Jongens hebben goed werk geleverd. Schutting voortuin ziet er goed .

Ik ben een zeer tevreden klant. Mickeal van Vliet

Heel goed

Jullie team was zeer professioneel en de schutting was in no time geplaatst. Ziet er allemaal perfect uit. We zijn heel tevreden.

Alles snel geregeld.

Binnen 2 weken een offerte opgevraagd en schuttingen geplaatst. Met uiterste zorgvuldigheid. Keurig netjes ziet het er uit

Super aardige en snelle levering en plaatsing

Ik zou ze zeker aanbevelen

Wij hebben een prachtige schutting!

Er is bij ons een prachtige schutting geplaatst. Hardwerkende, zeer aardige vakmensen.

Dik tevreden!

Snelle levering en strak werk! Blij met het eindresultaat.

Prachtige schutting!

Blij met onze rotsmotief douglas schutting, netjes gezet door de jongens! Ondanks onze opgehoogde tuin met hoogteverschillen en schuine hoeken hebben ze er een hele mooie schutting neer kunnen zetten. Aanrader!

Zeer goede uitleg over de schutting en de plaatsing was zeer snel en kundig.

Bedrijf met veel ervaring!

Super schutting tegen een mooie prijs!

Heb via de website een offerte aangevraagd, volgende dag al een offerte binnen en 2 weken laten stond de schutting! De heren die hem plaatsten waren waren vakkundig en super snel! Mooie prijs kwaliteit verhouding.

Top geregeld

Prima advies en uitvoering

Goede service!

Het plaatsen van de schutting waren netjes overlegd en uit gevoerd.

mooie en strakke overkapping.

Onlangs heeft de firma van Hoek bij ons een prachtige Douglas overkapping geplaatst. Er is hard gewerkt om dit prachtstuk netjes te plaatsen en af te werken. We zijn heel tevreden over het eindresultaat!

Geweldig!

Glazen schuifwand vakkundig gemonteerd Zeer tevreden!

Degelijke schutting, professioneel gezet tegen een goede prijs

Het offerte proces verliep soepel vanwege het gemakkelijke contact. De plaatsing ging sneller dan verwacht en werd professioneel gezet.

Mooi, snel en vakkundig

Vandaag is bij ons een nieuwe hout beton schutting geplaatst. Werknemers waren op tijd en gingen na overleg direct aan de slag. Resultaat is een nieuwe schutting naar volle tevredenheid. Contact met P. van Hoek zowel telefonisch als per mail ook prettig. Bedankt!

Prima geregeld. Prettig bedrijf.

Prettig bedrijf. Doen wat ze zeggen. Snelle service en laagdrempelige communicatie.

Zeer tevreden over de plaatsing, goede en vriendelijke service.

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de schutting, vriendelijke en zeer professionele mensen die voor mij deze klus hebben geklaard. De schutting met poort staat perfect.

Schutting is netjes en snel geplaatst

Zeer tevreden !

P van Hoeck levert mooie, solide tuinschermen . Ze denken goed met de klant mee en zijn bereid om nazorg te leveren na een harde storm. Ik beveel ze graag aan.

Goed werk geleverd door vakmensen.

Prettige ervaring met P v Hoek. Maar zeer zeker ook met de werklieden die de overkapping hebben geplaatst. Harde werkers en erg vriendelijk en beleefd. Precies zoals afgesproken. Wij zijn er blij mee.

Adequaat en klantvriendelijk communicerend

Buitengewoon tot tevredenheid stellend

Super!

Denkt met de klant mee en werken zeer netjes. Zeker een aanrader!

Keurig geregeld

Beide heren waren keurig netjes, vakkundig bereidwillig en snel

De schutting staat er keurig bij.

In eerste instantie wat tegenvallend door de weersomstandigheden, veel regen en de straat stond vol met regenwater. Week later, gelukkig betere weersomstandigheden en in één dag stond er 23 meter schutting. Erg tevreden....

Van het eerste contact tot het eindresultaat zijn wij super tevreden! Mooie, nette offerte. En wat een service vandaag bij het plaatsen. Helemaal keurig in afstemming met ons als klant geplaatst. Vakwerk geleverd! Een hele tevreden klant!