Veel trainingen, fijne helpdesk

Heb onbeperkt leren abbo aangeschaft. Prima deal. Prettige helpdesk.

Goede leerzame cursuusen

Te weinig tijd gehad om alles eruit te halen, maar voor elke ICTer een aanrader.

Kwaliteit van de trainingen is goed. Proces is soepel

Ik heb nu 2 trainingen gevolgd en ben erg tevreden over de kwaliteit van de aangeboden trainingen. Het onbeperkt leren abonnement werkt voor mij prima omdat ik meer trainingen per jaar volg.

Prima trainingen, goed contact met helpdesk

Ben erg tevreden over icttrainingen. Heb nu een onbeperkt leren abonnement lopen, omdat er door corona meer tijd is om trainingen te volgen. Trainingen zijn van een goed niveau. Ook even contact gehad met de helpdesk omdat ik ergens niet uitkwam. Snel en prima geholpen!

Gratis proefcursus werkt niet !

Helaas, ik had interesse in een online cursus ABAP basiskennis. Ik heb zonet een nieuwe desktop PC - krachtig - grafisch - snel (win10 pro, i7, 16GB ram...) , maar deze eigenschappen werden niet benut door de technologie van de cursus. Aanvankelijk waren mijn browser-settings niet in orde (flash/java/...), maar nadat dit was verholpen, en de cursus eindelijk kon geladen worden, werkte de navigatie niet of heel soms, maar dan dermate traag, dat de aandacht absoluut niet tot bij de content geraakte, maar enkel bij de technische haperingen. Ik ben blij dat ik de cursus niet heb aangekocht. Jammer, voor mij hoef je dit niet te publiceren, maar hier is nog werk aan de winkel. Groeten, Peter Van Uytvanck

Het een zeer leuke ervaring om het mee te maken ik kijk al zo lang op die website voor ICT diploma's

Leuk om te kijken maar ik ben alleen Nederlands meschien een soort van tranc-scriptie

Gedateerde training met weinig hulp bij opzetten

Op zich is de training niet te duur, maar ik had verwacht dat er wat meer aanwijzingen zouden zijn bij het opzetten van de omgeving op mijn laptop. Bij de training die ik doe zit er namelijk geen online lab. Het heeft me ongeveer 2 dagen gekost om het werkend te krijgen (daar heb ik ook van geleerd, maar was niet mijn doel). Verder is de training prima.

goede service maar redelijk vaak storingen

Er zitten best veel fouten en storingen, de reactie van support is snel en probleem is snel verholpen. Toch is het best vervelend door die storingen

2 trainingen gedaan 1 CEH v10 course via de I-Labs certificaat behaald 2 CEH v10 Exam certificaat behaald Ongeveer 3 maanden gelden dit mailtje gehad om mijn oordeel te geven, Hiermee gewacht omdat ik eerst volledig de cursus voltooid wilde hebben. De curses met succes afgerond en allebei de certificaten behaald. Zelf had ik weinig ICT ervaring maar omdat “hacken” een hobby is heb ik in vogelvlucht de curses doorlopen. Opbouw van de I-labs is voortreffelijk ik heb hier veel geleerd en de puntjes op de i gezet. Ben super blij dat ik nu Certified Ethical Hacker ben. Ook de eerste keer dat ik een online training heb gedaan en zou zo weer een training volgen via ICT-Trainingen.nl 5 star rating * * * * *

• Functie: Student

Gebruikersvriendelijke interface, duidelijke uitleg van de materie, goede testvragen om opgedane kennis te toetsen. Jammer dat de voorbeeld database niet offline beschikbaar wordt gesteld.

• Trainingsaanbod N.v.t.
  • Functie: Softwareontwikkelaar

• Functie: Backoffice medewerker

Ik heb al eens eerder een training gehad via ICT en dat was een zeer leerzame, leuke ervaring. Nu heb ik via het werk een online cursus en deze lijkt tot nu toe ook erg leerzaam.

• Functie: Sales Engineer

• Functie: Junior

Voor de eerste keer mee aan het werk. krijg toch nog veel nieuwe tips mee.

• Functie: Inkoop

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik volg deze e-learning, echter de versie van de software die er getoond wordt in de e-learning is erg verouderd, dus ook de manier van werken. Er staat ook niet wat gedaan bij errors e.d. Heel jammer, want dit geeft veel tijdverlies.

• Functie: E-learning Developer

Ik heb een prima ervaring tot nu met ICT Trainingen. Nog geen gebruik gemaakt van de klantenservice, maar bestelproces e.d. verliep prima. Echter vind ik de omgeving van Skillsoft om te huilen. Achterhaalde interface dat je esthetisch terug naar de zeroes slingert, met de functionaliteit van een stoeptegel, en dat voor it cursussen, ondermaats als je het mij vraagt. En elke keer dat er dat Andy Alfred iets uitlegt, sterft er ergens op de wereld een puppy uit verveling.. Dit weerhoud mij er ten zeerste van om andere cursussen te checken.

• Klantenservice N.v.t.

Hoi Dick, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je de omgeving van Skillsoft als onprettig hebt ervaren. Ook je feedback over de docent nemen we zeker mee. Mvg, Team Icttrainingen.nl

Bestelling van cursus was snel gepiept via werkgever. Verder kan ik deskundigheid en klantenservice niet beoordelen. Hiervoor heb ik te weinig ervaring met ICT Trainingen. Ziet er wel allemaal professioneel uit

• Deskundigheid N.v.t.
  • Functie: Klantadviseur

Een erg prettige manier van leren. Het digitale aanbod is fijn doordat de video's per onderdeel niet extreem lang zijn. Hierdoor is de aandacht er goed bij te houden en is het makkelijk om "tussen de bedrijven door" iets bij te leren. In mijn geval was het een MTA voor database fundamentals; dit was allemaal in het Engels (ingesproken door een Ier) maar zeer goed te verstaan. Per onderdeel waren er een paar vragen om te testen of je de materie goed hebt begrepen. Ik ga hier in de toekomst nog vaker een training volgen, een aanrader dus :)

• Functie: ICT beheer

• Functie: Werkzoekende als software ingenieur

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Klantenservice

Makkelijk en rechttoe, rechtaan.

• Functie: Test Consultant

Prima, heb geen klachten

• Functie: Werkplekbeheerder

Chapo

• Functie: Adm medewerker verstrekken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hands on training om je snel excel Eigen te maken. Af en toe wat problemen met opstarten en had meer tijd nodig dan ervoor stond.

• Functie: Sales Manager

Enorm goed geholpen, training was snel te benaderen.

• Klantenservice
  • Functie: ICT Beheerder.