Professioneel en vakbekwaam

Als leek wil je goed voorgelicht en begeleid worden in het proces van merkregistratie en alles wat daar bij komt kijken. Merk-Echt heeft dat bij ons heel goed gedaan.

Snel, goed en betrouwbaar

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet

zorgvuldig en betrokken

Het is een eerste kennismaking en vond op voorhand het tarief wat hoog. Echter de betrokkenheid en hulp van jullie is prima en dat heb ik nodig om snel te kunnen schakelen.

Uitstekend!

Snel, helder, makkelijk. Precies wat je wilt als je eenvoudig een merkregistratie wilt regelen.

Alles verliep vlot en correct.

Registratie verliep zoals verwacht. Advies werd verleend en de gebruikelijke stappen werden gevolgd. Klein puntje van positieve feedback is de interne communicatie te verbeteren door vragen, doch relevant, niet twee keer te stellen.

Helder en vlot

Het team van Merk-Echt geeft duidelijke uitleg en helpt je snel met antwoord op je vragen.

Proactief en snel.

Erg flexibel en snel, erg blij met de samenwerking.

Goed advies en snelle service

Allen vriendelijke mensen, geven goed uitleg, zijn goed bereikbaar en reageren en werken snel!

Doen wat ze zeggen

Fijne club. Doen wat ze zeggen. Volgen netjes op.

prettige en fijne samenwerking

Vakkundig advies, snelle terugkoppeling en prettige partner om mee samen te werken.

goed en duidelijk

duidelijke procedures

Accuraat en snel

Goed advies, snel gehandeld, stappenplan gemaakt, bijgesteld en uitgevoerd.

Klantvriendelijk, vakkundig en oplossingsgericht

Door MERK ECHT zijn wij vriendelijk, vakkundig geholpen bij het vastleggen van onze merknaam. Er is volledig onderzoek verricht op identiek en aanverwante namen waardoor ons merk nu in de Benelux staat vastgelegd. Indien u een partij zoekt om om merk te laten registreren en vast te leggen dan is MERK ECHT zeker een partij die wij kunnen aanraden.

Snelle en duidelijke reactie. Je weet waar je aan toe bent.

Er werd snel en adequaat gereageerd. De adviezen waren duidelijk en ook voor een leek op het gebied te begrijpen.

Vakkundig en begripvol.

Fijne ervaring. Binnen een rommelig traject bleef ons contactpersoon Job zakelijk en hulpvol.

professioneel

Snel contact, goed advies en vasthoudend.

Uitstekend geholpen

Je word duidelijk stap voor stap op de hoogte gehouden van de procedure

correcte aanpak

Direct na de aanvraag was er telefonisch contact waarbij werd aangegeven dat we bij vragen direct contact konden opnemen. Verder is er een aantal malen na gebeld om te informeren naar de status. Ik heb dat als positief ervaren.

Job heeft mij goed geholpen en geadviseerd. Ook heeft hij met regelmaat contact met mij opgenomen om te kijken hoe mijn planning ervoor stond en of ik nog gebruik wilde maken van de diensten. Toen er ineens spoed op zat, hebben Job en zijn collega's goed meegedacht en geschakeld! Helemaal top zo

Snel, goede communicatie, professioneel

Snel, goede communicatie, professioneel.

Advies was goed, maar communicatie kan beter en sneller

Bij Merk-echt werken specialisten en ik ben dan ook goed geholpen en geadviseerd. Echter ik merkte in de communicatie dat het intern druk was. Moest vaak zelf namailen/bellen en er was onduidelijkheid of er daadwerkelijk al met mijn aanvraag was begonnen. Klaarblijkelijk nog niet, omdat er eerst weer vooruit betaald diende te worden. Dit was voor mij onduidelijk.

Snel en altijd begrijpelijk

Duidelijk en directe respons

Doen!

Professioneel, deskundig, klantvriendelijk, accuraat en snel. Het aanbevelen waard!

Super goed geholpen

Ben zeer blij hoe ik geholpen ben door merk-echt bij het registreren van mijn merk. Ik ben een heel end gekomen en natuurlijk veel geleerd over merkregistraties. Ze leggen je perfect de stappen uit die ze gaan volgen en hebben dingen snel voor elkaar. Mijn volgende merk zal ik ook weer bij jullie registreren. Ik ben een zeer tevreden klant en raad merk-echt zeker aan.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag u rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor uw merk.