Top !

Goede service, snelle levering en plaatsing

Betrouwbare partij, komt afspraken keurig na.

Mooie schutting en snel geinstalleerd. Ik heb ze voor de 2e keer ingeschakeld en weer tevreden. Goede prijs en kwaliteit.

Heel tevreden met dit bedrijf!

We hadden meerdere offerte's aangevraagd en P. van Hoek Montage kwam er qua offerte en prijs het beste uit. Communicatie ging vlot ook al hadden we zoveel vragen. Gister is onze overkapping met glazenschuifwand gemonteerd en we zijn super tevreden en zal jullie ook zeker aanraden. Gr. Jochem

gewoon geweldig

gewoon goed geregeld en netjes op geleverd

Communicatie

De communicatie met jullie personeel en (zzp'er) kan beter.

alles is heel netjes gemaakt

harde werkers. keurig netjes alles gemaakt. de glazen pui zat er binnen 6 uur klaar.

Snel en netjes

Top service

Aardige lui, goed werkt verricht, komen afspraken na! Zeer tevreden.

Super snelle service en hoge kwaliteit

Ik had een fantastische ervaring met P van Hoek montage voor het plaatsen van mijn schutting. De service was snel, en de prijs was buitengewoon goed, zonder concessies te doen aan de hoge kwaliteit van het werk.

van bestelling tot plaatsing in een woord fantastisch.

Vanaf de aanvraag, bestelling en mijn vragen er na, werden zeer professioneel behandeld. Het plaatsen verliep voortreffelijk. Een paar vakkundige monteurs en wij hebben genoten van de vorderingen bij het plaatsen van de blokhut met overkapping. Het was net een spannende film. Het eindresultaat was in een woord fantastisch. het resultaat was nog mooier dan wij hadden gedacht. wij zijn dan ook zeer blij met deze aanwinst. Het bedrijf P. van Hoek was ook qua prijs en gebruikte materialen zeer goed en won met overtuiging van andere offertes. Het kontakt was goed, prettig en zeer professioneel.

Een goed bedrijf.

Niet alleen een goed bedrijf maar ook een coulant bedrijf. De schutting is goed gemoteerd.

snel vakkundig en heel goede communicatie met P v. Hoek

heel vakkundige monteurs, goed werk afgeleverd. alles gaat snel, communicatie is heel goed en last but not least heel veel goedkoper dan veel andere bedrijven. heel tevreden klant.

Professioneel

Jullie hebben afgelopen zaterdag mijn schuttingen en poorten geplaatst. Ik ben er super blij mee en wat is het mooi geworden. De werklui waren erg vriendelijk en professioneel, overlegde en dat vond ik erg fijn. Vanaf het begin was er een goed en duidelijk contact, geen enkele vraag was teveel en de betaling ging zoals omschreven was. Ik/we zijn zeer tevreden

Superblij met de geplaatste glazen schuifwanden

Na het vergelijken van diverse leveranciers van schuifwanden v.w.b. Prijs, reviews en het afwegen van zelf doen of laten plaatsen uiteindelijk uitgekomen bij P. van Hoek Montage. * Tijdens het bezoek aan de buiten showroom goed advies gekregen over en beeld van de kwaliteit en de diverse mogelijkheden. * Het inmeten door iemand van het bedrijf en afstemmen van opties over de breedte waren voor mij een hele geruststelling. * Goede communicatie over datum en tijdstip plaatsing. * Over de uiteindelijke plaatsing en de gebruiksadviezen kan ik alleen maar zeggen: “Echt en oprecht in een woord TOP.” Wij zijn heel blij met deze mooie- en perfect geplaatste glazen schuifwand.

Wij zijn erg blij met de schutting.

Goed werk, fijne mensen, goede afwikkeling.

Van eerste tot laatste contact prima. Komt afspraken na en de jongens die de schuifpui kwamen plaatsenwaren deskundig en aardig. En de prijs was scherp.

Netjes gewerkt...top

Prima mensen .alles keurig gedaan

Top!!

Het is een top bedrijf! Ze zijn goed bereikbaar over de mail en telefonisch. Een top communicatie. Er wordt netjes en snel gewerkt en goede kwaliteit schuttingen. De werknemer zijn ook nog eens aardig! Top!!

Uitstekend!

De monteurs waren vriendelijk en bedachten oplossingen om het zo perfect mogelijk op te leveren, bijvoorbeeld een stuk uit de plaat te snijden zodat de vlinderboom kon blijven staan, top service!

Kwaliteit en service staan op 1 vandaar 5 sterren!

Bij het plaatsen had ik een fout gemaakt qua afmetingen van de schutting. De monteurs dachten goed mee en hadden uit voorzorg extra materialen bij zich en konden dezelfde dag de schutting helemaal afmaken!

Mooi netjes en fijn afgewerkt Goede en leuke vakmensen

Gewoon goed en netjes

Via een duidelijke offerte is netjes en keurig geleverd. Zelfs zonder een aanbetaling gedaan te hebben.

Uitstekende prestatie en een goed product

In oktober offerte opgevraagd. Binnen enkele dagen een zeer concurrerende prijsopgave ontvangen. Afspraak gemaakt om in te meten en levertijd afgesproken. Alle afspraken keurig nagekomen en een mooie glazen-schuifwand op maat geplaatst volgens afspraak.

Vriendelijke mannen, duidelijk in uitleg op mijn vragen

Bijtijds bericht gekregen van verplaatsing klus, duidelijke / vriendelijke uitleg gekregen op mijn "domme vragen ". Verder secuur gewerkt.

Zeer tevreden en heel blij met de service.

Fijn samengewerkt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.