netjes uitgevoerd en op korte termijn.

Snel en kwaliteit

Schutting is snel en vakkundig neergezet. De kwaliteit van de schutting zelf is ook top. Hele goede en snelle service.

Perfect resultaat en nette service

2,5 week geleden offerte opgevraagd, passend advies gekregen en nu staat ie er! Vriendelijk en professioneel personeel. We zijn super tevreden over het resultaat!

Snelle werkers en mooi materiaal.

Snelle werkers en mooi materiaal. Er speelde een probleempje (optisch). Dit is intern helaas niet gecommuniceerd en daardoor is het niet opgelost. Gemiste kans, anders was het cijfer hoger geweest.

Alles ziet er keurig uit

Ze waren keurig op de afgesproken tijd. Alles is netjes afgewerkt en de schutting stond snel, zonder al te veel schade aan de rest van de tuin.

Prijs Kwaliteit uitstekend, Montage zeer goed en snelle levering.

Zijn bijzonder tevreden over het moment van offerte aanvaarden naar montage welke binnen 4 weken werd uitgevoerd zoals ook van te voren aangegeven. De vragen die ik had voor het aannemen van de offerte voor montage werden snel en professioneel beantwoord. Zeer te spreken over de prijs kwaliteit verhouding. Na de montage werd ook direct contact opgenomen over de uitvoering of het naar onze wens was. Wij hadden nog een vraag 1 week na de montage en ook weer een snel antwoord dus ook dat is goed geregeld. P. van Hoek en montage team heel erg bedankt en we zullen jullie ook zeker aanbevelen bij andere belangstellenden.

Snel en accuraat werk

Van offerte tot plaatsing was 2 weken (snel dus maar wel buiten het seizoen). Verder snelle plaatsing binnen 4 uur stond er 25 mtr schutting incl poort. Schoon achterlaten kan beter.

Goede afspraken , en netjes werken

Tevreden

Correct offerte mails en telefoongesprekken en harde werkers die schuttingen too geplaatst hebben.

Fijn gesprek en mailwisseling gehad over de offerte en ook adressen gekregen om te kijken waar eerder schuttingen geplaatst zijn. Het duo dat kwam plaatsen waren harde werkers die alles netjes en conform offerte hebben geplaatst. Blij mee!!! ( en ook beide buren waar ook schutting en poort is geplaatst)

Uitstekend uitgevoerd

De jongens Gio en Thijs hebben het fantastisch gedaan. Hardwerkende jongens, aardig en heel precies in de uitvoering van het plaatsen van de schutting. Ik en mijn buren zijn er heel content mee.

Zijn super geholpen keurig vakwerk. Hebben al uit de straat ook super goede reacties ontvangen. Nogmaals bedankt voor dit vakwerk.

Geweldige service en correcte afhandeling

De door de firma van Hoek geplaatste schuifwanden zijn geweldig en keurig afgewerkt. Kunnen deze firma zeker aan bevelen. Correcte prijs kwaliteit verhouding

geweldig

De mannen die de schutting geplaatst hebben verdienen echt n' compliment, zo zorgvuldig, netjes en hard gewerkt. Wij zijn heel blij met onze nieuwe schutting helemaal top.

Erg blij met de keuze voor dit bedrijf.

Na wat zoekwerk op internet en advies van P van Hoek Montage hebben wij gekozen voor een hout beton schutting met Nobifix panelen. De offerte kregen we binnen een dag, met de mogelijkheid om snel te plaatsen. Op de dag van plaatsen werden we bijtijds gebeld dat het wegens verkeer iets later kon worden, wat we erg netjes vonden. Eenmaal aangekomen bekeken Gio en Tijs de klus, en waar ik dacht problemen te zien, zagen zij juist oplossingen en binnen no time waren ze al aan de gang. Ze werkten netjes en snel, en al vroeg in de middag stond onze schutting en poort er superstrak bij. Ze liepen zelfs met ons nog even alles na, of alles naar tevredenheid was voordat ze weer vertrokken. Wij zijn absoluut tevreden;-)

Gezellige dag gehad, einde v/d dag ook een prachtige schutting

Ik kan niet anders dan tevreden zijn. De schutting staat kaarsrecht, is zorvuldig geplaatst, de heren Stefan en Frank (?) waren gezellig, professioneel, wisten wat ze aan het doen waren, alle schoot lekker op, ook de dingen die op maat gemaakt moesten worden zien er keurig uit. Het is dat ze niet ff de afwas gedaan hebben anders had ik 6 sterren gegeven.

Vakkundig uitgevoerde plaatsing van een hout-beton schutting

Vandaag hebben de monteurs Gio en Thijs van P. van Hoek montage keurig onze nieuwe schutting geplaatst. Door omstandigheden begon de klus later, iets wat zeer netjes eerder op de dag was gecommuniceerd. Evengoed waren ze “gewoon “ om 17.00 klaar. De resten hout hebben ze ook achtergelaten voor het geval er iets gebeurd, maar voor nu staat de schutting er prachtig bij. Ik kan P. van Hoek montage van harte aanbevelen voor uw klus!

Prachtige schuifwand voor een nette prijs

19-10-2021 Glazen schuifwand laten plaatsen monteurs zeer bekwaam nette prijs . Kwaliteit materialen goed. Wij zijn er heel blij mee, kunnen wij in het najaar ook nog in de overkapping zitten. Martin en Janneke Schreutelkamp

Perfecte levering Prachtig resultaat !

Nadat onze oude schuttingen bijna waren omgewaaid, Zijn wij gaan zoeken op het net naar aanbieders om een nieuwe te plaatsen. P. van Hoek Montage was het duidelijkste in offerte en benoemingen. Het werd een “hout /beton schutting. Na overleg met Angelo en Patrick ( verkopers /eigenaar ) In een goede kwaliteit welke passend was. Wij hebben gezorgd voor een goede en aanbevolen voorbereiding van de grond. Daarna kwamen de monteurs. ( Faysel en Jermaine ZZP’ers ) Deze geselecteerde jongens moesten, en hadden er zin in om mooi werk af te leveren, “En dat deden ze. Geweldig werk. Wij gaan binnenkort nog één schutting laten plaatsen, en dat wordt zeker een P. van Hoek Montage. P. van Hoek Montage zegt in offerte. -We leveren de schutting geheel naar uw wens ! EN DAT DOEN ZE. Wij zeggen -Dank daar voor ! En raden een ieder Fa. van Hoek Montage aan als de schutting moet worden vernieuwd. Barend En Ineke

Erg tevreden!

Twee weken geleden hebben Ron en Stefan top werk geleverd. Schutting van 32 meter neergezet inclusief poort. Werken hard en leveren vakkundig werk. Ziet er weer netjes uit zo. Nogmaals bedankt!

Heel goed

Twee mannen hebben professioneel de schutting geplaatst. Wij zij zeer tevreden. Strak werk.

Mooie schutting geheel naar onze verwachting

Vandaag is onze schutting geplaatst. Dag van te voren netjes gebeld over hoe laat we ze konden verwachten. Twee vriendelijke mannen hebben in korte tijd alles netjes geplaatst. Wij zijn heel te vrede. We konden alles netjes in één keer betalen. Was goed geregeld.

Vaklui aan het werk bij van de Hoek

Stefan en Ron waren mooi op tijd vanuit Venlo gearriveerd. Bij aankomst niet lullen maar poetsen. Prima samenwerking tussen die 2 gasten, en er werd geluisterd naar de wensen van mij en de buren. In 3 uur tijd hebben zij een schutting gebouwd van 19 meter, strak en vakkundig. Mooi werk mannen!

Prima vakmensen en goed geleverde materialen.

Wij zijn zeer tevreden.

Mooie, voordelige schutting, vakkundig geplaatst.

De schuttingen voor 6 woningen vakundig in 3 dagen geplaatst, geheel volgens afspraak

zeer goed en vakkundige mensen

vanaf het maken van een offerte tot het leveren en verwerken van de glazen schuifwand was alles goed geregeld en werden de gemaakte afspraken nagekomen. alles netjes afgewerkt en de medewerkers waren zeer vakkundig en prettig in de omgang.