Goed advies, reageren snel en werken professioneel

Het contact via Merk-Echt verloopt soepel, ze geven vlot en duidelijk antwoord op vragen. Ook geven ze goed advies.

👍

Erg tevreden over het contact en service!

Alles ging snel en makkelijk.

Ik ben tevreden.

Dit is best wel lastige materie. Je zult een paar keer heen en weer moeten tikken om dingen duidelijk te krijgen. Die gelegenheid krijg je ook. Top: Lastige zaken verduidelijken De tijd nemen om vragen te beantwoorden. Tip: Probeer iets stelliger te zijn in uitspraken: -Niet- Het wordt misschien wel geaccepteerd, maar misschien is het toch niet onderscheidend genoeg, dus zeker weten doen we het niet. Misschien kun je proberen iets aan te passen. -stelliger- Onze ervaring is dat het lastig wordt om dit goedgekeurd te krijgen. Wil je meer kans maken pas dan het ontwerp aan zodat het er meer uitspringt. 100% acceptatie kunnen we helaas niet garanderen.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Makkelijk, snel en helder. Precies wat je wilt als je eenvoudig een merkregistratie wilt regelen.

Goede en snelle informatie

okay

Fijne ervaring

Netjes en professioneel geholpen voor het aanvragen van twee merk namen.

super begeleiding!

Een team die adviseert & meedenkt!

Het communiceren in 'Jip en Janneke'-taal naar klant is een kunst!

Prima bedrijf welke de gemaakte afspraken correct en goed nakomt.

Snel, Duidelijk en kennis van zaken

De contactpersonen van Merk-echt reageren snel, zijn duidelijk en hebben kennis van zaken. Denken met je mee en stellen de juiste vragen waardoor het aanvraag proces en de mogelijkheden die je zelf nog niet eens wist naar voren komen.

snel en efficiënt

jullie kantoor gaat efficiënt en snel tewerk, dit vinden wij heel positief

Prima en vakkundige organisatie

Duidelijke uitleg van soms complexe zaken en reageren vlot. Ze denken goed mee en komen met oplossingen. Heel betaalbaar en zeker voor de uitstekende service.

Merk-Echt is een professioneel bedrijf met de juiste kennis

Wij wisten niets van merkbescherming/ rechten etc... En hadden dus een partner nodig die wij konden vertrouwen en die de tijd nam om ons alles uit te leggen. Hoeveel vragen wij ook stelde Merk-Echt nam de tijd om dit aan ons uit te leggen. Dus als je onervaren bent dan kan ik je ook echt Merk-Echt aanraden.

Snel en adequaat in beantwoorden van vragen. Merk-Echt doet het Echt goed.

Heldere communicatie en behulpzaam

Ik ben oprecht erg te spreken over Merk-echt.

Goed, zorgvuldig en snel

Merk-Echt weet goed en zorgvuldig te handelen in het belang van haar klanten.

Helemaal goed enige wat ik wel miste was dat ik nu net lees dat er slechts 1 jaar wordt bewaakt en ik ging altijd uit van de hele looptijd dat had vermeld mogen en kunnen worden bij de aanvraag met de bijbehorende kosten voor verlening van de bewaking.

TOP

Goede duidelijke service en uitleg!

Duidelijk, snel en vriendelijk.

Duidelijk, snel en vriendelijk.

Verwachtingen overtroffen

Merk-Echt kent mijn bedrijf en gebruikt deze kennis om objectief en deskundig te adviseren. De handelingsnelheid is ook ongekend.

Klantvriendelijk team

Goed luisteren, snel reageren

Professioneel en vakbekwaam

Als leek wil je goed voorgelicht en begeleid worden in het proces van merkregistratie en alles wat daar bij komt kijken. Merk-Echt heeft dat bij ons heel goed gedaan.

Snel, goed en betrouwbaar

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet

zorgvuldig en betrokken

Het is een eerste kennismaking en vond op voorhand het tarief wat hoog. Echter de betrokkenheid en hulp van jullie is prima en dat heb ik nodig om snel te kunnen schakelen.

Uitstekend!

Snel, helder, makkelijk. Precies wat je wilt als je eenvoudig een merkregistratie wilt regelen.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag u rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor uw merk.