super geregeld

aan de afspraak gehouden en zeer netjes gewerkt!

Daadkrachtig personeel

Zonnepaneelmonteurs waren stipt op tijd, zeer correct en zeer harde werkers! Het ligt stevig op het dak en de omvormer was zeer nauwkeurig geplaatst, zo ook de elektriciteit via de meterkast en alles werd ook nog super opgeruimd. Wij zijn heel erg tevreden en hadden geen ander bedrijf willen hebben. Ook duidelijke informatie hoe je het energiebedrijf op de hoogte brengt, zo ook de btw teruggave. Duidelijk en betrouwbaar, dat omschrijft jullie bedrijf.

Super tevreden.

Keurige nette en vriendelijke monteurs die hun vak verstaan, harde werkers zo zie je ze niet vaak. Bedrijf als geheel zeer attent, goede uitleg bij alles. Geplaatst, 20 mei 2022.

Gewoon top geregeld. Niets op aan te merken

Zoals op vele reviews te zien, zijn deze terecht beoordeeld. Hele traject van begin tot eind perfect geregeld, ook nog na een extra aanpassing, waar ik later mee kwam, was dit geen probleem. De jongens zijn zeer vriendelijk, en alles met betrekking de kabelloop wordt in overleg met de eigenaar besproken en uitgevoerd. Contact met Damsma is ook dik in orde. Zeker bij ons geen haastwerk uitgevoerd, maar evengoed wel harde werkers. Zeker een aanrader voor wie panelen wil.

Goede service goed contact kortom zeer tevreden.

Adequaat en snel

top bedrijf, erg blij mee, duidelijke offerte en snel geschakeld. plaatsen werd gedaan door zeer aardig personeel.

Een hele duidelijke uitleg

Telefonisch bereikbaar heel goed. Goede uitleg over de zonnepanelen. Goede en netjes werkende monteurs. Nadat ze geïnstalleerd waren, goede uitleg. Super tevreden.

Goed snel en vakkundig geïnstalleerd

Snel en netjes gewerkt. Vriendelijke jongens met duidelijke en begrijpelijke informatie.

Wij zijn zeer tevreden over Damsma Solar. Duidelijke informatie, De monteurs zijn deskundig en vriendelijk, Alles tot in de puntjes netjes afgewerkt, zowel binnen als buiten. Wij zijn heel blij met onze zonnepanelen, en raden dit TOP BEDRIJF zeker aan.

Verwachtingen overtroffen

Ik ben al jaren op zoek naar zonnepanelen. Bij de meeste bedrijven keken ze op Google en zagen ze dakkapellen. Vervolgens kreeg ik te horen dat mijn huis niet geschikt was. Bij Damsma Solar denken ze in oplossingen. De panelen liggen keurig overal omheen. Ook binnen is alles fantastisch netjes afgewerkt. Nadat de medewerkers klaar waren werd alles netjes opgeruimd. Ik hoefde praktisch niets zelf te doen. Laat u ook goed informeren zodat goedkoop geen duurkoop wordt. De prijs / kwaliteit verhouding bij Damsma Solar B.V. is uitstekend. Ik beveel dit bedrijf absoluut aan.

Prima club komt afspraken na, vriendelijke monteurs.rs

Van vele aanbieders, was dit het bedrijf wat zegt wat zij doen, en doen wat er is afgesproken. Ik zou dit iedereen aanbevelen, goed werk van af eerste contact tot levering.

Ik ben een zeer tevreden klant.

De offerte was er snel en goed. De dag van de montage was telefonisch afgesproken. De monteurs waren heel vriendelijk en deskundig. De administratieve afhandeling dik in orde.

Compleet en goed

Snelle reacties, duidelijk verhaal, goede begeleiding en ondersteuning.

Professionele partij

Na lang twijfelen met welke partij de zonnepanelen zou laten plaatsen gekozen voor Damsma Solar! Reden: - Op basis van een huisbezoek wordt de offerte opgesteld; - Duidelijke informatie verstrekking met de plus en minpunten per installatie; - Correcte en bekwame monteurs; plaatsing van de omvormer in goed overleg; - Prijsstelling; - Betaling achteraf.

Alles netjes, snel en volgens afspraak geleverd

Alles snel, netjes en conform afspraak geleverd

Prima geregeld.

Alles netjes geinstalleerd.

Netjes en betrouwbaar

Zonnepanelen zijn keurig geplaatst zonder kabels buiten het huis en zonder te breken in huis (PV verdeler). Beleefd personeel dat alles keurig installeerde en ook alles weer opruimde. Zelfs de birdblockers welke ik pas na plaatsing bestelde worden tegen kostprijs geïnstalleerd.

Ik heb stroom

Leuke installateurs en een no nonsense voorlichting.

Vriendelijke mensen, komen afspraken na

Prima bedrijf , komen hun afspraken na. Als er iets niet gaat zoals van te voren bedacht/besproken wordt er een oplossing aangedragen.

Service en nog eens service

Vanaf het eerste telefoongesprek tot en met het plaatsen vd panelen, een en al service. Goede intake, meting op locatie, goede uitleg over de offerte. Besparing en kosten goed uitgelegd. Belasting teruggave goed geregeld. Door de wind kon het buiten niet doorgaan, eerst alles binnen op orde. Op kort termijn buiten geplaatst. Goede uitleg over de omvormer, panelen en app. Top!

Vlot, voordelig en vriendelijk!

Snelle offerte ontvangen. Na snel akkoord ook vlotte en nette levering van panelen etc. Installatie supervlot en netjes. Ook de administratieve onderdelen prima de luxe! Heel blij!

Goed en netjes

Netjes gelegd en ook bedrading op nette manier gedaan opgeruimde mannen aanrader

Persoonlijk en klantvriendelijk

Goede communicatie en vriendelijk contact. In plaats van 8 panelen kozen we ervoor om toch 9 panelen te willen. Zelfde dag geregeld en geplaatst; superblij mee! De monitoring zelf kunnen regelen op PC en phone en BTW aanvraag gelijk zelf kunnen doen. Heerlijk, meer van dit soort bedrijven!

perfect

Ik heb de installatie van de zonnepanelen als zeer goed ervaren, een leuke vlotte en ploeg mensen met ervaring in hun werk. en ook een prima hulp met het instaleren van de software.

Mooi bedrijf

Nadat ik via internet een offerte had aangevraagd, heb ik telefonisch contact met Damsma gezocht. Ze stonden mij vriendelijk te woord en dachten mee met mijn wensen. Er werd na de aanpassingen en het akkoord voor de offerte meteen een afspraak gemaakt voor de levering in april. Een dag later werd er gebeld dat ze eerder konden komen omdat er een gaatje was gevallen en de levering eerder kon komen. Dus de panelen zitten er sinds eind februari op. Dit werdt gedaan door zeer professionele mensen en als er iets niet kon werd er overlegd met ons voor een oplossing. Al met al zeer tevreden