Prima werk geleverd. Planning en bereikbaarheid kan beter

Mooie schutting en poort geleverd. Bereikbaarheid telefonisch ging niet altijd goed en over de gemaakte afspraken was enige discussie.

Super!!!

Gister is bij ons de schutting geplaatst..super blij mee jullie werkers hebben goed en vakkundig werk geleverd..ze mochten de tuin van de achterbuurman gebruiken om niet zo ver met de panelen te hoeven sjouwen..ze hebben een lekker soepje gehad..super werk geleverd..dankjewel hiervoor..!!!

Mooie glazen schuifwanden

Alles volgens afspraak op tijd en vakkundig geplaatst. De glazen schuifwand ziet er heel mooi uit. Vriendelijk personeel met goede toelichting van de werkzaamheden.

Mooi afgewerkte schutting

Snel en vakkundig te werk gegaan. Leuke werknemers en meedenkend in alles.

Nette en vakkundige montage

De medewerkers zijn vakkundig en werken netjes, afval wordt netjes opgeruimd.

Uitstekende service!

Uitstekende service, vanaf offerteaanvraag, opmeting tot plaatsing. Zeer snel en correct antwoord op mails en telefoons. Mooie en kwalitatieve materialen. Snelle plaatsing (6 weken vanaf bestelling) Wij zijn heel erg tevreden over de glazen wand in onze tuinkamer!

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Van online offerte tot levering en noodzakelijk service daarna prima tevreden. Verbeterpunt zou zijn aan de voorkant, bij plaatsing, iets nauwkeuriger te zijn. In ons geval betrof de service achteraf beschadigingen aan 2 palen bijwerken met coating en 1 paal alsnog in het lood en daarmee in het gelid zetten. Dit had ook meteen bij plaatsing gekund. De service achteraf was heel goed en schept vertrouwen als er onverhoopt problemen zouden zijn. Ik zou Van Hoek montage ook bij anderen aanbevelen en dan laten aandringen op accuraat werken.

goed bedrijf

afspraak nagekomen en zeer goed werk gelevert ben zeer te vreden monteurs ook vragen hoe ik het wil en vriendelijk

Mooie schutting, snel geplaatst

Duidelijke en makkelijke communicatie met van Hoek Montage. Snel een afspraak kunnen maken voor het plaatsen van onze nieuwe schuttingen. Daarna gaat het een beetje bergafwaarts. De monteurs als ik ze zo mag noemen komen kundig over maar worden betaald per meter. Dus hoe sneller ze klaar zijn hoe beter voor hun. Dit heeft helaas wel een weerklank op de kwaliteit en hoe een en ander wordt achtergelaten. Er zijn best veel planten en bomen beschadigd wat gezien de ruimte best voorkomen had kunnen worden. Ook staan de schuttingen niet helemaal recht dus toch hier en daar wat verschoven. Een schuttingdeel is iets te kort afgezaagd waardoor men wat heeft moeten middelen. Al met al, ongeveer 20 meter schutting verdeelt over twee schuttingen geplaatst en wel binnen 3 uur moet bijna wel een record zijn. Wellicht betalen per project ipv per meter kunnen de mannen nog eens een kopje koffie drinken en zijn ze ipv 14.00 uur, 15.00 uur thuis.

Beste Sander, Bedankt voor je review. Ook al werken onze monteurs per meter dienen ze de klus altijd netjes op te leveren. Dit zijn afspraken die wij met onze monteurs hebben natuurlijk. Mocht de schutting niet helemaal naar wens staan kun je ons een mail sturen. Wij zullen dit altijd oplossen. Met vriendelijke groet, Patrick van Hoek P. van Hoek Montage

Betrouwbaar, klantvriendelijk en professioneel!

Top service en top werk afgeleverd.

Prima eindresultaat!

Heb mijn ervaring al via de mail doorgegeven.

Gewoon goed goede kwaliteit voor een nette prijs

Gewoon goed via internet offerte aangevraagd op verzoek nog een keer zelf ingemeten. Levertijd was redelijk lang maar dat had te maken met de kleur van het glas en levertijden vanuit de producent. Aandachtspuntje is communicatie. Na de orderbevestiging werd het stil nog een keer gebeld mbt levertijd en kreeg 1 dag voor plaatsing de vraag of dit mogelijk was. Verder gewoon helemaal goed en zeker aan te raden

Goed geregeld

Goed geregeld

Geweldige vaklui

In 1 dag 30meter schutting met poort geplaatst door Thijs en Gio. Top product en werk geleverd.

Snel, vriendelijk, duidelijk en voor een goede prijs

Na bij meerdere bedrijven een offerte opgevraagd te hebben, kwam ik uit bij P van Hoek Montage voor een overkapping. Patrick reageerde snel op mijn e-mails, bood me een duidelijke offerte en nam de tijd om de verschillende opties uit te leggen tijdens een bezoek aan de showroom. Het plaatsen ging zonder problemen. De twee monteurs waren (ruim) op tijd aanwezig, hebben de nodige details nagevraagd en waren voor de lunch al weer klaar. Dat we zelf het overgebleven verpakkingsmateriaal moesten opruimen, is een klein minpuntje op een anders hele positieve ervaring. Zeker een aanrader.

Goed, snel en goedkoop.

Zeer snel en vakkundig afgeleverd. Jongens weten wat ze doen.

Top bedrijf goede prijs en kwaliteit verhouding.

Glazen schuifwand besteld snel geleverd en gemonteerd na het schoonmaken was er 1 glazen deur beschadigd .Gebeld naar Patrick hij heeft voor mij gelijk een nieuwe glazen deur besteld en gisteren hebben zij hem alweer geplaatst. Top bedrijf

Prima.

Komt afspraken na. Kwaliteit van het werk is dik in orde.

Snel en kwaliteit

Na de offerte aanvraag snel een reactie met het voorstel incl. levering en plaatsing op korte termijn. Het resultaat is een nieuwe strakke schutting welke volledig voldoet aan de verwachtingen.

Snelle plaatsing met matige nazorg

Donderdag 2 december kwamen twee medewerkers zich melden om de schutting te plaatsen. In bar slecht weer hebben ze dit snel ( misschien iets te snel) de schutting geplaatst. In 3 uurtjes gereed je ziet dat ze dit vaker doen. Na de afmelding heb ik de schutting visueel geïnspecteerd zag er goed en stevig uit. Echter vergeten om de andere zijde van de buurvrouw ook even te checken. Toen ik tegen haar zei dat ze al weg waren vertelde ze dat er 1 schuttingplank niet op maat was en iets te lang is, ze heeft dit tegen de medewerkers een aantal keren gezegd. Waarop ze zeiden dit ook te corrigeren echter dus toch vergeten. Toen ik ze belde waren ze al te ver weg, wel zeiden ze dat ze deze week weer langs zouden komen om dit te regelen. Heb ook nog direct op 2 dec. een mail gestuurd naar Angelo met wie ik goed contact had voor de plaatsing. Ook constateerde ik gisteren ( 8 dec.) met het plaatsen van kerst verlichting dat er een schutting deel niet goed vast is gezet aan de betonpaal. Ook hiervoor direct een mail gestuurd naar Angelo maar helaas tot op heden geen reactie. Dat is jammer aangezien ik over het hele proces wel tevreden ben. ik hoop dat deze twee kleinigheden toch nog naar tevredenheid worden opgelost. Groet arend wolters Nibbixwoud

Beste Arend, Angelo zit op dit moment thuis met een corona besmetting en is er als het goed is aankomende maandag weer. Dan pakt hij dit direct op. Sorry voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Patrick van Hoek P. van Hoek Montage

Service ? /Garantie 10 jaar? Of 10 jaar wachten?

Toen op 10 november 2021 de schuifwanden geplaatst waren, werd ons gevraagd om wat leuks op de review te plaatsen. Ik had op dat moment geen tijd. DE volgende dag waren wij niet thuis. Op 12 november is mijn vrouw begonnen de ramen te wassen. Ze heeft ramen verschoven en plotseling hoort zij een raar piepend geluid en stelt vast dat een raam uit de rails gelopen is. Ik heb een foto gemaakt en naar van Hoek gestuurd. De reactie was: "eigen schuld"je hebt te hard aan de deur getrokken. Later stelde ik vast dat het meeneemmechanisme scheef stond. gemeld en hij zou de volgende week wel even langs komen. Komt dus NIET,ondanks apps mijnerzijds. Van Hoek neemt telefoon niet op als hij gebeld wordt. (dit was ook al zo voor de levering) Vorige week vrijdag heeft hij toegezegd vandaag langs te komen. 3 x raden. Juist, kwam niet en geen bericht. Het gaat mij er zeker niet om om hem af te branden, maar ik hoef ook geen gelijk te hebben, maar ik vind het als klant toch belangrijk serieus te worden genomen. Van Hoek heeft daar kennelijk andere gedachten over. Positief het ziet er mooi uit

Beste Bob, Wij hebben aan u aangeven omdat er een meeneemsysteem op zit dat er rustig met de schuifwand geschoven dient te worden. Afgelopen maandag ben ik bij u geweest en heb zelf inderdaad geconstanteert dat er veel te lomp mee omgegaan is. (Paneel niet meer in de juiste rail) Terplekke heb ik dit hersteld bij u en laten zien mocht dit gebeuren hoe het op te lossen is. Tevens is mijn monteur afgelopen woensdag nogmaals bij u geweest om weer het zelfde probleem te herstellen. Ook deze monteur heeft geconstanteert dat u er veel te hard mee omgaat. Maar u wilt niet naar ons luisteren, het is en blijft een glazen schuifwand. Hier dient gewoon rustig mee omgegaan te worden. Wij vinden het erg dat het zo moet gaan en dat er niet naar ons geluisterd word. Met vriendelijke groet, Patrick van Hoek

Onvoldoende

Schutting gezet echter laatste stukje op buurman zijn grond geplaatst, na veel bellen en mailen nooit opgelost! Slechte zaak!

Beste Jack, Tijdens 1e dag montage hebben wij alle lijnen duidelijk samen met u besproken. Tevens is er door ons een poort op maat in gezet. 2 Maanden later geeft u aan dat de schutting eingelijk 5cm naar binnen moest. Dit was tijdens plaatsing niet zo besproken. Wij hebben u aangeven dat wij dit voor een schappelijk bedrag in orde wouden maken. Hier ging u niet mee akkoord.

GOED

Zeer correct zaken mee gedaan , probleempje werd direct opgelost!! Duidelijke uitleg voor/tijdens aankoop.

netjes uitgevoerd en op korte termijn.

Snel en kwaliteit

Schutting is snel en vakkundig neergezet. De kwaliteit van de schutting zelf is ook top. Hele goede en snelle service.