Goed geregeld

Snelle communicatie en goed no-nonsense persoonlijk advies. Staat open voor suggesties en stelt zich flexibel op. Prijs ook nog eens concurrerend. Installatie ging vlekkeloos en snel door professioneel team.

Bezoek gehad van ons contactpersoon die alles goed en rustig heeft uitgelegd, ik had diverse bedrijven op bezoek gehad maar het duidelijke verhaal en de offerte van ons contactpersoon sprak mij het meeste aan, hij dacht echt met mij mee en het ging niet alleen om verkopen. Vandaag zijn oude zonnepanelen laten vervangen en er zijn nieuwe zonnepanelen geplaatst, 3 hardwerkende, vriendelijke, vakbekwame mannen kwamen langs. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben, ik zou Damsa Solar aan iedereen aanbevelen.

Goed contact met de verkoper!! De jongens die het kwamen noteren Erg aardig netjes en kundig En mijn broer heb ik via mij in contact gebracht met jullie en in November worden er bij hem 17 zonnepanelen gemonteerd.!!

Goede informatie vooraf en prima installatie.

Prettig gesprek vooraf gehad met duidelijke uitleg en tips. De installatie zorgvuldig en snel geplaatst op de afgesproken datum.

Kan niets negatiefs bedenken. Prima geregeld door de Damsma mannen.

Vandaag, 27-08-2021, zijn de panelen geplaatst door Damsma en dat hebben ze prima gedaan en volledig volgens afspraak. Ze staan al volop te leveren. Zeer tevreden.

Vakkundig Aangelegd

Prima bedrijf om mee in zee te gaan! Staan open voor elke vraag en aanpassingen van de aangeboden offerte. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Heel professioneel gemonteerd en uitleg gekregen over de werking

De monteurs waren heel vriendelijk en verstonden hun vak. Binnen 2,5 uur was alles gemonteerd en heb ik uitleg gekregen. Ik ben heel tevreden.

Prima werk geleverd

De monteurs waren keurig op afspraak, verstaan hun vak en hebben prima werk geleverd. Ben zeker tevreden over de fa. Damsma.

Net als bij “Miele”. Er is geen beter bedrijf dan Damsma Solar

Offerte, afspraak, komt aan huis, bespreken de plaatsing van het een en ander, installatiedatum vastgelegd en op bewuste dag om 7.35 uur voor de deur. Uitvoering cf de afspraak en vroeg zelfs om de stofzuiger. Keurig en probleemloos aangebracht. Zelfs de 49 jarige (eigenlijk al afgeschreven) stoppenkast vervangen i.v.m. de veiligheid. Ook de afwikkeling van app, toelichting aanmelding Liander is onderdeel van de service. Na mijn vakantie komt hij nog extra langs om e.e.a. nader toe te lichten. Bedrijf is zeker een aanrader, zonder twijfel!

Uitstekende en snelle service.

Ik werd snel teruggebeld en kon snel een afspraak maken voor een nieuwe omvormer. Toen bleek dat er nog in de meterkast e.e.a. eerder niet juist door een andere installateur was geïnstalleerd. Dat is keurig hersteld. Prima bedrijf waar ik graag weer een beroep op zou doen.

Goede ervaren mannen die nog aardig zijn ook. Installatie prima gedaan!

Hebben de bekabeling prima aangebracht.

In een woord, geweldig.

Vooraf hebben we een duidelijke uitleg gekregen wat voor ons de beste oplossing was. Het bedrag van de offerte was zelfs nog lager dan die wij via een collectieve inkoop hadden gekregen. Duidelijke afspraken gemaakt, vlotte en deskundige installatie door de vriendelijke installateurs - die goed meedenken en de installatie binnen het huis zo onzichtbaar mogelijk hebben gemaakt. Na de installatie waren de diverse werkplekken keurig netjes schoongemaakt. Verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen. Meest belangrijke, de zonnepanelen 'draaien' perfect. In een woord, geweldig!

Keurig. Alles volgens afspraak. Vakkundig en vriendelijk personeel

3 man zelfs voor de afgesproken tijd aanwezig. nauwelijks tijd genomen voor een kopje koffie, ze gingen vrijwel meteen het dak op en in de meterkast. goed op elkaar ingespeeld. voor ik het wist lagen er 11 panelen op en aangesloten. top gedaan mannen.

Prima werk geleverd

De mannen waren keurig op tijd en voerde de werkzaamheden netjes uit zoals besproken was met cris burger zelfde dag al de app gegevens binnen top.

Uitstekend werk.

Alles is naar volle tevredenheid en volgens afspraak geregeld.

Als je je ergens geen zorgen over hoeft te maken.....

Voor de tweede keer heeft de firma Damsma zonnepanelen bij ons geïnstalleerd en voor de tweede keer zijn we daar zeer tevreden over. Een no nonsense bedrijf dat doet wat het belooft, tegen een concurrerende prijs. Prettig personeel dat snel en keurig werkt en geen rommel achterlaat. Zeer aan te bevelen.

Een prettig, persoonlijk bedrijf dat doet wat zij belooft.

Heel prettige en duidelijke uitleg aan huis en dat al zonder verplichting. Het maken van afspraken, de uitvoering en service zijn prima!

Net bedrijf, goede service

After sales dik in orde, goed te bereiken en geen nonsens. Tijdens installeren goed meegedacht en prima/ netjes uitgevoerd. Wij zijn super tevreden!!! Zeker een aanbeveling waard....

Top firma!

Een bedrijf met vakkundig personeel, weten waar ze over praten. Vriendelijk, aanpakkers en komen hun afspraken na. Zoals van tevoren is afgesproken.

Heel goed!

De eerste kennismaking was al prettig! Goede en heldere uitleg. De installatie liet nog even op zich wachten maar toen de mannen er waren ging het snel. Daarna weer goede uitleg over hoe het werkte en waar op te letten. Ik beveel deze firma zeker aan!

Snel, vakkundig, professioneel

Tim ging alvast het dak op om voorbereidingen te treffen voor de panelen. Klaas Jan ging eerst binnen oplossingsgericht en vindingrijk aan de slag. Daarna samen het dak op. Kortom een topduo dat goed op elkaar is ingespeeld. Bedankt mannen!

Vakkundig, vriendelijk en zeer correct.

Zeer tevreden over de correcte en vakkundige uitvoering van de werkzaamheden. Het meedenken over hoe en waar o.a. de omvormer geplaatst is, laat zien dat hier vakmensen werken. Zeer tevreden. Met groet, Willem

Prettig bedrijf. Prima installateur om in huis te hebben

Plezierig personeel, goede uitleg en afhandeling.

Heel erg professioneel en uitermate betrouwbaar en vriendelijk personeel!

De mannen waren zeer professioneel, snel, correct, vriendelijk en heel erg netjes!!! Er liggen prachtige panelen bij ons op het dak. Heel blij mee!