Vriendelijk contact

Vriendelijk contact met Jelle gehad. Regelmatig reminders calls gehad van hem maar ik heb deze totaal niet als dwingend ervaren. Duidelijke prijsstelling per fase. Gratis oriënterend onderzoek is zeer prettig en kosten daarna zijn overzichtelijk.

Ik kwam Merk-Echt online tegen, wij hadden voor ons bedrijf advies / hulp nodig voor het aanvragen van het merk en gingen hier met nagenoeg geen eigen kennis over dit proces in. Het was voor ons nog niet duidelijk of we ons merk over de hele EU wilden vastleggen of alleen in de Benelux. Het bedrijf is heel eerlijk, en probeert je zo goed mogelijk te adviseren over wat volgens hun de beste wijze van inschrijving is. Hierbij worden alle voor en nadelen met je besproken, zodat je zelf in staat bent om de beste keuze te maken en je ook weet dat Merk-Echt je niet de keuze aandraagt die hun het meeste geld op zal leveren. Personeel is bijzonder aardig en staat altijd klaar voor additionele vragen. Kortom, een perfecte score omdat ik me geen vlak kan bedenken waarop ze het beter hadden kunnen doen

Het contact was erg goed. Geen vraag was te veel voor ze. Samen zijn we tot een juiste keuze voor mijn merk gekomen.

Uitstekende service

Als je zoek naar een snelle reactie, iemand die rustig naar je luistert en je helpt met jou persoonlijke plan dan moet je hier zijn. Beste klantenservice.

Fijne mensen, goed contact, snelle reactie, goede service, heldere uitleg

Prettig en professioneel contact

Het contact met Merk-Echt is prettig. Tot nu toe krijg ik de indruk dat ze veel kennis van zaken hebben en het werk goed verzorgen.

Super tevreden hoe het proces is verlopen.

De aanvraag voor mijn merk ging erg soepel en snel. Er werd goed en kritisch mee gedacht. Al met al heb ik een erg fijn proces ervaren.

Persoonlijke aandacht!

Mij werd heel gedetailleerd en duidelijk uitgelegd hoe het vestigen van een merk in zijn werk gaat en hoe zij mij daarin konden ontzorgen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat!

Duidelijke en heldere communicatie met top service.

Merk-Echt staat voor klantvriendelijkheid. Duidelijk en heldere uitleg bij dit complexe werk. Zij staan altijd klaar voor je wanneer nodig. Top!

tevreden

snelle opvolgingen en goede prijsverhouding

Je krijgt snel antwoord, duidelijke communicatie

Alles was goed. De communicatie en snelheid via de mail. Nu afwachten of het merk ook daadwerkelijk goedgekeurd wordt. Als je iets niet snapt krijg je duidelijke uitleg. En ook heldere uitleg over het proces van een merkaanvraag.

Perfecte service en goede kwaliteit!

Voor het registreren van merken van onze klanten maken wij altijd graag gebruik van Merk-Echt! Zeer tevreden! Goede service en kwaliteit. Behulpzaam, vriendelijk en altijd snel geholpen. Veel dank!

Uitstekende service

Mijn ervaring met Job is geweldig. Heerlijke parate kennis, to the point, heldere uitleg, geen verkooppraatjes maar adequate, klantgerichte informatie, op basis waarvan uiteindelijk een wel overwogen keuze mogelijk was. Ik verheug me op een mooi traject en een succesvolle samenwerking.

Positief

Duidelijke offerte. De mails met de betaling herinneringen komen heel snel. Bij grotere bedrijven kost dit tijd zeker omdat jullie een nieuwe leverancier zijn.

Snel response en goed advies

Voor de 2e keer een merk aanvraag bij Merk-Echt gedaan. Deze is ondertussen in behandeling. Merk-Echt en hun medewerkers geven je eerlijk advies en pakken de zaken snel en goed op. Hopen dat ook deze 2e aanvraag er doorheen komt!

goed en snel

Goede en snelle dienst

Goed advies, reageren snel en werken professioneel

Het contact via Merk-Echt verloopt soepel, ze geven vlot en duidelijk antwoord op vragen. Ook geven ze goed advies.

👍

Erg tevreden over het contact en service!

Alles ging snel en makkelijk.

Ik ben tevreden.

Dit is best wel lastige materie. Je zult een paar keer heen en weer moeten tikken om dingen duidelijk te krijgen. Die gelegenheid krijg je ook. Top: Lastige zaken verduidelijken De tijd nemen om vragen te beantwoorden. Tip: Probeer iets stelliger te zijn in uitspraken: -Niet- Het wordt misschien wel geaccepteerd, maar misschien is het toch niet onderscheidend genoeg, dus zeker weten doen we het niet. Misschien kun je proberen iets aan te passen. -stelliger- Onze ervaring is dat het lastig wordt om dit goedgekeurd te krijgen. Wil je meer kans maken pas dan het ontwerp aan zodat het er meer uitspringt. 100% acceptatie kunnen we helaas niet garanderen.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Makkelijk, snel en helder. Precies wat je wilt als je eenvoudig een merkregistratie wilt regelen.

Goede en snelle informatie

okay

Fijne ervaring

Netjes en professioneel geholpen voor het aanvragen van twee merk namen.

super begeleiding!

Een team die adviseert & meedenkt!

Het communiceren in 'Jip en Janneke'-taal naar klant is een kunst!

Prima bedrijf welke de gemaakte afspraken correct en goed nakomt.

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 20 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.