Goed!

Gewoon goed, zoals het hoort en je mag verwachten! Bediening goed, eten goed! Wij komen terug

Super lekker gegeten met de familie bij Nijhof.

Gezellig, goed en sfeervol. Prima eten. Aanrader!!

Wauw wat was het lekker

Super snelle bediening en erg vriendelijk. Eten was heerlijk en genoeg. Een dikke duim voor de bediening en kok. Kom graag nog eens weer.

Heerlijk, eerlijk eten.

Door een bekende geattendeerd op dit goeie restaurant. Hij had niks teveel gezegd. Nijhof zit beslist in de top van eerlijk en lekker eten. We komen zeker terug.

Hele goeie klantvriendelijkheid

Waren een kwartier voor openingstijd aanwezig, mochten plaats nemen op het terras ondanks dat ze nog bezig waren. En werden super fijn geholpen. Een aanrader .

Onverwacht goed!

Na een fietstocht rondom Halle vonden wij een leuk plekje op het terras van restaurant Nijhof om een hapje te eten. Er was ruime keuze op de menukaart en een vriendelijke bediening. Wat we hadden gekozen was geweldig en zeer uitgebreid met frites, gebakken aardappeltjes en heerlijke groenten. Ook de prijs inclusief drank was voor ons een positieve verrassing. Zeer aan te raden dus!

Heerlijk gegeten en genoten.

Heerlijk en goed gegeten.Voldoende van alles en konden nog groente en aardappel gerechten extra krijgen. Nette, fijne en leuke bediening. Zeker een aanrader.

Heel goed en zeer lekker en ook goed warm verpakt

Al heel vaak een menu besteld altijd zeer goed

Goed geregeld en het eten was heerlijk

Eten was heerlijk

Lekker, goed verpakt, een aanrader als je thuis toch nog op restaurantniveau wilt eten.

Varkenshazen waren goed gebakken, mals (had wel een meter langer mogen zijn). Kinderen hebben genoten van de snacks, het lekkerbekje kwam ook goed aan. Friet voor 4 personen mocht net iets meer zijn. Eten is op het afgesproken tijdstip klaar. Eten was goed verpakt, blijft warm (zeker tot aan Varsseveld). De prijs is ons inziens prima. Even verwarring met de 'route' als je aan de achterkant vanaf het voetbalterrein komt, moet je linksom of rechtsom. Linksom dus. Verder telefonisch de aangepaste route goed doorgegeven. We bestellen graag nog eens online.

Heerlijk eten

Afhaalservice zwer goed geregeld en het eten is super lekker

Top kwaliteit en lekker

Je wordt snel en vriendelijk geholpen Het eten is goed warm en erg lekker en niet duur. Zou het iedereen aanraden

Mooi op tijd

uitstekend

alles op tijd klaar, niet wachten, afrekenen en kort daarna heerlijk smullen van superlekkere gerechten. Mij wel een ectra fooi waard.

Het eten is heerlijk

We hebben gebtuik gemaakt van de tske away. Het was op tijd klaar,afrekenen en meenemen. Heerlijk gegeten Vriendelijk personeel

Mag maximaal een 10 geven maar een 11 was ook terecht...

Per telefoon 2 menu’s besteld bij Esther, Wát een leuk mens heeejjj..! Moest afhaaltijd later zetten door mijn werk, was geen probleem en eenmaal thuis heerlijk gegeten. Tot de volgende ronde....

Uitstekend en perfect warm verpakt.

Een echte aanrader. Zelfs voor klanten uit Zelhem en omgeving is het heel goed te doen Het eten wordt perfect verpakt en komt heerlijk warm aan. En vergeet de bereiding niet! De quiche was heerlijk mals en het vlees van uitstekende kwaliteit.

Heerlijk gegeten!

Het was echt ontzettend lekker! Perfect verzorgd en super goed voor elkaar!

Heerlijke hutspot!

Wij hebben op donderdag de afhaalmaaltijd bij Nijhof besteld. Dit keer was het hutspot met hachee. Het was heerlijk en nog super warm toen we thuis kwamen! Voor herhaling vatbaar.

Het eten was heerlijk ( spareribs) en nog steeds warm toen ik terug was in Varsseveld

Heerlijk

We hebben stampot boerenkool en stampot rode kool gehad van jullie Het was heerlijk warm, goed gevuld en prima van smaak! We komen nog es terug

Het was heerlijk! We hebben echt genoten!

Eten afgehaald, was precies op tijd klaar en goed op temperatuur! Top!

Ontzettend goed en lekker eten

Wij hebben ontzettend goed en lekker gegeten. We hebben eten opgehaald en bij thuiskomst was het eten echt nog goed warm. Enige minpunt we hadden de verkeerde smaak ijsjes gekregen.

100% perfect!!!!

Waanzinnig goed restaurant. Een super gelegenheid om feest te geven!!

Heerlijk gegeten

Afhaalmenu gehaald, precies op tijd klaar, gezellig aangesproken, meer dan voldoende, warm en vooral eruggghhh lekker!! Zeker aan te bevelen. Top Team Nijhof!!