Super!!

Meedenken, uitvoeren, ontzorgen. Ik ben heel blij dat ik mijn keuken bij Stoof heb gekocht. Van A tot Z top!

Wat een top service!

Ik ben zeer goed geholpen door kundige vakmensen. Ik zou iedereen keukenstudio Stoof aanraden!

Van start tot voltooien verbouwing nieuwe keuken zeer goed verlopen. Met gerust hart en als vast aanspreekpunt Lex hebben wij onze droomkeuken gerealiseerd

Wat een geweldige Keukenstudio!! Alles was Top!

Onze ervaring met keukenstudio Stoof was echt geweldig. De ontvangst van Jolanda met koffie, wijn en worstenbroodjes tot de koop van de keuken bij Lex in een woord zeer vriendelijk, geduldig en professioneel. Naderhand nog wat aanpassingen gedaan en Lex heeft alles voor ons geregeld! Lex is een top verkoper! Het plaatsen van de keuken is gedaan door Karel. Een zeer vriendelijke vakman die weet tot in de puntjes de keuken fantastisch te plaatsen. We hebben van zijn vakmanschap genoten!! De keuken is zoooo mooi geworden en zijn er heel erg blij mee! Ellen en Eric uit Maarssen

Super tevreden!

Fijne ervaring ,de ideeën die ik had zijn zeer tot z,n recht gekomen ,de keuken is precies zoals die in mijn hoofd zat Deskundige vakmensen die met je mee denken voor zowel de verkoop als de plaatsing Zeker aan te bevelen !

Onbehoorlijke bejegening en service

Inmeting werkblad bleek bij aflevering niet goed te zijn geweest. Probleem werd snel verholpen doordat Stoof een stucadoor inhuurde om een extra gipswandje te laten plaatsen. Vier maanden later ontving ik een factuur voor meerwerk van zo’n **** voor de inmeetfout van Stoof. Toen ik weigerde die voor mijn rekening te nemen veranderde de tot dan toe (erg) joviale bejegening op slag in een onbehoorlijke en een opmerking dat er een aantekening in mijn dossier zou worden geplaatst. Al met al een zeldzaam nare klantervaring.

Beste Wilma, Uw beoordeling van 16-5-2022 met een 10 maakte ons trots! En nu deze beoordeling vinden wij dan ook heel erg jammer. Wij vinden het echt heel spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Omdat wij er altijd voor kiezen om in oplossingen te denken en vooral voor 100 % tevredenheid van onze klanten te gaan hebben wij u ook meteen contact met u opgenomen. Wij hebben u meteen aangeboden om de door ons geleverde meerwerk factuur te crediteren. Kortom wij hebben naar eer en geweten alles netjes bij u gemonteerd en afgewerkt. Met als eindresultaat een PRACHTIGE keuken! Wij wensen u dan ook namens ons gehele KeukenStudio Stoof team, Heel veel kook/woon en leef plezier toe.

Met hulp van Ben hebben we onze droomkeuken kunnen realiseren. Prettig en goed geholpen, zowel met het maken van het ontwerp als met alle praktische zaken. Zeer tevreden!

Geweldige samenwerking, met een super keuken als resultaat.

Op aangeven van onze aannemer zijn we bij Keukenstudio Stoof terecht gekomen. Ben de Koning was onze adviseur, en wat voor een! Niets was hem te veel. Samen hebben we een tekening voor onze keuken gemaakt. Ben had hierin een goed oog voor detail en symmetrie. Ben heeft ons van alle vorderingen direct op de hoogte gehouden. De totale communicatie kon niet beter. Kleine aanpassingen in het werk zijn voortvarend en naar grote tevredenheid opgepakt en opgelost. Wij zijn heel erg blij met onze super keuken! Hartelijk dank Keukenstudio Stoof en hartelijk dank Ben.

Top zaak

Goede service en top keuken monteur

Zeer tevreden! Fijn advies, uitstekende plaatsing.

Erg blij zijn wij met onze nieuwe keuken.

Tevreden

Tevreden

Precies geworden zoals bedacht.

Heel fijn samen gewerkt met Hans (ex collega bij een ander keukenbedrijf) Mooie sparingen bedacht in blinde muur naar serre. Jammer van de levertijden van oven en kookplaat.

Geweldige service

Wat een goede service bij keukenstudio Stoof. Als je de keuken gaat kopen nemen ze echt de tijd voor je. En ook als de keuken gekocht is blijven ze enorm hun best voor je doen. Ook het plaatsen verloopt super netjes, tot het ophalen van het karton aan toe. Kortom geweldige service voor een goede keuken.

Superfijn zo relaxed mooi afgewerkt geen details vergeten .

Mooie degelijke keuken supermooi afgewerkt daar waar nodig supertevreden .

Perfecte service een duidelijk

Komt afspraken na en voldoet aan wensen.

vriendelijk en positieve en persoonlijke benadering

Bij de aanschaf van de keuken werd alle aandacht genomen. Je had een contact persoon die alle tijd nam en alle mogelijkheden door nam en van alles liet zien. Je betaald pas bij levering Alle lof voor de vriendelijk benadering en het geduld Na het afsluiten van het koopcontract had ik graag nog een persoonlijk gesprek over de installatie tekening ( waar de stopcontacten komen etc) gehad het verbaasde mij dat er bij de oplevering niet iemand van keukenwinkel aanwezig was om te kijken hoe het gedaan was Ik hebuitleg over de apparatuur gemist

Een goed adviserende Keukenstudio Met veel voorbeelden en mooie opgestelde keukens in de showroom. Goede service.

Alles was goed geregeld en zeer netjes geholpen bedankt lex

Top service!

Opnieuw weer super tevreden! Onze keuken aangepast met een hele nieuwe kastenwand! Hans Stoof dacht super goed mee met onze wensen en gaf een heel goed advies! Snelle levering en een top service!

Super blij met onze Keuken!

Super goed en vriendelijk geholpen en een top eindresultaat geleverd. Keukenstudio Stoof heeft ons top geholpen met onze nieuwe keuken.

Slechte ervaring!!

Slechte ervaring! Dit mag echter niet gezegd en geschreven worden! Review onder de 6 worden gewoon niet geplaatst! Vandaar de 6 zodat dit wel geplaatst wordt. Dit wordt door tegen gehouden op allerlei manieren. Wordt niet herkent als klant. Na bewijs is de plaatsing ouder dan halfjaar, klopt datum staat op begin plaatsing. Heeft meer dan halfjaar geduurd voor het klaar was. Haha zo wordt overal een reden voor verzonnen om het niet te mogen plaatsen. (Wet en regelgeving) Je word zo dus enorm mislijd. Advies was prima, plaatsing meer dan een half jaar geduurd. Oplossen van problemen een heel gevecht, moet jezelf aandragen. Beloftes worden niet of na lange strijd nagekomen. Al met al zeer teleurstellend.

Beste Martijn, Zoals wij al meerdere malen tegen u hebben uitgesproken spijt het ons dat u dit alles zo heeft moeten ervaren. Inderdaad verliep de montage niet helemaal vlekkeloos. Helaas is tijdens de montage een stukje van het stenen werkblad beschadigd. Het werkblad hebben we netjes gemonteerd en ook nog laten repareren zodat u alsnog gebruik heeft kunnen maken van de keuken. Ook waren er verschillende onderdelen niet op tijd geleverd door onze leveranciers. Wij hebben direct in overleg met u na de montage actie ondernomen en een nieuw blad bij onze leverancier besteld. Onze werkbladleverancier produceert haar bladen in Portugal en door de lange levertijden wegens COVID-19 hebben wij dit blad niet binnen enkele weken kunnen ontvangen waardoor ook wij hebben moeten wachten waarvan u op de hoogte was. Na een aantal weken waren de ontbrekende onderdelen binnen en hebben we in overleg met u gewacht tot het werkblad ook binnen was om alles tegelijk op te komen lossen. Zodra het nieuwe werkblad binnen was gekomen hebben wij het beschadigde blad en de ontbrekende onderdelen meteen bij u vervangen. Kortom hebben wij naar eer en geweten alles netjes en volgens afspraak bij u opgelost met een PRACHTIG eindresultaat. Wij wensen u dan ook namens ons gehele team heel veel kook, woon en leef plezier toe in jullie prachtige nieuwe keuken.

Keukenstudiostoof betrouwbaar,klantvriendelijk en gaat voor kwaliteit.

Toen ik binnen kwam in de showroom wist ik totaal niet wat ik wilde. Uiteindelijk met het meedenken en advies van Ben is het een mooie keuken geworden. Ik kan een ieder aanbevelen eens langs te gaan bij keukenstudiostoof. Alles is met zorg en aandacht geplaatst ,en ik ben dan ook zeer tevreden. Ook na dat de keuken was geplaatst werd ter controle door Ben nog eens gekeken of alles naar wens was gegaan. De tien hiervoor is zeker op zijn plaats. M v g Jeanne v beurden

Keukenstudio Stoof staat voor kwaliteit eerlijkheid en creativiteit.

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit, eerlijkheid en creativiteit van keukenstudio Stoof. We hebben een prachtige keuken op maat en geheel naar onze wensen. We zijn goed begeleid door Stan en zijn vader Hans en hebben een eerlijk verhaal gekregen over wat kan en niet kan. Kwaliteit stond hierbij voorop. Dus niet verkopen ten koste van alles of de klant. Het resultaat is dat er een prachtige duurzame keuken staat voor vele jaren kook en woon plezier. Wij zullen keuken studio Stoof dan ook iedereen aanraden.

Super service en een mooie keuken rijker!

Medio Juni mijn keuken samengesteld en daarbij vakkundig geholpen door de betreffende verkoper. De keuken is netjes volgens planning uitgeleverd medio eind September zonder noemenswaardige issue's De informele sfeer bij Stoof Keukenstudio is erg prettig en daarbij ook géén opdringerige of niet transparante verkopers. Alles verliep volledig transparant en in goed overleg. Ik hoop de komen jaren veel plezier te ervaren van mijn keuken en mocht er in de toekomst weer een volgende keuken uitgezocht moeten worden dan zal ik zeker weer eens binnenwandelen in de showroom van Stoof Keukenstudio.

Geweldige service en topkwaliteit