Zeker aan te raden!

Ik heb me volledig gehoord gevoeld bij de Breinkliniek, waarvoor hartelijk dank. Met in het bijzonder: Tom, Melissa en Luuk. Voor mij werd het duidelijk waarom ik bepaalde angstreacties kreeg vanuit mijn lichaam. De scan liet goed zien waarom ik bepaalde dingen voel en dat ik niet gek ben. Ondanks dat ik nog niet helemaal ben waar ik wil zijn, zit ik wel op de goede weg. Het gaat met ups en downs, maar er zit over het algemeen een stijgende lijn in. Bedankt!

• Wat is uw leeftijd? 25-35

De Breinkliniek geeft kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Mijn ervaring met de Breinkliniek is heel positief. Ik kwam bij de Breinkliniek voor slaapstoornissen, angst en paniekstoornis, faalangst, jeugdtrauma, gebrek aan zelfvertrouwen, veel piekeren. Op al deze terreinen heb ik in positieve zin heel veel voortgang geboekt. Dit loopt nog steeds door. Omdat ik sterker wordt en meer zelfvertrouwen krijg kom ik nog steeds verder in de spiraal naar boven. Over de begeleiding ben ik zéér tevreden. Melissa heeft mij heel professioneel begeleid. Ik heb nog nooit zo'n goede begeleider gehad. Ze luisterde enorm goed, gaf goede feedback en tips, had humor (we konden zelfs soms enorm lachen ondanks de problematiek die bij mij speelde). Ook Anja aan de telefoon was heel goed. Ze stond je adequaat te woord en reageerde altijd vriendelijk en snel, to the point. Op dit moment ben ik nog bezig om verder te werken aan mijn jeugdtrauma met behulp van IEMT, ook bij de Breinkliniek. Het resultaat daarvan weet ik nu nog niet. Ik hoop dat dit ook goed zal zijn. Al met al ben ik heel tevreden en probeer zoveel als ik kan reclame voor jullie te maken. Omdat ik denk dat daardoor veel leed bij mensen tot stoppen kan worden gebracht. De levenskwaliteit neemt enorm toe door de neurofeedback. Ja ik wou dat ik dit traject al jaren eerder had gedaan.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overig

Erg tevreden over behandeling

Wij zijn erg tevreden over de behandeling en het resultaat! wij kennen onze dochter niet meer terug! Voor iedereen aan te raden en wij zullen het aan iedereen aanbevelen !

• Wat is uw leeftijd? 10-18
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Super begeleiding

In 2015 en 2019 daar geweest ivm traumatische gebeurtenis. Afgelopen maanden ging het door omstandigheden van me kinderen weer slecht. En heb ik 5 weken training gevolgd. Met zeer goede resultaat. Er zat alleen maar stress en onrust in me hoofd. En ik was helemaal mezelf kwijt.Nu dat weg is kijk je anders naar dingen en kan ik weer helemaal mezelf zijn. Melissa heeft door ook fijne gesprekken mij al in die 5 weken doorheen gesleept. Dankjewel!

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out

Allemaal erg vriendelijk en meegaand. Ben met een zware depressie daar gekomen en sindsdien gaat het echt veel beter. Zo blij. Bedankt.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Angst- paniekproblematiek

Fantastisch!

Een half jaar geleden stond ik op een T-splitsing: extra medicatie of neurofeedback proberen. Gegoogled op neurofeedback en kwam bij de Breinkliniek uit. Intake gedaan en ik kwam in aanmerking. Na een paar behandelingen ben ik direct gestopt met de medicatie, omdat ik wilde zien hoe ik medicijnvrij zou reageren op de behandeling. Dit moet natuurlijk onder begeleiding van je huisarts!! Ik hoorde van hun dat de behandeling bij mij heel goed ging. Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet en ben nog steeds medicijnvrij... Ik raad het iedereen aan om dit te overwegen. Dit zou standaard in het basispakket van de zorgverzekering moeten zitten... Heel tevreden!!

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Overspannen/burn-out, Autisme en/of PDD-NOS, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Prettige begeleiding en de therapie gaat vanzelf

Het blijft een ongrijpbare therapie. Ik ervaar wel verbetering na de hele sessie. Hoop dat t nog meer verbeterd de komende tijd.

• Wat is uw leeftijd? 55-65

behandelingen redelijk goed geholpen om beter te slapen

Gesprekken over moeilijke situaties op werk bij Breinkliniek besproken en goede adviezen gekregen hoe hiermee om te gaan en daardoor beter slapen.

• Wat is uw leeftijd? 65+

Er wordt naar je geluisterd, ze geven duidelijke informatie.

De behandelingen waren voor mij een positieve ervaring. Na 2 behandelingen voelde ik al resultaat. De informatie die medewerkers gaven waren duidelijk en anders gaven ze na vragen een verduidelijking. Ze dachten met je mee en gaven tips. Ik ben heel veel herstelt, na de behandelingen. Echt een aanrader voor iedereen die deze behandelingen nodig heeft.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera)

Facinerend

In mijn leven een aantal deuken opgelopen waardoor ik erg onzeker ben geworden. Vaak niet meer blij opgewekt of positief ten aangaande de toekomst. Door mijn angsten en onzekerheid beperkte dit mijn sociale leven. Daarbij ook heel weinig en slecht slapen. Geen fijne combinatie. Nu een aantal maanden en behandelingen verder sta ik veel vrijer in het leven. Heb echt veel meer zelfvertrouwen gekregen. Durf nu meer voor mezelf te kiezen. Ik slaap bijna alle nachten goed. Voel me veel meer uitgerust en klaar voor de dag die komen gaat. Na de neurofeedback heb ik gekozen voor IEMT behandelingen. Kan niet uitleggen wat het is. Kijk maar even op de website. Of vraag het even na. Echt een aanrader. Dit heeft bij mij buitengewoon goed geholpen. De uitleg op de website en folder zijn duidelijk. Veel informatie waardoor ik 'de weg' af en toe kwijt was.

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Het proces om mij zelf verder te brengen is in gang gezet

Bijzonder en passend bij mij mijn opvattingen

Naar tevredenheid behandeld.

Ik had het gevoel dat er echt naar je word geluisterd en dat je niet als nummer wordt gezien. Ook wat betreft resultaat ben ik er zeker op vooruit gegaan. Voor mij een dikke voldoende.

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Fijn en veel aan gehad.

Aanrader, ze zijn zeer professioneel en het heeft mij veel gebracht! Ze nemen de tijd en luisteren echt naar je verhaal.

• Wat is uw leeftijd? 18-25
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Dit had ik eerder moeten weten!

Heel deskundig personeel; weten waarover ze praten, omdat ze zélf ook állemaal dit traject hebben doorgemaakt. Dus na iedere behandeling weten ze ook hoe je je voelt en waaróm….de uitleg mag soms iets meer in Jip en Janneke taal omdat ze snel vallen in ‘medische termen’….het was werkelijk een fantastische ervaring!

Positief verrast

Met weinig verwachtingen begonnen aan het traject en aan het einde positief verrast door de behaalde resultaten. Dit is een mooi begin geweest voor een langer hersteltraject in mijn geval.

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Slaapproblemen, Overig

Ik was eerst best sceptisch ik dacht hoe kan dit werken naar een scherm kijken Maar tot mijn verbazing begon het na een paar sessies al te werken ik werd helemaal vrolijk wakker dat was lang geleden ik begon weer plezier in het leven te krijgen ik kon weer werken mijn angst aanvallen waren zo goed als weg De begeleiding die ik van het team heb gehad samen met de neuro feedback heeft tot dit resultaat geleid mijn complimenten voor het hele team In het bijzonder voor antje Met fijne tips over hoe er mee om te gaan en begrip voor de situatie Ik vind het alleen jammer dat het niet vergoed word voor iedereen ik kan het iedereen aanraden!!

Fijne begeleiding, eerlijk advies

Ik meldde mij in juni bij de Breinkliniek omdat ik veelbelovende resultaten had gelezen over de inzet van neurofeedback bij OCD. Ik lijd al ruim 15 jaar aan deze verschrikkelijke aandoening, en hoewel er tijden zijn dat het heel goed gaat, hoopte ik dat de neurofeedback het makkelijker voor mij zou kunnen maken om te stoppen met voortdurend piekeren en het ingaan op dwanggedachten. Ik kreeg direct een heel eerlijk advies van Luuk waarin hij uitlegde hoe de neurofeedback werkt, wat de resultaten zijn bij mensen met eenzelfde diagnose en of neurofeedback bij mij aan zou kunnen slaan. Uiteindelijk ben ik het traject gestart. Om de vijf keer vindt er een scan plaats, waardoor je vooruitgang goed in de gaten gehouden kan worden. Dat gaf mij het vertrouwen dat, wanneer het niet zou werken, ik ieder moment kon stoppen. Gelukkig is de neurofeedback bij mij wel aangeslagen. Ik voel mij beter, pieker niet meer en vind het steeds makkelijker vervelende gedachten los te laten. Ik ben er nog niet 100 procent, maar zie veel verbetering ten opzichte van juni. Ik ga nu ook stoppen met medicatie die ik al 6 jaar slikte en waar ik vervelende bijwerkingen van ondervond. Ik ben tijdens het traject heel erg fijn begeleid door Melissa en Luuk en wil hen dan ook hartelijk bedanken voor hun goede steun, advies en vooral hun eerlijkheid. Ik ben iedere dag blij dat ik bij de Breinkliniek neurofeedback heb gevolgd.

Positief

Over het algemeen Positief. Aandachtspunt was de hoeveelheid verschillende therapeuten. Daardoor mis je soms de diepte, blijf je hetzelfde vertellen. Betreft trauma heeft het goed geholpen Slapen ook tot ik het laatste stukje slaappil heb afgebouwd. Vanaf toen slaap Ik weer matig. Hoop dat het betere doorslapen dweer terug komt.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Mijn ervaring was over het geheel genomen zeer positief

Begeleiding was helder en open en vriendelijk

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Overig

Goed!!

Fijne mensen! Fijne training met een geweldig resultaat!

• Duidelijkheid informatievoorziening (site/folder) N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 0-10
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D

Erg jammer

Bij de intake werd er aangegeven dat er met deze methode vooruitgang geboekt zou kunnen worden met depressieve klachten. Tevens werd aangegeven dat ik begeleid zou worden door 1 of 2 medewerkers wat uiteindelijk is uitgekomen op 5 waardoor je het zelfde verhaaltje iedere keer weer opnieuw mag afdraaien. Na de eerste evaluatie en 0 vooruitgang werd mij alsnog aangeraden om door te gaan voor resultaten Na 10 sessies en 1550 euro werd mij verteld tijdens de evaluatie 'Neuro feedback werkt eigenlijk niet zo goed met depressieve klachten' De medewerkers zijn professioneel en vriendelijk, maar dat is niet waarvoor ik ben gekomen. Erg jammer dat zowel tijdens de intake als de eerste evaluatie mij verteld is dat er vooruitgang geboekt zou kunnen worden en dan pas na 10 sessies te horen te krijgen dat het helemaal niet zo goed werkt met mijn klachten. Dus mijn ervaring was zeer teleurstellend

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie

Bij een minder goede review nemen we altijd even contact op met de desbetreffende cliënt om even na te praten over wat er mis is gegaan. Ook in dit geval hebben we cliënt gesproken en blijft het vervelend om te horen hoe het traject ervaren is. Altijd ruimte voor verbetering van onze kant! Voor wat betreft het aantal verschillende therapeuten, we proberen dit altijd te beperken tot 2 vaste therapeuten. Het kan zo zijn dat bij (onverwachte) ziekte er een invaller is, waarbij we dat niet van te voren hebben kunnen melden. Een invaller is altijd een andere ervaren therapeut, maar niet jouw vaste. Waar we wel last van hebben, is de vakantieperiode. Therapeuten zijn 3 tot 4 weken vrij en dat houdt in dat men een therapeut ineens voor 6-8 behandelingen niet meer ziet of zelfs niet mee afsluit. Dan kan ook de andere therapeut op vakantie zijn en dat is ook in dit geval gebeurd. De eerste 6 behandelingen zijn gegeven door de 2 therapeuten die eraan gekoppeld waren, maar gingen beiden op vakantie. Vervolgens zijn de laatste 4 behandelingen gegeven door 3 andere therapeuten en dan schort het vooral aan de communicatie van onze kant dat dit kan gaan gebeuren. Goed overleg is hierin van belang zodat je als cliënt weet waar je aan toe bent. We pakken dit intern op ter verbetering. Dan is er in dit geval bij de laatste behandeling op de een of andere manier een miscommunicatie geweest. De therapeut heeft het laten overkomen alsof we depressie niet kunnen behandelen, maar dat is juist niet het geval. Depressie is een van de klachten die we doorgaans heel goed kunnen behandelen en juist ook een van de klachten waar heel veel wetenschappelijk onderzoek/literatuur voor is die dit onderbouwd. Het is wel zo dat in geval van cliënt de depressie niet verbeterde. Er waren bij de intake genoeg redenen om aan te nemen dat we er iets aan konden doen, maar na 10 behandelingen (daar hebben we een herhaalmeting gemaakt, ook bij 5) bleek dat er te weinig veranderde op dat gebied. Daarop hebben we besloten om te stoppen en niet door te gaan tot 15 behandelingen. Als "de angel" er nog niet uit is als het ware, heeft het geen zin om het volledige traject te volgen, daar had meer verbetering in moeten zitten. Het blijft in situaties zo dat we dit niet kunnen voorspellen. Bij de intake is er aanleiding genoeg, maar bij het trainen gaat het brein niet mee in de verbetering die we verwachtte te zien. Wel is het zo dat deze cliënt ook nog slaapproblemen had die wel opgelost zijn, maar helaas is dat niet het hoofdprobleem waarvoor cliënt kwam en het is ook niet zo dat de depressieklachten verbeteren doordat de slaap gereguleerd wordt. Wat er precies is gebeurd bij de laatste behandeling, is lastig terug te halen, maar dit zijn de intenties geweest. Ook wederom iets wat we intern besproken hebben, communicatie is heel belangrijk op dit soort momenten. Mocht je als cliënt ook in verwarring zijn achtergelaten, neem dan altijd contact met ons op, we investeren graag tijd erin om duidelijkheid te verschaffen. Het is lastige materie, het is niet zo "simpel" en begrijpelijk als bijvoorbeeld fysiotherapie en daarom lastig voor ons om goed en duidelijk over te brengen.

Mijn dochter heeft adhd met concentratie problemen. Na de behandelingen met breintherapie neemt ze geen medicatie meer. Echt fantastisch dat dit haar geholpen heeft. Het kost wat maar het is het dan ook meer dan waard en aan te bevelen.

• Wat is uw leeftijd? 10-18
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D

Vakbekwame mensen en prettig in omgang!

Mijn ervaring in aanpak en betrokkenheid van alle medewerkers is zeer goed.

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen

Een erg prettige ervaring die ik aan iedereen aan zou raden!

De klachten waar ik mee binnenkwam waren voor mij best wel eng omdat ik er nooit over na had gedacht dat ik er last van zou krijgen maar al bij mijn intake wisten ze mij gerust te stellen en konden ze me uitleggen waar het vandaan zou komen. Na de intake samen met de therapeuten een behandelplan opgesteld en vanaf de eerste behandeling merkte ik dat ik weer in de opwaartse spiraal kwam! Ze zijn ontzettend professioneel en tegelijkertijd bouw je een soort van band op waardoor het prettig is om naar de behandeling te komen. Iedereen die last heeft van dergelijke klachten zou ik aan willen raden om eens contact op te nemen met de Breinkliniek!

• Wat is uw leeftijd? 18-25

Professionaliteit en betrokkenheid zijn in 1 zin te noemen bij de Breinkliniek.

Professionaliteit en betrokkenheid zijn in 1 zin te noemen bij de Breinkliniek. Men weet precies waar ze mee bezig zijn, verstand van zaken dus. De aanpak wordt continu heel duidelijk uitgelegd, daarnaast is men erg betrokken bij de cliënt. Ik ben er erg tevreden over.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen