Fijne partij om mee samen te werken!

Ze denken proactief met ons mee, geven goed advies en communiceren duidelijk. Heel tevreden.

Fijne ondersteuning met duidelijk stappenplan

Wij hadden onze merknaam al via Merk-Echt laten beschermen en hebben er na overleg ook voor gekozen om ons beeldmerk te laten beschermen. Via een duidelijk stappenplan en terugkoppeling bij elke stap van het proces zijn we compleet op de hoogte gehouden over de aanvraag en de realisatie van de bescherming.

goed geregeld

Ik ben keurig geadviseerd. Niets opgedrongen, heel netjes afgehandeld.

Super! Dankjewel Fred voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prima ervaring, behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Dankjewel Robert voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heldere communicatie, klantcontact uit het boekje

Mijn contacten met Merk-Echt ervaar ik als zeer prettig. Geen overbodige en onnodige contacten. Wanneer nodig is er pro-actief contact en worden de afspraken volledig naar wens uitgevoerd.

Dankjewel Ronald! We vinden het erg leuk je review te lezen. Fijne dag! Merel van Merk-Echt

Ben goed geholpen en daar gaat het om!

Heel goed! Geen bla bla, gewoon recht door zee, to the point en snel! Top!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Super dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, dankjewel! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

prettig, professioneel, betrouwbaar

prettig, professioneel, betrouwbaar

Snel, helder en hulpvaardig!

Merlk-Echt helpt me inmiddels 10 jaar met het registreren van diverse merken. Ze denken mee, geven snel antwoord op mijn vragen en zetten zaken voor me op een rijtje. Ze leveren echt prima service!

Super Anthony! We zijn erg blij met je review, dankjewel. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Super service!

Duidelijke, snelle en klantvriendelijke service!

Dankjewel Mitchell voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle en duidelijke service en goede hulp voor het registreren van je merk

Natuurlijk is het registreren van je merk een materie waar niet iedereen verstand van heeft. Onze ervaring hierbij is dat de eerste keer een persoonlijk gesprek heeft plaatsgevonden, waarbij alles goed en zeer duidelijk werd uitgelegd. Ook denkt Merk-Echt goed met het bedrijf mee, wat het nu echt nodig heeft aan registratie en geven ook hierop eerlijke antwoorden. Alles loopt goed en via hun portal krijg je goed inzicht in de status van je geregistreerde merken.

Dankjewel Christel voor je mooie woorden! Deze review betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel goed bedrijf!

Sinds het begin van ons bedrijf hebben we niet met een ander bedrijf samengewerkt om ons merk te registreren. Vanaf het begin hebben we goed advies gekregen en is de communicatie zeer goed verlopen. Ze registreren niet alleen het merk goed, maar denken goed met je mee wat wijsheid is. Nu ook een subsidie gekregen voor uitbreiding van ons merk en ook daarin hebben we niks extra voor hoeven te doen! Aanrader!

Wauw, super Terrence! Dankjewel voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professioneel, efficiënt, nauwkeurig. Zeer tevreden.

Goede service en zeer klantvriendelijke personeel.

Dankjewel voor je mooie woorden Aiber! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijn bureau met veel kennis

Merk-Echt geeft goede adviezen, is accuraat en vriendelijk in het contact.

Wat fijn om te lezen dat we je op een goede manier hebben geholpen. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Excellent!

Helder en duidelijke communicatie, geen verborgen lettertjes en voorwaarden. Proces ging snel en volgens verwachting.

Super! Dankjewel voor je positieve woorden Dries. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfect!

Perfect assistance and very quick service. Highly recommended company.

Thank you for your review Giada! Kind regards, Merel

Stap voor stap wordt je meegenomen in de hele procedure.

Iedere volgende stap wordt duidelijk gecommuniceerd. Ook het telefoongesprek met de juriste over de omschrijving van het merkrecht was zeer prettig. Er wordt met je meegedacht.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel René! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Helder en duidelijk proces

Helder en duidelijk proces met goede begeleiding, waarbij ze de tijd nemen om naar je te luisteren en daarop een passend advies uitbrengen.

Dankjewel voor je mooie woorden Marc! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Duidelijk en transparant

In enkele zinnen wist Merk-Echt waar ik aan toe was met mijn bedrijf, het proces was heel transparant en gemakkelijk.

Wauw! Wat een mooie review. Dankjewel Furkan! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Behulpzame medewerkers en snelle afwikkeling

Voor het indienen van onze logo's hebben we een goed advies gekregen waar e.e.a. aan moet voldoen. Zij hebben tevens gezorgd voor een snelle afwikkeling van de aanvraag.

Fijn dat we je goed geadviseerd hebben Pascalle. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende service en ondersteuning

Wij zijn erg goed geholpen in het hele proces om een eigen merknaam te kunnen aanvragen. Alles wordt voor je geregeld. Zeer tevreden!

Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dankjewel Quin! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Matthijs was een ontzettend vriendelijke adviseur

We hebben onlangs ons merk ingeschreven in Europa en we zijn ontzettend goed geadviseerd door Matthijs, super bedankt hiervoor!

Super Michiel! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel, duidelijk en behulpzaam

Merk-Echt adviseert en denkt in oplossingen. Aanrader!

Dank voor je review Jasper. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professionele club!

Klantgericht, zakelijk, snel. Precies zoals ik dat graag zie.

Dankjewel Peter voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende Service

Alle vragen kunnen stellen en goed ingelicht voor her het starten van een merk aanvraag. Ze reageren snel en zijn heel behulpzaam.

Super Sergio! Dank voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Betrouwbaar en deskundig

Al jaren lang heel blij met de expertise van Merkecht. Maakt niet uit welke vragen ik stel, ik word altijd goed geholpen. Fijn om zo'n betrouwbare partij te hebben.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marieke. Dankjewel voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Keizerstraat 7

4811HL Breda

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.