Prima schutting, goede plaatsing, slechte service

Ruim 7 weken geleden is de schutting netjes geplaatst. Harde werkers die netjes en snel hun werk doen. Helaas bleek het niet mogelijk voor de monteur om het kozijn van de poort deur aan een metalen paal te bevestigen. Als ik dit zelf zou regelen, zou de deur later geplaatst worden. Nu ruim 7 weken later wacht ik nog op een monteur, meerdere afspraken worden niet nagekomen. Erg jammer, want ik ben zeer tevreden over de geplaatste schuttingen, maar ruim 7 weken wachten op een poort deur is niet acceptabel.

Thijs en Gio .......... Super DUO

6 mei 2021 hebben we 2 mooie schuttingen laten plaatsen, kan niets anders zeggen petje af voor het geleverde vakmanschap. We hebben er even op moeten wachten maar het geleverde resultaat is boven verwachting mooi.

Plaatsen van de schutting prima uitgevoerd.

Ondanks de barre weersomstandigheden met zware regen en flinke wind bleven de mannen goedgehumeurd en hebben zij de schutting met betonpalen prima geplaatst.

Meedenkend en top kwaliteit

dachten goed mee hoe we de poort wilden hebben en hebben een mooie schutting geplaatst. de plaatsers zijn kundig en meedenkend.

Vriendelijk en goede service

Schuttingen zetten kunnen ze als de beste. Binnen enkele uren stond mijn 40meter schutting inclusief poort in mijn tuin. Gezellig kopje koffie gedronken, fijne mensen!

Goede kwaliteit en uitstekende service!

Een mooie schutting gezet door de heren, afspraken nagekomen en service was perfect. Kortom, p. Van Hoek montage bedankt!

Vriendelijke mensen, wel onrust

De medewerkers waren keurig op tijd en ook heel vriendelijk. Een prettige eerste kennismaking dus. Helaas hadden ze wel de verkeerde schermen bij zich, waardoor die niet konden worden geplaatst. Binnen een dag hadden we dus geen nieuwe schutting. We moesten er ook zelf achteraan bellen om te vragen wanneer die schermen zouden komen. Gelukkig bleken de dag erna al nieuwe mensen te zijn die ze hebben geplaatst, heel fijn. Het zou wel goed zijn geweest als we waren geïnformeerd dat ze zouden komen, want we waren bijna niet thuis geweest op dat moment, omdat we van niets wisten. Verder is de schutting niet haaks geplaatst, waaardoor we nu met de bestrating van de tuin met extra kosten zitten.

Prachtige Veranda!

Prachtige veranda laten plaatsen door dit bedrijf. Van inmeting tot plaatsen alles soepel verlopen, patrick dacht super mee en uiteindelijk 4 weken later hebben ze de veranda geplaatst. Jammer dat ik hier geen foto bij kan plaatsen!

Helemaal geweldig van offerte tot plaatsing van betonschutting

We hebben met verbazing naar de snelheid gekeken. Binnen 4 uur was de schutting perfect geplaatst. Voor een maandag morgen hadden de jongens die het geplaatst hebben super goede zin. Wat wij heel fijn vonden en hebben gezellige uren gehad♥️

kwalitatief goede schutting ondanks belabberde communicatie

Men heeft een kwalitatief goede schutting met poort geplaatst voor een goede prijs ondanks een echt zwaar belabberde communicatie en planning. Maar begrip hiervoor want dit soort bedrijven hebben het momenteel razend druk dus al met al, wél tevreden.

Strakke nette schutting gezet. Mannen waren lekker bezig!

Dinsdag 13 April 2021 schutting van 20m.laten zetten in de vette klei op eiland van Dordrecht door team Damian / Patrick. Gemotiveerde ervaren mannen, netjes gewerkt. Schutting staat er mooi en strak bij. De tijd zal het leren. Blijft wel een hoop grond achter op de stenen. Complimenten uit de buurt. Denk dat P. van Hoek Montage hier wel een nieuwe opdracht aan overhoudt. Gr. van Loon Dordrecht

Slechte communicatie

Ik heb een glaswand laten plaatsen. Bij het opmeten door Patrick bleek mijn pui scheef te zijn. Dit zou geen probleem zijn. Helaas is dit wel een groot probleem geworden. Na vele mails dacht ik dat het is opgelost. Helaas loopt 1 deur steeds uit de rails. Na enkele keren open schuiven. Heb foto's opgestuurd via de mail zoals telefonisch was afgesproken. We tillen deze er zelf weer in. Tot op heden ben ik nog steeds aan het wachten. Al 3 weken zeker. Had ik maar niet betaald. Echt slecht. Ben erg teleurgesteld in deze firma.

Loze beloftes

Vanaf begin maart bezig met een offerte om voor 7 huizen schuttingen plaatsen. Het is nu 7 april, helaas niets meer gehoord. Meneer Angelo beloofd veel, maar komt niets na. Keer na keer beloven, "offerte komt eraan vandaag", maar helaas, weer niets. Smoes na smoes, exuses na exuses. Qua plaatsen heb ik geen oordeel, maar qua communicatie is dit bedrijf zeer slecht en komt geen enkele belofte na. Wij, 7 bewoners hebben nu een ander bedrijf in de arm genomen, die direct reageerde en binnen een paar dagen een passende offerte heeft gemaakt, die niet onder doet als die van Hoek Montage. Heel jammer, dat Hoek Montage deze opdracht niet serieus heeft genomen. Waarschijnlijk was de opdracht te klein, heeft het bedrijf teveel werk en vond het niet nodig om verder te reageren. Bijzonder jammer, want in de eerste instantie wilden wij graag in zee met dit bedrijf, nu dus niet meer. Succes verder!!!

Wat een top bedrijf

Vandaag is onze schutting geplaatst en wat ik al diverse keren had gelezen dat klopt dus helemaal van af het eerste contact tot en met het eindresultaat helemaal top wat een vakmensen niets was te veel en een schitterend eindresultaat hartelijk dank hiervoor

volgens offerte snel en goed geplaatst

na een paar keer een wijziging in de opdracht gegeven te hebben kon dit zonder probleem uitgevoerd worden. de heren waren er stipt volgens afspraak en hebben continu in overleg deze klus snel en goed gedaan

Niet zo best

Palen staan scheef als je van boven af kijkt lijkt het een slingerwegen

Keurig vakwerk volgens afspraak.

Erg fijne en kundige klussers, denken mee en handelen volgens de afspraken. Tevens mooi afgewerkt materiaal. Een abslolute aanrader voor degene die kwaliteit en netheid wenst!

Snel en goed

Patrick en Angelo reageren snel op een offerteaanvraag met een scherpe aanbieding. Afgelopen week is de schutting geplaatst. Harde werkers en alles in goed overleg. Prima gewerkt!

Schuifwand

Vandaag schuifwanden besteld, ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Mooie gas schuifpui

De pui is mooi gezet. Alleen aan communicatie mag wat beter. Vond het jammer dat ik zelf overal achter na moest bellen. En als monteurs niet op afgesproken tijd er kunnen zijn effe een belletje zou fijn geweest zijn.

Mooie schutting

Stoere mannen die in no time een keurige schutting geplaatst hebben.

Wat goed, en wat een super harde werkers .

Alles prima geregeld, geen problemen, niets. Prachtige schutting, helemaal blij ! Woensdag geplaatst en donderdag een idioot harde storm.....helaas wel 1 van de palen wat los nu, we kijken het even aan.

Supersnelle prijswaardige kwaliteit

De plaatsing ging, na overleg, snel, soepel en kwalitatief goed! We zijn er dolblij mee!

Goed doorgewerkt, ondanks tegenvaller ( grondwater) Alleen jammer dat ik de prijs opgave voor mijn buren niet ontvangen heb.

Alles prima geregeld.

De monteurs stonden stipt op 8:00 uur voor de deur 2 vriendelijke monteurs hebben alles keurig geplaatst aan de achterkant moest het een en ander aangepast worden bij ons en beide buren maar dat was geen probleem. We zijn uitermate tevreden.