Geen klant, toch superservice geleverd!

Vier jaar geleden bij een andere keukenwinkel een nieuwe keuken aangeschaft. Helaas ging een ophanging van één lade kapot. Omdat de betreffende keukenwinkel ondertussen failliet gegaan was, heb ik keukenstudio Stoof benaderd. Lex ging voor mij kijken of er iets met garantie te regelen was. Het betrof namelijk een klein onderdeel. Lex is meerdere keren bij ons thuis langs geweest, maar helaas bleek iedere keer het verkeerde onderdeel toegestuurd te zijn. De enige oplossing zou een nieuwe lade zijn. Dat vonden wij het niet waard en samen met een handige buurman heb ik een andere oplossing op het frontje weer op de lade te krijgen bedacht. Echter voordat we deze oplossing konden uitvoeren, stond Lex alweer met een grote glimlach op onze stoep. Groot was onze verbazing dat hij een grote doos bij zich had met daarin een nieuwe lade! Hij had het er niet bij laten zitten, en via de fabrikant een nieuwe lade geregeld, onder garantie! Dit is de service die je niet meer vaak tegenkomt. Geen klant toch tijd en geld in een relatie steken. Vanaf nu ben ik wel klant bij keukenstudio Stoof, omdat ik weet dat ze mij waarderen.

Een warme persoonlijke organisatie

Wat ons zeer aansprak was persoonlijke benadering van het eerste moment dat je Keukenstudio Stoof binnen stapt. Een aanspreekpunt van begin tot oplevering. Goed advies en denken graag mee!

Vakmanschap

Wat een specialisme heeft Stoof KeukenStudio in huis, van het ontwerp tot het plaatsen. Stoof KeukenStudio heeft personeel met veel klasse, vriendelijkheid, geduld en zijn nooit opdringerig. Wij hebben een keuken die niet standaard is, er zit namelijk een schuine muur in die niet haaks is. Compliment voor het ontwerp van Hans. Hij heeft veel meegedacht en advies gegeven van A tot Z. Het engelen geduld en enthousiasme van Jolanda met al onze vragen over de apparaten, een fijne uitleg en goede begeleiding. Niets is haar te veel! Het plaatsen van de keuken door Kees, tot in de puntjes. Wat een topvakman. Echt een super zaak en erg tevreden en blij met onze (droom) keuken. Een keuken koop je niet zo veel in je leven, wij zouden Stoof KeukenStudio zeker aanbevelen aan andere.

Heel fijn bedrijf

Hele goede begeleiding gehad bij het samenstellen vd keuken en er wordt goed mee gedacht. Ook de plaatsing verliep vlekkeloos en complimenten aan Kees laheij die de keuken gemonteerd heeft. Er wordt ook goed en duidelijk gecommuniceerd en afspraken worden nagekomen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Zeer vakkundig!

Vakkundig geholpen door de verkoopmedewerker. Luistert naar je wensen en geeft advies. Vakkundige monteur die de keuken plaatst. Samenwerking goed bevallen.

Uitstekende service en kwaliteit keukens

Top geholpen met alle te maken keuzes. Nemen ruim de tijd voor je. Na de gemaakte keuzes een 3d tekening die nagenoeg exact overeenkomt met het eind resultaat. Ook de levering en montage volgens afspraak. Al met al een dikke aanrader!

Goede producten en erg behulpzaam!

Er wordt goed meegedacht. Niet alleen de duurste opties worden aangeraden maar er wordt echt gekeken naar de wens en het budget.

Het is Stoof met veel enthousiasme gelukt een droomkeuken te realiseren voor ons!

Wij hebben een positieve ervaring met Stoof! Er werd veel tijd en aandacht besteed aan onze wensen. Onze ideeën werden op de juiste manier omgezet in een prachtige keuken, van goede kwaliteit. De mogelijkheden waren groot, de tips waren vakkundig en de communicatie was zeer prettig! Niets is ze teveel en daarom zijn wij zeer tevreden!

Perfect!

Het is echt een prachtige keuken en zijn heel erg blij met alle ruimte én apparatuur. De indeling is praktisch en werkt uitstekend. Door lichtval is de kleur elke keer weer anders. Soms rood, soms paars. Echt heel mooi. We zijn super tevreden.

Betrouwbare keuze en een deskundige en persoonlijke benadering

Uiteindelijk is onze keuze gevallen op Stoof, mede ingegeven door goede ervaringen van vrienden en bekenden. Hans Stoof heeft ons goed geholpen bij het samenstellen van een nieuwe keuken en heeft daarmee alle verwachtingen waargemaakt. Ook de plaatsing is goed verlopen. Een deskundige en persoonlijke benadering maken het zeker de moeite waard om te kiezen voor Stoof.

Super tevreden, klantvriendelijk, meedenkend t/m plaatsing!

Wij zijn van het begin tot het en met het plaatsen van onze prachte keuken heel erg tevreden. We zijn vooraf heel goed geïnformeerd door Yolanda over wat er allemaal komt kijken bij het aanschaffen van een keuken. Ze heeft heel veel verteld over diverse apparatuur. Keukenstudio Stoof heeft een mooie showroom en er heerst een prettige sfeer. Tevens nemen ze ruim de tijd voor je tijdens het hele proces. Ook complimenten voor Ben. Hij heeft ons geholpen met het uitkiezen van alles. Je krijgt mooie digitale tekeningen van je keuken, zodat je een heel duidelijk beeld krijgt hoe het eruit komt te zien. Dikke pluim voor Kees die onze keuken super nauwkeurig heeft geïnstalleerd! Wij zijn dus dikke tevreden klanten!

Uitstekende keukenstudio met mensen die de tijd voor je nemen

Wijn zijn super geholpen door Hans van Keukenstudio Stoof. Er werd goed mee gedacht, en er werd ook eerlijk verteld wanneer iets niet mogelijk was of iets niet handig zou zijn. Kortom mensen met ervaring, die weten waar ze over praten.

Fijne, vriendelijke en prettige mensen, die professioneel en kundige advies geven. Ze denken met je mee qua wensen. Ze zijn goed bereikbaar en geven goede service. Wij zijn erg blij met onze nieuwe keuken!

Perfect, persoonlijke en eerlijk!

Voor onze nieuwe woning waren wij opzoeken naar een nieuwe keuken. Tijdens een stormachtige dag snel even binnen geglipt om even snel door de showroom te lopen. Dat even werd al snel een uur. Waarin we leuk kennismaakte met het familie bedrijf, de enthousiaste Jolanda maakt ons meteen warm. Daarna uiteraard een gesprek ingepland en daar maakte wij kennis met Lex. Ik kan je vertellen zoveel enthousiasme, meedenken en passie (en de stappen om alles te bekijken) slaat direct over. Ook de eerlijkheid over de beroerde levertijd kwam aan bod. Na een mooi ontwerp, waarin onze wensen vertaald waren zijn we verder in zee gegaan. Een tweede gesprek om de puntjes op de I te zetten. De keuken is door een aannemer geplaatst, alles was bij de levering compleet, maten klopte ect. Kortom Perfect! Echter zoals waarvoor wij gewaarschuwd waren, de stook oven een de kookplaat was er niet. Na fijn te schakelen met Lex, is er direct een tijdelijke kookplaat geleverd. Wat later volgende een oven. Als ik stoof mag beschrijven in een paar woorden? Professioneel, rustig, enthousiast en meedenkend. Zonder twijfel komen we bij de volgende keuken bij de ze terug

Tevreden

Ik ben een tevreden klant, mijn keuken voldoet precies aan mijn verwachtingen. Geholpen door Ben, die (wat een verademing) niet opdringering is en je eerlijk door je keukenproces heen helpt. Helaas was de koelkast niet op tijd maar Ben heeft ervoor gezorgd dat er een vervangende, blijvende koelkast op tijd aanwezig was. Kundige vakman die de keuken geinstalleerd heeft.

fijne en prettig advies van Hans en een heel mooi resultaat

Wist echt niet wat ik wilde en na drie gesprekken hadden we de keuken zoals we hem graag wilde. Monteren en de afwerking super geregeld. Hadden nog wat problemen, maar het is heel netjes opgelost. Zou Stoof altijd aanraden aan mensen die op zoek zijn naar een keuken.

Deskundig en betrouwbaar.

Prettig en gemoedelijke sfeer tijdens gesprekken, deskundig advies en keurige aflevering.

goeie sfeer, deskundig en meedenkend, veel keuze

was blij met de ondersteunening tijdens ontwerpproces en enorm blij met de zorgvuldige werkwijze van de monteur. Vertrouwenwekkende medewerkers, allemaal!

Goeie service en samen werking

Prima netjes geleverd en alles klopt zeker aan te raden

Goede kwaliteit netjes geleverd

Keuken is uitgezocht samen met Ben. Kwaliteit van de keuken is hoog. Ook montage en levering is keurig verlopen. Na afloop ook goed en snel de laatste restpuntjes opgelost.

Trots op onze keuken!!

Ondanks moeilijke aanlevering van de apparatuur, is de keuken op tijd volledig geïnstalleerd! Door de installateur is de keuken perfect geplaatst! We krijgen heel veel complimenten!!

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken! Niet alleen de keuken zelf, maar ook de service heeft ons erg verrast! De verkoper dacht goed met ons mee, waardoor we uiteindelijk op een kookeiland uitgekomen zijn. Zelf hadden we niet bedacht dat dit een mogelijkheid was. Nu staat de keuken er en zijn we er zo blij mee! Super klantvriendelijk, mooie keukens en goede kwaliteit. Wij raden Keukenstudio Stoof aan iedereen aan.

Super!!

Meedenken, uitvoeren, ontzorgen. Ik ben heel blij dat ik mijn keuken bij Stoof heb gekocht. Van A tot Z top!

Wat een top service!

Ik ben zeer goed geholpen door kundige vakmensen. Ik zou iedereen keukenstudio Stoof aanraden!

Van start tot voltooien verbouwing nieuwe keuken zeer goed verlopen. Met gerust hart en als vast aanspreekpunt Lex hebben wij onze droomkeuken gerealiseerd

Van Voordenpark 16

5301KP Zaltbommel