Top geregeld
Bedankt
Prima opleiding en opfris cursus
De leraar heeft het allemaal super goed uitgelegd
Fijne opleiding met duidelijke instructies
Fijne instructeur die in is voor geintjes tussendoor wat de sfeer heel goed maakte. Veel kunnen lachen tussen en tijdens het serieuze lesgeven. Heel veel bijgeleerd. Was de fijnste cursus die ik tot nu toe gehad heb
Ik kwam als ouwe *** binnen om TIG lassen te leren. Van brailleschriftlassen en bloemkolen tot een redelijke rups en doorlassing onder het genot van een achtergrondmuziekje. Hoop opgestoken bij het Lasinstituut. Hele goeie ervaren instructeur. Raymond, bedankt dat je geduld had met mij. Wellicht tot in de toekomst. Houdoe en tot de volgende
Ontzettend veel geleerd, docent zeer capabel
Super goede ervaring veel begeleiding ookal dtaan er soms 10 mensen tegelijk te lassen er is tijd voor iedereen. Ze geven duidelijke uitleg en verteld ook welke instellen voor jou helpen. Ik vond het een leuke 4 weken en heb veel geleerd.
Ik kwam hier met 0 ervaring en ze hebben mij op en snelle goeie manier alles goed en duidelijk geleerd
Leerzaam
Kwam bij het lasinstituut om mijn lk's te halen. De uitleg van raymond was uitstekend, de tips die hij heeft gegeven hebben er voor gezorgd ik dat ik geslaagd ben!
Leuke opleiding VTW-2 Maar best pittig. Als je langere periode niet een opleiding hebt gevolgd is weer lastig om in de boeken te gaan zitten leren. Maar dankzij vorige opleidingen van NIL die ik in het verleden heb gedaan is het te doen.
Leerzame cursus VTW-2
Mooie werkstukken om mee te oefenen en heldere uitleg
En cursus met goede uitleg van de leraar.
De instructeurs zijn zeer behulpzaam en zullen er alles aan doen om jou te helpen slagen. Niet alleen basis practijk, maar ook de fijne tips die op lange termijn een wereld van verschil maken!
Ik heb 2 erg leuke en leerzame weken gehad. Waardoor ik heb besloten om verder te gaan met lassen!
Everything were perfect,
Met veel plezier naar de opleiding gegaan elke dag. Vanaf 0 begonnen in oktober met mag 1. Nu in april bijna mag 2 afgerond wat een toppers!
Je kan hier goed leren het word goed uitgelegd en goed voor gedaan op nadrukken van de docent.
After finishing my second level in TIG I have to admit that I am very satisfied from the school and especially my instructor Ray. He helped me very much, he was always there to answer my questions and to correct my mistakes. Really friendly instructor with a lot of knowledge! I hope in the future to have him again as my instructor!
Leuke opleiding waar je alles leert om goed te kunnen lassen. Je wordt goed geholpen, en er wordt tijd en aandacht aan je besteed om het goed onder de knie te krijgen. Alleen de laatste 3 lessen met een ander apparaat gelast, dat is iets minder want dan moet je de instellingen voor de goede las opnieuw uitproberen en opschrijven waar veel tijd aan verloren ging.
Deskundige docenten.
Goede uitleg leuke curses
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.