Snelle en uistekende service!

Ik heb gekozen voor een merk registratie via Merk-Echt. Uitstekende en snelle service!

Alles super geregeld

De communicatie met Merk-Echt verliep vlotjes. Ik kreeg goed advies.

Heel klantvriendelijk en goede service.

Merk-echt, heeft altijd de telefoon opgenomen en mij geholpen met het registreren van mijn merk. Het kost wel wat extra maar dan krijg je wel de begeleiding die ik nodig had.

Super Sophie! Fijn om te lezen dat we je goed hebben begeleid. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

GEWELDIG

Het team van Merk-Echt is een gedreven team , zijn altijd bereikbaar geven je duidelijk feed-back. Dit was voor mij heel belangrijk en ben blij dat ik voor hun heb gekozen.

Wauw! Dankjewel Jacqueline voor je positieve woorden. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goed advies en snelle reactie ontvangen.

Als Stichting Sneekweek zijn we goed geïnformeerd en snel geholpen door het team van Merk-Echt.

Dankjewel Esther voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professioneel, fijne communicatie.

Professioneel, fijne communicatie. Goed geïnformeerd en geadviseerd.

Super! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende service

Elke keer weer gaat alles heel soepel, geen gezeur en snel geregeld. Heel fijn!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Tom, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prettig contact en goed advies

De mensen van Merk Echt geven helder advies. En laten duidelijk zien wat handig is. Het contact is prettig. Ze reageren snel en adequaat.

Fijn om te lezen dat we je goed hebben geadviseerd. Dankjewel voor je mooie review Wendela! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende service

Ik ben erg goed geholpen tijdens het aanvragen van een woordmerk! Aanrader

Super Berend! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

goede communicatie

goed advies

Dankjewel voor je review Brian! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende ervaring met Merk-Echt

Recent heb ik voor een klant van mij twee Europese trademarks aangevraagd via Merk-Echt, en ik moet zeggen, het was een absoluut genot om met dit bedrijf samen te werken. Vanaf het begin tot het eind van het proces, was Merk-Echt uitzonderlijk in hun dienstverlening. Mijn contactpersoon bij Merk-Echt, Just Rijken, was een sleutelfiguur in deze positieve ervaring. Just was niet alleen een plezier om mee te communiceren, maar zijn professionaliteit en deskundigheid maakten hem een onmisbare schakel. Geen vraag was teveel en we kregen altijd snel en duidelijk antwoord op onze vragen, wat ons vertrouwen gaf in het hele proces. Een aspect dat mij bijzonder opviel, was hoe Merk-Echt ons professioneel begeleidde bij elke stap. Zij maakten het complexe proces van het aanvragen van een trademark verrassend eenvoudig en overzichtelijk, bijna kinderspel. Dit getuigt van hun diepgaande kennis en ervaring in deze sector. Ik ben ervan overtuigd dat Merk-Echt de beste in de business is. Hun expertise, klantgerichtheid en efficiënte aanpak hebben een diepe indruk op mij gemaakt. Ik kijk er dan ook naar uit om in de nabije toekomst weer met hen samen te werken.

Wauw Sander, wát een mooie woorden! Deze uitgebreide review betekent erg veel voor ons. Dit is waarom wij het werk zo graag doen, dank! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede service. Goed bereikbaar via mail en telefoon.

Zeer prettig. Proces is goed uitgelegd en de mailcommunicatie was duidelijk.

Fijn om te lezen dat je goed bent geïnformeerd. Dankjewel voor je review Ashwin! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prettige organisatie om mee samen te werken

Wij doen al jaren zaken naar volle tevredenheid zaken met Merk-Echt. Het is een kundige partij die snel schakelt en prettig communiceert.

Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden over onze service zijn Bas. Dankjewel voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Gemakkelijk en goed

Het proces verloopt gemakkelijk en is goed geautomatiseerd waardoor je zelf relatief weinig hoeft te doen. Verder prima advies.

Dankjewel voor je review Ton. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Persoonlijk contact staat hoog in het vaandel

Ik ben persoonlijk geholpen door Matthijs en hij heeft me enorm goed geholpen, erg behulpzaam en wat ik het fijnst vond dat ik erg veel persoonlijk contact met hem had! Aanrader

Bedankt voor je positieve woorden Justin! Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Kundig en behulpzaam

Heel blij met de expertise, niet alleen goede bescherming voor je merk maar ook goede service en dienstverlening eromheen. Dank voor jullie support!

Dankjewel voor je mooie woorden Marieke, hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Maartje van Merk-Echt

Fantastische ervaring

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Merk-Echt. Vanaf het eerste moment werd ik al goed geholpen en geadviseerd. Het team van Merk-Echt heeft vervolgens mijn EU merkaanvraag en UK merkaanvraag uit handen genomen. Dit geeft mij als ondernemer meer zekerheid - ik vertrouw erop dat alles goed zal verlopen en mijn merk zal worden geregistreerd. Bedankt voor de prettige samenwerking.

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening Calvin. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Tot nu toe prima!

Combinatie van kennis en ervaring maar bovenal klantvriendelijk en snel.

Dankjewel Jo voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne en duidelijke communicatie. Behulpzaam team.

Goede ervaring! Fijne en duidelijke communicatie. Behulpzaam team. Snelle reactie. Nu hopen dat onze merkaanvraag wordt goedgekeurd :)

Super Marieke! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Deskundigheid en meedenkend

Mijn ervaring met Merk-Echt is zeer positief. Ze denken met je mee en ze zijn zeer deskundig. Als iemand een Logo zou willen deponeren zou ik Merk-Echt zeer zeker aanraden.

Wauw! Dankjewel voor je positieve woorden Mischa! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Erg plezierig

Matthijs van Merk-Echt was zeer behulpzaam. Ook de juridische adviezen waren goed.

Dankjewel voor je review Dirk! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel & naar tevredenheid geholpen

Goed geïnformeerd en de zaak is snel opgepakt en afgerond. Blij mee!

Dankjewel voor je mooie woorden Marielle, hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfecte service

Merk Echt neemt al het werk uit handen, ze regelen zelfs de subsidie voor je. Wil je meer zekerheid dat je merkaanvraag wordt goedgekeurd dan beveel ik Merk-Echt ten zeerste aan!

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Frank. Dankjewel voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en gedegen

Erg fijn contact gehad met Mitchell en bij vragen werd er snel opgenomen en de tijd voor je genomen. Zeker bij een eerste merkaanvraag komen er veel nieuwe zaken op je af. Dan is het prettig om hierin wegwijs gemaakt te worden. Blij met het resultaat: een succesvolle merkinschrijving!

Super! Gefeliciteerd met je succesvolle merkinschrijving Roi. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prettig, vlot en vakkundig!

Mijn ervaring met Merk-Echt is eigenlijk gewoon positief! De communicatie verloopt vlot, alle vragen kunnen gesteld worden en zowel uit de antwoorden als daaruit volgende acties blijkt hun vakkundigheid. Een aanrader!

Dankjewel voor je positieve woorden Gerben! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.