Erg treveden

Zo'n kwaliteit en service zie je niet vaak. Wat een fijn bedrijf.

Super fijne service, super kwaliteit

Ik heb een glaswand bestelt en dit was de beste in prijs kwaliteit verhouding. Super service en kan P van Hoek altijd aanraden.

Top kwaliteit en servjce

Gewoon soepel duidelijk en snel van begin tot eind

Prachtige glazen schuifwand geleverd!

Wij zijn zeer tevreden met onze recent bestelde glazen schuifwand. Het gehele proces, van bestelling tot montage, verliep bijzonder soepel. De levering was opmerkelijk snel en de communicatie met het bedrijf was uitstekend: we ontvingen snelle en vriendelijke reacties op al onze vragen. De montage werd uitgevoerd door een collegabedrijf. De monteurs waren niet alleen vriendelijk en professioneel maar werkten ook netjes en lieten de werkplek schoon achter. Het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. We kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige glazen schuifwand!

Top bedrijf komt zijn afspraken na!!

Top bedrijf komt precies zijn afspraken na. Levering was zeer goed verlopen en vriendelijke en ervaren monteurs. Overkapping helemaal naar wens.

Supergoed team erg vakkundig

Perfekte montage, zeer goed op mekaar ingewerkt.

Ben super tevreden

Een min puntje jammer dat de pui onder bij de paal in het midden onder niet aansluit om dat die breder is als de paal zelf verder tevreden bvd agnes

Prijs/kwaliteit helemaal TOP !!!

Zeker aan te bevelen hebben goede vakmensen in huis die weten waar ze mee bezig zijn. Werken heel netjes en precies.

P. van Hoek, een bedrijf die zijn afspraken nakomt!

We hadden bij P. van Hoek een overkapping besteld van 8 bij vier meter. Een drie meter brede schuur en een 5 meter breed zit gedeelte. Patrick vertelde ons dat deze in drie dagen geplaatst kon worden. Op 3 juni gestart en inderdaad in totaal drie dagen het project afgewerkt. De twee timmermannen hebben subliem werk geleverd, echt perfect! Ook het plaatsen van het glas en de tegels verliep vlot en volgens afspraak. Communicatie met van Hoek, duidelijk en direct. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe overkapping en de gehele afwerking door P van Hoek!

Alles als goed ervaren. Misschien een tip, mochten er meerdere offertes gemaakt zijn, dan die niet meer relevant zijn verwijderen. Hierdoor werd het voor klant en monteurs onduidelijk. Alles is uiteindelijk wel goed verlopen.

Prima werk geleverd

Alles weer netjes opgeruimd

Precies wat we zochten, erg blij met het eindresultaat.

Na een uitgebreide zoektocht zijn we bij P van Hoek Montage uitgekomen. Tijdens ons bezoek aan de showroom kregen we uitstekend advies, wat ons overtuigde om voor P van Hoek te kiezen. Hoewel de planning door externe factoren niet helemaal gehaald werd, werd dit goed gecommuniceerd en direct opgelost. Ik kan deze partij zeker aanbevelen.

Vakkundig

Mooie strakke schutting. Contact via telefoon is goed. Denken goed mee en zijn transparant in de kosten. Flexibele medewerkers die de schutting kwamen plaatsen. Overleg tijdens de plaatsen met hoofdkantoor netjes en correct. Kortom heel tevreden!

Goed geinformeerd en goed geproduceerd

Bij de aankoop ben ik goed en duidelijk geinformeerd. Heb dit dan ook als erg prettig ervaren. De uitvoering was ook erg prettig. Goede ervaren bouwers kwamen bouwen en maakten er een mooi en degelijk bouwwerk van.

Gewoon goed!

Wij zijn zeer tevreden over het gehele verloop van de bestelling van de overkapping tot aan de oplevering. Gewoon goed dus!

Dat alle afspraken zijn nagekomen, die zijn belooft.

De monteurs die het hek hebben geplaatst, werken echt volgens afspraak. Als de ruimte hebben gaan ze als een speer, en word alles keurig ingemeten voor dat ze een gat graven voor de eerste paal. Als die op diepte staat, gooien ze er een zak cement in het gat dichten het. Op naar het volgende gat en zo weer het zelfde proces. Totdat ze aan het eind zijn van de afgesproken lengte. Daarna gaan de wekker er in en worden vast geschroefd, totdat ook hier weer het eind is berijkt. Dan de boven laten er op, en de zaak is klaar. Ze nemen alle rommel mee, echt ze werken heel secuur. Het is een aanbeveling om voor P. van Hoek Montage te kiesen.

Top veranda

Ik kan niet anders zeggen dat we erg blij zijn met de veranda. Echt top geregeld en uitgevoerd. Je kan in alles zien dat het vaklui zijn. Nogmaals bedankt!

Niet volgens Afspraak nagekomen.

Ik vond het te lang geduurd

Professioneel

Wij zijn heel blij dat wij het bedrijf P van Hoek montage hebben uitgekozen voor onze overkapping. Leveren snel en perfect werk. Op de afgesproken datum kwamen er 2 keurige vakmensen, met de op maat gemaakte overkapping. We dachten dat er best wel gezaagd moest worden omdat de overkapping in een rare schuin lopende hoek kwam. Dat kan nooit vanaf een tekeningetje met wat maten nooit meteen passen dachten wij. Maar niets was minder waar de onderdelen waren perfect op maat en paste direct. Om een lang verhaal kort te maken denkt u er over een overkapping of al het andere wat dit bedrijf te bieden heeft, te laten plaatsen bent u bij P van Hoek montage op het juiste adres

Goed werk geleverd

Wij hebben een bestaande overkapping dicht laten maken met glaspanelen. Het personeel heeft prima werk afgeleverd.

Super !!

Van begin tot einde heel goed geholpen. Tevens werken ze goed hard door.

Prachtig

Prachtige veranda staat er nu in onze tuin. Goed contact gehad en alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd! We kunnen niet wachten om er straks met mooi weer een bbq te houden!

Uitstekend werk geleverd, helemaal volgens afspraak.

De monteurs waren op de afgesproken tijd aanwezig. Stelde zich netjes voor, zoals het hoort volgens de etiketten. Net werk geleverd maar alle tevredenheid. Alle restanten meegenomen en keurig opgeleverd. Precies volgens afspraak het tuinhuis geplaatst. Echt een aanrader dit bedrijf.

Ik had 2 extra rabat planken nodig voor mijn veranda. Gebeld en kon ze nog dezelfde dag gaan ophalen. Netjes op maat gezaagd. Prima service

Vakkundig en vriendelijk

Helemaal prima!