Super vriendelijk,

Super simpel online bestelling te plaatsen. Vriendelijke behulpzame medewerkers

Aanrader

Alles stond klaar zoals afgesproken, zou zeker de volgende keer weer alles hier huren.een echte aanrader !

heel goed.

Ik werd snel en goed geholpen en zeer klantvriendelijk personeel.

Klantvriendelijk goede service

Bestellen ging makkelijk, afhalen kon heel snel. Afgenomen producten waren top. Zeker een aanrader!

Werd supergoed geholpen

Erg behulpzaam,en hebben 2 tafels gehuurd en deze waren schoon en werkten maar behoren.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

De eigenaar in Almere had veel klanten tegelijk om de spullen op te halen maar hij bleef steeds positief en zeer netjes en behulpzaam naar de klanten. Geweldige service. Zo zie je het tegenwoordig niet meer. Dikke pluim. Groet Peter Coerse.

Volgens afspraak!

Vriendelijke mensen, Op de gehuurde stoelen kon je prima de hele avond zitten.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

Goede service en de mensen zijn klantvriendelijk

Huur al jaren bij jullie, een tevreden klant dus

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Goede service en erg behulpzaam!

De bezorger van de spullen is heel beleefd en was stipt op tijd! Fijne en prettige jonge man

Amateuristisch

Goedemiddag Mijn ervaring met uw bedrijf gaat voornamelijk over de professionaliteit. Ik belde namelijk met 1 van uw medewerkers die mij te woord stond met een Gillend kind op schoot of in elk geval in de buurt zat/stond. Ik geloofde mijn oren niet dat dat gewoon gebeurde, door het geschreeuw heen heb ik op mijn best geprobeerd uit te leggen wat mijn vraag was. op gegeven moment werd ik midden in mijn zin afgekapt met de tekst, ja oke mevrouw ik maak een contract voor u op en de hoorn werd erop gegooid ( Ik was nog niet klaar met het bespreken van de details van mijn bestelling! Vervolgens was het contract binnen en ik wilde voor de zekerheid verifieren of wij elkaar goed hadden begrepen dus belde ik weer (dat was de dag of 2 dagen na het eerste contact) en ja hoor er werd weer opgenomen met een gillend kind op schoot( dit kan toch niet?) Het toppunt was dat de dag dat de gehuurde producten afgeleverd moesten worden heeft er iemand urenlang zitten wachten, maar jullie kwamen niet opdagen, toen ik dat vernam pakte ik de telefoon om jullie te bellen maar werd tegelijkertijd door jullie gebeld ( Gelukkig niet met het schreeuwend kind op schoot/arm), ik legde hem uit wat er gebeurd was en hij sprak met mij af dat jullie er binnen 1 uur zouden zijn, dus moest ik weer iemand zoeken om de ruimte voor de bezorgers te gaan openen. Ik vond dat heel vervelend en frustrerend. Ik heb geen behoorlijke excuses en of enige compensatie gekregen en dat vindt ik echt niet netjes. Ik vind het jammer dat ik als nieuwe klant deze ervaring met jullie heb gehad en dus deze referentie hier moet plaatsen, maar ik zou zeggen trek lering hieruit. Groet M. Misiedjan

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Gehuurde spullen in nette staat, behulpzaam personeel

Volgende keer huur ik weer bij Feestverhuur het Gooi

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Ik had 15 klapstoelen met spoed nodig, wegens de drukte kon ik het niet meer reserveren. Zodoende meteen gebeld naar partyrent Almere. De eigenaar heeft het 1 dag van te voren geregeld. Goeie service!!!!

Snelle en duidelijke service

Alles volgens afspraak gekregen.

Perfect!

Heel goed geholpen.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Snel, goeie prijs en lastminute wijzigingen

Ik huurde stoelen, tafels en een koelkast voor ons diner. Aangezien er lastminute mensen afhaakten heb ik de aantallen aangepast. Dit was geen enkel probleem! De spullen werden op donderdag geleverd en op maandag opgepikt. Volgende keer huur ik zeker weer bij Party-Rent Nederland

geen omkijken naar

Bezorgen op afgesproken tijdstip en halen het weer op op de afgesproken tijdstip. Daar heb ik zelf geen omkijken meer naar gehad. Top.

Top service!

Netjes, op tijd geleverd. Behulpzaam bij uit- en inladen. Keurig weer opgehaald, vooraf tijden doorgegeven. Goede partij waar ik zeker volgende keer weer mee zou werken.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Top, heel vriendelijk en goede service

Heel goed, alles naar wens en top service

Heel fijn geregeld!

Heel fijn geregeld mooi tent.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Altijd fijn zaken doen met Party Rent !! Snel schakelen, meedenkend en ruim assortiment.

Altijd goed

Snelle reactie en goede afhandeling

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Ik huur regelmatig daar en vriendelijke mensen.

Volgens afspraak

Een statafel voor zaterdagavond gehuurd, vrijdagmiddag ophalen en maandagmiddag terugbrengen voor de prijs van 1 dag huur. Niet duur. Stabiele statafel, helaas wel veel gebruikssporen aan de poten.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Makkelijk te regelen online en brede keuze.

Al 3 keer stoelen en tafels gehuurd. Helemaal tevreden met de kwaliteit en de prijs. Kan ook laten bezorgen.

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.