Matig

De heater werkte niet naar behoren en mensen hadden het in een afgesloten partytent van 3 bij 6 meter toch nog koud. Tevens vond ik een personeelslid zeer onvriendelijk bij het ophalen van de heater.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Beste Dennis, Jammer om te horen dat de heater niet naar behoren werkte. Ik heb nagekeken welke heater dat je hebt en daar zijn nooit problemen mee. Deze heater kun je ook harder laten branden. Heb je wel contact opgenomen met het calamiteitennummer? Dan hadden we je kunnen helpen, wellicht dat er iets niet goed is aangesloten.

Goede service en beschikbaarheid van spullen

Ik huur bij verjaardagen altijd stoelen bij Partyrent. Lekker makkelijk en prima stoelen!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Wat een goed begin van je party..

Ik ben Leek mbt wat er nodig is in een tent om een feest te geven in de winter. Ik ben super goed geholpen , wat een service toen ik mijn spullen kwam halen.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Prima, de levering was op tijd. Producten (stoelen) die niet mee geleverd waren, werden na een belletje alsnog op tijd geleverd

Vriendelijke en behulpzaam

Wederom helemaal prima!

Altijd goed! Prima spullen. En altijd volgens afspraak.

Top verhuurbedrijf

Kloppende bestelling en op tijd geleverd en weer opgehaald. Tussentijdse aanpassing van de bestelling wordt ook soepel afgehandeld. Zeer klantvriendelijk.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Precies wat we nodig hadden

Voor een feestje wilden we eten serveren. Dachten aan au bain Marie. Ze vroegen waarom niet met brandpasta? Goede tip. Zeer goed bevallen. Makkelijk via site te reserveren. Vriendelijke en service gerichte mensen

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Vriendelijk, prima spullen, flexibel en komen afspraken na

Zoals de titel al zegt, fijn bedrijf om spullen van te huren! Ik wilde nog spullen erbij, zonder problemen geregeld. Vriendelijke mensen!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Fijne service, goede verhouding prijs/kwaliteit

Producten opgehaald in Almere, vriendelijk te woord gestaan. Alles was in orde.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goed geregeld en betrouwbaar!

Prima geregel

Goed geregeld en snelle reactie

Vlot,

Goede prijzen, prettige afhandeling

Gaat altijd goed

Super geregeld

Super geregeld en denken mee aan een oplossing!

hartstikke goed

aardige mensen, alles netjes op tijd geleverd. En ze denken ook mee.

Geweldig gedaan!

Wij hebben een tent (6 stuks gekoppeld) in de tuin laten plaatsen met een bar, verlichting, houten vloeren, verwarming en decoratie. Allereerst was het vooroverleg uitstekend. Alles duidelijk en prettig. De uitvoering was dan ook helemaal top. Het is mooier geworden dan we dachten en je merkt tijdens de opbouw dat de mensen plezier hebben in hun werk. In één woord geweldig! Groet, Tom

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Mooie tafel Precies wat ik besteld had Ik ben tevreden Ik woon zelf in huizen en dan vind ik t toch duur 40 euro om te bezorgen,dat vind ik een minpunt Maar over t algemeen tevreden Groetjes Kathy

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

goede producten voor een goede prijs

keurig op tijd geleverd en opgehaald tegen een keurige prijs

Gewoon goed

duidelijke website, gelijk bevestiging gekregen.

Goed geregeld.

Duidelijke mailing. Ophalen en inleveren. Ging heel erg vlot. Binnen 5 minuten ophalen en terugbrengen. Had ook niet veel. TOP.

Een prima bedrijf.

Goede artikelen, houden zich aan de afgesproken tijden en de prijzen betaalbaar. Ik kan het andere aanbevelen.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Fijne partij om mee te werken!

Een eerste en goede ervaring met deze partij, was voor een groot kerstfeest en de ervaring heeft dan ook bijgedragen aan het succes van het feest!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Prima, alles op tijd geleverd en opgehaald

Heel positief!

Prima !

Snelle service!

Televisieweg 93

1322BD Almere

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.