De absolute top!

Luisteren goed, fris-vernieuwende ideeën, topkwaliteit, gastvrij, goede en vriendelijke communicatie. Kortom topondernemers! Zó blij mee!

Zeer goed betrouwbaar bedrijf

Verkoop op een ongedwongen manier, meedenkend en zeker niet pushen om te verkopen. Levering volgens afspraken en heel netjes en goed gemonteerd. Na oplevering aandacht of alles naar wens is gelopen. Dit bedrijf doet wat ze zeggen, een bedrijf waarbij je geen zorgen hoeft te hebben of het goed komt. Ze hebben aandacht voor de klant en hebben zelf de drive om het goed te doen.

Toppers, echt een aanrader!

Fijne mensen, nemen de tijd voor je wensen en kijken/denken mee naar de mogelijkheden. Kost wat maar dan krijg je ook wat, mooie kwaliteit en echt vakmensen bij levering en plaatsing. Wij zijn er echt blij mee!

Uitstekende service!

Uitstekend service, zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers met kennis van keukens! Denken goed mee in mogelijkheden en oplossingen.

Geweldige service en advies met een prachtig eindresultaat

Vanaf het eerste contact hadden wij al een goed gevoel bij Keukenstudio Stoof. Ze nemen alle tijd, geen vraag is teveel. Snelle reactie op mailtjes. De keukenmonteur werkt heel netjes. Kortom wij zijn heel blij met onze keuken en raden deze keukenzaak zeker aan. Van ons krijgen jullie een dikke 10!

Hele goede begeleiding naar een droomkeuken! Goede tips, en een zeer vriendelijk team mensen. Hele fijne samenwerking ! Leveren echt kwaliteit.

Zeer tevreden, uitstekend advies, prachtig eindresultaat. atultaat

Prettig persoonlijk contact en zeer deskundig advies bij het samenstellen van de keuken en kiezen van de apparatuur. Meteen reactie op mails en voorkomende vragen. 3D ontwerp en uitstekende installatietekeningen ontvangen, zodat de voorbereiding voor het plaatsen van de keuken optimaal kon verlopen. Ook zeer tevreden over de plaatsing van de keuken. Het eindresultaat was nog mooier dan verwacht. Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken! Hans en Jolanda, bedankt!

Deskundig advies, zeer tevreden

We zijn zeer goed geholpen bij het ontwerp van de keuken. We kregen alle tijd om vragen te stellen, en alle mogelijkheden door te spreken. Met als resultaat een hele mooie keuken!

Super, ze nemen de tijd voor je, werken netjes. Zeker een aanrader als je een nieuwe keuken wil.

Deskundige mensen en een fijne samenwerking, secuur en positief.

Eigenlijk perrongelijk bij Keukenstudio Stoof terecht gekomen, en gelijk onder de indruk. Heel hartelijk ontvangen. Bij het 2e gesprek ervaren dat er deskundige mensen werken die goed kunnen luisteren en je wensen prima in een tekening kunnen vangen. Het plaatsen gebeurde secuur. Het eindbord van de bar had de verkeerde kleur. Dit is heel correct opgelost, en er is netjes een nieuwe geplaatst. Prima service in de nazorg. Wij zijn heel tevreden en dolblij met onze nieuwe keuken.

Een bedrijf met kwaliteitskeukens waar de de klant centraal staat!

Fijn persoonlijk contact met goede service en advies. Fijne afspraken met Hans die meedacht en goed aanvoelde wat onze wensen waren. De installatietekeningen voor onze aannemer waren nauwkeurig uitgewerkt waardoor alles perfect kan worden voorbereid voor de monteur van de keuken. Die was zeer ervaren en ook heel kundig. Eindresultaat is dan ook een keuken naar wens. Jolanda en Hans bedankt.

Heel fijne ervaring, super service, zeer mooie keuken.

Vanaf eerste contact voelde het goed, nemen de tijd voor je , duidelijke uitleg en goede afspraken die ook nagekomen worden. Ook de monteur die de keuken kwam plaatsen was erg vriendelijk en kundig en informatief. Kortom een zeer prettige ervaring.

Vanaf het moment van binnenlopen tot aan het plaatsen van de keuken is alles fantastisch verlopen. Goede service en goed advies. Hans en Jolanda bedankt!

Professioneel advies met een mooie keuken als eindresultaat

Op een persoonlijke manier wordt professioneel advies gegeven m.b.t. de vele keuzes die gemaakt moeten worden. Bij tussentijdse vragen wordt de tijd genomen en er wordt snel gereageerd op mails. Indien nodig komt Hans langs, niets is te veel. Onlangs is de keuken geplaatst en ik ben zeer blij met het eindresultaat.

Fantastische service en ontzettend blij met mijn nieuwe keuken.

Een prachtig mooie keuken die zorgvuldig en snel is geleverd. Ze luisteren naar je wensen met een geweldige uitkomst. Enorm bedankt!

Hele mooie gekregen, presies zoals we wilden.

Super kwaliteit, alle kastjes netjes afgewerkt. Monteur alles netjes gemonteerd en aangesloten. Geen moeilijk gedoe van dit en dat zit niet goed. Super vriendelijk, geen druk dij verkoop keuken. Ik zeg een tien met een grifel.

Een prachtig resultaat!

Wij zijn bij Keukenstudio Stoof terecht gekomen, nadat we van verschillende mensen al goede verhalen hadden gehoord. Ze luisterden goed naar onze wensen en gaven fijn advies over materiaal gebruik en apparatuur. Ze maakten ook een mooie 3D-tekening van onze keuken, zodat we een beeld kregen van hoe het eruit zou komen te zien. Stoof heeft ons erg goed geholpen en alles goed geregeld, zodat we ons nergens zorgen over hoefden te maken. En de kwaliteit van de keuken en hun werk is super. Wij gaan heel wat jaartjes genieten van deze nieuwe keuken! Dankjewel :)

Super fijne ervaring met een prachtig eindresultaat!

Vanaf het eerste moment super goed geholpen. Top service! Met een mooi eindresultaat!

Maatwerk betekent voor keukenstudio Stoof iets anders dan je zou denken....

Keukenstudio Stoof heeft voor mij een keuken ingebouwd van 25 mille. Ze beroepen zich voortdurend op maatwerk wat er feitelijk op neerkomt dat je na hun inbouw zelf aan de gang moet met kitspuit en plakplintjes. Dat is toch wat anders dan ik zou verstaan onder maatwerk. Als er dan nog problemen zijn met de keuken, is meneer Stoof er als de kippen bij om aan te geven dat het 'niet zijn schuld is.' Stoof heeft niet alleen geen oor voor de opgetreden problemen (ik kan de keuken niet eens als zodanig gebruiken), hij laat zich ook nog eens onprofessioneel en onaangenaam gaan ('je denkt toch niet dat ik er nog een keer heenrijd?). Fatsoen is bij keukenstudio Stoof flinterdun gebleken. Wat een deceptie, deze club. Beware. *** Van ontevreden klanten kan een bedrijf leren; Stoof had daar klaarblijkelijk geen trek in en stelde zich onprofessioneel op. Vooral naar anderen wijzen en dan zwaaien met de term 'maatwerk'. Het blijken vooral anderen die maatwerk moeten leveren rond de door Stoof geleverde kasten. *** En ik zit met een keuken die ik nu niet (goed) kan gebruiken. Fijn, zo'n 'meedenkende leverancier', maar niet heus. Ik moet nu naar een andere keukenleverancier die wel wil bedenken hoe de ontstane problemen kunnen worden opgelost. Stoof laat je gewoon zitten. Betalen (100%) moet je vooraf, misschien had dat een waarschuwing voor me moeten zijn....

Beste Jacqueline, Wij betreuren het echt heel erg dat u dit zo heeft ervaren. En vinden het heel jammer dat u ervoor heeft gekozen op deze manier naar ons te reageren. U heeft inderdaad een hoogwaardige kwaliteit keuken op maat bij ons gekocht en deze hebben wij ook geleverd en vakkundig bij u gemonteerd. Maar dit alles behoeft natuurlijk ook wel goed voorwerk. Wij sturen dan ook altijd een zeer gedetailleerde voorwerk/installatie tekening naar onze klanten met alle correcte afgesproken voorwerk maten. Als helaas uw eigen aannemer zich niet aan de aangegeven maten van deze werk tekeningen houdt en een nis niet op maat maakt zoals op de installatietekening is aangegeven dan is het voor ons onmogelijk om uw op maat gemaakte kastenwand passend te monteren. Zoals wij ook aan u hebben uitgelegd is dit echt de verantwoordelijkheid van uw aannemer. En als de ( niet bij ons aangekochte ) kookplaat helaas niet werkt daar kunt u ons natuurlijk dan ook niet verantwoordelijk voor stellen. Wat betreft uw opmerking dat Hans weigerde vandaag even op te komen rijden naar u …betekent in dit geval vanuit ons bedrijf in Zaltbommel naar u toe rijden in de Ardennen op en neer een reis van totaal 500 km rijden…. Dat paste inderdaad vandaag niet in Hans zijn agenda. Wij staan erom bekend dat wij zeer professioneel ,vakkundig en klantvriendelijk met onze klanten omgaan en daar zijn wij ook heel trots op! Daarom betreuren wij ten zeerste dat u voor deze manier van communiceren heeft gekozen en een onterechte/ negatieve Review plaatst …. Heel jammer. Met vriendelijke groet , Hans Stoof / Keukenstudio Stoof

Fijn en goed geholpen met onze fantastische keuken

We werden fijn ontvangen in de showroom. Daar werden we meegenomen in de vele opties die Stoof te bieden heeft. Samen hebben we een mooie keuken samengesteld en daarnaast ook goede en handige tips gekregen. De inbouw verliep vlot en het eindresultaat is prachtig. Wij zijn er ontzettend blij mee.

Kwaliteit, creativiteit en goede service

Stoof heeft voor ons een uitgebalanceerd ontwerp gemaakt. Niet de standaard oplossing. De keuken is van top kwaliteit en ze hebben de hele verbouw en installatie in de woning gecoördineerd. Super dienstverlenend en alle medewerkers heel alert en meedenkend. Kortom, 5 sterren

Fantastisch geholpen en erg fijn meegedacht

Wij hebben een hele fijne en zeer prettige ervaring gehad met het uitzoeken en kopen van onze nieuwe keuken ! De service is echt super ! Bellen altijd terug en komen hun afspraken altijd na. De plaatsing is ook erg goed verlopen. Wij zijn dik tevreden!

Transparant, eerlijk, goede prijs/kwaliteit en uitstekende service

Na een slechte ervaring bij een top keukenmerk waren we blij verrast met de transparante en duidelijke aanpak van Keukenstudio Stoof. Je weet snel waar je aan toe bent en Hans Stoof geeft duidelijk en eerlijk advies. Installatie was zeer professioneel en het eindresultaat zijn we meer dan blij mee!

Plaatsen keuken zeer,goed!

Van Voordenpark 16