Overtuigend!

De uitleg over, en het enthousiasme voor, hun product was heel overtuigend. Er werd goed meegedacht over ook andere oplossingen om zuinig met energie om te gaan. Zoals bijvoorbeeld het ophangen van infra rood panelen in sommige ruimtes. De installatie van de zonnepanelen en de aansluiting op de omvormer en op de meterkast ziet er degelijk en netjes uit. Verder was het hele Damsma team behalve professioneel ook klantvriendelijk en gewoonweg gezellig om mee te praten. De zonnepanelen liggen er nog maar een paar dagen dus ik kan over de opbrengst verder nog niet veel zeggen. Volgens de App, die vanaf vandaag registreert, heb ik al €0,20 bespaard:)

Exact volgens afspraak en een duidelijk verhaal van offerte tot plaatsing.

Vanaf eerste contact met Damsma zelf, bij ons thuis, een plezierig gevoel bij de verdere, zeer duidelijke, e-mail contacten. De monteurs Klaas-Jan en Tim hebben goed en ook schoonwerk geleverd. Het inloggen op de app en BTW-belastingsite is door de Links heel goed te doen voor een niet zo'n ICT 'er. Jan Mantel

Keurig en geheel volgens afspraak!

Afgelopen donderdag 16 december is Damsma bij ons geweest voor het plaatsen van zonnepanelen. Zij hebben keurig werk geleverd en vooral de afwerking en plaatsing van de omvormer netjes gedaan. Eerst even overlegd en daarna netjes de boel schoon achter gelaten. Ik kan deze partij van harte aanbevelen! K. de Vos Heerhugowaard

Top bedrijf

Damsma heeft een eerlijk verhaal en een goede prijs. Daarnaast zijn de monteurs vakkundig en vriendelijk. Op een vezoek om service, werd gelijk gereageerd, en binnen 15 min stond er een monteur voor de deur. Kortom een top bedrijf aanrader.

Heel goed bedrijf

Zowel het persoonlijk gesprek als ook de montage, door drie geweldige kerels is heel goed geweest. Na de montage heb ik de mede- eigenaar gebeld t.w. Chris Burger, om hem te complimenteren met de gehele aanpak. Ik kan niet anders dan Damsma aanbevelen. Top bedrijf !! Hartelijke groet, Hans Bruin

Deskundig, vriendelijk en snel geïnstalleerd

Deskundig, vriendelijk en snel geïnstalleerd

aanrader

hadden de beste prijs /kwaliteit verhouding. Hebben bij ons 84 panelen op de schuur gemonteerd .Vertellen geen onzin verhalen bij het bezoek, zoals sommige concurrenten wel deden. Tevens een fijne after/sales ,probleem met de verbinding werd vakkundig opgelost.

Kennis en kwaliteit hoog in het vaandel

Vanaf de eerste kennismaking meteen een goed gevoel over Damsma Solar. Manon Damsma heeft verstand van zaken en rekent je alles eerlijk voor. Na opdracht worden de panelen vakkundig en snel gemonteerd. Top service!!

Toppy

Waren prima,vanaf de kennismaking,en de uitvoering van de installatie een aanrader.

Vakkundig

Vakkundig en snel geholpen, goede installateurs die meedachten met de situatie. Kortom aanrader!

Goed geregeld

Snelle communicatie en goed no-nonsense persoonlijk advies. Staat open voor suggesties en stelt zich flexibel op. Prijs ook nog eens concurrerend. Installatie ging vlekkeloos en snel door professioneel team.

Bezoek gehad van ons contactpersoon die alles goed en rustig heeft uitgelegd, ik had diverse bedrijven op bezoek gehad maar het duidelijke verhaal en de offerte van ons contactpersoon sprak mij het meeste aan, hij dacht echt met mij mee en het ging niet alleen om verkopen. Vandaag zijn oude zonnepanelen laten vervangen en er zijn nieuwe zonnepanelen geplaatst, 3 hardwerkende, vriendelijke, vakbekwame mannen kwamen langs. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben, ik zou Damsa Solar aan iedereen aanbevelen.

Goed contact met de verkoper!! De jongens die het kwamen noteren Erg aardig netjes en kundig En mijn broer heb ik via mij in contact gebracht met jullie en in November worden er bij hem 17 zonnepanelen gemonteerd.!!

Goede informatie vooraf en prima installatie.

Prettig gesprek vooraf gehad met duidelijke uitleg en tips. De installatie zorgvuldig en snel geplaatst op de afgesproken datum.

Kan niets negatiefs bedenken. Prima geregeld door de Damsma mannen.

Vandaag, 27-08-2021, zijn de panelen geplaatst door Damsma en dat hebben ze prima gedaan en volledig volgens afspraak. Ze staan al volop te leveren. Zeer tevreden.

Vakkundig Aangelegd

Prima bedrijf om mee in zee te gaan! Staan open voor elke vraag en aanpassingen van de aangeboden offerte. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Heel professioneel gemonteerd en uitleg gekregen over de werking

De monteurs waren heel vriendelijk en verstonden hun vak. Binnen 2,5 uur was alles gemonteerd en heb ik uitleg gekregen. Ik ben heel tevreden.

Prima werk geleverd

De monteurs waren keurig op afspraak, verstaan hun vak en hebben prima werk geleverd. Ben zeker tevreden over de fa. Damsma.

Net als bij “Miele”. Er is geen beter bedrijf dan Damsma Solar

Offerte, afspraak, komt aan huis, bespreken de plaatsing van het een en ander, installatiedatum vastgelegd en op bewuste dag om 7.35 uur voor de deur. Uitvoering cf de afspraak en vroeg zelfs om de stofzuiger. Keurig en probleemloos aangebracht. Zelfs de 49 jarige (eigenlijk al afgeschreven) stoppenkast vervangen i.v.m. de veiligheid. Ook de afwikkeling van app, toelichting aanmelding Liander is onderdeel van de service. Na mijn vakantie komt hij nog extra langs om e.e.a. nader toe te lichten. Bedrijf is zeker een aanrader, zonder twijfel!

Uitstekende en snelle service.

Ik werd snel teruggebeld en kon snel een afspraak maken voor een nieuwe omvormer. Toen bleek dat er nog in de meterkast e.e.a. eerder niet juist door een andere installateur was geïnstalleerd. Dat is keurig hersteld. Prima bedrijf waar ik graag weer een beroep op zou doen.

Goede ervaren mannen die nog aardig zijn ook. Installatie prima gedaan!

Hebben de bekabeling prima aangebracht.

In een woord, geweldig.

Vooraf hebben we een duidelijke uitleg gekregen wat voor ons de beste oplossing was. Het bedrag van de offerte was zelfs nog lager dan die wij via een collectieve inkoop hadden gekregen. Duidelijke afspraken gemaakt, vlotte en deskundige installatie door de vriendelijke installateurs - die goed meedenken en de installatie binnen het huis zo onzichtbaar mogelijk hebben gemaakt. Na de installatie waren de diverse werkplekken keurig netjes schoongemaakt. Verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen. Meest belangrijke, de zonnepanelen 'draaien' perfect. In een woord, geweldig!

Keurig. Alles volgens afspraak. Vakkundig en vriendelijk personeel

3 man zelfs voor de afgesproken tijd aanwezig. nauwelijks tijd genomen voor een kopje koffie, ze gingen vrijwel meteen het dak op en in de meterkast. goed op elkaar ingespeeld. voor ik het wist lagen er 11 panelen op en aangesloten. top gedaan mannen.

Prima werk geleverd

De mannen waren keurig op tijd en voerde de werkzaamheden netjes uit zoals besproken was met cris burger zelfde dag al de app gegevens binnen top.