Zeer correcte dienstverlening. Eén scharniertent en JBL box gehuurd. Nieuwe spullen, geen beschadigde troep. Zeer goede service

Goed geregeld en voordelig

Tent verhuur 8/4 meter site is wat onduidelijk soms met wat je allemaal wilt maar telefonisch kunnen ze alles aanpassen en kan je huurobjecten alsnog krijgen of met hen bespreken en wordt t aangepast op de factuur. Prima verder allemaal en duidelijke info in de mail

Goed geregeld

Ik ben vriendelijk geholpen Alles was op tijd en alles was compleet aanwezig. Goede ervaring

Betrouwbaar

Al twee keer tafels en serviesgoed gehuurd en mijn ervaring is heel positief. Schoon en goed kwaliteit. Service en communicatie is prima. Ik ga de volgende keer weer hier huren

Op tijd gebracht

Brengen en halen prima op tijd. Onderhoud aan de 6 koelingen is nodig. Roestige roosters schuren en een opnieuw in de verf.

Prima oplossing!

Heel fijn om te kunnen huren wat je nodig hebt en ongewassen terugbrengen!

Goed geregeld!

Onze vaste adres voor events, hoe klein of hoe groot het is, ze staan altijd voor je klaar! Afspraak is afspraak, goede kwaliteit materialen, betrouwbaar!

Fijn bedrijf!

Prima spullen, snelle communicatie en denken mee als je vragen hebt!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Denken mee, bezorging zoals afgesproken, fijne communicatie!

Goede samenwerking!

Perfect contact, zowel telefonisch als via de mail. Een persoonlijke benadering en advies op maat. Ber denkt mee en is flexibel, we hebben samengewerkt om ons evenement tot een succes te maken!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Zij doen echt hun best om ons feest een succes te maken

Party-Rent reageert snel en adequaat, als er iets niet kan zoals wij het willen komen ze meteen met een goed alternatief, tot op het allerlaatste moment bleven ze actief meehelpen om al onze wensen geregeld te krijgen. De mensen van Party-Rent Huizen zijn daarnaast ook nog eens hartstikke vriendelijk. Een uitstekende club!

Heel fijn en prettig!

Respectvolle personeel...op tijd met brengen en halen van de producten. Producten zijn in goede conditie!

Goeie service, lekker snel

Het op en afbouwen ging vrij gemakkelijk en je zag dat ze wel echt om de klant gaven

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Alles tot in de puntjes geregeld

Ik raad iedereen dit bedrijf aan! Netjes op tijd, komt de afspraken na, alles prima en op professionele wijze! Bedankt voor jullie inzet.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Fijn, snel te regelen en goede spullen

Al 2 jaar op rij is party-rent de redder in nood voor mijn verjaardagsfeesten. Of het nu om een box, statafels of dit jaar zelfs een heater (en dat in juni:(..) gaat; het kan worden geregeld! Vriendelijk personeel en goede prijzen. Als enige ‘minpunt’ zou ik de op- en afgeef tijd kunnen benoemen. Deze zijn niet zeer ruim en het is soms even passen en meten in de agenda. Verder alles prima!

Excellent

Good

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Hele relaxte bezorger, hielp mee en was duidelijk in de communicatie op een fijne manier. Volgende keer gewoon weer bij jullie een bestelling plaatsen

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goed geholpen en snel afgehandeld

We zijn snel en goed geholpen, ik had in Almere besteld en kon het in Huizen ophalen. Het was ook bestemd voor in Huizen dus dit kwam goed uit. Zelf komen wij uit Almere vzndaar dat ik dat daar besteld had.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Heel aardig personeel en snelle service!

Heel aardig personeel en snelle service.

Zie hieronder.

Vriendelijke mannen die het kwamen brengen en halen, ik had nog wat aangepast en was ook keurig geregeld! Prima op de afgesproken tijd geleverd en ook opgehaald!

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Alles was top geregeld en werd snel geholpen. Aardige mensen!

Alles was top geregeld en werd snel geholpen. Aardige mensen!

Super snelle service!!!!

Super snelle levering, komt afspraken goed na.

Super goed geregeld!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

Alles naar wens. Ik had wat problemen met het ophaal moment. Ik had besproken dat de spullen eerder opgehaald zouden worden maar dit was later ingepland. Uiteindelijk konden ze de spullen toch eerder ophalen. Verder alles naar wens. En super handig om zo spullen te huren!

Televisieweg 93

1322BD Almere

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.