Deskundig en betrouwbaar.

Prettig en gemoedelijke sfeer tijdens gesprekken, deskundig advies en keurige aflevering.

goeie sfeer, deskundig en meedenkend, veel keuze

was blij met de ondersteunening tijdens ontwerpproces en enorm blij met de zorgvuldige werkwijze van de monteur. Vertrouwenwekkende medewerkers, allemaal!

Goeie service en samen werking

Prima netjes geleverd en alles klopt zeker aan te raden

Goede kwaliteit netjes geleverd

Keuken is uitgezocht samen met Ben. Kwaliteit van de keuken is hoog. Ook montage en levering is keurig verlopen. Na afloop ook goed en snel de laatste restpuntjes opgelost.

Trots op onze keuken!!

Ondanks moeilijke aanlevering van de apparatuur, is de keuken op tijd volledig geïnstalleerd! Door de installateur is de keuken perfect geplaatst! We krijgen heel veel complimenten!!

Super!

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken! Niet alleen de keuken zelf, maar ook de service heeft ons erg verrast! De verkoper dacht goed met ons mee, waardoor we uiteindelijk op een kookeiland uitgekomen zijn. Zelf hadden we niet bedacht dat dit een mogelijkheid was. Nu staat de keuken er en zijn we er zo blij mee! Super klantvriendelijk, mooie keukens en goede kwaliteit. Wij raden Keukenstudio Stoof aan iedereen aan.

Super!!

Meedenken, uitvoeren, ontzorgen. Ik ben heel blij dat ik mijn keuken bij Stoof heb gekocht. Van A tot Z top!

Wat een top service!

Ik ben zeer goed geholpen door kundige vakmensen. Ik zou iedereen keukenstudio Stoof aanraden!

Fantastisch

Van start tot voltooien verbouwing nieuwe keuken zeer goed verlopen. Met gerust hart en als vast aanspreekpunt Lex hebben wij onze droomkeuken gerealiseerd

Wat een geweldige Keukenstudio!! Alles was Top!

Onze ervaring met keukenstudio Stoof was echt geweldig. De ontvangst van Jolanda met koffie, wijn en worstenbroodjes tot de koop van de keuken bij Lex in een woord zeer vriendelijk, geduldig en professioneel. Naderhand nog wat aanpassingen gedaan en Lex heeft alles voor ons geregeld! Lex is een top verkoper! Het plaatsen van de keuken is gedaan door Karel. Een zeer vriendelijke vakman die weet tot in de puntjes de keuken fantastisch te plaatsen. We hebben van zijn vakmanschap genoten!! De keuken is zoooo mooi geworden en zijn er heel erg blij mee! Ellen en Eric uit Maarssen

Super tevreden!

Fijne ervaring ,de ideeën die ik had zijn zeer tot z,n recht gekomen ,de keuken is precies zoals die in mijn hoofd zat Deskundige vakmensen die met je mee denken voor zowel de verkoop als de plaatsing Zeker aan te bevelen !

Onbehoorlijke bejegening en service

Inmeting werkblad bleek bij aflevering niet goed te zijn geweest. Probleem werd snel verholpen doordat Stoof een stucadoor inhuurde om een extra gipswandje te laten plaatsen. Vier maanden later ontving ik een factuur voor meerwerk van zo’n **** voor de inmeetfout van Stoof. Toen ik weigerde die voor mijn rekening te nemen veranderde de tot dan toe (erg) joviale bejegening op slag in een onbehoorlijke en een opmerking dat er een aantekening in mijn dossier zou worden geplaatst. Al met al een zeldzaam nare klantervaring.

Beste Wilma, Uw beoordeling van 16-5-2022 met een 10 maakte ons trots! En nu deze beoordeling vinden wij dan ook heel erg jammer. Wij vinden het echt heel spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Omdat wij er altijd voor kiezen om in oplossingen te denken en vooral voor 100 % tevredenheid van onze klanten te gaan hebben wij u ook meteen contact met u opgenomen. Wij hebben u meteen aangeboden om de door ons geleverde meerwerk factuur te crediteren. Kortom wij hebben naar eer en geweten alles netjes bij u gemonteerd en afgewerkt. Met als eindresultaat een PRACHTIGE keuken! Wij wensen u dan ook namens ons gehele KeukenStudio Stoof team, Heel veel kook/woon en leef plezier toe.

Met hulp van Ben hebben we onze droomkeuken kunnen realiseren. Prettig en goed geholpen, zowel met het maken van het ontwerp als met alle praktische zaken. Zeer tevreden!

Geweldige samenwerking, met een super keuken als resultaat.

Op aangeven van onze aannemer zijn we bij Keukenstudio Stoof terecht gekomen. Ben de Koning was onze adviseur, en wat voor een! Niets was hem te veel. Samen hebben we een tekening voor onze keuken gemaakt. Ben had hierin een goed oog voor detail en symmetrie. Ben heeft ons van alle vorderingen direct op de hoogte gehouden. De totale communicatie kon niet beter. Kleine aanpassingen in het werk zijn voortvarend en naar grote tevredenheid opgepakt en opgelost. Wij zijn heel erg blij met onze super keuken! Hartelijk dank Keukenstudio Stoof en hartelijk dank Ben.

Top zaak

Goede service en top keuken monteur

Zeer tevreden! Fijn advies, uitstekende plaatsing.

Erg blij zijn wij met onze nieuwe keuken.

Tevreden

Tevreden

Precies geworden zoals bedacht.

Heel fijn samen gewerkt met Hans (ex collega bij een ander keukenbedrijf) Mooie sparingen bedacht in blinde muur naar serre. Jammer van de levertijden van oven en kookplaat.

Geweldige service

Wat een goede service bij keukenstudio Stoof. Als je de keuken gaat kopen nemen ze echt de tijd voor je. En ook als de keuken gekocht is blijven ze enorm hun best voor je doen. Ook het plaatsen verloopt super netjes, tot het ophalen van het karton aan toe. Kortom geweldige service voor een goede keuken.

Superfijn zo relaxed mooi afgewerkt geen details vergeten .

Mooie degelijke keuken supermooi afgewerkt daar waar nodig supertevreden .

Perfecte service een duidelijk

Komt afspraken na en voldoet aan wensen.

vriendelijk en positieve en persoonlijke benadering

Bij de aanschaf van de keuken werd alle aandacht genomen. Je had een contact persoon die alle tijd nam en alle mogelijkheden door nam en van alles liet zien. Je betaald pas bij levering Alle lof voor de vriendelijk benadering en het geduld Na het afsluiten van het koopcontract had ik graag nog een persoonlijk gesprek over de installatie tekening ( waar de stopcontacten komen etc) gehad het verbaasde mij dat er bij de oplevering niet iemand van keukenwinkel aanwezig was om te kijken hoe het gedaan was Ik hebuitleg over de apparatuur gemist

Een goed adviserende Keukenstudio Met veel voorbeelden en mooie opgestelde keukens in de showroom. Goede service.

Alles was goed geregeld en zeer netjes geholpen bedankt lex

Top service!

Opnieuw weer super tevreden! Onze keuken aangepast met een hele nieuwe kastenwand! Hans Stoof dacht super goed mee met onze wensen en gaf een heel goed advies! Snelle levering en een top service!