prettig, professioneel, betrouwbaar

prettig, professioneel, betrouwbaar

Snel, helder en hulpvaardig!

Merlk-Echt helpt me inmiddels 10 jaar met het registreren van diverse merken. Ze denken mee, geven snel antwoord op mijn vragen en zetten zaken voor me op een rijtje. Ze leveren echt prima service!

Super service!

Duidelijke, snelle en klantvriendelijke service!

Snelle en duidelijke service en goede hulp voor het registreren van je merk

Natuurlijk is het registreren van je merk een materie waar niet iedereen verstand van heeft. Onze ervaring hierbij is dat de eerste keer een persoonlijk gesprek heeft plaatsgevonden, waarbij alles goed en zeer duidelijk werd uitgelegd. Ook denkt Merk-Echt goed met het bedrijf mee, wat het nu echt nodig heeft aan registratie en geven ook hierop eerlijke antwoorden. Alles loopt goed en via hun portal krijg je goed inzicht in de status van je geregistreerde merken.

Dankjewel Christel voor je mooie woorden! Deze review betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Heel goed bedrijf!

Sinds het begin van ons bedrijf hebben we niet met een ander bedrijf samengewerkt om ons merk te registreren. Vanaf het begin hebben we goed advies gekregen en is de communicatie zeer goed verlopen. Ze registreren niet alleen het merk goed, maar denken goed met je mee wat wijsheid is. Nu ook een subsidie gekregen voor uitbreiding van ons merk en ook daarin hebben we niks extra voor hoeven te doen! Aanrader!

Wauw, super Terrence! Dankjewel voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professioneel, efficiënt, nauwkeurig. Zeer tevreden.

Goede service en zeer klantvriendelijke personeel.

Dankjewel voor je mooie woorden Aiber! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijn bureau met veel kennis

Merk-Echt geeft goede adviezen, is accuraat en vriendelijk in het contact.

Wat fijn om te lezen dat we je op een goede manier hebben geholpen. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Excellent!

Helder en duidelijke communicatie, geen verborgen lettertjes en voorwaarden. Proces ging snel en volgens verwachting.

Super! Dankjewel voor je positieve woorden Dries. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Perfect!

Perfect assistance and very quick service. Highly recommended company.

Thank you for your review Giada! Kind regards, Merel

Stap voor stap wordt je meegenomen in de hele procedure.

Iedere volgende stap wordt duidelijk gecommuniceerd. Ook het telefoongesprek met de juriste over de omschrijving van het merkrecht was zeer prettig. Er wordt met je meegedacht.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel René! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Helder en duidelijk proces

Helder en duidelijk proces met goede begeleiding, waarbij ze de tijd nemen om naar je te luisteren en daarop een passend advies uitbrengen.

Dankjewel voor je mooie woorden Marc! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Duidelijk en transparant

In enkele zinnen wist Merk-Echt waar ik aan toe was met mijn bedrijf, het proces was heel transparant en gemakkelijk.

Wauw! Wat een mooie review. Dankjewel Furkan! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Behulpzame medewerkers en snelle afwikkeling

Voor het indienen van onze logo's hebben we een goed advies gekregen waar e.e.a. aan moet voldoen. Zij hebben tevens gezorgd voor een snelle afwikkeling van de aanvraag.

Fijn dat we je goed geadviseerd hebben Pascalle. Dankjewel voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende service en ondersteuning

Wij zijn erg goed geholpen in het hele proces om een eigen merknaam te kunnen aanvragen. Alles wordt voor je geregeld. Zeer tevreden!

Erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dankjewel Quin! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Matthijs was een ontzettend vriendelijke adviseur

We hebben onlangs ons merk ingeschreven in Europa en we zijn ontzettend goed geadviseerd door Matthijs, super bedankt hiervoor!

Super Michiel! Dankjewel voor je review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel, duidelijk en behulpzaam

Merk-Echt adviseert en denkt in oplossingen. Aanrader!

Dank voor je review Jasper. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Professionele club!

Klantgericht, zakelijk, snel. Precies zoals ik dat graag zie.

Dankjewel Peter voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Uitstekende Service

Alle vragen kunnen stellen en goed ingelicht voor her het starten van een merk aanvraag. Ze reageren snel en zijn heel behulpzaam.

Super Sergio! Dank voor je mooie review. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Betrouwbaar en deskundig

Al jaren lang heel blij met de expertise van Merkecht. Maakt niet uit welke vragen ik stel, ik word altijd goed geholpen. Fijn om zo'n betrouwbare partij te hebben.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marieke. Dankjewel voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne ervaring

Fijne ervaring met Matthijs van Merk-Echt

Dankjewel Niek voor je mooie review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer prettige samenwerking

Mijn ervaring met Merk-Echt is zeer positief. Inhoudelijk sterk, meedenken in het juridische proces en het zit goed.

Dankjewel Johan voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Ruim 10 jaar ervaring met Merk-Echt.

Recent, 10 jaar na eerste merk deponering aanpassingen en verlenging uitgevoerd. Dit hebben ze efficiënt en zorgvuldig uitgevoerd.

Wauw 10 jaar! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het proces. Dankjewel Peter! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prima!

De contacten lopen soepel. Er wordt snel gereageerd en teruggekoppeld.

Fijn om te lezen dat het contact soepel is verlopen. Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle en uistekende service!

Ik heb gekozen voor een merk registratie via Merk-Echt. Uitstekende en snelle service!

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dankjewel Pieter! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Alles super geregeld

De communicatie met Merk-Echt verliep vlotjes. Ik kreeg goed advies.

Dankjewel voor je review Jan-Henny! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Bedrijfsgegevens

Keizerstraat 7

4811HL Breda

076-5148403

[email protected]

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.