Zijn super geholpen keurig vakwerk. Hebben al uit de straat ook super goede reacties ontvangen. Nogmaals bedankt voor dit vakwerk.

Geweldige service en correcte afhandeling

De door de firma van Hoek geplaatste schuifwanden zijn geweldig en keurig afgewerkt. Kunnen deze firma zeker aan bevelen. Correcte prijs kwaliteit verhouding

geweldig

De mannen die de schutting geplaatst hebben verdienen echt n' compliment, zo zorgvuldig, netjes en hard gewerkt. Wij zijn heel blij met onze nieuwe schutting helemaal top.

Erg blij met de keuze voor dit bedrijf.

Na wat zoekwerk op internet en advies van P van Hoek Montage hebben wij gekozen voor een hout beton schutting met Nobifix panelen. De offerte kregen we binnen een dag, met de mogelijkheid om snel te plaatsen. Op de dag van plaatsen werden we bijtijds gebeld dat het wegens verkeer iets later kon worden, wat we erg netjes vonden. Eenmaal aangekomen bekeken Gio en Tijs de klus, en waar ik dacht problemen te zien, zagen zij juist oplossingen en binnen no time waren ze al aan de gang. Ze werkten netjes en snel, en al vroeg in de middag stond onze schutting en poort er superstrak bij. Ze liepen zelfs met ons nog even alles na, of alles naar tevredenheid was voordat ze weer vertrokken. Wij zijn absoluut tevreden;-)

Gezellige dag gehad, einde v/d dag ook een prachtige schutting

Ik kan niet anders dan tevreden zijn. De schutting staat kaarsrecht, is zorvuldig geplaatst, de heren Stefan en Frank (?) waren gezellig, professioneel, wisten wat ze aan het doen waren, alle schoot lekker op, ook de dingen die op maat gemaakt moesten worden zien er keurig uit. Het is dat ze niet ff de afwas gedaan hebben anders had ik 6 sterren gegeven.

Vakkundig uitgevoerde plaatsing van een hout-beton schutting

Vandaag hebben de monteurs Gio en Thijs van P. van Hoek montage keurig onze nieuwe schutting geplaatst. Door omstandigheden begon de klus later, iets wat zeer netjes eerder op de dag was gecommuniceerd. Evengoed waren ze “gewoon “ om 17.00 klaar. De resten hout hebben ze ook achtergelaten voor het geval er iets gebeurd, maar voor nu staat de schutting er prachtig bij. Ik kan P. van Hoek montage van harte aanbevelen voor uw klus!

Prachtige schuifwand voor een nette prijs

19-10-2021 Glazen schuifwand laten plaatsen monteurs zeer bekwaam nette prijs . Kwaliteit materialen goed. Wij zijn er heel blij mee, kunnen wij in het najaar ook nog in de overkapping zitten. Martin en Janneke Schreutelkamp

Perfecte levering Prachtig resultaat !

Nadat onze oude schuttingen bijna waren omgewaaid, Zijn wij gaan zoeken op het net naar aanbieders om een nieuwe te plaatsen. P. van Hoek Montage was het duidelijkste in offerte en benoemingen. Het werd een “hout /beton schutting. Na overleg met Angelo en Patrick ( verkopers /eigenaar ) In een goede kwaliteit welke passend was. Wij hebben gezorgd voor een goede en aanbevolen voorbereiding van de grond. Daarna kwamen de monteurs. ( Faysel en Jermaine ZZP’ers ) Deze geselecteerde jongens moesten, en hadden er zin in om mooi werk af te leveren, “En dat deden ze. Geweldig werk. Wij gaan binnenkort nog één schutting laten plaatsen, en dat wordt zeker een P. van Hoek Montage. P. van Hoek Montage zegt in offerte. -We leveren de schutting geheel naar uw wens ! EN DAT DOEN ZE. Wij zeggen -Dank daar voor ! En raden een ieder Fa. van Hoek Montage aan als de schutting moet worden vernieuwd. Barend En Ineke

Erg tevreden!

Twee weken geleden hebben Ron en Stefan top werk geleverd. Schutting van 32 meter neergezet inclusief poort. Werken hard en leveren vakkundig werk. Ziet er weer netjes uit zo. Nogmaals bedankt!

Heel goed

Twee mannen hebben professioneel de schutting geplaatst. Wij zij zeer tevreden. Strak werk.

Mooie schutting geheel naar onze verwachting

Vandaag is onze schutting geplaatst. Dag van te voren netjes gebeld over hoe laat we ze konden verwachten. Twee vriendelijke mannen hebben in korte tijd alles netjes geplaatst. Wij zijn heel te vrede. We konden alles netjes in één keer betalen. Was goed geregeld.

Vaklui aan het werk bij van de Hoek

Stefan en Ron waren mooi op tijd vanuit Venlo gearriveerd. Bij aankomst niet lullen maar poetsen. Prima samenwerking tussen die 2 gasten, en er werd geluisterd naar de wensen van mij en de buren. In 3 uur tijd hebben zij een schutting gebouwd van 19 meter, strak en vakkundig. Mooi werk mannen!

Prima vakmensen en goed geleverde materialen.

Wij zijn zeer tevreden.

Mooie, voordelige schutting, vakkundig geplaatst.

De schuttingen voor 6 woningen vakundig in 3 dagen geplaatst, geheel volgens afspraak

zeer goed en vakkundige mensen

vanaf het maken van een offerte tot het leveren en verwerken van de glazen schuifwand was alles goed geregeld en werden de gemaakte afspraken nagekomen. alles netjes afgewerkt en de medewerkers waren zeer vakkundig en prettig in de omgang.

Mooie schutting

Bij ons is vandaag een mooie schutting geplaatst door Stefan en Ron.

Vaklui !

Op 2 oktober is de schutting geplaatst incl de poortdeur Ik ben zeer tevreden!, zeker een aanrader!

Prima een tevreden klant

Prima contact persoon e-mail. Plaatsen ging in een rap tempo.

super netjes

netjes geplaats helemaal trots mee zeker een aanrader voor anderen

Vakmensen

Vandaag Ron en Stephan gekomen om een halve schutting te plaatsen voor aan de zijkant en voortuin deze jongens zijn vaklui super snel geplaatst en superstrak.veel gelachen ben super tevreden over dit bedrijf TOPPERS

Echt Supermooi geworden!

Vakmensen ! Heel erg blij mee.

Professioneel bedrijf

Op 22 september is er door Thijs en Gio een schutting geplaatst. Twee harde werkers die weten waar ze mee bezig zijn (echte vaklui). Bovendien zijn ze heel aardig en correct. Zeer tevreden over de gehele gang van zaken. Alles conform afspraak afgewikkeld.

Super goed bedrijf

Zeer vakkundig en goed werk en hele goede kwaliteit ik heb en een schutting en een overkapping van dit bedrijf ben zeer kritisch maar hier was echt alles goed heren bedankt

Mooie overkapping voor een mooie prijs met prima service!!

De offerte ging in eerste instantie wat in mis maar toen dit gecorrigeerd was zeer goed en prettig contact gehad met Patrick. Geen vraag was te gek. Toen de heren, Olaf en Peter, mijn overkapping kwamen plaatsen was er gelijk een prettige sfeer. We konden elkaars grappen wel waarderen. Het mooie van de overkapping, die zij meenemen als bouwpakket en eigenlijk behoorlijk standaard is, is dat zij deze ter plaatse op maat maken binnen de maximale maten. Ook de door mij bestelde spie-en werden keurig voor mij op maat gemaakt en geplaatst. Er werd ook ter plaatse goed advies gegeven en vragen werden goed beantwoord. Jammer dat de gevraagde dimmer er niet bij zat wat volgens Peter en Olaf niet gebruikelijk was maar dit mistverstand aankaartend bij Patrick werd hierop direct actie ondernomen. Kortom eigenlijk alleen maar lof over dit bedrijf en medewerkers met betrekking tot hoe zaken werden opgepakt en aangepakt

Schutting is vakkundig, snel en super netjes geplaatst

Een gigantisch mooie schutting.. en deze ook nog eens gewonnen! De mannen hebben het echt super netjes, strak geplaatst. Hiet gaan we echt heel veel jaren van genieten! Dank je wel...