Super goed geholpen

Ben zeer blij hoe ik geholpen ben door merk-echt bij het registreren van mijn merk. Ik ben een heel end gekomen en natuurlijk veel geleerd over merkregistraties. Ze leggen je perfect de stappen uit die ze gaan volgen en hebben dingen snel voor elkaar. Mijn volgende merk zal ik ook weer bij jullie registreren. Ik ben een zeer tevreden klant en raad merk-echt zeker aan.

Ik heb het bijzonder op prijs gesteld dat er adequate en duidelijke informatie werd gegeven over de

Fijne medewerkers

Goede begeleiding

Ben nog maar net begonnen, dus nog even geen volledige ervaring.

Klantgericht, persoonlijk en snel

Het contact met Merk-echt verloopt heel erg prettig. Er wordt meegedacht, iedereen is vriendelijk, komt prompt afspraken na en er wordt steeds snel gereageerd.

Perfecte service

Omdat dit voor mij de eerste keer was om een merk te laten registreren, was het een stap in het onbekende. De geboden service, zowel via mail als telefonisch, was zeer goed. Details werden goed toegelicht en hierdoor kan ik niet anders concluderen dan dat ik zeer tevreden ben met de gang van zaken.

Na contact snelle afhandeling

Waanzinnige service!

Ontzettend snel en goed geholpen. Hele kundige jongeman aan de telefoon die mij in 'normale' termen heeft geholpen. Geen vak jargon. Als ik ooit een nieuw merk wil registreren zal ik zeker opnieuw naar Merk Echt gaan!

snel en accuraat

uitstekend

Kundig en snel!

Kundig en snel!

Snel en transparant

Uitstekende communicatie, zeer heldere en duidelijke uitleg, prettige werknemers. Een echte aanrader!

Persoonlijk en adequate afhandeling

Ik houd van persoonlijk contact, ik bel ook gauw als mij iets niet duidelijk is. Jelle heeft mij goed voort geholpen. Ik ben goed geattendeerd op de mogelijkheden van het vastleggen van een merk, ook het eerst kosteloos onderzoeken sprak mij aan.

uitmuntend

Zeer snel en efficient en professioneel geholpen. Alle lof voor Jelle en Linde

Snelle communicatie en het juiste advies

Door het snelle schakelen met Job en het juiste advies, kwam ik al snel tot mijn gewenste registratie. Daarna deed Merk-Echt de rest. Ik ben erg tevreden.

Snel en accuraat

Snelle en accurate levering van de merkregistratie met daarbij behorend advies. Ik ben tevreden.

Snel

Goed!

Beloftes niet nakomen. Dubbele uren factuur sturen

Voordat ik mijn merk wilde vastleggen heb ik een zaak voorgelegd. Was allemaal geen probleem. Ik heb mijn naam, kleuren en logo vastgelegd. Er was een partij die mij toch aanschreef, en Ipv 1,5 uur te beloven ermee bezig te zijn hebben ze een factuur van 3 uur gestuurd die ik wel moet betalen met allemaal omwegen om onder die 1,5 uur uit te komen. Ze hebben eerst een klant binnen gehaald wat €1000,- heeft gekost. En nu ook nog een afspraak niet nakomen en €400,- extra in rekening brengen. gouden bergen beloven maar niet nakomen wat er is afgesproken. Ik zou ze zeker niet aanbevelen aan anderen en hoop dat hun werken aan klantvriendelijk, en dat het bij 1 keer blijft!

Adequate opvolging van onze vraag tot merkregistratie en goed informatievoorziening!

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig

Medewerkers van Merk-Echt maken het ingewikkelde gebied van merkrechten begrijpelijk, ondersteunen je goed, helpen je in de juiste richting.

Vriendelijk en snelle reactie.

Prettig contact en duidelijke informatie verschaffen over de zaken die onderhanden zijn

Goed, snel en duidelijk antwoord

Je wordt snel en goed te woord gestaan, de aanvragen worden snel en goed verwerkt en het personeel is vriendelijk en deskundig

Goed advies om op de naam te registeren. Zonder bijkomende kosten wat andere bureau's wel berekenen.

Prima, kan bureau Merk-Echt bij iedereen aanbevelen.

Snelle reactietermijn en duidelijke info.

Snelle reactietermijn en duidelijke info.

Super service en vriendelijk personeel

Merk-Echt geeft goede adviezen en handelen de merkaanvraag goed en snel af. Voor vragen kun je ze ook altijd bellen.

meedenkers

Goede service en vriendelijk personeel

Prettig en adequaat contact. Snelle antwoorden.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag u rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor uw merk.