Fantastisch geholpen en erg fijn meegedacht

Wij hebben een hele fijne en zeer prettige ervaring gehad met het uitzoeken en kopen van onze nieuwe keuken ! De service is echt super ! Bellen altijd terug en komen hun afspraken altijd na. De plaatsing is ook erg goed verlopen. Wij zijn dik tevreden!

Transparant, eerlijk, goede prijs/kwaliteit en uitstekende service

Na een slechte ervaring bij een top keukenmerk waren we blij verrast met de transparante en duidelijke aanpak van Keukenstudio Stoof. Je weet snel waar je aan toe bent en Hans Stoof geeft duidelijk en eerlijk advies. Installatie was zeer professioneel en het eindresultaat zijn we meer dan blij mee!

Plaatsen keuken zeer,goed!

Super netjes geholpen met de aankoop van onze nieuwe keuken en goede adviezen gehad. Keuken is super netjes geleverd en geplaatst

professioneel begeleid met het kiezen en samenstellen van de keuken

Bij het samenstellen en kiezen van de keuken zijn wij op een bijzondere en professionele manier begeleid. En de goede kennis over materiaal en apparatuur heeft ons tot de keuze laten komen zoals nu onze keuken is geplaatst. De gemaakte afspraken worden ook netjes nagekomen zoals afgesproken. We zijn er zeer blij mee en kan iedereen aanraden hier een keuken uit te gaan kiezen.

Zeer goede service

Zeer goede ontvangst Professioneel geholpen Geweldig uitgevoerde opdracht Kortom en bdrijf wat wij zeer zouden aanbevelen.

Goede kwaliteit en vriendelijke, vakkundige monteur!

Conform afspraak werd de keuken geleverd en keurig geplaatst. Aftersales was ook top, een aanrader dus!

Goed meedenken, zeer goede dienstverlening.

Er is goed met ons meegedacht in het samenstellen van de nieuwe keuken. Service is erg goed. Zo werd er, daags na het plaatsen van de keuken, gebeld of alles naar wens is.

Komt afspraken na, goede service en nazorg

Stoof begeleidt van begin tot eind. Goede afspraken, goede zorg en nazorg. Geen onverwachte tegenvallers. Blij dat we hier geslaagd zijn.

Afspraak gehad en snel waren we uit over onze wensen. Na de tekening die het tot leven brachten zagen we goed wat we wel en niet wouden en van de levering tot de installatie is hij prachtig en functioneel. Alles is geregeld, ook de naloop/ communicatie is erg prettig. Ik beveel Keukenstudio Stoof zeker aan!

Dromen kwamen uit dankzij keukenstudio stoof!

Een geweldig team wat er met hun zeer professionele kijk je helpt om jou ideaal keuken samen te stellen! Tevens het plaatsten wordt gedaan door vakmensen die pas stoppen als ze zelf tevreden zijn, zoals deze vakmensen het in hun eigen huis ook zouden willen hebben.

Goede begeleiding gehad naar de droom keuken. Fijne mensen, kundig en vriendelijk. De monteur was ook erg goed! En dacht ook mee, voor eventuele veranderingen. Dus wij zijn tevreden en blij. En Lex van Nugteren die ons begeleid heeft krijgt een 10 met een griffel.

Fijn en goed advies.

Wij raden firma Stoof zeker aan!

Een prachtige keuken!

Na zorgvuldig en uitgebreid overleg met Lex van Stoof, zijn we tot een mooie en praktische keuken gekomen. Met zichtbaar vakmanschap is de keuken ingebouwd. We zijn er elke dag blij mee.

Vriendelijke, klant gericht en professioneel

Onze keuken renovatie is perfect gelukt.

Super service en goede levering

Wij kwamen bij Keukenstudio Stoof om wat inspiratie op te doen. We werden erg vriendelijk ontvangen en kregen uitleg en meerdere magazines mee om ideeën op te doen. Toen wij een afspraak hadden gemaakt, werden we wederom erg vriendelijk en fijn ontvangen. Alles werd uitgelegd en niets was te veel. Er was een duidelijke prijsindicatie van de keuken en hierin zaten geen verborgen kosten. Er is regelmatig contact geweest en alles is duidelijk uitgelegd en uitgetekend. Als we vragen hadden of iets was niet duidelijk, dan konden we contact opnemen en werd het geregeld. Het zetten van de keuken ging snel en soepel. Ook daarna werd er contact met ons opgenomen of we tevreden waren met de keuken en hoe het is verlopen. Top service en kwaliteit!

Wij zij super tevreden

Er wordt goed naar je geluisterd dat is erg prettig.

Zeer positief

Rustig en professionele begeleiding bij het ontwerpen en uitzoeken van de hele nieuwe keuken. Meedenken met mijn eigen creative oplossingen en dit ook op maat verwerken in het geheel. Zorgvuldig en netjes is de keuken geplaatst door Kees. Kortom zeer tevreden!!

wat een mooie keuken samengesteld door Hans en wijzelf!

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe keuken en bijkeuken kasten. Goed geadviseerd zonder opdringerig te zijn geweest, Wij raden iedereen aan die op zoek is naar een nieuwe keuken, om naar Keuken studio Stoof aan te gaan.

Topkwaliteit en service

Dit is de 2e keer dat wij een keuken kopen bij Stoof en zijn weer super tevreden. Van bestellen tot levering gaat alles goed, ontzettend vriendelijke mensen met verstand van zaken. Echt een aanrader!

Klantgericht en goede service

Warme en klantgericht bedrijf met een persoonlijke benadering. Het is niet alleen verkopen/adviseren maar er is ook nazorg!

Prima service en wij hebben onze droom keuken

Wij gingen onze eerste keuken kopen bij stoof op aanraden van een bekende. Hele fijne afspraken waarbij hans ook echt mee dacht over hoe wij onze keuken het beste konden inrichten. Wij hebben het gevoel dat er echt naar ons geluisterd werd tov andere afspraken bij keukenboeren. We hebben ons uiteindelijk laten leiden door ons gevoel. Een hele fijne ervaring

Heel erg blij met onze keuken!

Bij Stoof wordt je op een nette en eerlijke manier geholpen. Wij zijn geholpen door Lex en die heeft ons heel erg goed advies gegeven! Keuken door monteur netjes geïnstalleerd! zo wil je een keuken kopen

Heel fijne ervaring, denken goed mee . Hartelijk ontvangst . Komen afspraken goed na . Kortom heel fijne ervaring

Er wordt geluisterd wat je wensen zijn.

We kende de Fam Stoof al. Het was een goed gevoel om een bezoek te brengen bij Keuken studio Stoof. Naar 2 bezoeken hebben wij de keuken besteld. Met de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwe keuken. Hebben wij regelmatig gebeld, om iets te vragen. Niks was te veel. Of er werd terug gebeld, als wij niet de juiste persoon aan de telefoon hadden.. De monteur heeft netjes gewerkt. De keuken was ook in 2 dagen volledig gemonteerd. Vonden het ook mooi dat Hans met collega nog kwam kijken hoe het was geworden. Hebben nog een leuke attentie gehad. Wij zijn super blij met onze keuken.