Geen klant, toch superservice geleverd!
Vier jaar geleden bij een andere keukenwinkel een nieuwe keuken aangeschaft. Helaas ging een ophanging van één lade kapot. Omdat de betreffende keukenwinkel ondertussen failliet gegaan was, heb ik keukenstudio Stoof benaderd. Lex ging voor mij kijken of er iets met garantie te regelen was. Het betrof namelijk een klein onderdeel.
Lex is meerdere keren bij ons thuis langs geweest, maar helaas bleek iedere keer het verkeerde onderdeel toegestuurd te zijn. De enige oplossing zou een nieuwe lade zijn.
Dat vonden wij het niet waard en samen met een handige buurman heb ik een andere oplossing op het frontje weer op de lade te krijgen bedacht. Echter voordat we deze oplossing konden uitvoeren, stond Lex alweer met een grote glimlach op onze stoep. Groot was onze verbazing dat hij een grote doos bij zich had met daarin een nieuwe lade! Hij had het er niet bij laten zitten, en via de fabrikant een nieuwe lade geregeld, onder garantie!
Dit is de service die je niet meer vaak tegenkomt. Geen klant toch tijd en geld in een relatie steken.
Vanaf nu ben ik wel klant bij keukenstudio Stoof, omdat ik weet dat ze mij waarderen.