Goede en duidelijke communicatie en perfecte plaatsing

Vandaag heeft de firma , tot volle tevredenheid onze schutting geplaatst. Een prettige firma om zaken mee te doen, duidelijk in de communicatie , en prima personeel die van wanten weten , in een record tijd staat de schutting er prachtig stevig en mooi bij. we zijn erg tevreden over de het hele traject van offerte tot en met de plaatsing.

Prima schutting

Nette schutting voor een goede prijs.

Belabberde communicatie

Wat een ellendig bedrijf om mee te communiceren. Het ligt niet aan de mensen die de schutting komen zetten, maar echt aan de man op het kantoor. Dat hij überhaupt zijn personeel kan behouden lijkt mij knap, aangezien zij continu de ellende over zich heen krijgen van ontevreden kopers. Afspraken niet na komen, ons maanden laten zitten met een schutting die instabiel en niet af is. Telefonisch zeer slecht bereikbaar en je moet ze 10 keer mailen en dan nog antwoorden ze maar half of niet. Schuttingen staan nu goed en zijn oké, maar met alle moeite die de communicatie heeft gekost zou ik niemand aanraden met dit bedrijf zaken te doen. Dan maar iets meer betalen en goede service krijgen.

Beste Lucas, Zoveel ontevreden kopers en ellende hebben wij gelukkig namelijk niet. De schutting stond wat onstabiel na hevige wind. Valt normaal gesproken gewoon buiten de garantie. Deze hebben wij toch naar tevredenheid recht gezet, ook is het door jullie teveel aan meters opgegeven schutting netjes terug betaald. Dat de communicatie af en toe beter kan klopt helemaal. Dit komt natuurlijk ook door de corona drukte van afgelopen jaar. In ieder geval bedankt voor uw feedback en we zullen hier zeker iets mee doen.

Fantastisch

Super mooie schuifwanden geleverd. Goede communicatie en komt afspraken na. Zeer prettig bedrijf! Echte aanrader.

Mooie schutting en netjes geplaatst

Ons blok nieuwbouw woningen geheel van schuttingen en poorten voorzien. In een dag waren 6 woningen klaar en stonden er degelijk afgewerkte hardhouten schuttingen. Beslist geen bouwmarkt kwaliteit. Helaas, mijn poort waren ze vergeten, geen probleem, kan gebeuren. Helaas werd de afspraak om de poort te monteren niet nagekomen. Nieuwe afspraak en toen werd de poort alsnog gemonteerd. Vanwege het ongemak kreeg ik nog wat extra korting. Wat mij betreft een prima bedrijf met verantwoordelijkheidsgevoel.

Super snel

Nette offerte en snel gehandeld. De plaatsing ook lekker snel en netjes gedaan, complimenten naar de plaatsers

mooie kwaliteit schutting

Mooie en goede kwaliteit schutting. netjes binnen 1 dag geplaatst. komen de afspraken netjes na. prijs/kwaliteit is zeer goed.

De heren van P van Hoek Montage waren aanwezig op de afgesproken tijd. Alles werd goed besproken en ze werkten goed en hard door. De afwerking werd ook aangepast naar onze wensen, ik kan ze aan iedereen aanbevelen.

Heel erg blij met dit bedrijf!

Snel, vakkundig, correct en voor een hele nette prijs geholpen door P. van Hoek montage. Heel erg blij mee. Ik kan ze van harte aanraden.

Tevreden

Wij zijn super blij met ons nieuwe schutting

op tijd, conform offerte, vakwerk, plezierige ploeg, kortom uitstekend werk.

Snel en vakkundig schutting geplaatst.

De kwaliteit en plaatsing van de hout-beton schutting (door Stephan en Eric) is prima verlopen. Van het maken van de afspraak tot aan het plaatsen van de schutting is alles soepel verlopen. Een klein mankementje is na het telefoontje binnen 1,5 uur verholpen. Chapeau !!

Perfect!

Wij hebben vandaag een glaswand laten monteren in onze overkapping. Helemaal top! Van het maken van de afspraak tot aan het monteren van de wand is vlekkenloos verlopen. Communicatie goed en zeer snel! Resultaat mag er zeker zijn.

Snel en vakkundig neergezet.

Top schutting

De kwaliteit en plaatsing van de luxe hout-beton schutting is gewoon goed, hij staat kaarsrecht:) Alleen de communicatie van het bedrijf kan wat beter. Voor de rest helemaal tevreden!

Goed product, geplaatst door goed samenwerkend team met oog voor details.

goed werk

Mooi geworden!

De twee mannen die kwamen, Aiko en Ronald, vond ik hardwerkend, makkelijk in de omgang en kundig. Resultaat is prachtig. Nu scheelt het dat zij ook onder de indruk waren van ons voorwerk. Maar...dat maakte het voor beide partijen een goede dag.

Vakwerk voor een goede prijs

Koen en Gijs...sympathieke jongens en harde werkers die hun vak verstaan. Wij zijn ook uitermate tevreden over de algehele gang van zaken.

Plezierige omgang van offerte t/m plaatsingg

In goed overleg gekomen tot een heel mooi resultaat. Werkzaamheden werden zorgvuldig uitgevoerd.

Vaklui!

28,5 meter schutting geplaatst door twee zeer kundige vakmensen. Schutting staat kaarsrecht, en in 1 strakke lijn. Aardige mensen, prima contact.

Vanaf offerte tot plaatsing goed contact!

De geleverde en afgesproken werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd!

Afspraken worden niet nagekomen

Op de eerste afspraak zijn ze niet komen opdagen. De tweede afspraak kwamen ze 2 uur te laat opdagen (na een boos telefoontje van mijn kant). De schutting was niet goed geschroefd en beschadigd. Daar zou een dag later iemand voor komen, maar diegene kwam zonder bericht later die week onaangekondigd. Uiteindelijk zitten er nog steeds beschadigingen op.

Top schutting

Mooie schutting met beton palen en Douglas hout. Goede service en aardige werklui !