Fantastisch

Super effect op het koel houden van het huis en had dit veel eerder moeten doen !

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie N.v.t.

top gedaan!

snel geholpen, mooie kwaliteit

Super werk geleverd

Mooi werk geleverd Alles mooi en netjes achtergelaten Vriendelijke medewerkers

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie N.v.t.

Fantastische service en resultaat

Mijn auto ziet er echt fantastisch uit, ze nemen de tijd en denken met je mee.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Lobke, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met het resultaat, daar doen we het voor! Bedankt voor deze positieve review en we wensen je heel veel plezier van je getinte ramen met Maximale wartme wering! Mvg Team Luna

Uitstekend bedrijf met vriendelijke werknemers

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Remko, Bedankt voor deze positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Mvg Team Luna Glass Tinting

Uitstekende service

Prima kunt ontvangst en goede uitleg gehad.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Martin, Bedankt voor deze hoge beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier van de getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Zeer mooi!

De tintint is erg mooi aangebracht. Verschil met blindering af-fabriek is niet te zien. Zeer tevreden ook met het persoonlijk contact.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Andre, Heel erg bedankt voor deze positieve recensie! We zijn blij dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. Mvg Team Luna Glass Tinting

supper vriendelijk Team

Het was een zeer proffecionele aanpak en het resultaat mag gezien worden !

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Anton, Wat fijn om te horen dat je blij bent met het eindresultaat! We willen je dan ook bedanken voor het vertrouwen in Luna Glass Tinting en wensen je heel veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Goede voorlichting en uitvoering

Zeer prettige ervaring! Bij het brengen van de auto de diverse opties samen doorgenomen en uiteindelijk een keuze gemaakt. Zeer tevreden over de professionele uitvoering van het werk aan onze mooie auto.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Raymond, Het doet ons erg goed om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons. Bedankt voor het vertrouwen en de positieve feedback! Mvg Team Luna Glass Tinting

Netjes, vriendelijk en betaalbaar

Netjes vriendelijk betaalbaar

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Marcel, Bedankt voor deze positieve review! We wensen je veel plezier van je getinte ramen. Mvg Team Luna Glass Tinting

Klantvriendelijk, geïnteresseerd in mijn “probleem” en zeervakkundig.

Zowel in de voorbereiding als in het beantwoorden van vragen en het geven van adviezen door meerdere personen in overleg fantastisch geholpen om van een onaangenaam heet appartementen trappenhuis de temperatuur naar beneden te krijgen met zonwerende folie. Half april liep de temperatuur al op naar tegen de 30 graden. Met de aangebrachte folie is de temperatuur onder dezelfde omstandigheden niet meer boven de 24 graden geweest.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Gebouw raamfolie

Dank je wel voor deze mooie aanbeveling Philip. Het is heel fijn te horen dat de bewoners tevreden zijn met de folie en natuurlijk het resultaat. 6 graden is niet mis! Vriendelijk bedankt. Wij worden hier gelukkig van. Team Luna Glass Tinting

Geweldige serrvice, werk en eindresultaat

Meer woorden zijn niet nodig Behalve dat zij de richtlijnen van het RIVM. Volledig naleven Ga zo door!!!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Roel, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring bij ons heeft gehad. De gezondheid van klanten en onze medewerkers is natuurlijk topprioriteit. Wij wensen u heel veel plezier van uw getinte ramen! Mvg Stef Vervloet Luna Glass Tinting

Super!

Zeer vriendelijk personeel die duidelijk uitleg geven en vakkundig en professioneel werk leveren.

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Beste Edwin, Bedankt voor de positieve recensie! We zijn blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Mvg Stef Vervloet Luna Glass Tinting

ziet er top uit

Vriendelijk personeel en supermooi folie getint glas!

Super mooi afgewerkt!

Binnen 1 dag al mijn ramen geblindeerd en ook super mooi gedaan! Ze leveren echt vak werk!

• Ervaring met gebouw of auto raamfolie Auto raamfolie

Bedankt voor de mooie recensie Jeffrey! Wij wensen je heel veel plezier van je getinte ramen. Mvg Stef Luna Glass Tinting

Prima service en resultaat

Betrouwbaar, kwaliteit en vriendelijk

Na goede informatie hebben ze mijn zijruiten netjes van folie voorzien.

Bedankt voor deze review Jan! Wij wensen je veel rijplezier met getinte ramen. Mvg Stef Luna Glass Tinting

vakemensen die weten waar ze over praten

fijn bedrijf mee t werken. Ze verschaffen goede informatie en denken mee welke middelen te gebruiken. Werken netjes en in goed overleg.

Dank je wel voor de mooie review en de fijne samenwerking Bart. Jullie pand is er weer van opgeknapt! Gr. Paul

Super netjes zoals verwacht.

Dank je wel voor de mooie beoordeling Jurgen. Laat de zon maar komen :-) Succes met je leuke bedrijf! Gr Paul

Netjes werkt geleverd en hele goede services

Netjes werkt geleverd en hele goede services

Dank je wel voor de beoordeling en aanbeveling Brigit. Tot de volgende keer maar weer! Gr Paul

Goede kwaliteit en service

Prima service en nauwkeurig en netjes aangebracht.

Top bedrijf!

Heb al mijn 3e auto laten tinten. Niet van origineel te onderscheiden! Goed en eerlijk advies vooraf.

Beste Laurens, Wat fijn om te horen dat het resultaat wederom naar wens is. Wij wensen u veel rijplezier met uw nieuwe getinte ramen! Met vriendelijke groet, Luna Glass Tinting

Zeer gastvrij en professioneel

Ik werd zeer welkom ontvangen door Stef en collega’s en heb tot in de middag rustig kunnen werken in de wachtruimte. Koffie werd regelmatig voorzien en even kijken bij de werkzaamheden was absoluut niet teveel gevraagd. De werkplaats Is professioneel en de getinte ramen zien er perfect uit. De warmtewering, zeker op deze zeer warme dag, deed meteen z’n werk. Ik ben blij dat ik na een zoektocht op het internet mijn keus heb laten vallen op Luna Glass Tinting, gebaseerd op de foliesoort, informatie op website en persoonlijk contact.

prettige samenwerking en professionele uitvoering

Heel tevreden over opname en uitvoering werkzaamheden.

WEDEROM bedankt...

Mijn recentelijk aangekochte auto bleek voor mij geen juiste match te zijn. Deze auto, een paar maanden geleden aangeschaft, had ik voorzien van een door Luna Glass Tinting aangebrachte FG30 raamfolie. Dus nu ik weer een voor mij passende auto had gevonden, was mijn eerste stap weer een afspraak bij Luna Glass Tinting in Best. En het eindresultaat, zeker met deze zonnige dagen, mag er zijn. Luna - WEDEROM bedankt...

Beste Harald, Onze dank voor wederom het vertrouwen in Luna Glass Tinting. Het doet ons erg goed dat u voor de tweede keer met een positief gevoel bij ons vertrekt, dat is uiteindelijk ook ons doel! Met vriendelijke groet, Luna Glass Tinting

Over Luna Glass Tinting

Luna Glass Tinting werd in 2000 opgericht door Paul Machielsen en is inmiddels uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf met negen medewerkers. Door onze samenwerking met Saint Gobain Solar Gard zijn we altijd op de hoogte van de laatste technieken en hebben we de meest actuele producten in huis. Door onze jarenlange expertise weten we bovendien als geen ander exact welk type folie wel of juist niet op een ruit kan worden aangebracht. Zo kunnen we onze klanten optimaal ontzorgen.