Waren op tijd en denken mee!!!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Ik ben heel tevreden over het bestelproces en het materiaal, maar ik vind de openingstijden voor ophalen erg beperkt jammer genoeg.

Alles was top

Alles was top

Alles goed geregeld

Wij hebben een hele positieve ervaring met jullie bedrijf. Zowel met het leveren van de goederen als het mail contact voor vragen. het brengen en ophalen van de bestelling was ook top geregeld. we hebben er een adres bij voor onze feestjes

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

De service heeft zijn goede kanten en minder kanten

De tap die we hadden gehuurd was goed maar er was een klein ding niet goed en dat word dan wel slecht behandeld.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

Goede service.

Aardige mensen, goede prijs en goede service.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Spullen worden niet gecontroleerd voor verhuur

Partytent gehuurd. Bij frame opzetten miste ik een verbindingsstuk. Bij het dak plaatsen de volgende dag waren een een kant alle verbindingsringen eraf. Hierdoor kon het dak aan 1 zijde niet vastgezet worden. Noodnr gebeld. Na 2 uur kwam iemand met een nieuw dak, maar dat was een uur voor ons feest. Ook de gehuurde stoelen waren bij meer dan de helft aan de onderzijde kapot. Goed checken of je alles hebt en niet kapot is!

Levering en opbouw top

geweldig

super vriendelijk, snel, mee denkend, betaalbaar en goede kwaliteit van spullen

Schoon en volgens afspraak

Duidelijke website, transparante prijsopbouw, maken goede afspraken over bezorging en ophalen met een acceptabel tijdvak.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Prima geregeld. Afmetingen goed bepaald. Alles stond met een uur. Comfortabele stoelen en alles was ik zo weer opgeruimd.

Prima geregeld allemaal

Zeer prettig

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Dit was voor ons de laatste keer helaas.

Bij het leveren van de spullen was er wel het 1 en ander mis. De Koelkast met glazen deur was compleet verrot, zowel binnen als buiten, en ook de deur hing er nogal scheef in. Deze hebben we dan ook geweigerd. We hadden ook wat m2 vloer besteld, en daar zaten een aantal delen bij met gaten erin. Ook die hebben we geweigerd, omdat dat gewoon niet veilig is. De chauffeur was wel zeer begripvol, en ging regelen dat er dezelfde avond nog iets anders geleverd zou worden, en dit heeft hij ook waargemaakt. Het weer ophalen ging helaas ook niet goed, we hadden alles op de juiste tijd buiten klaargezet, maar kregen ruim na de ophaaltijd bericht dat de spullen pas de dag erna opgehaald zouden worden. Met andere woorden, alles weer terugslepen naar binnen. Er werd via de telefoon gemeld dat ze de volgende dag om 09:00 er zouden zijn, maar helaas, dat werdt uiteindelijk 11:00. Achteraf bleek dat dit nog wel s'avonds laat via de mail was gemeld, maar die hebben we uiteraard te laat gezien. Alles bij elkaar heel jammer, temeer omdat we al eerder wat zaken hadden gehuurd. Toen was het een stuk beter. Voor ons dus geen volgende keer meer.

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Groot assortiment, prima service, slecht materiaal.

Groot aantal spullen gehuurd voor de bbq. Helaas was de bestelling niet compleet. De verhuur pakte dit meteen op. Later bleek dat een deel van de materialen defect of vies waren, borden waren niet schoon en een scheur in de tent. Uiteindelijk heeft de verhuur dit afgehandeld ( op initiatief van huurder).

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Altijd blij met deze club…

Maar dit keer iets minder dan normaal: er zaten geen kussentjes meer op de leuke witte stoelen: dat maakt het voor de dames in korte jurkjes niet erg comfortabel. Was bovendien de reden dat ik deze weer huurde. Jammer! Dat maakt het nou nét af.

• Waar heb je gehuurd? Feestverhuur het Gooi

Dank je voor je feedback. We hebben het product aangepast zodat er ook kussentjes voor de houten klapstoelen kunnen worden bijbesteld.

Heel fijne en behulpzame service!!

Veel hulp ontvangen bij het uitzoeken van wat ik nodig had en ook bij het thuis brengen!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent het Gooi

Goed geregeld.

Alles is goed geregeld bij Party Rent. De bezorgers waren netjes op tijd en vriendelijk. Het meubilair zag er goed uit en de klantenservice is ook top!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Netten mensen netten spullen en optijd

Alles was prima inorde en nette jongens die het kwamen opbouwe

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Mooi springkussen. Kwamen eerder brengen en halen dan stond vermeld.

Deliver on promise 100% en super klant vriendelijk

Wij hadden stoeltjes nodig voor een diner in de tuin en 60 champagneglazen. Ze waren heel snel besteld, de levering en het weer ophalen ging van een leien dakje, en dan ook nog eens zeer vriendelijke mensen. Wij komen zeker bij jullie terug! Veel dank!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

De spullen waren zoals verwacht. Schoon en netjes. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Dit is mijn 2e keer dat ik gebruik maak van de service.

Slechte service!

Ik huur nooit meer bij partyrent als er een fout wordt gemaakt door het personeel zijn ze zo kinderachtig om hun fout niet te erkennen en steken ze het geld in hun zak! Ben 2 maanden er mee bezig geweest om als laatst te horen dat de heer die mijn onterechte extra kosten zou vergoeden, niet langer werkzaam is en geen notitie achter gelaten heeft! Weg geld! Je kan je spullen alleen ophalen tussen 11-13u. Doordeweeks. Super slechte ervaring!

• Waar heb je gehuurd? Party-Rent Almere

Mevrouw verteld niet het hele verhaal. Ze is zeer chaotisch in haar communicatie. Ze doet een bestelling en betaald daarvoor. Vervolgens wil ze de spullen dagen eerder ophalen. Dat kan natuurlijk maar hier zitten wel extra kosten aan vast. Vervolgens haalt ze de spullen op en betaald de extra kosten. Nadat de spullen retour zijn gekomen maken wij de afrekening en sturen de factuur. En daarna gaat mevrouw de extra kosten terug claimen. Heel apart. En als je niet doet wat mevrouw wil gaat ze dreigen met de consumentenbond, beticht ons van oplichting en gooit de hoorn erop. Heel netjes allemaal. Ik denk dat de overige reviews voor zich spreken.

Top geregeld!

Voor de 2e keer 2 houtskool BBQ's gehuurd voor evenement in de haven. Beide keren super geregeld. Je krijgt ruim van te voren via de mail door wanneer de BBQ's en evt. toebehoren bezorgd en opgehaald worden incl. tijdsindicatie. Ook van te voren nog gebeld dat ze eraan zouden komen.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede communicatie en kwaliteit

De prijzen van het verhuur vond ik echt goed voor de kwaliteit producten wat je krijgt. De levering en ophalen ging super snel zonder moeite.

Televisieweg 93

1322BD Almere

Over Party-Rent Nederland

Met filialen in Almere en Huizen bieden wij een groot assortiment in de regio Flevoland en het Gooi. Bekijk onze websites voor het totale assortiment.