Matig

De jongens die de spullen kwamen brengen waren prima! Maar als je een tap besteld met bier, moet het vat wel op de tap passen. Zo vlak voor de start van een feest is dat geen prettige verrassing. De dame die mij telefonisch tewoord heeft gestaan toen ik een vraag had over de verwachte levertijd was zeer klant onvriendelijk en meester is het creëren van conflict. Desalniettemin het feest was top!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goede producten die mooi op tijd gehaald en gebracht werden. Fijne service

Fijne Service, vriendelijk personeel aan telefoon en vriendelijk personeel met halen en brengen

Zeer klantgericht

De spullen zijn van goede kwaliteit en de communicatie is uitstekend

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Wederom alles perfect geregeld door Ber en zijn mannen.

Prima geregeld

Alles netjes bezorgd en opgehaald.

Duidelijke communicatie en afspraken

Wederom ontzettend fijn geholpen! Dank!

Goef

Keurig alles volgens afspraak

Vlotte reactie en afhandeling

Ik vond het die zaterdag nog al druk. Contact gehad met een vriendelijke personeel. Mail en telefonisch contact opnemen, dat verliep goed. Het ophalen en brengen ging goed. Ik hoefde niet lang te wachten.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

de tijd is correct aangegeven, de spullen zijn wel oud maar in orde

X

X

• Waar heb je gehuurd? N.v.t.

Goede ervaring jammer van de stikkers

Het was jammer dat er een grote stikker van jullie achterop de stoeltjes zat Ziet er niet heel mooi uit bij een bruiloft! Verder was de service prima!

Super service

Was even passen en meten met de tent, maar de boys hebben goed geholpen

Goed, compleet, prima prijzen

Groot assortiment, op tijd geleverd en weer opgehaald, sympathiek bedrijf.

Alles prima geregeld !

Goed bereikbaar

Jammer, dat de tent half zo groot was, dan wat we gehuurd hadden. Gelukkig was het mooi weer. Verder was het goed opgelost.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Besteld via internet en persoonlijk afgehaald

Wij hadden Heineken Blade tappen gereserveerd via internet. De bestelling werd keurig bevestigd en op de afgesproken dag door ons afgehaald. We werden keurig geholpen, kregen nog een aantal tips voor het gebruik van de Blades. Het retourneren ging ook heel soepel.

super verhuur ervaring

Onlangs heb ik bij dit Partyrent twee soorten bier besteld, namelijk pils en weizen. De levering verliep zeer vlot en beide bieren waren van uitstekende kwaliteit. Toen ik tegen een logistiek probleem aanliep met het retourneren van de fusten, werd dit professioneel opgelost door een snelle en kosteloze ophaalservice. Ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit en kan dit verhuurbedrijf van harte aanbevelen

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

korte lijnen, snelle levering en ophalen van de spullen, glas/servies werk zag er schoon en netjes uit

Perfect op tijd.

Mooie produkten op tijd geleverd en gehaald. Minpuntje, enkele biertafels waren niet schoon en kleverig. Goed bereikbaar en flexibel.

Alles was perfect!

Van bezorgen tot weer ophalen een dikke 10. Duidelijke communicatie en bij een last minute aanpassing qua ophalen waren ze ook heel flexibel.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Makkelijk, duidelijk en op tijd geleverd

Makkelijk te bestellen spullen en werd netjes in het opgegeven tijdvak bezorgd door vriendelijke medewerkers.

Snelle Service goeie prijs

Voor een collega een opblaasbare abraham gehuurd. Deze was zeer aangenaam geprijsd. Kon hem makkelijk opmaken en de medewerkers waren netjes en vriendelijk. De pop zelf zag er ook netjes uit en de instructies waren duidelijk. Het heeft op kantoor in ieder geval voor leedvermaak gezorgd.

Super service

Bij de easy up tent zat een verkeerd tent doek. Na 1 telefoontje waren ze binnen een half uur om het juiste tentdoek te brengen en hielpen ze mee opzetten. Alkes keurig op tijd geleverd en weer opgehaald.

Uitsrekend

Mooie gebruiksviendelijke website Aardige bezorgers Levering ruim optijd Ophaaldienst zeer goed Zeer goede verhuurspullen Met all heel een hele goede verhuur bedrijf Zeer goede servies We zijn super blij en huren graag weer bij dit bedrijf

Televisieweg 93

1322BD Almere

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.