Het werkt!

Je weet het niet. Je brein 'resetten'. Zo noem ik het maar. Wat moet je daarmee. Maar het werkt. Fijne kliniek. Goed uitleg. Je voelt je op je gemak. Waarom dan 4*? Bij mij werkt het maar heel soms niet...

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Overig

Bijzondere ervaring

Onze zoon heeft 10 sessies gehad. Na 4 sessies merkten we al iets verschil. Heel benieuwd hoe dit verder zal gaan.

• Wat is uw leeftijd? 10-18
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Heel erg fijne begeleiding

Mijn klachten zijn verminderd.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Heeft mij meer rust gegeven

Ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb een angststoornis door langdurige stress gekregen. 12 jaar Het heeft mij veel minder paniek opgeleverd. Daardoor kan ik het allemaal rationeleler verwerken. Omdat dat voorheen veel hoger opkwam. Was er gewoon geen beginnen aan. Het helpt je zeker opweg.

• Wat is uw leeftijd? 45-55

Een goede therapievorm met fijne behandelaars!

8 weken geleden begonnen met de trainingen bij de Breinkliniek. Er is absoluut resultaat behaald. Ik voel mij sterker. En ik kan beter prikkels verwerken dan hiervoor. Ik ben er nog niet. Maar dankzij de behandeling op de goede weg! De behandelaars die ik heb gehad waren Luuk, Tom en Melissa. 3 verschillende types. Maar zo ontzettend aardig! Nogmaals bedankt I

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Fijne ervaring

Het heeft mij erg goed geholpen om beter om te gaan met mijn diepzittende trauma, ADHD en vermoeidheid. Ze leggen duidelijk uit wat alles betekend en welk deel van de hersenen ze gaan trainen. Daarnaast vond ik de “hoe is het gegaan” gesprekjes ook erg fijn. Even delen hoe mijn week is gegaan en bespreken hoe ik op de vorige training heb gereageerd bij thuiskomst (en daarna). erg fijn dat zij zo persoonlijk werken. Hele fijne ervaring gehad met goede resultaten! Dank jullie daarvoor x

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Depressie, Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

geweldig, een voorbeeld voor de reguliere zorg

Het contact met de vrouwelijke therapeuten was heel bijzonder en diepgaand. Zij staan open om je problemen aan te horen en advies te geven. De behandeling zelf is absoluut pijnloos, maar wel vermoeiend, vooral de volgende dag. Je hersenen gebruiken blijkbaar erg veel energie... Ik had na de eerste sessie al duidelijk positieve resultaten en ben nu een tijd zonder behandeling om de behandelingen te laten bezinken en te evalueren. Misschien later een nieuwe serie sessies om de puntjes op de i te zetten. Ik vind het wel onbegrijpelijk dat dit buiten de verzekering valt, vooral omdat het werkt ...

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Twijfel niet, tob niet langer. Ga naar de Breinkliniek in Wamel

De behandelingen die ik ondergaan heb, waren intensief maar zeer wel de moeite waard. Had jarenlang depressieve klachten met angs- en paniekstoornissen. Deze klachten zijn grotendeels weg. Het piekeren is veel minder geworden en ik merk dat mijn hoofd rustiger wordt. Kan nu weer meer genieten van de mooie dingen, van de prachtige lentekleuren vooral juist de maand mei is zo prachtig. Ben zelfs al aan het afbouwen van medicijnen. Mijn behandelaren waren super aardig, erg meelevend en invoelend. Gaven goede tips en adviezen. 2 x per week was te veel, ik was erg moe en nu krijg ik weer meer energie en zin om dingen te doen waar ik eerder altijd tegenop zag. Ik heb beslist geen spijt dat ik de 15 behandelingen, al was het erg zwaar afgemaakt heb. Ik merk nog steeds verbetering. Wat fijn toch!!!

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Fijne op maat persoonlijke begeleiding

Het traject bij de Breinkliniek zou ik iedereen aan willen raden. Op gevoel heb ik gekozen voor de Breinkliniek boven andere aanbieders. Het is een goede keuze gebleken. De meerwaarde voor mij is de uitstekende persoonlijke begeleiding. Altijd werd ik met volle aandacht verwelkomt en professioneel begeleid. Daarbij is de methode zeer accuraat en werd er tussendoor steeds door middel van metingen inzichtelijk gemaakt wat de vooruitgang betrof. Hierdoor krijg je als leek een heel goed beeld van jouw vooruitgang. Daarnaast vond ik het heerlijk om vooraf en nadien de behandelingen de tijd voor mezelf te hebben. Dus de reistijd was een mooie fijne bijkomstigheid. Iedereen die een aanbieder zoekt op het gebied van 'Neurofeedback' kan ik de Breinkliniek aanraden.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Depressie, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

TOP

Van A tot Z verbazing. Na het invullen van het contactformulier had ik de dag daarna al een afspraak gemaakt voor de week erop en dan wordt er door gepakt. Er werken alleen maar mooie mensen bij de Breinkliniek met allemaal passie voor hun werk. Ze geven je het gevoel dat je er met je problematiek toe doet. En dan slaat ook de behandeling nog aan. Ik ben ontzettend blij dat de Breinkliniek op mijn pad is gekomen.

Zeker aan te raden!

Ik heb me volledig gehoord gevoeld bij de Breinkliniek, waarvoor hartelijk dank. Met in het bijzonder: Tom, Melissa en Luuk. Voor mij werd het duidelijk waarom ik bepaalde angstreacties kreeg vanuit mijn lichaam. De scan liet goed zien waarom ik bepaalde dingen voel en dat ik niet gek ben. Ondanks dat ik nog niet helemaal ben waar ik wil zijn, zit ik wel op de goede weg. Het gaat met ups en downs, maar er zit over het algemeen een stijgende lijn in. Bedankt!

• Wat is uw leeftijd? 25-35

De Breinkliniek geeft kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Mijn ervaring met de Breinkliniek is heel positief. Ik kwam bij de Breinkliniek voor slaapstoornissen, angst en paniekstoornis, faalangst, jeugdtrauma, gebrek aan zelfvertrouwen, veel piekeren. Op al deze terreinen heb ik in positieve zin heel veel voortgang geboekt. Dit loopt nog steeds door. Omdat ik sterker wordt en meer zelfvertrouwen krijg kom ik nog steeds verder in de spiraal naar boven. Over de begeleiding ben ik zéér tevreden. Melissa heeft mij heel professioneel begeleid. Ik heb nog nooit zo'n goede begeleider gehad. Ze luisterde enorm goed, gaf goede feedback en tips, had humor (we konden zelfs soms enorm lachen ondanks de problematiek die bij mij speelde). Ook Anja aan de telefoon was heel goed. Ze stond je adequaat te woord en reageerde altijd vriendelijk en snel, to the point. Op dit moment ben ik nog bezig om verder te werken aan mijn jeugdtrauma met behulp van IEMT, ook bij de Breinkliniek. Het resultaat daarvan weet ik nu nog niet. Ik hoop dat dit ook goed zal zijn. Al met al ben ik heel tevreden en probeer zoveel als ik kan reclame voor jullie te maken. Omdat ik denk dat daardoor veel leed bij mensen tot stoppen kan worden gebracht. De levenskwaliteit neemt enorm toe door de neurofeedback. Ja ik wou dat ik dit traject al jaren eerder had gedaan.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overig

Erg tevreden over behandeling

Wij zijn erg tevreden over de behandeling en het resultaat! wij kennen onze dochter niet meer terug! Voor iedereen aan te raden en wij zullen het aan iedereen aanbevelen !

• Wat is uw leeftijd? 10-18

Super begeleiding

In 2015 en 2019 daar geweest ivm traumatische gebeurtenis. Afgelopen maanden ging het door omstandigheden van me kinderen weer slecht. En heb ik 5 weken training gevolgd. Met zeer goede resultaat. Er zat alleen maar stress en onrust in me hoofd. En ik was helemaal mezelf kwijt.Nu dat weg is kijk je anders naar dingen en kan ik weer helemaal mezelf zijn. Melissa heeft door ook fijne gesprekken mij al in die 5 weken doorheen gesleept. Dankjewel!

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out

Allemaal erg vriendelijk en meegaand. Ben met een zware depressie daar gekomen en sindsdien gaat het echt veel beter. Zo blij. Bedankt.

Fantastisch!

Een half jaar geleden stond ik op een T-splitsing: extra medicatie of neurofeedback proberen. Gegoogled op neurofeedback en kwam bij de Breinkliniek uit. Intake gedaan en ik kwam in aanmerking. Na een paar behandelingen ben ik direct gestopt met de medicatie, omdat ik wilde zien hoe ik medicijnvrij zou reageren op de behandeling. Dit moet natuurlijk onder begeleiding van je huisarts!! Ik hoorde van hun dat de behandeling bij mij heel goed ging. Ik ben zo ontzettend blij dat ik deze stap heb gezet en ben nog steeds medicijnvrij... Ik raad het iedereen aan om dit te overwegen. Dit zou standaard in het basispakket van de zorgverzekering moeten zitten... Heel tevreden!!

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Overspannen/burn-out, Autisme en/of PDD-NOS, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Prettige begeleiding en de therapie gaat vanzelf

Het blijft een ongrijpbare therapie. Ik ervaar wel verbetering na de hele sessie. Hoop dat t nog meer verbeterd de komende tijd.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

behandelingen redelijk goed geholpen om beter te slapen

Gesprekken over moeilijke situaties op werk bij Breinkliniek besproken en goede adviezen gekregen hoe hiermee om te gaan en daardoor beter slapen.

• Wat is uw leeftijd? 65+

Er wordt naar je geluisterd, ze geven duidelijke informatie.

De behandelingen waren voor mij een positieve ervaring. Na 2 behandelingen voelde ik al resultaat. De informatie die medewerkers gaven waren duidelijk en anders gaven ze na vragen een verduidelijking. Ze dachten met je mee en gaven tips. Ik ben heel veel herstelt, na de behandelingen. Echt een aanrader voor iedereen die deze behandelingen nodig heeft.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera)

Facinerend

In mijn leven een aantal deuken opgelopen waardoor ik erg onzeker ben geworden. Vaak niet meer blij opgewekt of positief ten aangaande de toekomst. Door mijn angsten en onzekerheid beperkte dit mijn sociale leven. Daarbij ook heel weinig en slecht slapen. Geen fijne combinatie. Nu een aantal maanden en behandelingen verder sta ik veel vrijer in het leven. Heb echt veel meer zelfvertrouwen gekregen. Durf nu meer voor mezelf te kiezen. Ik slaap bijna alle nachten goed. Voel me veel meer uitgerust en klaar voor de dag die komen gaat. Na de neurofeedback heb ik gekozen voor IEMT behandelingen. Kan niet uitleggen wat het is. Kijk maar even op de website. Of vraag het even na. Echt een aanrader. Dit heeft bij mij buitengewoon goed geholpen. De uitleg op de website en folder zijn duidelijk. Veel informatie waardoor ik 'de weg' af en toe kwijt was.

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Het proces om mij zelf verder te brengen is in gang gezet

Bijzonder en passend bij mij mijn opvattingen

Naar tevredenheid behandeld.

Ik had het gevoel dat er echt naar je word geluisterd en dat je niet als nummer wordt gezien. Ook wat betreft resultaat ben ik er zeker op vooruit gegaan. Voor mij een dikke voldoende.

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Fijn en veel aan gehad.

Aanrader, ze zijn zeer professioneel en het heeft mij veel gebracht! Ze nemen de tijd en luisteren echt naar je verhaal.

• Wat is uw leeftijd? 18-25
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Dit had ik eerder moeten weten!

Heel deskundig personeel; weten waarover ze praten, omdat ze zélf ook állemaal dit traject hebben doorgemaakt. Dus na iedere behandeling weten ze ook hoe je je voelt en waaróm….de uitleg mag soms iets meer in Jip en Janneke taal omdat ze snel vallen in ‘medische termen’….het was werkelijk een fantastische ervaring!

Positief verrast

Met weinig verwachtingen begonnen aan het traject en aan het einde positief verrast door de behaalde resultaten. Dit is een mooi begin geweest voor een langer hersteltraject in mijn geval.

• Wat is uw leeftijd? 25-35
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Slaapproblemen, Overig

Wilhelminastraat 2

6659BW Wamel