Vakwerk

Ik heb afgelopen week de autoruiten achter de b-stijl laten tinten. Vanaf het eerste mailcontact verliep alles op rolletjes. Snelle reactie op mailtjes,duidelijke uiteenzetting van de mogelijkheden en kosten.Een afspraak was snel gemaakt. Op de lokatie prettig contact met Paul en Stef.Samen gekeken wat de mooiste gradatie zou zijn bij mijn auto.Gekozen voor de Comfortline FG20. Auto achtergelaten en eind van de middag stond de auto weer klaar. Het resultaat is prachtig.Niet te onderscheiden van "af fabriek". Ben zeer tevreden met het resultaat en de contacten met Luna Glass Tinting. Oh ja, ze hebben ook lekkere koffie :-)

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Rob, Bedankt voor deze mooie review! We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad bij ons. Mvg Team Luna Glass Tinting

Prima monteur die Jan goed werk geleverd

Ik zou willen dat ieder bedrijf zo'n personeel had Jan is een prima monteur en keurig netjes zeg dat maar tegen hem

Uitstekende warmtewering

Goede service, produkt doet wat het beloofd

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Tiny, Bedankt voor de hoge beoordeling! We wensen je veel plezier met je getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

We zijn prima geholpen door een net bedrijf

Vriendelijk personeel en zeer netjes resultaat

Professioneel en klantvriendelijk!

Ik heb recent een afspraak gemaakt om van mijn Alfa Giulia de ramen achter de B- stijl te laten tinten. Het eerste contact verliep via mail. Op mijn vragen werd snel en duidelijk antwoord gegeven. Ik kon binnen een week terecht en werd op de nieuwe vestiging in Eindhoven ontvangen. Mijn eerste indruk was erg positief. Ik werd keurig netjes ontvangen en kreeg desgevraagd nog een duidelijk en helder advies wat betreft de keuze van de folie. Dezelfde dag kon ik de auto ophalen. Het resultaat is perfect. Ik ben zeer tevreden en kan een ieder aanraden Luna Glass Tinting aanraden.

Open & eerlijk Advies

Zeer prettige ervaring in het offerte traject . Uitleg & mogelijkheden Waren erg goed Kwaliteit van het geleverde werk is erg mooi & proffesioneel uitgevoerd

Persoonlijk en kundig!

Heel goed en fijn geholpen en zeer kundig geadviseerd over de juiste oplossing voor mijn auto en wensen. Heel goed en kundig gewerkt en juist geinformeerd over hoe en hoelang het aanbrengen van de folie zou duren; top!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Prima service en professioneel resultaat!

Vriendelijke deskundige medewerkers die doen wat ze beloven. Schitterend resultaat!

Professionele glas tinting

Goede communicatie, reageren snel op email. Goed advies. Vooral het eindresultaat is erg goed. Je ziet gewoonweg niet dat er folie op de ramen zit, alleen natuurlijk dat het donkerder is.

Meedenkers ten top!

Ik heb op mijn auto al standaard privacy glas zitten, maar vond de tint niet donker genoeg. Omdat het lastig te bepalen is wat de uitwerking van een bepaald folietype op al gekleurd glas heeft, heeft het team van Luna Glass Tinting m.b.v. proefstukjes mij een duidelijk beeld gegeven wat te verwachten. Hierdoor kon ik duidelijk aangeven wat voor mij de boven- en ondergrens qua tint was. Het team zelf heeft o.b.v. mijn wensen in het werk rekening gehouden met het te verwachten eindresultaat. Bij ophalen van de auto kon ik niets anders zeggen dan "exact wat ik wilde"! Hoeveel meer kan een klant ontzorgd worden. Ik kan niets anders zeggen dan "een TIEN met griffel"

Uitstekend geholpen

Via mail een offerte opgevraagd voor het tinten van de ramen van mijn leaseauto. Snel genoeg een reactie ontvangen met een nette offerte. Deze geaccepteerd, waarna Luna goedkeuring van de leasemaatschappij geregeld heeft. Ook kon Luna vervangend vervoer verzorgen tegen een km vergoeding. Op de dag van de werkzaamheden netjes ontvangen door een vriendelijke medewerker (eigenaar?) die nog even de tijd nam om de opties nog een keer door te spreken. De auto was eerder dan het afgesproken tijdstip klaar. Bij het ophalen samen het resultaat bekeken en te horen gekregen dat de km vergoeding tegen €0 op de factuur was gezet vanwege het geringe aantal kilometers. Uitstekende service! Eindresultaat ziet er super uit. Maakt de auto nog net een stukje mooier. Ik zal in de toekomst zeker weer voor Luna kiezen. Zowel privé als voor lease.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Maikel, Bedankt voor deze hele mooie review! We zijn erg blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad en wensen je veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna

Top zoals altijd

Ik heb er voor de 2e keer een BMW laten tinten. Goed advies, leenauto gekregen, netjes gebeld toen het klaar was (ruim voor sluitingstijd dezelfde dag). Goede kwaliteit en de auto ziet er weer mooi!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Benjamin, Bedankt voor wederom het vertouwen in Luna Glass Tinting en dank voor deze positieve review! We wensen je veel plezier van je getinte ramen en misschien tot de volgende keer! Mvg Team Luna

Zeer net en vriendelijk personeel en snel goed werk geleverd

Waren goed op de afgesproken tijd aanwezig. Vriendelijk en net personeel die het plakken van de folie zeer nauwkeurig hebben verricht. Ga.ven aan dat er een lichte beschadiging in een ruit zat, maar dat het geen gevolg had voor de opgeplakte folie. Zeer tevreden, hadden het veel eerder moeten laten doen.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Super effect op het koel houden van het huis en had dit veel eerder moeten doen !

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie N.v.t.

top gedaan!

snel geholpen, mooie kwaliteit

Super werk geleverd

Mooi werk geleverd Alles mooi en netjes achtergelaten Vriendelijke medewerkers

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie N.v.t.

Fantastische service en resultaat

Mijn auto ziet er echt fantastisch uit, ze nemen de tijd en denken met je mee.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Lobke, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met het resultaat, daar doen we het voor! Bedankt voor deze positieve review en we wensen je heel veel plezier van je getinte ramen met Maximale wartme wering! Mvg Team Luna

Uitstekend bedrijf met vriendelijke werknemers

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Remko, Bedankt voor deze positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Mvg Team Luna Glass Tinting

Prima kunt ontvangst en goede uitleg gehad.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Martin, Bedankt voor deze hoge beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier van de getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Zeer mooi!

De tintint is erg mooi aangebracht. Verschil met blindering af-fabriek is niet te zien. Zeer tevreden ook met het persoonlijk contact.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Andre, Heel erg bedankt voor deze positieve recensie! We zijn blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Mvg Team Luna Glass Tinting

supper vriendelijk Team

Het was een zeer proffecionele aanpak en het resultaat mag gezien worden !

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Anton, Wat fijn om te horen dat je blij bent met het eindresultaat! We willen je dan ook bedanken voor het vertrouwen in Luna Glass Tinting en wensen je heel veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Goede voorlichting en uitvoering

Zeer prettige ervaring! Bij het brengen van de auto de diverse opties samen doorgenomen en uiteindelijk een keuze gemaakt. Zeer tevreden over de professionele uitvoering van het werk aan onze mooie auto.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Raymond, Het doet ons erg goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Bedankt voor het vertrouwen en de positieve feedback! Mvg Team Luna Glass Tinting

Netjes, vriendelijk en betaalbaar

Netjes vriendelijk betaalbaar

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Marcel, Bedankt voor deze positieve review! We wensen je veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Klantvriendelijk, geïnteresseerd in mijn “probleem” en zeervakkundig.

Zowel in de voorbereiding als in het beantwoorden van vragen en het geven van adviezen door meerdere personen in overleg fantastisch geholpen om van een onaangenaam heet appartementen trappenhuis de temperatuur naar beneden te krijgen met zonwerende folie. Half april liep de temperatuur al op naar tegen de 30 graden. Met de aangebrachte folie is de temperatuur onder dezelfde omstandigheden niet meer boven de 24 graden geweest.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Dank je wel voor deze mooie aanbeveling Philip. Het is heel fijn te horen dat de bewoners tevreden zijn met de folie en natuurlijk het resultaat. 6 graden is niet mis! Vriendelijk bedankt. Wij worden hier gelukkig van. Team Luna Glass Tinting

Geweldige serrvice, werk en eindresultaat

Meer woorden zijn niet nodig Behalve dat zij de richtlijnen van het RIVM. Volledig naleven Ga zo door!!!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Roel, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad. De gezondheid van klanten en onze medewerkers is natuurlijk topprioriteit. Wij wensen u heel veel plezier van uw getinte ramen! Mvg Stef Vervloet Luna Glass Tinting

Over Luna Glass Tinting

Luna Glass Tinting werd in 2000 opgericht door Paul Machielsen en is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf met negen medewerkers. Door onze samenwerking met Saint Gobain Solar Gard zijn we altijd op de hoogte van de laatste technieken en hebben we de meest actuele producten in huis. Door onze jarenlange expertise weten we bovendien als geen ander exact welk type folie wel of juist niet op een ruit kan worden aangebracht. Zo kunnen we onze klanten optimaal ontzorgen.