Prima service, prima product.

De installatie ging ietwat rommelig voor wat betreft de plaatsing van de zonnepanelen op de achterste dakkapel, de profielen stonden 180 graden gedraaid. Gelukkig kwam ik er zelf op tijd achter, maar de mannen hebben het goed opgelost. Ook verder prima naar mijn wensen geluisterd voor wat betreft het optische gedeelte. Wel vond ik het gevaarlijk zoals de mannen werkten, geen zekeringslijn. Dat is wel een ding. Verder vriendelijke mannen en harde werkers. Ook goed overleg tijdens de installatie gehad.

Top service en snelle levering

Dit is de 2e keer dat wij zonnepanelen Door Damsma laten plaatsen, zowel de 1e als 2e keer prima service en snelle levering. Een aanrader dus.

Profesioneel en klantvriedelijk

We hebben Damsma Solar zeker als professioneel en klantvriendelijk ervaren. We hadden problemen met de WIFI waardoor de app niet geinstalleerd kon worden. Later kwamen ze nog een keer langs om dit uit te leggen.

Komen afspraken na en werken snel en netjes

Het was een goede ervaring met 2 min puntjes. 1 Een van de werknemers ging in mijn badkamer naar het toilet waar ik absoluut niet van ben gediend. Zeer slordig, ik kan me er nog over opwinden. Er is beneden ook een toilet waar ze zonder probleem gebruik van konden maken. 2 De Zonnepanelen hangen te ver over de dakgoot wat bij mij thuis met het bekijken binnen en buiten van de situatie , niet ter spraken is geweest.

Beste heer Stolk, Jammer van de 2 min puntjes. We hebben doorgeven aan de installateurs over het gebruik van de toilet, normaal vragen zij dit altijd netjes. Onze installateur zei dat hij er geen gebruik van heeft gemaakt omdat u er iets van heeft gezegd. Over de zonnepanelen op uw dak hebben wij u gesproken, deze hangen nog niet over de dakgoot, gewoon gelijk met de onderste dakpan. Deze waren iets lager geplaatst voor het schilderen van uw dakkapel. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent met het verdere verloop van alles. Wij wensen u veel zon uren toe. Met vriendelijke groet, Marlon Damsma Damsma Solar B.V.

Kundig, degelijk, vriendelijk

Duidelijke uitleg werking panelen, scherpe offerte en een goede degelijke montage. Alle mensen die we getroffen hebben waren kundig en vriendelijk. Wij hebben het bedrijf al aanbevolen aan anderen.

Mooi op tijd begonnen en snel klaar.

Goed geïnformeerd over de mogelijkheden

Uitgebreide uitleg gekregen over de mogelijkheden na ons verzoek en de installatie is zonder problemen verlopen.

Nette werkers, geen rommel, panelen netjes recht op het dak

Nette mannen, laten geen rommel achter, geen vieze voeten binnen. Panelen liggen netjes. Na installatie controleerden ze vanuit hun kantoor of alles werkte. 3 panelen deden het niet. Dat ia snel verholpen ;-)

Op tijd volgens afspraak, keurig werk geleverd.

Duidelijke uitleg, netjes gewerkt!

Goede voorlichting, uitstekende installatie.

Zeer prettig gesprek met de verkoper en duidelijke voorlichting over type zonnepanelen. Meerdere offertes naar wens samen stellen is ook geen probleem. Bij de installatie de kabel naar de meterkast binnendoor ipv buiten tegen de gevel aan. Was meer werk maar geen probleem voor de installateurs. Zeer vriendelijk bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

zijn erg tevreden tot nu toe.

Stormt vandaag heel hard 27-12-2020. Dus gaan het beleven of het dak er op blijft zitten hihih.

Prima. Geen enkele wanklank.

Is gewoon goed geregeld door Damsma.

Goed omgegaan met situatie

fijne intake en inschatting van situatie helaas bleek in de praktijk dat het voorstel niet kon en er 1 paneel niet geplaatst kon worden. De mannen hebben toen snel geschakeld en gelukkig een andere oplossing gevonden Off topic had ik nog even gevraagd of ze een doekje over de dakkapel konden doen, maar ik vond €60 beetje duur daarvoor, maar dat was natuurlijk ook niet de reden dat ze er waren. Dikke prima

Zeer netjes professioneel en snel

Erg netjes gewerkt en heel snel

Geweldig!

7 December zijn bij ons 12 panelen geplaatst. Ondanks dat het de hele dag regende gingen de mannen zonder 1x te klagen door!! Het plaatsen is verder zonder problemen verlopen, er werd netjes gewerkt. En nu maar hopen op een zonnig 2021!

geen enkele klacht, waar kom je dat nog tegen?

prima.geregeld allemaal incl. duidelijke uitleg en echt mooie panelen. installateurs zijn vakmensen.

Het is allemaal goed gegaan.

De mannen waren netjes op tijd en hebben geleverd zoals afgesproken.

Duidelijk verhaal en alles gegaan zoals beloofd

Alles precies volgens afspraak gemonteerd en makkelijke de btw teruggaaf door hun geregeld.

professioneel

professioneel proces, professionele mensen, professioneel gemonteerd, exacte plek op dak in goed overleg veranderd tov offerte - heel fijn.

vriendelijk en net bedrijf, met goed contact

Damsma, is een net en vriendelijk bedrijf om zonnepanelen te laten leggen. Komt de afspraken na en personeel werkt netjes en snel. Leverd goede producten voor een nette prijs. Zeer tevreden.

Met de zonnepanelen zijn we redelijk tevreden, niet met de service

De jongens hebben goed werk gedaan. Het is nog vroeg om te zeggen of de zonnepanelen het goed doen. Via de buren zijn we bij damsma terechtgekomen. De buren zouden om die reden een dinerbon ontvangen. Nu zegt damsma dat we via de site hebben aangemeld en niet via de dinerbon. Toen de verkoper bij ons was hebben we gelijk gezegd dat we via de buren bij hun terecht zijn gekomen. Ook tegen de jongens die hier bezig waren hebben we dit aangegeven. Ze hebben beloofd om hier erachter aan te gaan, we zouden hierover gebeld worden. Dit is helaas niet gebeurd. We vinden het erg flauw en teleurstellend van damsma.

Beste mevrouw, Zoals telefonisch besproken is dit probleem opgelost. Helaas was hier een mis communicatie gaande, we zijn blij dat we dit goed hebben kunnen afhandelen met u en uw buren en dat iedereen nu tevreden is! Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen systeem! Met vriendelijke groet, Marlon Damsma Damsma Solar B.V.

Professioneel bedrijf, doen wat ze beloven

Zowel de adviesgesprekken als de plaatsing van de zonnepanelen hebben wij als zeer prettig ervaren. Chris die aan huis kwam om te kijken naar de situatie van ons dak maakte op een professionele wijze ene offerte, rekening houdend met allerlei factoren. De mannen die de panelen kwamen plaatsen waren heel beleefd en hebben alles heel netjes verwerkt. In een paar uurtjes was het klaar! Wij bevelen Damsma Solar zeker aan.

Ben tevreden over

Leuk team, uitstekend werk