Altijd fijn zaken doen met Party Rent !! Snel schakelen, meedenkend en ruim assortiment.

Altijd goed

Snelle reactie en goede afhandeling

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Ik huur regelmatig daar en vriendelijke mensen.

Volgens afspraak

Een statafel voor zaterdagavond gehuurd, vrijdagmiddag ophalen en maandagmiddag terugbrengen voor de prijs van 1 dag huur. Niet duur. Stabiele statafel, helaas wel veel gebruikssporen aan de poten.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Makkelijk te regelen online en brede keuze.

Al 3 keer stoelen en tafels gehuurd. Helemaal tevreden met de kwaliteit en de prijs. Kan ook laten bezorgen.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Heel goed volgende jaar weer spullen bij hun huren

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Netjes geregeld , goede service , makkelijk online te bestellen .

Goed jaren ervaring met Party Rent

N.v.t.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

De levering was super snel

Snelle levering, gelijk dezelfde ochtend nog. Zat een essentieel onderdeel niet bij maar na een telefoontje binnen een kwartier na geleverd. Thee ketel werkte niet naar behoren, zat een lekkage achter . maar voor de rest top!!!

Goed snel en goedkoop

Vriendelijk geholpen bij het magazijn. Daarna alles via de website besteld. Werd heel netjes en op de juiste tijd geleverd. Zeker heel tevreden, ook over de prijs die niet hoog is.

Good service

Super!, I recommend Party Rent Almere.

Prima geregeld alles

Goede levering en keuze om zelf terug te brengen

Top service!

Bestellen is snel gedaan. Heel fijn dat je niet betaald voor dagen dat je de tafels niet gebruikt. Wij hadden ze een zondag nodig en konden de tafels vrijdags al ophalen en mochten de volgende dag terug. Heel fijn! Bij het ophalen goed geholpen. Na een domme fout van ons, heeft meneer ons andere tafels beschikbaar gesteld! Waardeerden wij enorm! Hele vriendelijke meneer! Superbedankt voor de top service!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Miscommunicatie gehad, maar ben vervolgens uitstekend geholpen door Mickael

Voor de eerste keer met dit bedrijf samengewerkt voor een event. Bijzonder goed geholpen door Mickael en de collega die de stoelen kwam leveren- en ophalen.

Helaas ondermaats

Alles wat er besteld was was wel iets op aan te merken - meerdere gehuurde producten ongevraagd vervangen door goedkopere producten. - kwaliteit: oude producten of stuk. Geen goede communicatie, steeds zelf contact opnemen. - niet op afgesproken tijden vervangende producten leveren. -enige compensatie is producten die goedkoper waren terug gestort. Met 10%korting en op volgende bestelling 10% korting. Hier gaan wij zeker geen gebruik van maken. Conclusie Zeer teleurstellend.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Alles makkelijk op 1 plek.

Er is een uitgebreid assortiment, zodat je met 1 leverancier alles in huis hebt. Het bestellen gaat makkelijk via de website, en de terugkoppeling is keurig in orde. minpuntje: De tent die wij kregen miste een aantal bevestigingen, dus dat was wel jammer.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

It was very smooth experience with Party rent almere.

Chairs and tables were very clean. Also rent was cheaper than other rental companies. Had a good experience with employees at Party Rent Almere.

Altijd tevreden

Geen commentaar. Snelle afhandeling en tot nu toe altijd spullen mee gekregen die geen mankementen hebben. Ook nog eens 4 minuten van onze huis dus helemaal ideaal.

Vlotte bezorging en afhandeling

good

it was first time we have ordered a tent and it was really good experience with services provided.

Matig

De heater werkte niet naar behoren en mensen hadden het in een afgesloten partytent van 3 bij 6 meter toch nog koud. Tevens vond ik een personeelslid zeer onvriendelijk bij het ophalen van de heater.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Beste Dennis, Jammer om te horen dat de heater niet naar behoren werkte. Ik heb nagekeken welke heater dat je hebt en daar zijn nooit problemen mee. Deze heater kun je ook harder laten branden. Heb je wel contact opgenomen met het calamiteitennummer? Dan hadden we je kunnen helpen, wellicht dat er iets niet goed is aangesloten.

Goede service en beschikbaarheid van spullen

Ik huur bij verjaardagen altijd stoelen bij Partyrent. Lekker makkelijk en prima stoelen!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Wat een goed begin van je party..

Ik ben Leek mbt wat er nodig is in een tent om een feest te geven in de winter. Ik ben super goed geholpen , wat een service toen ik mijn spullen kwam halen.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Prima, de levering was op tijd. Producten (stoelen) die niet mee geleverd waren, werden na een belletje alsnog op tijd geleverd

Vriendelijke en behulpzaam

Televisieweg 93 1322BD Almere

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.