Beter worden zonder ziek te moeten zijn

Ik vind het moeilijk om te vatten en te beschrijven wát er precies gebeurd is, door mijn behandeling bij de Breinkliniek. Maar dát er wat veranderd is, en ten goede: dat is zeker. Eind 2019 kwam ik via Google uit bij de Breinkliniek. Ik had het gevoel tegen een burn-out aan te zitten en zocht een methode om beter te worden zonder me voor maanden ziek te moeten melden. Met hulp van Merel, Renske, Luuk en Hans en de neuro-feedback is dit gelukt! Van lusteloos en nergens zin in ben ik nu weer op een plek waar ik energie heb en plezier in de leuke dingen van het leven. En ook mijn werk, waar ik eind vorig jaar nog keihard van weg wilde rennen, zie ik nu vooral als een uitdaging. Natuurlijk zijn de externe omstandigheden niet veranderd. Maar wel letterlijk wat er in mijn hoofd omgaat en hoe ik tegen de dingen aankijk. Wonderlijk. En erg fijn!

• Behaalde resultaat
  • Graag uw geslacht invullen Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Erg prettige benadering en behandeling, ruim voldoende tijd wordt ingepland.

Erg prettige benadering en behandeling, ruim voldoende tijd wordt Er ingepland per behandeling, fijne persoonlijke begeleiding.

• Behaalde resultaat
  • Graag uw geslacht invullen Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Professionele en deskundige behandeling.

Mijn behandeling bestond uit het reguleren van de hersengolven in verband met de epilepsie. 15 sessies gehad en binnenkort hopen te ervaren of dit heeft gewerkt. Zelf heb ik daar vertrouwen in.

• Graag uw geslacht invullen Man
  • Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overig

Wereld van verschil voor mijn zoon!

Mijn zoon, 9 jaar, heeft ADHD. Al snel krijg je de vraag; “hoe staat u tegenover medicatie?” “Nou, als allerlaatste redmiddel, wanneer we alles geprobeerd hebben”, was mijn reactie. Mijn zoon heeft 15 neurofeedback behandelingen gehad en is veel rustiger in zijn bewegingen en alerter (mensen in zijn omgeving vragen of hij eindelijk uitgeslapen is, omdat hij er veel meer “bij” is en minder is afgeleid). Deze mensen wisten niet dat hij deze behandelingen kreeg. Hij let veel meer op bij alledaagse dingen (pakken van een glas, wat eerst erg vaak omviel, met bestek eten, etc). En wat fijn is, vaak hoeven we maar 1 keer iets te vragen ipv 3 keer. We zijn erg prettig geholpen en te woord gestaan door de medewerkers van de Breinkliniek en we zijn ze erg dankbaar voor het mooie werk wat ze doen! Het heeft mijn zoon erg geholpen en daardoor ook ons als ouders.

Zeer positief.

Ik vond het geen ,, straf"om 2x per week therapie te ondergaan.Prettige begeleiding en interessant om daar met de therapeut over te praten.

fijne ervaring en ben er heel goed mee geholpen.

Er is op verschillende gebieden getraind. Die zijn allemaal weer in balans gebracht. Ook de gesprekken er omheen hebben me heel goed geholpen. Als ik eerlijk ben nog meer dan bij de psycholoog. Ze weten ook de juiste persoon bij je te vinden, ook al zijn alle mensen heel aardig. Ik merk nu dat de behandelingen nog doorwerken en dat het laaste restje onrust ook verdwijnt.

klantvriendelijkheid en zorg op maat!

Na een prettige intake bij Luuk, die de juiste vragen stelde en veel informatie gaf, werd Merel mijn therapeute tijdens de trainingen. Er gebeurde veel tijdens die trainingen en Merel begeleidde me daarin uitstekend! Ze bood een luisterend oor, was empathisch en belangstellend en gaf regelmatig positieve feedback. Ik heb in de Breinkliniek een prettige sfeer ervaren; ik voelde, dat ik daar op de juiste plek was met al wat er was! Kortom: ik ben uitstekend behandeld in de Breinkliniek en met een mooi resultaat: rust in mijn hoofd en beter kunnen slapen! Heel veel dank aan jullie allemaal!

top, voor mij ideaal in het herstel na overspanning

Nadat ik enige tijd geleden overspannen geraakt was, en het herstel daarvan stagneerde, ben ik na enig zoeken bij de Breinkliniek gekomen. Na het sturen van een mail heb ik snel een eerste afspraak kunnen krijgen, waarin de eerste meting is gedaan, uitleg is gegeven en ik besloot de behandeling te gaan volgen. Behandeling zelf vond ik intensief, vanwege reistijd, vermoeidheid naderhand, maar ook vanwege de veranderingen die optreden. Na lange tijd merkte ik dat ik me weer beter kon concentreren, focussen, minder vastzat in het piekeren, minder stress en drukte in het hoofd, soms weer beter kan slapen. De contacten met de behandelaren heb ik als prettig ervaren, altijd tijd om even bij te praten, voortgang te bespreken, uitleg te herhalen etc.

Prettige, rustige, warme begeleiding.

Bijzonder dat je met deze relatief eenvoudig ogende therapie zoveel kan bereiken. Heel veel baat bij! Goed slapen, goed concentreren, algeheel rustiger relaxter. Minder snel emotioneel. Beter kunnen relativeren. Mijn omgeving merkt ook veel verandering op in de positieve zin

Ik heb mijn bezoeken aan de Breinkliniek als zeer prettig ervaren. Het voelde als een warm bad met heel veel deskundigheid. De contacten met de behandelaars waren super prettig. Ik voelde me gehoord en begrepen wat maakte dat ik er altijd met plezier heen ging. Aangezien ik nog maar kort geleden mijn laatste behandeling heb gehad, kan ik nog niet alles zeggen over het eindresultaat, maar dat het me geholpen heeft en ik daarmee op de goede weg ben naar herstel is wel duidelijk te merken. Daar ben ik erg blij mee! Ik raad het écht aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na 5 behandelingen aardige vooruitgang, daarna weer achteruitgang. In toaal iets vermindering klachten

• Behaalde resultaat

Ik vind het een hele fijne ervaring.... Vind Renske een hele lieve en fijne vrouw ,ze is duidelijk en legt alles op een hele fijne wijze uit...TOP!!!

• Behaalde resultaat

Na 15 behandelingen kan ik echt zeggen dat het beter gaat, meer rust in mijn hoofd en ik reageer ook beter op stressvolle periodes. Lieve mensen die meedenken en er voor je zijn.

• Behaalde resultaat

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. En zeker ook over de therapeut. Het was voor de behandeling een chaos in mijn hoofd , voelde me vreselijk (hoofd zat vol, niet slapen) en nu kan ik weer helder nadenken en voelt opgelucht . Slapen ook weet goed. Bedankt voor jullie hulp . Echt super. Gr Daniella

• Behaalde resultaat

Bijzonder om te ervaren wat neurofeedback voor je kan betekenen. Mijn dagelijks leven is aanzienlijk fijner geworden. Fris wakker worden wat een openbaring. Nog energie over hebben als je werkdag afsluit. Soms nog niet te bevatten..

• Behaalde resultaat

Bij de intake een duidelijk beeld gekregen van de situatie van het brein. Erg sociaal naar de persoon in kwestie toe. Fijn om vaak tussentijds resultaat te zien. Blij met de handvaten die af en toe gegeven werden, die konden helpen buiten de training om. Tevreden met het eindresultaat

• Behaalde resultaat

Het is nog een beetje te vroeg om het behaalde resultaat te beoordelen. Maar we merken wel degelijk verschil en verbetering.

• Behaalde resultaat

Probleem duidelijk in kaart gebracht en uitgelegd wat er aan gedaan kan worden. Na een aantal behandelingen geëvalueerd of de training aansloeg. Het sloeg aan en het reseultaat is fantastisch!