Heerlijk

We hebben stampot boerenkool en stampot rode kool gehad van jullie Het was heerlijk warm, goed gevuld en prima van smaak! We komen nog es terug

Het was heerlijk! We hebben echt genoten!

Eten afgehaald, was precies op tijd klaar en goed op temperatuur! Top!

Ontzettend goed en lekker eten

Wij hebben ontzettend goed en lekker gegeten. We hebben eten opgehaald en bij thuiskomst was het eten echt nog goed warm. Enige minpunt we hadden de verkeerde smaak ijsjes gekregen.

100% perfect!!!!

Waanzinnig goed restaurant. Een super gelegenheid om feest te geven!!

Heerlijk gegeten

Afhaalmenu gehaald, precies op tijd klaar, gezellig aangesproken, meer dan voldoende, warm en vooral eruggghhh lekker!! Zeker aan te bevelen. Top Team Nijhof!!

Bij afgesproken tijd, eten opgehaald. Geen wachttijd, je spreekt van te voren af hoelaat je het wilt ophalen. Kortom, het eten was goed heet, heerlijk, meer dan genoeg . En zeker 'n aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijke stampot maaltijd, Boerenkool met rookworst, jus en uitjes in zuur.

Het systeem van afhalen werkt zo fantastisch. Keurig op tijd en thuis ook nog lekker warm. Ik heb er van gesmuld en kan dit voor een ieder van harte aanbevelen. Met daarbij ook nog een deel voor het goede doel!

Heerlijk!!

Wij hebben vanavond telefonisch besteld en afgehaald bij Nijhof. De bestelling was netjes op tijd en toen we thuis kwamen nog goed warm! Het was ontzettend lekker. Zeker de moeite waard. We waren verbaasd hoeveel we konden bestellen de keuze is groot genoeg. Bedankt

Lekker eten thuis

Onze eerste keer bij Nijhof Grote porties Heel lekker Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk

Nu vandaag afhaalmenu gehaald, was heerlijk en goed warm bij thuis komst. In het restaurant ook altijd prima, zowel het eten en ook de bediening!

Het smaakte uitstekend

Het smaakte goed en was meer dan voldoende.

Heelijk gegeten via de drive...Top geregeld

Eten was op afgesproken tijd klaar...gied verpakt en ruim voldoende....en het belangrijkste het smaakte super

Lekker en goed

Mooie menukaart. Goede en vlotte bediening. Uitstekend verzorgd.

Heerlijk gegeten

De ambiance is erg mooi en de bediening is zeer vlot . Het diner was zeer smakelijk We komen zeker nog een keer terug

Goed, gezellig en behulpzaam

Het eten was goed en smakelijk bereid. De bediening was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gisteren hebben mijn man en ik er heerlijk gegeten. Wat is het er mooi geworden. Ze hebben pas alles veranderd en wat zijn de lampen ook boven de tafels mooi gedaan. De bediening is vriendelijk en ook snel. We gaan hier zeker nog weer heen!

Heerlijk gegeten van alles meer dan voldoende.En voor een redelijke prijs

Of wel gezellig en heerlijk gegeten waar nog echt een gemoedelijke en gezellige sfeer hangt en het bovendien zeer gezellig is ingericht.en dat alles voor een goede kwaliteit prijsverhouding. We hebben zo onze vakantie mooi afgesloten.en komen zeker nog een keer weer. Een tien met een griffel

Heerlijk eten en vriendelijk en gezellig personeel!

De ontvangst, uitleg over de wijn en de kaart waren zeer goed. En het eten was écht heerlijk. Goed corona proof maar tóch gezellig! Een aanrader!

Hartelijke ontvangst en super gegeten, wat washetallemaal lekker. Mooi opgediend ook en het dessert helemaal voortreffelijk!

Heerlijk eten en zeer leuke en spontane bediening.

Vanavond geweldig lekker gegeten bij Nijhof. Van het broodje met smeersels tot het toetje....... heerlijk. Complimenten waardig. Ook de leuke, spontane en vlotte bediening mogen genoemd worden. Toppers. Dikke doeme veur jullie allemoal.

Het eten was heerlijk

Wij werden hartelijk ontvangen en er was ondanks dat het druk was tijd voor een persoonlijk praatje . En we kregen goed advies welke wijn er het beste paste bij het gerecht. Men had een ruime keuze van de menukaart.Alle gerechten werden aangeduid met een bijzondere leuke naam. En wat ook belangrijk is, de rekening viel ons mee. We gaan hier zeker nog terug komen.

heerlijk uit en prima eten

ontspannen sfeer en zeer gevarieerd menu, ook een prettige bediening met een uitstekende keuken! Echt een aanrader.!

Heerlijk genoten van een drie-gangen menu. Fijne bediening.

Een heerlijk voorgerecht van gerookte zalm op een salade-bedje. Een kipsaté met diverse groenten. Afgesloten met een lekkere Nijhof coupe. Erg de moeite waard om even om te rijden. Zeker met de goede en vriendelijke bediening.

Eten was zeer goed, goed keuze menu, gezellig personeel. We komen zeker nog eens terug

Super lekker gegeten

We hebben van verschillende locaties gegeten. Nijhof steekt er boven uit. Vijf verschillende menu's, allemaal super.