Op tijd geleverd en netjes weer afgebouwd, zeer vriendelijke medewerkers en een zeer vriendelijke klantenservice
Door alle drukte ben ik vergeten om de artikelen op te halen. Ik had een aantal bierbanken gereserveerd voor zondag. Maar omdat jullie in de weekenden gesloten zijn, had ik ze vrijdag moeten ophalen. Een week later kreeg ik de factuur en die heb ik direct en volledig betaald. Ik vind het wel jammer dat jullie geen contact met mij hebben opgenomen om te vragen wat de reden is geweest. Ik ben niet uit op geld terug of kortingscoupon oid, maar het was wel netjes geweest vanuit een organisatie om even te bellen of mailen.
Je krijgt altijd op meerdere plekken een melding van de openingstijden. Ze staan op de website, op de pagina na het afronden van de bestelling, in het overzicht van de bestelling en ook nog heel duidelijk in de bevestigingsmail. Daar zijn ze zelfs in het rood afgedrukt. Wij zijn van mening dat er genoeg gemaild is.
Ik heb al een aantal keer bij Party-Rent gehuurd voor een festival en een feestje en ik ben heel tevreden of hun producten en service. Een leuk bedrijf om mee samen te werken en tot nu toe is iedereen die ik bij Almere/ het Gooi heb ontmoet super aardig en behulpzaam! Natuurlijk vraag ik ze nog een keer!
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Helaas ontbrak bij de opblaasAbraham het bord met 50 erop en de LED-verlichting (stond wel op de verpakking), ook bleef de pop niet goed overeind staan. Gelukkig hebben we dit allemaal (behalve de LED, maar dat was geen ramp) zelf op kunnen lossen.
De LED verlichting hebben wij niet en het kan op de verpakking staan, maar wij veermelden het niet op onze website dat dit erbij zit. Had ons even gebeld dan hebben wij met je kunnen doorlopen waarom de pop niet overeind bleef staan. Dit hoort niet.
Ik ben niet van het delen van slechte recensies, maar bij herhaaldelijk een mail te hebben gestuurd zonder reactie, nu dan wel. We hadden stoelen en tafels gehuurd, welke onder de haren en chocolade zaten en een tafel welke stuk was. We konden dus eerst beginnen met schoonmaken, wat je natuurlijk niet wilt als je een feestje geeft. Dit laten weten via de mail, maar niets op gehoord. Ook bij het terugbrengen werd er nagenoeg geen aandacht aan geschonken. Voor ons was het dan ook éénmalig om hier te huren.
Wij hebben inderdaad uw emails ontvangen maar dat was in het weekend. Zoals u weet zijn wij niet geopend in het weekend, de email wordt daardoor dus ook niet gelezen. Voor dit soort dingen hebben wij juist een calamiteitenlijn, die u niet heeft gebruikt. Nog voordat wij de gelegenheid krijgen om dit met u te bespreken heeft u deze review geplaatst. Jammer om dit te lezen.
Ondanks de erge hitte verliep de opbouw vlot
Prima
Top geholpen
Duidelijk overzicht van alle te huren spullen en prettig om te zien wat er nog op voorraad is. Levering op tijd en schoon, ook het ophalen verliep weer super. Tot de volgende klus zou ik zeggen !
Ik wil graag mijn negatieve ervaring delen met dit bedrijf. Na het volledig en op tijd betalen van mijn bestelling, ontving ik onverwacht een aanmaning voor een bedrag dat allang voldaan was. Wat het nog kwalijker maakt: ik kreeg 2 maanden later ineens een tweede factuur met totaal andere kosten dan oorspronkelijk gecommuniceerd. Deze extra kosten zijn nooit toegelicht of vooraf gemeld. In plaats van het netjes op te lossen, wordt er aangedrongen op betaling van een bedrag dat nergens op gebaseerd is. Er is hier wat mij betreft sprake van zeer misleidende en onprofessionele handelswijze. Lees de reacties op overige klachten van andere klanten, dit spreekt voorzichtig. Zeer onprofessioneel. Advies aan anderen: documenteer alles en wees zeer voorzichtig voordat je hier zaken mee doet.
Een belachelijke reactie van de klant. Het klopt dat de klant een bestelling via de Klarna heeft betaald. Die betaling was voor € 125,27. Die is ook gewoon verrekend met de opdracht. De afspraak was vrijdag 2 mei 2025 leveren en dinsdag 6 mei 2025 weer ophalen. Als de klant het dan niet op dinsdag laat ophalen maar op woensdag terwijl we het normaal op maandag zouden ophalen dan wordt er één huurdag extra in rekening gebracht. Daarvoor wordt 50% van de huurprijs extra gerekend. Die kosten vallen niet onder de betaling met Klarna en worden dus rechtstreeks bij de klant in rekening gebracht. De klant moet dus nog € 42,20 betalen. Hiervoor heeft de klant op 10 mei een factuur ontvangen. Daar komt geen reactie ook op de herinnering komt ook geen reactie. En nu dat het incassobureau is ingeschakeld meteen een negatieve review op Klantenvertellen en Google ipv normaal in gesprek te gaan.
Levert netjes op tijd, hele fijne snelle communicatie! Er ontbrak iets, maar werd gelijk nageleverd. Zal Party Rent zeker weer inschakelen.
goede spullen en uitleg
We hebben al enige producten afgenomen en voor het eerst een tent die helaas niet waterdicht was. Verder eigenlijk altijd goed.
Wij hebben deze tent gecontroleerd en hebben geen afwijkingen aan het dak geconstateerd. Wat hier waarschijnlijk gebeurd is het volgende: Het betrof een buizentent van PE materiaal. De dakrand hangt over de wanden heen en kan aan de buitenkant met kleine klittenbandjes worden vastgezet. Tijdens de huurperiode was er extreem veel regen en wind hierdoor kan het klittenband los zijn geraakt en dan slaat de wind onder die rand en dan kan daar ook de regen door naar binnen komen.
Ik heb volledig op het personeel vertrouwd dat mijn bestelling compleet was. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik een stoel miste heb ik ze geprobeerd te bellen helaas waren ze niet meer bereikbaar en door het lange pinksterweekend kon ik ze dinsdag pas weer bereiken. Normaal krijg je ook het contract toegestuurd via de mail dat is ook niet gebeurd daar zou normaal een nummer opstaan waar je ze wel op kan bellen na sluitingstijd. Achteraf willen ze mij nu hier voor laten opdraaien!! Pure oplichting ik had al slechte ervaringen gehoord maar gaf ze voordeel van de twijfel! NOOIT MEER PARTY RENT! Laten we het vooral niet hebben over het asociale personeel aan de telefoon
Is het niet heel raar als je een stoel te weinig hebt dat je dit niet meld? Je levert alles al een dag later in dan gebruikelijk is. Zegt niets. Wil weglopen en dan tellen wij de stoelen en er ontbreekt er eentje. Dan kom je met het verhaal dat die niet geleverd is en dat je gebeld hebt terwijl wij gesloten waren. Apart want ons telefoonsysteem registreert ook alle telefoongespreken 24/7 en het telefoonnummer van de klant is niet geregistreerd. Daarnaast als je ons wel had gebeld dan had je de mogelijkheid om een voicemail in te spreken of de calamiteiten telefoon te bellen. Daarnaast is er ook nog zoiets als email. Wij zetten vooraf de bestellingen klaar daarbij telt de magazijnmedewerker het aantal stoelen. Bij de uitlevering heeft de baliemedewerkster ook nog een keer de stoelen geteld en in beide gevallen kwamen ze op 22 stoelen. Van oplichting is totaal geen sprake. Mevrouw heeft een stoel kapot of kwijt gemaakt en wilde daar op een makkelijke manier vanaf komen.
Voor een feestje had ik een aantal spullen gehuurd (zitzakken, glazen en suikerspinmachine). Van de 20 glazen was eentje gebroken (kan gebeuren) maar de suikerspinmachine was onder de maat. De machine maakte een enorm kabaal en de bak en kap zat er los op. De suikerspin bleef vastzitten aan de haken van de kap waardoor we de suikerspin zo dicht mogelijk bij het draaiende gedeelte probeerden te draaien. Hierdoor raakte mijn hand/vinger het middenstuk met een enorme wond tot gevolg. We zijn daarom direct gestopt met het apparaat en hebben het bijna niet kunnen gebruiken. Bestellen en contact verliep prima, net als ophalen en terugbrengen.
Jammer om te lezen dat niet alles is goed gegaan. Je hebt van ons een huurovereenkomst gekregen met daarop een calamiteitennummer. Had ons gebeld dan had ik je instructies kunnen geven. Overigens staat de handleiding van de suikerspin bij het product vermeld en op de pagina met handleidingen.
De spullen die wij huurden werden met manco's geleverd (gebroken glazen, niet alle koffiekopjes geleverd). Daar wordt door de organisatie niet op gereageerd. Vervolgens hebben wij de spullen afgespoeld ingeleverd. Op twee van de dertig borden bleken enkele sausresten achtergebleven te zijn, en prompt krijg ik een extra factuur van EUR 25,- voor schoonmaakkosten. Mijn advies: ga niet met deze tent in zee! Ze zijn zeer klantonvriendelijk!
Deze klant geeft een verkeerde voorstelling van zaken. De klant beweerde dat alles was afgespoeld en wilde foto's zien. Daarop hebben wij diverse foto's gemaild. Op elk bord zaten nog etensresten en daarom werden er schoonmaakkosten in rekening gebracht. De manco's zijn netjes van de rekening af gehaald dus daar is helemaal niets voor betaald. Jammer dat de klant een onjuiste gang van zaken heeft geschetst.
1 week van te voren besteld, dit bedrijf is altijd druk (goed voor de zaak!) maar ze hebben alles onder controle. Mailen en het wordt geregeld, stipt op tijd en flexibel. Prima producten! Al jaren onze vaste leverancier voor events.
Zeer goed
Ik had voor een feestje best wel wat dingen besteld. En op het laatste moment nog een gasfles voor bij de bbq. Dat werd allemaal in één keer geleverd. Alles netjes binnen gezet en ook met ophalen ging prima. Heel blij mee. Volgende keer weer
Zakelijke BBQ, alles werd in karren neergezet, en werd weer opgehaald, terwijl ik er niet was, ideaal! :)
Voor het huren van spullen voor een verjaardagsfeest zijn we enorm vriendelijk en snel geholpen.
Wij hebben bij voor onze bruiloft bij partytent spullen besteld. En ik heb meerdere keren de bestelling laten aanpassen omdat we er nog iets bij wilde of iets eraf wilde. Dan stuurde ik een mailtje en met een dag was dit aangepast. De jongens die het kwamen leveren waren ook vriendelijk vertelde even dat ze problemen met de auto hadden gehad en daarom wat later waren. Als ik weer iets nodig zou hebben in het vervolg zou ik dit weer bij partyrent doen.
prima site, ruime leveringstijd, top spullen, lekker stevig en van goeie kwaliteit, Alleen het bestek was vies.
Kansloos! Volstrekt kansloos!
Zo jammer dat het hele verhaal niet verteld wordt. Deze klant wilde een 4x6mtr tent hebben. Die hadden wij niet maar konden van een 4x8 buizentent wel een 4x6 maken met wat aanpassingen. Ter plekke bleek dat de klant verkeerd had opgemeten waardoor ook de 4x6 niet ging passen. Uiteindelijk zijn twee medewerkers twee uur langer bezig geweest. De klant had zonder overleg de wanden uit de tent gehaald en vond dat we dat wel tegen de extra uren konden wegstrepen. Dus 2 uur tegen 30 minuten. Je helpt een klant uit de brand en dan krijg je dit.
Ik was last minute nog opzoek naar wat spullen, allemaal vlot geregeld.
Televisieweg 93
1322BD Almere
Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.