Vlotte installatie. Voldoende uitleg. Vakkundig advies. Alles werkt prima.

Professioneel werkzaamheden

10 zonnepanelen in een halve dag geplaatst. Erg aardige jongens. Keurig en professioneel gewerkt en netjes alles afgewerkt. .

Sinds 3 juli zijn er 16 zonnepanelen geplaatst op ons huis. Dit is zeer vakkundig gedaan door de monteurs van Damsma Solar (Ali, Ronn en Ivar). Zeer vakkundige monteurs die met z'n 3tjes dit in 1 dag hebben gerealiseerd. Zelfs het weer zat in de ochtend niet mee (veel regen) maar dat weerhield ze niet. Ook de uitleg t.a.v. de gehele installatie (omvormer/pannelen/app) werd vakkundig gedaan. Ook de communicatie met het bedrijf (offerte/mail/factuur) is door ons als heel prettig ervaren. Wij zijn erg tevreden. Dus wij kunnen zeggen dat Damsma Solar BV goed is bevallen en wij raden dit bedrijf aan!

Uitstekende realisatie

Keuze om opdrachtbevestiging bij Damsma neer te leggen was een zeer duidelijke offerte, waarbij het legplan, schaduwval, diverse componenten en systeem onderdelen allemaal goed gespecificeerd en beargumenteerd werden. Tevens was de prijs zeer competitief en gingen zij akkoord met late installatie (ong. 6 maanden na opdrachtbevestiging). 10 Juni 2024 is de installatie gedaan en dit is vlekkeloos verlopen. Tevens waren de installateurs bereid wat UTP kabels mee te 'vissen' met de stroomkabel door de kruipruimte naar de meterkast. Follow up service ook erg goed, daar ik pas later de omvormer connectie kon laten maken met het op het nog te realiseren WIFI netwerk.

Vanaf eerste kennismaking tot en met afronding van de installatie, prima ervaring met Damsma!

Komen afspraken na. Vriendelijke mensen. Duidelijke uitleg over mogelijkheden. Geweldige installateurs! Harde werkers, fijne samenwerking en keurig opgeleverd werk!

Goede prijs met uitstekende kwaliteit en prima installatie .

Goed advies en snelle terugkoppeling.

PROFESSIONEEL

Deskundige geadviseerd, installatie professioneel uitgevoerd. De installateurs waren vriendelijk en deskundig. De communicatie en informatie per e-mail verliepen vriendelijk en vlot. Wij zijn blij :)

Snel en netjes gewerkt

Heel netjes geplaats.mooi en in goed overleg.

Betrouwbaar, snel en professioneel

Dit is de 2e keer dat ik bij Damsma Solar een PV-installatie aanschaf. De mensen zijn bijzonder professioneel, terzake kundig en bovenal vriendelijk. Het hele proces van aanvragen offerte tot aan installatie verliep heel prettig met voldoende informatie om het juiste besluit te kunnen nemen qua installatie en aansluiten. Wat de doorslag gaf om weer voor Damsma Solar te kiezen is de prijs/kwaliteit verhouding. Ze leveren goede kwaliteit panelen en omvormers voor een goede prijs. De installateurs zijn vriendelijk en werken snel en laten alles weer netjes achter. Dikke aanrader!

Betrouwbaar en no nonsense

Eerste contact prettig, ondernemer weet waar hij over praat en komt met gedegen offerte. Verder verloopt alles zoals afgesproken en staan de werknemers goed gemutst voor de deur zelfs met k.. weer. Installatie groep pakt alles goed en professioneel de dingen op en plaatsen alles in de afgesproken tijd.

Zonnepanelen snel en goed geplaatst

Vooraf hadden we een goed informatief gesprek over alle mogelijkheden. De panelen konden betrekkelijk snel geplaatst worden. Dit gebeurde keurig door twee vriendelijke mannen. Na een korte uitleg werden de panelen actief. De volgende dag kregen we al de inloggegevens voor de app waarop we kunnen zien hoeveel energie de panelen leveren.

Heel erg tevreden

Leuke gasten heel netjes en snel geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd.En goed op de hoge gehouden via de receptioniste en heel vriendelijk We zijn heel erg tevreden .Goed bedrijf

Goed en snel werkend team

Had een aanvraag gedaan voor 6 extra zonnepanelen. Toen bleek dat dit niet ging lukken was er geen probleem om er 4 neer te leggen en da rekening conform aan te passen. Dit allemaal in goed overleg, waarbij de communicatie ook nog eens prima was.

Ook wij zijn overgegaan op zonnepanelen moesten dus uitzoeken welke kwamen uit bij dit bedrijf meteen een goed gevoel Cris legde alles goed uit Op de dag van levering jongens waren goed op tijd meteen aan de slag alles in een rustig tempo (nou ja rustig ) respect voor die mannen Alles werd keurig geplaatst En nu hebben we ook zonnepanelen

Vakanschap

Van 08.00 tot 12.00 zijn drie collega's bezig geweest tien zonnepanelen te plaatsen. Keurig, vriendelijk en vakbekwaam. Wij zijn tevreden, ook over het bezoek van de vertegenwoordiger die de offerte voorbereidde. Hulde.

Perfecte afspraak

Goeie monteurs prima afwerking en een zeer snelle montage Ondanks het slechte weer

Van offerte tot uitvoering alles volgens afspraak.

Terwijl ik zelf afwezig was is alles goed uitgevoerd. Als er vragen waren belde de buurman mij en werd alles conform afspraak uitgevoerd. Alles werkt en ziet er verzorgd uit.

Doet wat ze zeggen

Goed bedrijf vriendelijk en kennis aanwezig

TOP BEDRIJF

Eerste contact was al goed gaf een vertrouwd gevoel de plaatsing van de zonnepanelen ging snel er werd ook meegedacht met het plaatsen van de omvormer kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben monteurs waren ook vriendelijk echt een Top bedrijf.

Alles prima geregeld , een 10

Alles volgens afspraak gedaan , heel erg netjes en snel geinstalleerd

Prima communicatie + installatie

De afwikkeling van de offerte was helder en duidelijk. Planning en communicatie prima verzorgd. Dag van installatie verliep vlekkeloos. Goede installateurs.

betrouwbaar, meedenkend en klantgericht

Ik heb privématig en werk gerelateerd zonnepanelen via Damsma Solar laten installeren. enige tijd na het uitbrengen van de offerte werd ik netjes geïnformeerd dat de panelen in prijs waren verlaagd en zodoende werd ook mijn offerte ook naar beneden bij gesteld. Thuis had ik tijden de installatie een onverwachts probleem. Hier werd ter plekke een oplossing voor gevonden, zodat ik dezelfde dag nog werkende panelen op mijn dak had staan. Telefonisch ook goed bereikbaar en ik werd snel terug gebeld als er niemand was om mijn vraag te beantwoorden. Ook de installatie verliep netjes en snel, vriendelijk personeel dat enthousiast aan het werk was. Alles bij elkaar een fijn bedrijf

Als je zonnepanelen wil zou ik Damsma kiezen

Heel goed geholpen in het offerte traject. Snelle reactie op mijn vragen. De installatie werd gedaan door vriendelijke en professionele monteurs. Binnen 6 uur lagen mijn 12 panelen werkend op het dak en is mijn groepenkast vervangen! Ik zou het de volgende weer door Damsma Solar laten doen.

Top bedrijf levert kwaliteits werk!

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Vanaf de voorbereiding tot aan de uitvoering wordt er uitstekende service verleend en wordt meegedacht over oplossingen! De werkzaamheden worden zorgvuldig uitgevoerd. De medewerkers waren stipt op tijd en wisten van wanten. Het was een voorbeeld van goed team work! Na afloop wordt alles opgeruimd en netjes opgeleverd. Chapeau!! Wij zijn dik tevreden.

Gerrit Achterberghof 80

1628VE Hoorn