Slechte ervaring!!

Slechte ervaring! Dit mag echter niet gezegd en geschreven worden! Review onder de 6 worden gewoon niet geplaatst! Vandaar de 6 zodat dit wel geplaatst wordt. Dit wordt door tegen gehouden op allerlei manieren. Wordt niet herkent als klant. Na bewijs is de plaatsing ouder dan halfjaar, klopt datum staat op begin plaatsing. Heeft meer dan halfjaar geduurd voor het klaar was. Haha zo wordt overal een reden voor verzonnen om het niet te mogen plaatsen. (Wet en regelgeving) Je word zo dus enorm mislijd. Advies was prima, plaatsing meer dan een half jaar geduurd. Oplossen van problemen een heel gevecht, moet jezelf aandragen. Beloftes worden niet of na lange strijd nagekomen. Al met al zeer teleurstellend.

Beste Martijn, Zoals wij al meerdere malen tegen u hebben uitgesproken spijt het ons dat u dit alles zo heeft moeten ervaren. Inderdaad verliep de montage niet helemaal vlekkeloos. Helaas is tijdens de montage een stukje van het stenen werkblad beschadigd. Het werkblad hebben we netjes gemonteerd en ook nog laten repareren zodat u alsnog gebruik heeft kunnen maken van de keuken. Ook waren er verschillende onderdelen niet op tijd geleverd door onze leveranciers. Wij hebben direct in overleg met u na de montage actie ondernomen en een nieuw blad bij onze leverancier besteld. Onze werkbladleverancier produceert haar bladen in Portugal en door de lange levertijden wegens COVID-19 hebben wij dit blad niet binnen enkele weken kunnen ontvangen waardoor ook wij hebben moeten wachten waarvan u op de hoogte was. Na een aantal weken waren de ontbrekende onderdelen binnen en hebben we in overleg met u gewacht tot het werkblad ook binnen was om alles tegelijk op te komen lossen. Zodra het nieuwe werkblad binnen was gekomen hebben wij het beschadigde blad en de ontbrekende onderdelen meteen bij u vervangen. Kortom hebben wij naar eer en geweten alles netjes en volgens afspraak bij u opgelost met een PRACHTIG eindresultaat. Wij wensen u dan ook namens ons gehele team heel veel kook, woon en leef plezier toe in jullie prachtige nieuwe keuken.

Keukenstudiostoof betrouwbaar,klantvriendelijk en gaat voor kwaliteit.

Toen ik binnen kwam in de showroom wist ik totaal niet wat ik wilde. Uiteindelijk met het meedenken en advies van Ben is het een mooie keuken geworden. Ik kan een ieder aanbevelen eens langs te gaan bij keukenstudiostoof. Alles is met zorg en aandacht geplaatst ,en ik ben dan ook zeer tevreden. Ook na dat de keuken was geplaatst werd ter controle door Ben nog eens gekeken of alles naar wens was gegaan. De tien hiervoor is zeker op zijn plaats. M v g Jeanne v beurden

Keukenstudio Stoof staat voor kwaliteit eerlijkheid en creativiteit.

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, eerlijkheid en creativiteit van keukenstudio Stoof. We hebben een prachtige keuken op maat en geheel naar onze wensen. We zijn goed begeleid door Stan en zijn vader Hans en hebben een eerlijk verhaal gekregen over wat kan en niet kan. Kwaliteit stond hierbij voorop. Dus niet verkopen ten koste van alles of de klant. Het resultaat is dat er een prachtige duurzame keuken staat voor vele jaren kook en woon plezier. Wij zullen keuken studio Stoof dan ook iedereen aanraden.

Super service en een mooie keuken rijker!

Medio Juni mijn keuken samengesteld en daarbij vakkundig geholpen door de betreffende verkoper. De keuken is netjes volgens planning uitgeleverd medio eind September zonder noemenswaardige issue's De informele sfeer bij Stoof Keukenstudio is erg prettig en daarbij ook géén opdringerige of niet transparante verkopers. Alles verliep volledig transparant en in goed overleg. Ik hoop de komen jaren veel plezier te ervaren van mijn keuken en mocht er in de toekomst weer een volgende keuken uitgezocht moeten worden dan zal ik zeker weer eens binnenwandelen in de showroom van Stoof Keukenstudio.

Geweldige service en topkwaliteit

Maatwerk ten top!

Droomkeuken naar eigen ontwerp door Keukenstudio Stoof fantastisch uitgevoerd!! Prettig voortraject en goed advies, keuken volgens planning geleverd en gemonteerd. Vriendelijke en professionele monteurs die meedachten en een klein probleempje met de afmeting perfect hebben opgelost.

Vakkundig advies

We waren goed geholpen door Lex, hij dacht goed met ons mee en kwam met oplossingen. Keuken ziet er mooi uit en hebben er veel plezier mee

Mooi resultaat en goede service

We zijn erg blij met onze mooie nieuwe keuken. De verkoop was goed, de installatie was goed én de nazorg was goed.

Fantastisch in alle opzichten

afspraken worden keurig nagekomen, duidelijke en heldere communicatie, snelheid zit er goed in, montage keurig gedaan. Super !!

Kwaliteit in een informele sfeer!

We zijn heel erg fijn geholpen door Lex en zijn superblij met het resultaat! Doordat we twijfelden qua blad zijn we met Lex naar een andere klant geweest om het bewuste blad in een groter oppervlak te kunnen bekijken. Dit is een mooi voorbeeld van de geboden service. Daarnaast kwam een hele kundige en vriendelijke monteur de keuken plaatsen. Deze nam de tijd om ervoor te zorgen dat het goed was en dat is het! Groetjes Joost en Moniek

Prachtige keukens, uitstekende service

Tijdens de verbouwing van ons huis een aantal keer de afspraak moeten verzetten, omdat de plannen weer veranderd waren. Het was geen probleem, dachten met ons mee, ook met de keuken en apparatuur uitzoeken. Supernetjes en goed geplaatst inmiddels, niets dan lof over iedereen die er werkt!

De keuken staat er en het is geworden zoals de perspectieftekening. We wilde geen boven kasten meer, maar wel meer werkblad en toch genoeg opbergruimte. Hans Stoof heeft heel goed met ons meegedacht wat voor ons de mogelijkheden waren en ook heel veel geduld gehad met ons, want vragen ten overvloede. Altijd de tijd genomen en alles uitgelegd ook over de verschillende materialen, de voors en de tegens. Wij zij super blij met onze nieuwe keuken en met de keuze die we gemaakt hebben.

Keukenstudio Stoof heeft een schitterend eindresultaat geleverd!

Vanaf het moment dat we voor de keuken zijn wezen kijken zijn we heel netjes begeleid en geïnformeerd. Het contact is zeer prettig geweest, en het eindresultaat was nog mooier dan verwacht.

Een meedenkend, eerlijk, betrouwbaar en fijn bedrijf.

Alleen maar lof voor Keukenstudio Stoof. De manier van werken is super fijn. Er wordt meegedacht en nemen echt de tijd voor een klant. Ze horen de wensen aan komen vervolgens met een passende keuken. Gedurende het proces tot na het leveren van het product is Keukenstudio op een fijne manier betrokken en neemt haar verantwoordelijkheid waar nodig! Fantastisch.

Goed geregeld!!

Vakkundig geholpen op een rustige manier. Voor mijn gevoel duurde het aankoopproces wat lang en had er meer op afstand gekund ipv steeds terug naar de showroom. De keukenplaatser was een topper! Geen grote verhalen maar een rustige en nauwkeurige vakman die liever een uurtje langer doorgaat om het perfect te maken ipv snel klaar, snel thuis. Al met al een aanrader!

Persoonlijke, inspirerende en deskundige benadering.

Geen populaire verkooppraatjes, maar de tijd nemen om rustig alle mogelijke realistische opties te bekijken. Naast vernieuwende ideeën ook realistische prijsstelling. Zeer prettige behandeling als klant (staat centraal).

Prachtige keuken

Wij zijn zeer goed geholpen in het samenstellen van onze keuken. Er is rekening gehouden met onze wensen en daarop is een mooi ontwerp ontstaan waarvan wij duidelijke perspectief tekeningen hebben ontvangen en daarbij ook een duidelijke prijsopgave waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. De keuken is tot onze volle tevredenheid geplaatst. Onze keuken ziet er schitterend uit en is ook fijn in gebruik met de apparatuur op een logische plek.

Super deskundig

Een warme ontvangst bij Jolanda en Hans. Uitgebreid de tijd gekregen tijdens meermalige afspraken om tot het allerbeste resultaat te komen. Er wordt (kritisch) meegedacht zodat je de zekerheid hebt dat je weloverwogen beslissingen maakt. Op alles wordt gelet. Ook de kunde en oplossingsgerichtheid van de monteur is van een ontzettend hoog niveau zodat het eindresultaat verbluffend is en je een keuken hebt waar je jarenlang plezier aan beleeft.

Zeer duidelijk en betrouwbaar!

Op advies eens rond gekeken zeer vriendelijk en goed geholpen/geadviseerd uit eindelijk over tot aanschaf van onze nieuwe woon leef keuken, in alle vormen wordt meegedacht en geadviseerd over makkelijk en praktisch in gebruik! Keurig netjes gemonteerd en een zeer goede service, wij genieten ieder dag van onze mooie keuken!

Een keuken gekocht met een goed en eerlijk gevoel.

Stoof is wat je verwacht van een keukenfirma. Een goed product, eerlijke en normale verkopers. En meedenkend om het zo optimaal mogelijk te maken. Goede kundige monteur heeft de keuken geplaatst. Erg blij met onse keuken van Stoof!

Totaal pakket is compleet en super service!

Begint al met een fijn en vooral meedenkende medewerker welke samen met ons een hele mooie keuken heeft samengesteld. Ze nemen alle tijd voor je en proberen niets door te drukken. Zelfs eerder aan te geven als iets niet nodig is. Daarna de levering welke stipt op tijd was en een monteur welke super kritisch was en met een dikke pluim een prachtige keuken heeft gemonteerd!

Zeer klantvriendelijk, betrokken, kundig, mee denkend, en behulpzaam. Mooie kwaliteit, zeer tevreden over de voorbereidende ondersteuning en over het resultaat.

We zijn zeer tevreden

We hebben goede tips gekregen over de keuken en de montage verliep vlekkeloos.we hadden een klein probleem met afvoer maar werd ter plekke opgelost.Echte aanrader

Goed advies,veel ervaring,vriendelijk en meedenkend.

Wij zijn zeer tevreden over keukenstudio Stoof.zeer klantvriendelijk allemaal.denken echt met je mee,luisteren naar je ideeën en geven ook advies of je dat je bepaalde ideeën op een andere manier kunt doen.komen met ideeën of oplossingen om een zo goed mogelijke en praktische indeling te maken en netjes gemonteerd .echt een aanrader voor iedereen.

Hier kun je met een gerust hart naartoe om een keuken te kopen!

Vriendelijk en kundig personeel, denken mee, komen afspraken na en je betaalt een eerlijke prijs. Wij hopen heel lang met onze keuken te doen maar anders weten wij waar wij moeten zijn. Een absolute aanrader!

Van Voordenpark 16

5301KP Zaltbommel