TOP!

Integere begeleiding, vriendelijk en vertrouwelijk. Telkens feedback op de voortgang.

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Een warm bad.

Kwam er met burn out klachten en slapeloosheid etc. Je wordt heel goed begeleid door een heel goed team. Het zijn mensen mensen die bij mij een goede training voor het brein gegeven hebben. Tevens wordt je goed gecoacht om verder te komen. Zeker een dikke aanrader. Misschien na de zomer nog een extra meting laten doen.

• Wat is uw leeftijd? 45-55

Mijn verwachtingen zijn (nog) niet uitgekomen

Hoewel ik volgens de grafieken een significante verandering zou moeten ervaren, is dat nog niet gebeurd. Van te voren was aangegeven dat dit het gval kon zijn in ongeveer 5% van de behandelingen. Helaas val ik in die 5%. Mijn omgeving ervaart in gedrag en partipatie positieve gevolgen dus er is zeker verbetering opgetreden, ik zou willen dat ik het zelf ook zou voelen.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Rust naar herseninfarct

Een jaar naar mijn herseninfarct was mijn brein chronisch overprikkeld door constant over mijn grenzen te gaan. Neurofeedback heeft er voor gezorgd dat ik enigszins rustig in mijn hoofd kwam.

• Wat is uw leeftijd? 25-35

Ik ben zeer prettig geholpen en hoopvol over de toekomst!

Zeer heldere en eerlijke communicatie. Wat de Neurofeedback nou precies doet is mij nog altijd niet helemaal duidelijk maar dat het iets bij mij in werking heeft gezet is evident! Ik ben zeer tevreden en dankbaar!

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Uitstekende begeleiding afgestemd op het individu.

Via advies van een bekende ben ik jullie website gaan kijken. Deze is informatief en helder qua opbouw waarin ook beschreven staat hoe de behandeling verloopt. wat mij opviel was dat jullie behandeling persoonsgericht is. Dus naar aanleiding van mijn klachtenpatroon werd er een individueel behandelingsplan gemaakt dat bijgesteld kon worden indien dat nodig is. Ik heb de behandeling als de gesprekken met jullie als zeer fijn ervaren en ben blij dat jullie ook tijdens de coronatijd doorgegaan zijn met jullie goede werk. Terugkijkend heb ik op een aantal punten een sterke verbetering ondergaan. - ik slik geen methylfenidaat meer - ik slaap stukken beter en dieper - ik kan beter nadenken en concentreren - de overprikkeling op geluid is grotendeels verdwenen - de overprikkeling op beeld is rustiger geworden Al met al, ik voel me stukken beter nu. Heel erg bedankt en ga vooral zo door met jullie goede werk!

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Autisme en/of PDD-NOS, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Prettig, kundig, gezellig, eerlijk en no nonsense.

Ik voelde me al ruim een jaar beroerd en ziek. Ik heb de hele medische molen meegemaakt van neuroloog tot psycholoog, cardioloog meerdere malen praktijk ondersteuning, psychosomatische fysiotherapie, voet reflex en Acupunctuur . De diagnose was dat ik een burn out had maar omdat ik me enorm ziek voelde is dat moeilijk te geloven. Ik heb een eigen bedrijf en altijd heel hard en veel gewerkt. Mijn ziekte klachten werden eigenlijk erger en er zat geen verbetering in. Op een zondag avond zijn mijn vrouw en ik gaan zoeken naar een eventuele extra behandeling en hebben zo de breinkliniek gevonden. Na de intake meting bleek dat ik inderdaad een burn out had. Na 4 behandelingen voelde ik enorme verbeteringen en voelde me niet meer ziek. Nog wel moe maar niet meer ziek. Mij heeft het enorm geholpen en na 8 weken van behandeling kan ik zelfs alweer werken.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Zeker verbetering

Ben 6 maanden geleden in Wamel bij de breinkliniek geweest, had voor zo ver ik kon bedenken problemen met het beoefenen van mijn sport en dacht daar de oplossing te vinden na een aantal films en gesprekken verder had het voor mijn sport geen effect maar na verloop van tijd ging ik mij steeds beter voelen (het een gaat niet zonder het ander) en nu meer dan 6 maanden verder kan ik zeggen dat het mij als mens zeer zeker heeft geholpen in een aangename positieve zin. Breinkliniek bedankt. Berry.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Overspannen/burn-out

duidelijke verbetering bij NAH klachten

Na een val op mijn achterhoofd had ik problemen in de prikkelverwerking, snel overbelast en moe. Ik registreerde alles om me heen wel, maar het was net of mijn hersenen het niet op konden nemen en het langs mee heen ging. Na veel gelezen te hebben over behandelingen in Amerika, ben ik bij de Breinkliniek uitgekomen. In de meting was duidelijk te zien dat er het een en ander niet goed zat in mijn brein. Na 15 behandelingen neurofeedback kan ik veel meer aan op een dag. Ik kan veel meer drukte aan en langer in een drukke omgeving blijven. Het focussen gaat ook veel beter wanneer er veel geluiden op de achtergrond zijn. Het leven is zeker een heel stuk leuker geworden, bedankt breinkliniek.

• Wat is uw leeftijd? 25-35

Erg goed geholpen duidelijke uitleg

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Prima, heeft goed geholpen

Ik heb de nodige behandelingen gehad. De eerste paar behandelingen waren voor mij erg intensief. Nu ben ik rustiger in het hoofd en de migraine aanvallen zijn eerst meer geworden maar nemen nu af. Dus, voor mij heeft het positief uitgepakt. Top

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Beter worden zonder ziek te moeten zijn

Ik vind het moeilijk om te vatten en te beschrijven wát er precies gebeurd is, door mijn behandeling bij de Breinkliniek. Maar dát er wat veranderd is, en ten goede: dat is zeker. Eind 2019 kwam ik via Google uit bij de Breinkliniek. Ik had het gevoel tegen een burn-out aan te zitten en zocht een methode om beter te worden zonder me voor maanden ziek te moeten melden. Met hulp van Merel, Renske, Luuk en Hans en de neuro-feedback is dit gelukt! Van lusteloos en nergens zin in ben ik nu weer op een plek waar ik energie heb en plezier in de leuke dingen van het leven. En ook mijn werk, waar ik eind vorig jaar nog keihard van weg wilde rennen, zie ik nu vooral als een uitdaging. Natuurlijk zijn de externe omstandigheden niet veranderd. Maar wel letterlijk wat er in mijn hoofd omgaat en hoe ik tegen de dingen aankijk. Wonderlijk. En erg fijn!

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Erg prettige benadering en behandeling, ruim voldoende tijd wordt ingepland.

Erg prettige benadering en behandeling, ruim voldoende tijd wordt Er ingepland per behandeling, fijne persoonlijke begeleiding.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Professionele en deskundige behandeling.

Mijn behandeling bestond uit het reguleren van de hersengolven in verband met de epilepsie. 15 sessies gehad en binnenkort hopen te ervaren of dit heeft gewerkt. Zelf heb ik daar vertrouwen in.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overig

Wereld van verschil voor mijn zoon!

Mijn zoon, 9 jaar, heeft ADHD. Al snel krijg je de vraag; “hoe staat u tegenover medicatie?” “Nou, als allerlaatste redmiddel, wanneer we alles geprobeerd hebben”, was mijn reactie. Mijn zoon heeft 15 neurofeedback behandelingen gehad en is veel rustiger in zijn bewegingen en alerter (mensen in zijn omgeving vragen of hij eindelijk uitgeslapen is, omdat hij er veel meer “bij” is en minder is afgeleid). Deze mensen wisten niet dat hij deze behandelingen kreeg. Hij let veel meer op bij alledaagse dingen (pakken van een glas, wat eerst erg vaak omviel, met bestek eten, etc). En wat fijn is, vaak hoeven we maar 1 keer iets te vragen ipv 3 keer. We zijn erg prettig geholpen en te woord gestaan door de medewerkers van de Breinkliniek en we zijn ze erg dankbaar voor het mooie werk wat ze doen! Het heeft mijn zoon erg geholpen en daardoor ook ons als ouders.

Zeer positief.

Ik vond het geen ,, straf"om 2x per week therapie te ondergaan.Prettige begeleiding en interessant om daar met de therapeut over te praten.

fijne ervaring en ben er heel goed mee geholpen.

Er is op verschillende gebieden getraind. Die zijn allemaal weer in balans gebracht. Ook de gesprekken er omheen hebben me heel goed geholpen. Als ik eerlijk ben nog meer dan bij de psycholoog. Ze weten ook de juiste persoon bij je te vinden, ook al zijn alle mensen heel aardig. Ik merk nu dat de behandelingen nog doorwerken en dat het laaste restje onrust ook verdwijnt.

klantvriendelijkheid en zorg op maat!

Na een prettige intake bij Luuk, die de juiste vragen stelde en veel informatie gaf, werd Merel mijn therapeute tijdens de trainingen. Er gebeurde veel tijdens die trainingen en Merel begeleidde me daarin uitstekend! Ze bood een luisterend oor, was empathisch en belangstellend en gaf regelmatig positieve feedback. Ik heb in de Breinkliniek een prettige sfeer ervaren; ik voelde, dat ik daar op de juiste plek was met al wat er was! Kortom: ik ben uitstekend behandeld in de Breinkliniek en met een mooi resultaat: rust in mijn hoofd en beter kunnen slapen! Heel veel dank aan jullie allemaal!

top, voor mij ideaal in het herstel na overspanning

Nadat ik enige tijd geleden overspannen geraakt was, en het herstel daarvan stagneerde, ben ik na enig zoeken bij de Breinkliniek gekomen. Na het sturen van een mail heb ik snel een eerste afspraak kunnen krijgen, waarin de eerste meting is gedaan, uitleg is gegeven en ik besloot de behandeling te gaan volgen. Behandeling zelf vond ik intensief, vanwege reistijd, vermoeidheid naderhand, maar ook vanwege de veranderingen die optreden. Na lange tijd merkte ik dat ik me weer beter kon concentreren, focussen, minder vastzat in het piekeren, minder stress en drukte in het hoofd, soms weer beter kan slapen. De contacten met de behandelaren heb ik als prettig ervaren, altijd tijd om even bij te praten, voortgang te bespreken, uitleg te herhalen etc.

Prettige, rustige, warme begeleiding.

Bijzonder dat je met deze relatief eenvoudig ogende therapie zoveel kan bereiken. Heel veel baat bij! Goed slapen, goed concentreren, algeheel rustiger relaxter. Minder snel emotioneel. Beter kunnen relativeren. Mijn omgeving merkt ook veel verandering op in de positieve zin

Ik heb mijn bezoeken aan de Breinkliniek als zeer prettig ervaren. Het voelde als een warm bad met heel veel deskundigheid. De contacten met de behandelaars waren super prettig. Ik voelde me gehoord en begrepen wat maakte dat ik er altijd met plezier heen ging. Aangezien ik nog maar kort geleden mijn laatste behandeling heb gehad, kan ik nog niet alles zeggen over het eindresultaat, maar dat het me geholpen heeft en ik daarmee op de goede weg ben naar herstel is wel duidelijk te merken. Daar ben ik erg blij mee! Ik raad het écht aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na 5 behandelingen aardige vooruitgang, daarna weer achteruitgang. In toaal iets vermindering klachten

• Behaalde resultaat

Ik vind het een hele fijne ervaring.... Vind Renske een hele lieve en fijne vrouw ,ze is duidelijk en legt alles op een hele fijne wijze uit...TOP!!!

• Behaalde resultaat

Na 15 behandelingen kan ik echt zeggen dat het beter gaat, meer rust in mijn hoofd en ik reageer ook beter op stressvolle periodes. Lieve mensen die meedenken en er voor je zijn.

• Behaalde resultaat

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. En zeker ook over de therapeut. Het was voor de behandeling een chaos in mijn hoofd , voelde me vreselijk (hoofd zat vol, niet slapen) en nu kan ik weer helder nadenken en voelt opgelucht . Slapen ook weet goed. Bedankt voor jullie hulp . Echt super. Gr Daniella