Perfect werk

Alle werkzaamheden tot in de puntjes uitgevoerd, gezellige monteurs die verstaan, Stefan en Ron, werkelijk geweldig, we zullen nog lang kunnen genieten van een prachtige schutting

Prima gedaan

Prachtige glazen schuif panelen netjes en snel gezet!

Ervaren zzp-ers hebben de schuifpanelen geplaatst. Goede adviezen en snelle nette werkwijze! Het resultaat mag er wezen! Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit is perfect!

Supersnel en strak geregeld

Schutting snel en vakkundig geïnstalleerd, aardige vakmensen

Mooi werk geleverd!

Na vorig jaar 1 gedeelte vd tuin nieuwe schuttingen laten plaatsen, nu andere gedeelte, en Weer tevreden.

Opnieuw heel blij met onze schutting.

Ook voor ons nieuwe huis een schutting laten plaatsen door P van Hoek. Uitstekende kwaliteit en goede service voor een eerlijke prijs. Wij zijn weer heel blij met de schutting.

Prachtige schutting echt kwaliteit

Snel en betrouwbaar. Fijne werklui! Harde werkers, ze lopen alles nog goed na voordat ze vertrekken. We krijgen zoveel complimenten over de schutting echt prachtig.

Een hele goeie ervaring

Snel en deskundig geplaatst Top presentatie

Prima contact via de mail. Mannen kwamen keurig op tijd en alles werd keurig netjes en snel gemaakt. Op en top schutting wij zijn er erg blij mee.

Goed en snel werk geleverd

Fijn dat de schutting er staat na de storm van afgelopen februari.

Plaatsen in heel Nederland. Maar niet heus

Offerte gevraagd voor het plaatsen van een glazen wand. Op de site staat dat ze in heel Nederland plaatsen. …… Behalve dan in Roden. Want dat is te ver weg wegens garantie. Hoe kan dat nou P. van Hoek?

Damian en zijn knecht hebben goed werk afgeleverd!

30 meter schutting geplaatst in een halve dag! Enthousiaste jongens met de passie voor hun werk. Duidelijke uitleg en goed geplaatst! Zeker een aanrader!

Damian en collega hebben klasse werk verricht!

Zojuist hebben Damian en zijn collega bij ons en 3 buren een schutting geplaatst met betonnen palen en onderkant. Echt vakwerk geleverd, we zijn allemaal heel erg blij met het resultaat.

zeer positief

10 meter schutting in papendrecht leuke gasten , snel gewerkt !

Prima geregeld

Samen met de buren schutting laten plaatsen. Vakbekwaam en vriendelijk personeel die zeer netjes gewerkt hebben. Zeer tevreden over het geleverde werk voor een scherpe prijs.

Goed en snel geplaatst! Montageploeg ook perfect!

Wij zijn zeer tevreden over het plaatsen van de schuttingen . Het contact met Hoek Montage is goed verlopen. Ook verliep het plaatsen van de schutting prima. Dank jullie wel Danny en Willem !

Vriendelijke mannen die onze schutting netjes hebben geplaatst.

Erg goed

Graag wil ik even aangeven dat ik deze deal voor glazen schuifwanden met jullie als zeer prettig heb ervaren, bij het eerste gesprek klikte het al meteen. lekker makkelijk ,niet moeilijk doen en afpraken nakomen. Vooral de kwaliteit, en een snelle levering voor een goede prijs heeft ons doen besluiten om met jullie in zee te gaan. Ook over de monteurs waren wij erg te spreken vriendelijk en vakbekwaam.

Uitstekend vakwerk

Jongens kwamen uit Limburg naar Friesland om half 9 en om 12:00 uur was ons schutting klaar. Ondanks sneuw en regen. Geweldig werk jongens.

Wat een vriendelijke harde werkers! Josef zijn derde dag, onder toeziend oog van Veysel. Echt, wat een vakmannen. Alles netjes en strak. Zijn er zeer blij mee! Contact via mail en telefoon gehad. Alles duidelijk en vriendelijk.

Prachtige overkapping

Gister is bij ons een prachtige overkapping geplaatst door P. van Hoek montage. Er is mooi werk afgeleverd door Duncan en Nick. Fijne mannen die in goed overleg alles netjes plaatsen. Het contact met Patrick en Angelo vooraf was prettig. Goede offerte, mooie prijs en snelle levertijd en plaatsing. Echt geen klachten. We hebben al eerder 2 schuttingen laten plaatsen door dit bedrijf. Alleen maar goede ervaringen waardoor we ook de overkapping door hen hebben laten plaatsen. Erg tevreden.

Slecht

Wij doen een aanvraag welke gaat om de schutting en poort aan de achterkant van onze tuin. Een kleinere schutting dus en deze neemt dit bedrijf niet aan want ze zijn voorlopig niet in de omgeving Utrecht en de afmeting is te klein? Terwijl dit bedrijf dus over het hele land adverteert, met voor iedereen een schutting. Misschien een tip om te vermelden op jullie website dat een schutting minstens bepaalde afmetingen moet hebben. Dat scheelt ons en jullie ook weer tijd. Succes ermee. Arrogant bedrijf.

Zeker aan te bevelen!

Dit bedrijf is professioneel, vakkundig en komt afspraken gewoon na, zoals het hoort! Vandaag is bij ons (voor de 2e keer bij dit bedrijf besteld) een schutting geplaatst, supersnel en prima werk afgeleverd. De prijs is ook gewoon normaal vinden wij, zeker in deze tijden. Geen gekke hoge bedragen. Wij hopen gauw nog een mooie overkapping te laten plaatsen! :)

Vakkundig geplaatst vriendelijk personeel

Precies volgens afspraak gebracht en gemonteerd