Prima samenwerking

Snel, adequaat en goede samenwerking

Prettig gesprek en goed advies

Prettig, er werd de tijd genomen om zaken rustig door te nemen. Er is een hoop knowhow en snelle opvolging.

Professionele partij met adequate dienstverlening

Zeer goede ervaringen tot nu toe. Kan het iedereen aanraden.

Super!

Fantastische service en personeel is erg meedenkend in de mogelijkheden en toekomstvisie.

Prima advies

Merk-Echt heeft ons al meerdere keren geholpen en keer op keer krijgen wij een prima advies.

Prettig geholpen, no-nonsense en duidelijk.

Proces is soepel en vlot.

Prettige en snelle service

Prettige en snelle service

Prettig en professioneel

Een merk vastleggen is een belangrijke beslising. Zeker als je daar een aantal jaren aan gaat bouwen. Het advies en de begeleiding van het team van Merk Echt heeft ons hier goed bij geholpen.

Hele prettige, eerlijke en meedenkende partij. Aanrader!

Wat ze bij Merk-Echt heel goed begrepen hebben, is dat starters als ik nog nergens van af weten. Ze helpen je dan graag op weg en helpen je vragen met eerlijk advies uit de wereld. Met het enthousiasme van mijn contactpersoon zou ik bijna denken dat het mijn zakenpartner is. Een eigen onderneming beginnen is eng, maar ik voel me een stuk zekerder met de hulp van Merk-Echt. Het proces in goede handen. Proost!

Echt meegedacht met mijn merk

Ontzettend fijn om te werken met Merk-Echt. Ze denken echt met je mee en willen het beste voor je merk.

so far so good

Klantvraag snel opgepakt met zeer duidelijke communicatie mbt status traject.

Geweldig advies

Wij waren lang bezig met oriënteren en wij hebben er lang over gedaan om een beslissing te nemen om ons merk te beschermen. Van het moment van het eerste contact tot het akkoord zijn wij supergoed geholpen door Job. Deze heeft ons ieder kwartaal netjes gebeld om te vragen hoe het ging en ontwikkelingen met ons te bespreken. Dit heeft ons veel vertrouwen gegeven en hiermee heeft Merk-Echt zich kunnen onderscheiden van de andere partijen waarmee wij in contact waren. Wij gaan nu met een gerust hard de samenwerking aan en weten dat onze aanvraag door professionals wordt gedaan.

Meedenkend

Ze denken goed mee.

Prima Service

Duidelijk en snel geregeld!

Snel, transparant en voor de goede prijs

Binnen een paar dagen was er duidelijkheid over mijn aanvraag en de kosten die dit met zich mee zou nemen.

Super goed en snel geholpen

Meneer van Mierlo was duidelijk in zijn communicatie en gaf hier en daar zelfs adviezen waar ik baad bij had

Uitstekende service en vlotte opvolging

We zijn zeer tevreden over de vlotte samenwerking en goede opvolging van onze merkregistratie. We maakten ondertussen 3 maal gebruik van hun diensten. De communicatie verloopt telkens heel goed en ook in de toekomst zullen we voor hen kiezen.

Snelle en deskundige dienstverlening met scherpe prijzen

Al bij mijn eerste telefoontje op vrijdagmiddag om 17.00 uur werd ik gelijk goed te woord gestaan en werden al mijn vragen deskundig beantwoord. Ook het traject daarna is prima verlopen: vlot en goed. Prettig werken dus!

Partnership die werkt!

Alles verloopt prima volgens afspraak. Betrouwbare en professionele partner

3e keer dat we samenwerken en dat is niet voor niets

3e keer dat we samenwerken en dat is niet voor niets. Net bedrijf dat doet wat ze zeggen.

Korte lijnen en pro-actieve houding

We hebben Merk-Echt in onze samenwerking ervaren als een no-nonsense club met een hele fijne pro-actieve houding. Heerlijk om snel te kunnen schakelen en dus snel resultaten te kunnen zien.

Vlotte en hulpvaardige service.

Merk-Echt heeft mij goed geholpen bij de registratie van enkele woord(beeld)merken. Goede uitleg zonder onnodige uitweidingen en een vlotte en adequate afhandeling. Prima!

meedenkend met de klant

Job, dacht echt met mij mee, hij weet zich goed te verplaatsen in de klant en de klant behoefte.

Top dienstverlening

Ik ben al geruime tijd bezig om mijn plannen te registreren. Echter moest ik het ook financieel rond kunnen krijgen. Steeds kwamen er "belangrijkere" zaken tussen die financieel / zakelijk voorrang hadden. Dit werd goed opgepakt door MerkEcht. Zij namen steeds opnieuw contact op na een afgesproken periode. Zonder dit vervelend te vinden. Ik heb 1 vaste contactpersoon en dat werkt erg fijn. Als ik bel weet degene gelijk wie ik ben. Heel fijn dat ik mezelf geen contractnummer voel.

Snel en doeltreffend

Snel en doeltreffend geregeld.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al meer dan 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van meer dan 30 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.