Super fijne en professionele partij om mee samen te werken

Zelf werk ik al vele jaren samen met Kontent, vanuit diverse bedrijven. Het voordeel van Kontent is dat ze zeer flexibel zijn en altijd meedenken in de juiste oplossing. De communicatie is altijd erg goed. Op site hebben we "geen omkijken" naar de monteurs die de tenten plaatsen. het zijn zelfstandige professionals die weten waar ze mee bezig zijn. Omdat wij veelal werken in een industriele omgeving, is het van groot belang om veilig te werken. Dit doet Kontent zeker. Kortom, een echt aanrader om met hen samen te werken.

Bijzonder tevreden!

Wij hebben ondertussen meerdere projecten samen gewerkt met Kontent en altijd naar grote tevredenheid. Goede communicatie en flexibel bij verandering. De monteurs werken veilig, volgens de regels en uiterst snel.

Vertrouwen

Ik werk al enkele jaren samen met Kontent Structures. Hun grootste troef is dat men zich flexibel opstelt en een grote stock kunnen aanbieden aan mooie stucturen en tenten. Correcte afspraken zorgen voor een langdurige samenwerking.

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Prima oplossing voor bijzondere locaties

Voor de renovatie van stalen bruggen gebruiken wij de tentaccommodaties als doorwerkvoorziening. Voor meerdere projecten in Duitsland heeft Kontent het gehele traject vanaf tekening, berekening tot goedkeuring, productie en montage. De tenten zijn qua breedte en afwatering project specifiek uitgewerkt. Er wordt vanaf de eerste gesprekken meegedacht in oplossingen, zijn flexibel in de planning. De montageploeg is super, alles met eigen materieel en gereed volgens afspraak.

• Ervaring met: Werk & opslag

Heel mooie en kwaliteitsvolle tenten.

Wij hebben op onze site te Gent een tent staan van Kontent Structures van 50m x 15m met verschillende rolluikpoorten en deuren. Het plaatsen was in een mum van tijd gebeurd. Bij defecten worden deze altijd binnen de week opgelost desondanks deze mensen naar Belgie moeten reizen.

• Ervaring met: Werk & opslag

goed advies en komen afspraken na

zeer fijn samengewerkt met Kontent, snelle communicatie, goed advies en waren flexibel bij wijzigingen in de planning.

• Ervaring met: Werk & opslag

Werken volgens afspraak en werken oplossingsgericht

Voor een project zochten we een tijdelijke locatie om tentamens in te houden. Er is goed meegedacht over het type en uitvoering van de tent(en). Ik zou serieus even geen verbeterpunt weten...

Prima oplossing en afhandeling

Via telefonisch en mailverkeer advies ingewonnen. hierna werd er snel een oplossing geboden met de bijbehorende kosten. Na akkoord vond snelle levering plaats. Bij het verzoek om op locatie het e.e.a. te komen bekijken en te adviseren was men wat terughoudend, wat ik zelf wel heb gemist.

• Ervaring met: Tijdelijke huisvesting

Flexibel bedrijf dat haar afspraken nakomt.

We hadden met spoed een tent nodig en deze is snel en zonder problemen geplaatst. We hebben vervolgens veel flexibiliteit gevraagd door telkens (soms op het laatste moment) te verlengen. Kontent is hier prima mee omgegaan en we zijn tevreden over hun dienstverlening.

Prettige samenwerking; Deskundig en betrouwbaar

Wij werken al jaren samen met Kontent Structures. Een betrouwbare partner met kwalitatief goede tenten. Er wordt in oplossingen gedacht, wat de samenwerking zeer prettig maakt.

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Top service, ervaren medewerkers en kwaliteit van een hoog niveau!

Ik ervaar een zeer prettige ervaring met Kontent Structures. De service die ik gekregen heb tijdens het voor traject was erg fijn. Toen vervolgens de tent werd geplaatst was dit gedaan door ervaren medewerkers, die een wisten wat ze deden. De tent was daarbij van echt goede kwaliteit. Erg prettig! De tent heeft tijdens de week van de Vakantiespelen Bodegraven voor een top evenement gezorgd.

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Allemaal goed georganiseerd met gemotiveerde en vakbekwame werknemers.

• Ervaring met: Werk & opslag

Door het niet leveren van een tent door een andere grote partij vrij laat bij Kontent terecht gekomen voor een VIP tent van 8x25 meter. Dit werd meteen goed opgepakt en snel en professioneel begeleid. Zeer tevreden en achteraf blij dat het zo gelopen is en we de tent bij Kontent hebben afgenomen.

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Samenwerking als zeer prettig ervaren. Kwaliteit van de tent was ook goed!

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Het bedrijf is te omschrijven als: betrouwbaar, netjes, kwaliteit. Wat ons betreft de ideale partner voor tenten

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Gewoon dik in orde en jarenlange relatie die we graag behouden !

nvt

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Ervaring is goed, duidelijke terugkoppeling. bij vragen komt er ook een passend antwoord.

• Ervaring met: Tijdelijke huisvesting

Zeer zuinig zijn op personeel , dat zijn echt toppers. Kan ze niet allemaal bij naam maar eric en zijn team krijgen dikke 10 van ons !!

top bedrijf!

Goed, persoonlijk, snel!!

• Ervaring met: Feesten & Evenementen

Volgens ons de beste leverancier voor zakelijke opdrachtgevers

Over Kontent Structures

'Discover the world of tents’ Kontent Structures Group is uw deskundige partner op het gebied van tentaccommodaties. Wij engineeren, produceren, verhuren en verkopen tentaccommodaties. Ontdek alle mogelijkheden betreffende tentenverhuur en tentverkoop. De Kontent Structures Group bestaat uit meerdere onderdelen: Kontent Structures Rentals Het verhuren van aluminium tentaccommodaties, door heel Europa heen! Kontent Structures Sales Het engineeren, produceren en verkopen van aluminium tentaccommodaties, wereldwijd. Kontent Structures Metal Works Het produceren van metalen (tent)onderdelen door middel van de laatste technieken.