

Geweldige uitgebreide afhaal-menukaart. Prima kwaliteit en goed verzorgd. Nu eenmaal geprobeerd, maar dat gaan we vaker doen. Wat een mooie aanwinst voor Halle.

Aan te raden

Vanavond heerlijk maaltje besteld en opgehaald bij dit restaurant. Smaakte heerlijk en was goed van temperatuur. Goede prijs.

Super goed.

Gweldige avond gehad. Super goede bediening.

Super.!

Tot in de puntjes verzorgd. Door een super Team.

Heerlijke avond culinair en muzikaal

Samen met vrienden heerlijk gegeten! Super bediening en mooie locatie. Daarna in de feestzaal genoten van muzikaal optreden van percussiegroep Full Power uit Eibergen samen met locale muziekvereniging Euterpe Halle.

geweldig

We zijn hier al meerdere keren geweest. Vriendelijk en correct personeel. Heerlijke gerechten. Super!

Cathering was ontzettend goed

Eten was ontzettend goed. Eten was mooi opgediend(oog wil ook wat). Zeer klant vriendelijk.

Goede en snelle bediening

We moeten nog een keer terug komen om te eten..we hadden een kortings kaart gekregen ...die konden we niet gebruiken omdat het pinapparaat niet werkte..waar nijhof natuurlijk niets aan kon doen..maar om terug te komen is totaal geen straf ...eten was gewoon goed en lekker...dus tot de volgende keer..johan uit lintelo