Geweldig!

Top samenwerking

Super dat je tevreden bent over de samenwerking, Marc! Een fijne dag gewenst. Vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Uitstekend bedrijf.

Prima geregeld weer. Duidelijke communicatie.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service Ron! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Top klanten service.

Dankjewel voor dit mooie compliment Yaser! Hier zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Goed, snel en betrouwbaar!

Het is fijn en snel schakelen met Merk-Echt

Goed om te horen dat onze service je bevalt, Stephan! Dat betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Een snelle en persoonlijke merkaanvraag inclusief advies op maat!

Ik ben geholpen door Mitchell van Merk-Echt en daar ben ik zeer blij mee! Ook kreeg ik de ruimte om rustig na te denken of ik gebruik wilde maken van de dienstverlening wat ik erg prettig vond. Voor mij was het allemaal nieuw maar door de juiste begeleiding en advisering kon de merk aanvraag snel ingediend worden. Tussentijds word ik op de hoogte gehouden en is alles zeer duidelijk. Ik raad deze organisatie zeker aan!

Wauw! Wat een fantastische review, Michiel. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Prima! Betrouwbaar, deskundig, duidelijk .

Heldere communicatie. Vriendelijk. Goede adviezen, goede uitvoering.

Dankjewel voor je positieve woorden Nicole! Dat betekent erg veel voor ons. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Goed advies, snel en kwalitatief goed

Altijd goed advies en ontzorgen ons.

Super blij met deze review Margit! Fijn om te horen dat we je goed ondersteunen. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

Hele aanvraag uit handen genomen met duidelijke uitleg van proces

Na verzoek tot onderzoeken van de mogelijkheden, goed advies gekregen en gehele traject begeleidt.

Beste Mark, Super om te lezen dat je blij bent met onze service! Hier zijn we erg trots op. Met vriendelijke groet, Team Merk-Echt

uitstekende service

Je wordt ontzorgd, en alles wordt geregeld

Beste Marc, Dankjewel voor je mooie woorden! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Daar zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Voor ons was een merkaanvraag nieuw,en dan is het fijn als je een bedrijf treft die daarin behulpzaam wil zijn.En waar je met al je vragen terecht kan.

Beste Jan, Dankjewel voor je positieve woorden! Fijn om te horen dat jullie blij zijn met de ondersteuning die Merk-Echt biedt. Hier zijn we super trots op! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede communicatie goede adviezen goede terugkoppeling

Beste Saskia, Dankjewel voor je mooie woorden! We zijn erg blij dat je tevreden bent over de communicatie, onze adviezen en de terugkoppeling. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Vijf uit vijf!

Bigbooom werkt als branding agency al een aantal jaar samen met Merk-Echt en ze zijn niet voor niets onze vaste partner waar het gaat om merkbescherming voor onze opdrachtgevers. Aanvragen worden adequaat opgevolgd, advies is altijd op maat evenals de juridische support. Als je echt werk van je merk wil maken, zoek dan gewoon niet verder en bel deze ervaren club. Je zult het verschil merken!

Beste Jeroen, Dankjewel voor je lovende woorden! Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn en dat Bigbooom ons aanbeveelt. Hier zijn we super trots op! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Merel van Merk-Echt

Snel en duidelijk geholpen bij de registratie van ons merk.

Het registreren van ons merk verliep heel snel en eenvoudig via Merk-Echt. Op de website wordt het hele proces van de merkregistratie heel duidelijk uiteengezet. Tevens wordt dit nog eens nader toegelicht tijdens het eerste telefonisch contact met een van de specialisten. Hierdoor kost het voor ons als bedrijf nagenoeg geen inspanning en worden we volledig ontzorgt door Merk-Echt.

Beste Marco, Dankjewel voor je mooie woorden. Wat leuk om te horen dat je zo positief bent over de website en het contact met een van onze adviseurs! Dat betekent erg veel voor ons. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Wij zijn heel goed ontzorgd bij de registratie van een merk

Na eerst wat verkennend en vrijblijvend werk heeft Merk-Echt ons heel goed geholpen en ontzorgd bij de registratie van een merk. De communicatie liep soepel, alle stappen werden goed gecommuniceerd. Met vragen waren ze goed bereikbaar en behulpzaam.

Beste C Hamming, Dankjewel voor je mooie woorden. Wat fijn om te horen dat de communicatie goed is bevalen. Hier zijn we erg trots op! Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snel en deskundig geholpen.

Elke vraag wordt snel en deskundig beantwoord. Voelt zeer betrouwbaar en de systemen zijn makkelijk en doorzichtig. Niets dan lof.

Beste Anna, Dankjewel voor je positieve woorden. Hier zijn we heel trots op. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Fijne heldere communicatie

Zo wist ik precies waar ik aan toe was m.b.t. mijn vraagstuk.

Beste Michel, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Houden alle merken voor ons perfect in het oog

Altijd worden wij er tijdig op geattendeerd dat merk en beeldmerk registraties dienen te worden verlengd. Merk-Echt heeft ons ook altijd vakkundig geadviseerd bij de eerste registratie van onze merken.

Beste John, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we super blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Prima en snelle duidelijke uitleg en service

Beste Jean paul, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Zeer tevreden over de samenwerking

Zeer tevreden over de samenwerking. Merk-Echt is helder in wat ze me mijn communiceren, zowel telefonische als ook per e-mail. Daarnaast zijn wij goed geadviseerd over de registratie.

Beste BNL Group B.V., Dankjewel voor jullie mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top service, altijd goed geholpen en goed bereikbaar.

Uitstekend.

Beste Adiel, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Top service

Top service

Beste Maurice, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede begeleiding

Tot op heden verloopt het proces erg soepel, alle vragen worden netjes beantwoord. Het is een enorme verademing dat dergelijke processen uit handen gegeven kunnen worden en dat erop vertrouwd kan worden dat alles geregeld wordt.

Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Goede service, goede afhandeling!

Goede ervaring, aanrader!

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie woorden. Hier zijn we erg blij mee! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Ze denken goed mee en luisteren vooral naar de behoefte van de klant.

We zijn prima geholpen, en zeker een aanrader.

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve woorden. We zijn hier heel trots op! Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Snelle service en deskundig advies

We worden door Merk-echt altijd goed geholpen bij merk-aanvragen. Ze geven deskundig advies en reageren snel waardoor wij snel kunnen schakelen met onze opdrachtgevers. Een zeer tevreden klant!

Beste Elice, Dankjewel voor je mooie woorden. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Merel van Merk-Echt

Over Merk-Echt

Merk-Echt verzorgt al 25 jaar de registraties van merken en modellen in de Benelux, Europese Unie en daarbuiten. Met een enthousiast team van 40 ervaren specialisten zijn we dagelijks bezig met het onderzoeken, aanvragen en beschermen van de merken van onze opdrachtgevers. Ook treden wij namens hen op in juridische geschillen. Hierbij mag je rekenen op een dienstverlening op maat die voortkomt uit een ruime ervaring binnen deze sector. Wij dragen zorg voor jouw merk.