Fantastische begeleiding.

Ik was een tijdje bezig met het kiezen van mijn merk omdat deze verschillende uitingen heeft. Na advies van een van de medewerkers weet ik direct waarom voor welke uiting te kiezen!

Super en correct

Goed advies en begeleiding in een woord TOP

Heldere uitleg en prima aanpak

Prima ervaring met deskundige mensen die mij goed hebben uitgelegd wat de procedures zijn. Verder werd mij ook goed uitgelegd welke keuzes ik had in mijn merk registratie en wat voor mijn activiteit het beste is. Absolute aanrader!

behoorlijk snel, accuraat, klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk in de communicatie/omgang. Verbeterpunt: verwachtingenmanagement over : 1. wanneer welke stappen worden gezet, 2. welke informatie later nog wordt gevraagd en vooral 3: wanneer tot het indienen van de merkregistratie wordt overgegaan .

Fijn bedrijf en medewerkers om mee samen te mogen werken.

Al meerdere keren samen mogen werken met Merk-Echt, en iedere keer ben ik weer blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Reageren snel, denken met je mee, en zijn er 100% voor de klant. Ik raad Merk-Echt graag aan. Dank jullie wel voor de fijne samenwerking. Pauline Trum Zonnevlecht Opleidingen

interactief, nemen zelf initiatieven

Na het eerste contact wordt de procedure in gang gezet en word je begeleid in een materie waar niet iedereen wijs uit wordt.

Job heeft mij zelf pro-actief benaderd nav een nieuwsartikel. Normaal gesproken houd ik niet zo van zulke actieve verkoop. In dit geval beviel het prima. Goed overleg, genoeg ruimte voor vragen en overwegingen. Job belde netjes op de afgesproken momenten. Fijne dienstverlening en goed advies!

Dit in orde

Goede begeleiding in het proces en er wordt mee gedacht.

Prima advies, prima service

We krijgen steeds weer snel en professioneel advies.

Heldere & duidelijke communicatie.

Hele prettige ervaring! De juiste vertaling van behoefte naar uitwerking. Denken goed mee en zijn flexibel in meerdere opzichten. Korte communicatielijnen en de juiste expertise in huis. Vanaf het eerste contact tot de activatie een goede begeleiding en klantcontact. Bij een volgende registratie zeker weer Merk-Echt inzetten.

zeer tevreden

goede ervaring, korte communicatielijnen, snelle communicatie en dienstverlening.

Goede begeleiding door ervaren specialisten!

Fijne en goede begeleiding. Sluiten goed aan bij vraag en behoefte, erg prettige samenwerking.

To the point en duidelijke uitleg

Mijn vragen werden goed beantwoord zodat ik een goede afweging kon maken over de vervolgstappen.

Prima samenwerking

Merk-Echt is een prettige club die met je meedenkt.

Snelle en duidelijke communicatie en levering

Hernieuwde relatie op basis van goede ervaringen in het verleden.

accuraat en correct

snelle opvolging, nakomen afspraken en accurate werkwijze

Goed te werk gegaan en duidelijk

Werd goed op de hoogte gehouden via de mail over de updates. Vriendelijke bedankt :) Duidelijk en goede uitleg

Top service

Merk echt denkt goed met je mee en pakt alles erg professioneel aan. Zeker een aanrader!

Vlotte gestroomlijnde heldere en vriendelijke dienstverlening

Zie koptekst

Duidelijkheid en snelle actie en reactie

Erg prettig

Goed, persoonlijk, maar ook vooral zeer vriendelijk advies

In het proces om een merk vast te leggen heb ik met redelijk wat partijen gesproken. Merk-Echt sprong er positief tussenuit door de duidelijk maar ook zeer vriendelijke manier waarop ze mij te woord stonden. Ik beveel ze absoluut aan.

Snelle service en klantgerichtheid

De communicatie ging erg soepel en alle punten zijn duidelijk gecommuniceerd. De medewerker nam ook adequate initiatief zodat de klant zich erg comfortabel voelde tijdens de proces.

Altijd duidelijk in hun terugkoppeling.

Ik ben altijd goed geholpen door Merk-Echt. Als ik vragen had kreeg ik een duidelijk antwoord.

Alles fantastisch en "smooth" geregeld.

Het hele proces is optimaal ingeregeld bij Merk-Echt. Zeer snelle respons op mails of vragen. Nu nog de afronding een daadwerkelijke goedkeuring van onze inschrijving.... Daarna een (R) bij de merknaam! :-))

Jullie nemen echt de tijd voor het beantwoorden van vragen.

Het indienen van een merkaanvraag en alles wat daarbij komt kijken is behoorlijk ingewikkeld. Jullie hebben al mijn vragen goed beantwoord en de procedure verduidelijkt. Dat geeft vertrouwen in een goed verloop van de merkaanvraag.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al meer dan 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van meer dan 30 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.