Zou zeker weer voor dit bedrijf kiezen

Heldere en vlotte communicatie per email en ook goed telefonisch bereikbaar. De plaatsing van de schutting zelf ook heel tevreden over, alles in overleg en naar tevredenheid geplaatst!

Voortreffelijk

We zijn voortreffelijk geholpen en ze zijn hun afspraken nagekomen. Zeker een aanrader om te gaan kijken wat ze allemaal kunnen.

nette en correcte service

De heren van p van hoek montage zijn 2x bij ons over de vloer geweest voor montage van glazen schuifwanden. Dit hebben zij naar volle tevredenheid van ons uitgevoerd! Goed bedrijf met vakmensen voor een leuke prijs!

Top bedrijf met kundige mensen

We hebben een mooi tuinhuis laten plaatsen. Goede afhandeling, goede service.

Zeer tevreden over afhandeling en plaatsing van onze schutting!

- goede en snelle communicatie via email - tiidige informatie over datum en tijdstip van de plaatsing - vriendelijke monteurs, met wie overleg goed mogelijk is over de eigen wensen - snelle plaatsing - op wensen achteraf wordt adequaat gereageerd

Keurig geleverd en geplaatst.

Prima communicatie. De schutting snel en netjes geplaats.

Kwaliteit, vakmensen en service, topbedrijf.

In april van dit jaar een hardhouten schutting laten plaatsen samen met onze buren door P. van Hoek montage. Offerte aangevraagd en de prijs kwaliteit is uitstekend te noemen. Er kon redelijk snel geplaatst worden. Schutting is vakkundig en strak geplaatst door vriendelijk personeel. Nadien hebben overigens meerdere buren (nieuwbouwwijk) dezelfde schutting laten plaatsen. Ik heb onlangs contact met de eigenaar van het bedrijf gehad omdat ik nog wat extra hardhouten planken nodig had. Reden: op een aantal plekken was wat meer ruimte (minimaal) ontstaan door werking van het hout. Ik wilde de planken in 3 stroken zagen en hiermee de kieren dicht zetten. Ik kon de planken de volgende dag al ophalen en de planken werden ook nog op maat gezaagd. Top service!

Vlot en goed

Vooraf duidelijke en vlotte communicatie via e-mail wat we konden verwachten qua dagdeel, tijdstip van aankomst en laten leveren via brandgang in plaats van via het huis. Allemaal been probleem en voldoende flexibiliteit! Ook het plaatsen ging vlot en in goed overleg: waar wil je precies de palen, hoe vullen we de laatste 30 centimeter aan deelschutting netjes op, hoe kunnen we de betonnen fundering van de schuur vermijden tot zelfs 1 lat van een gehele schutting die vervangen werd omdat het gat door de knoest die erin zat net in het zicht zat. Kortom: goed materiaal, goed geplaatst, goed contact en mensen die meedenken.

Top mannen die weten wat ze aan het doen zijn!

De twee mannen waren zeer vriendelijk en hebben topwerk afgeleverd!

Service oke en komen hun afspraken na ook als er later nog iets is regelen ze het naar wens.

Afhandeling uiteindelijk goed afgesloten, helaas met wat tegenslagen.

Na het plaatsen van een recensie die ik had geschreven over het feit dat we geen contact kregen om nog het e.e.a. af te handelen, werden we enkele minuten later (!) gebeld. Excuses werd uitgebreid aangeboden, ook later nog via de mail. Geld wat we nog zouden terugkrijgen werd binnen enkele minuten gestort. En er is een datum geprikt voor het plaatsen van het V-trellis scherm, wat eerder niet op voorraad was. Uiteindelijk een prettige afhandeling. Jammer dat het via deze weg moest lopen, we hadden namelijk volledig begrip gehad als ons was doorgegeven dat ze er nog mee bezig waren ipv niets laten horen na herhaaldelijk contact.

Top bedrijf

Super fijn contact gehad zowel voor de plaatsing van de overkapping als erna Monteurs werken netjes en zijn heel vriendelijk Als over 2 weken de schuifdeuren erin zitten ben ik helemaal tevreden. Dankjewel

Prachtige overkapping/tuinkantoor en schuur gezet door P. Van Hoek Montage!

Wij zijn super blij met de overkapping/tuinkantoor/schuur die wij door P. Van de Hoek Montage hebben laten zetten. Snelle levering, goede service, in twee dagen gemonteerd, laten alles netjes achter en waren erg flexibel toen de buren moeilijk gingen doen! Wij zijn super tevreden en gaan hier nog lang plezier van hebben. Bedankt!

Goede gedaan en snel gedaan

Goed afspraak op tijd gekomen en de medewerkers geven goede advies

Mooi geleverd werk.

We hebben het laten plaatsen van een nieuwe schutting als een prettige beleving gevoeld. Hoek Montage komt snel en goed de afspraken na. Vakkundig en tof personeel komt deze plaatsen op een keurige manier. Bedank voor jullie service.

Prachtige nieuwe schutting!

Nette jongens die serieus gewerkt hebben! Niet te beroerd om een extra latje te zagen en te monteren!

Professionele en vriendelijk mensen die een robust en prachtige overkapping neerzetten

Via mond op mond reclame P. Vd hoek op het spoor gekomen. Offerte aanvraag ging snel en duidelijk. Bouwen van overkapping volstrekt volgens afspraak en bouwers dachten goed en praktisch mee. Enige tip die ik heb is dat wanneer er gezaagd wordt bv de aluminium lijsten om daar een doek onder te leggen en zaagsel op te vangen zodat het niet in de tuin terecht komt. Tevens met een goed prijs/kwaliteitsverhouding, zeker een aanbeveling waard als je een overkapping en/of beglazing zoekt

Super fijn!

Contact verliep snel en fijn, de schuttingen zijn op korte termijn vakkundig en door hele fijne mannen geplaatst! Raad iedereen hen aan!

Geweldig werk geleverd

P van hoek montage heeft bij ons een overkapping geplaatst dat is super gegaan goede communicatie werkmensen zijn vakmensen en heel vriendelijk kortom alles is heel goed gegaan super werk geleverd. In het glas van de lichtstraat was een scheur ontstaan gebeld ervoor en word meteen opgelost een echte aanrader om door p van hoek montage een overkapping te laten plaatsen wij zijn heel blij en tevreden ermee

Vanaf dat wij de bestelling hebben gedaan tot het plaatsen en monteren van het geheel kan ik maar een ding zeggen geweldig. Het is super strak en netjes gezet. Super bedankt, Voor iedereen aan te bevelen

Heel tevreden

Schutting geplaatst,snel en makkelijk,vriendelijke monteurs,contact met de bedrijf en service ook goed en snelle reactie.

Super, goed en vakkundig

De communicatie voor het plaatsen van de bestelling was helder. Ook de leverdatum was goed in te plannen. Op de dag zelf werd er gebeld dat zij vertraagd waren wat ik erg netjes vond. En de 15 meter schutting was binnen enkele uren netjes geplaatst.

Snelle en vakkundige plaatsing

Reageren snel op mailtjes en de vakmensen hebben snel en netjes alles geplaatst

Vakkundig en Netjes

Ze begonnen mooi op tijd De palen werden keurig op een rechte lijn gezet Jammer dat ze niet alles mee hadden anders was het in 1 dag geplaatst Het probleem met de ruimte onder de poortdeuren werd vakkundig opgelost Het gaaswerk zat los in het raamwerk waardoor bij harde wind deze rammelt en in het onderste gedeelte blijft water staan dit was op te lossen dmv afwateringsgaatjes Voor de rest ben zeer tevreden over het totale resultaat