Persoonlijke aandacht in combinatie met kennis

Gelukkig dat er klinieken zijn zoals deze, die niet zoals bij de huisarts er simpelweg van uit gaan dat je hoofdpijn hebt, omdat je bv. veel werkt. Automatisch ben je daar overspannen of burnout etc terwijl er zoveel meer achter het brein zit. Dankzij de Breinkliniek kreeg ik eindelijk antwoord op wat er oa aan de hand was en de tip om een hersenscan te laten maken als ik nog meer wilde weten op ander gebied, waardoor ik nog meer antwoorden kreeg. Helaas is mijn probleem niet geheel op te lossen, maar dat was de 1e keer in 6 jaar na een hersenbloeding, deze uitleg en tip had ik nooit gehoord van de huisarts of iedere andere specialist. Alleen een concreet antwoord op wat je hebt scheelt al zoveel.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk PTSS, Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Top heeft me heel veel gebracht

Heb een hele fijne ervaring gehad en kan het iedereen aan raden. Het personeel is ook zeer kundig en aardig.

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Prettige begeleiding.

Ik werd goed en aardig geholpen. Goede uitleg over veranderingen die zichtbaar zijn na elke 5 behandelingen. Er wordt met je mee gedacht.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Zo ontzettend blij dat ik hier geweest ben ❤️❤️❤️

Zo blij dat ik weer kan slapen en weer rust in het hoofd heb waardoor ik Weer kan nadenken Dat ik overdag weer actiever ben Niet zo verschrikkelijk moe Minder paniek aanvallen Beter kan concentreren Weer zin, energie en de ruimte heb om op visite te gaan Dus gewoon de kleine dingen weer wat kan oppakken Dank je wel!

• Duidelijkheid informatievoorziening (site/folder) N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Positief

Goede ervaring! Veel baat gehad van de behandelingen na mijn hersenschudding en mijn pcs klachten! Extra vermeldenswaardig is de fijne bijdrage die Melissa heeft geleverd; haar oprechte belangstelling en warme ontvangsten maakten de behandelingen minder zwaar; je bent een topper!

• Wat is uw leeftijd? 45-55

Ik ben sterker zelfverzekerder geworden. Betere concentratie

Als positief

• Wat is uw leeftijd? 10-18
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

De training in de breinkliniek heb ik ervaren als liefdevol en aandachtig.

Het was prettig om op mijn vele vragen tijdens de behandeling steeds een duidelijk antwoord te krijgen - vooral van Luuk.

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Fijne therapie met positief resultaat

15 behandelingen gehad in de breinkliniek. Zeer vriendelijke en professionele behandelaars. Altijd genoeg tijd om alles uit te leggen en vragen te beantwoorden. Mijn hoofd is wat rustiger geworden, heb na tweeënhalf jaar eindelijk weer kleine stapjes gemaakt.

Neuro-feedback heeft uitstekend gewerkt

De behandeling heeft prima gewerkt en het vooraf ingeschatte aantal behandelingen bleek ook voldoende te zijn.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overig

fijne ervaring

eindelijk inzicht hoe het nu werkt in je hersenen waardoor je weet waar je klachten vandaan komen

Goed resultaat

Een paar opmerkingen wil ik kenbaar maken. Als ik bel, krijg ik een antwoord apparaat. Die is moeilijk te verstaan. Intake gesprek vond ik minimaal. Ik heb bij 2 ziekenhuizen mijn patiënten dossiers opgevraagd. Maar misschien heb ik daar teveel van verwacht. Kosten van de behandeling waren niet bekend bij mij. Ondanks dat ik positief ben over de behandeling, zijn de kosten voor veel potentiële klanten een bezwaar.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Slaapproblemen

Een goede behandeling en een super goed team

Ik kan de Breinkliniek echt aanbevelen voor als je klachten hebt. Ik kon in het reguliere circuit niet geholpen worden maar heb bij de Breinkliniek veel baat gehad.

• Wat is uw leeftijd? 45-55

Fantastische ervaring Heeft me veel gebracht

Breinkliniek werkt professioneel en zeer cliëntgericht Heb heel veel progressie gemaakt en rust gevonden en vorderingen gemaakt waarmee ik verder kan

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Angst- paniekproblematiek, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Van overleven naar leven

Luuk is een plezier, prettige en vooral rustige breinspecialist. Hij vertelt precies wat de mogelijkheden zijn en werkt daar in de behandelingen naar toe. Ik gun iedereen de Breinkliniek om je hersenen beter te begrijpen en ze effectief te laten werken.

• Wat is uw leeftijd? 45-55

Mijn ervaringen, behandelingen en persoonlijke gesprekken, waren heel goed.

Zie bovenstaande. Groeten André Kusters.

• Wat is uw leeftijd? 65+
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Weer in mijn kracht

Al na een paar behandelingen voelde ik eindelijk weer de connectie met mijn bron, met de kracht in mijzelf. Ik had een hartinfarct gehad en een zware burnout met heftige klachten, o.a. een angststoornis. Ik heb van alles gedaan om hiervan te herstellen. EMDR bracht rust en ruimte in mijn hoofd. Zo ontstond bij mij het bewustzijn dat de oorzaak van veel problemen in mijn oververmoeide overprikkelde brein gezocht moesten worden. Daar moest nog meer verbetering mogelijk zijn. Door hierop te googelen kwam ik bij de Breinkliniek terecht. Het heeft mij nog veel meer rust en ruimte in mijn hoofd gebracht maar zeker ook de connectie met mezelf hersteld. Met wie ik ten diepste ben en wat ik wil en niet wil. Met plezier kwam ik voor de relaxte sessies en ik heb de gesprekken met Renske en Merel als zeer plezierig en helpend ervaren

• Wat is uw leeftijd? 55-65
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, PTSS, Slaapproblemen, Angst- paniekproblematiek, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

FANTASTISCH!!

Helemaal fijn!!

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen, Overig

Prettige training met goede resultaten op concentratie en prikkelverwerking

Als gevolg van een hersenschudding had ik last van concentratieproblemen, moeite met verwerken van prikkels en een ruis in mijn hoofd. Door de breintraining is de ruis in mijn hoofd verdwenen, concentratie en prikkelverwerking gaat goed. Training is prettig in een rustige setting met ervaren trainers

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Hele fijne begeleiding gehad en resultaat geboekt!

• Wat is uw leeftijd? 25-35

Duidelijke verbetering in slaap & concentratie!

Worstel al jaren lang met slaap- en concentratieproblemen. Twee a drie keer per week in het midden van de nacht wakker en dan niet meer in slaap kunnen komen. Bepaalde aanpassingen in mijn levensstijl hebben uiteraard geholpen maar toch kwam ik niet helemaal uit waar ik wou zijn. Na wat onderzoek met enige twijfel de Breinkliniek gecontacteerd en begonnen aan een traject. Natuurlijk even spannend, toch wel een investering qua tijd en geld. Het verschil is groot. Ik bedoel, zo groot dat ik het op geen enkele manier op placebo kan schuiven. :) Ik heb sinds de laatste sessie die nu al ruim dan een maand geleden is elke nacht doorgeslapen. Misschien iets minder meetbaar, ook op concentratieniveau merk ik duidelijk verschil. Kan de aandacht er langer bijhouden met minder inspanning. Alleen het verschil in slaap echter was alle investering waard! Super blij mee. Daarnaast zijn Luuk en Britt toppers, fijne mensen om mee te werken met een luisterend oor en een solide begrip van hun vak.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D, Slaapproblemen

Fantastisch

Onze dochter is een meisje van 10 met ADD. Ze is vrolijk en spontaan maar, haar concentratie... Door de neurofeedback die jullie haar gegeven is er een betere samenwerking in haar hersenen ontstaan waardoor ze beter tot iets komt. Ze is rustiger geworden en kan informatie makkelijker verwerken. Er is een stuk minder "chaos" in haar hoofd! Bedankt team Breinkliniek!

• Wat is uw leeftijd? 0-10
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk AD(H)D

Verbaasd over de resultaten!

Ja ik was via via enthousiast gemaakt om met mijn klachten naar de brein kliniek te gaan. Tja zo kon het ook niet langer.... na de intake en de eerste scan kreeg ik al inzichtelijk gemaakt dat ze in mijn brein zagen welke klachten ik had. Bijzonder Het traject gestart 20x totaal. Na 5 keer al duidelijk verbetering merkbaar. Daarna een terugval maar na 20 sessies kan ik terug kijken op een mooi intensief en werkbare behandeling. Ervaar rust en mijn controle stuk is veel meer in balans. Erg prettig.

• Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Overspannen/burn-out

Zeer goed geholpen en duidelijke uitleg over alles. Ontzettend vriendelijk personeel

• Wat is uw leeftijd? 35-45
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Hersenletsel (hersenschudding, whiplash, CVA et cetera), Slaapproblemen, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

Aardige/fijne en kundige medewerkers

De mensen hebben een luisterend oor en zijn kundig. Ik heb de therapie als zeer prettig ervaren.

• Wat is uw leeftijd? 45-55
  • Wat voor klachten had u? Meerdere antwoorden mogelijk Depressie, Slaapproblemen, Overspannen/burn-out, Concentratie- /informatieverwerkingsproblemen

TOP!

Integere begeleiding, vriendelijk en vertrouwelijk. Telkens feedback op de voortgang.