Mooie ervaring, prettige samenwerking

Prettig geholpen bij het samenstellen van een zomergeschenk voor onze medewerkers. Duidelijke communicatie met o.a. de inspiratieborden.

Goede service. duidelijke en vriendelijke communicatie

Wij hebben als eindejaar geschenk, een kwalitatieve en duurzame snijplank besteld bij Mooierr, met ons logo er in gegraveerd. Een heel mooie resultaat is het geworden, waar we al veel positieve reacties op hebben gehad! Het team Mooierr is creatief in het bedenken wat past binnen je bedrijf.

Ruime keuze, maatwerk en oog voor de klant!

De brochure is al een feestje om doorheen te bladeren. Wat een verrassende artikelen staan er in; echt leuk om een pakket te kunnen samenstellen dat anders is dan anders! Werd door de medewerkers ook erg gewaardeerd en daar doe je het tenslotte voor! Het meedenken, de snelheid van reageren en het leveren van de pakketten was uitsteken, dus dikke pluim voor Sam en zijn team!

Boven verwachting!

Ook ons bedrijf heeft een goede relatie met Mooierr, de levering in december met eindejaarsgeschenken was naar volle tevredenheid verzorgd. Ze begrijpen daar snel wat er bedoeld wordt .

Een geweldige ervaring

We kenden het bedrijf niet, maar vanaf de eerste mail tot het in ontvangst nemen van de pakketten was super. Goede service ook.

Leuk, mooi en creatief!

Op een leuke en creatieve manier pakketten samengesteld. Heel erg tevreden!

Prettige communicatie, snel handelen en fijne mensen!

Ik had op korte termijn kerstpakketten nodig en werd op een snelle maar ook manier geholpen. Alles op tijd binnen gekregen! Super tevreden!

van inspiratie tot levering achter de deur verrassend

wat we gezien hebben is dat het team van Sam de regie voert, zodat er mooie dingen ontstaan , die just in time bij ons zijn geleverd. #waardering!

Positieve ervaring!!!

Er werd goed meegedacht bij het uitzoeken van een attentie voor ons personeel. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering en bedrukking van de artikelen, kortom we hebben een positieve ervaring!

Mooie stijlvolle producten

In december hebben wij voor Mooier gekozen om de kerstpakketten te leveren. Professioneel denken ze met je mee. De reacties op de stijlvolle producten van iedereen was heel positief!

Goed contact goede service en levering

Leuk contact gehad en mooie sleutelhangers gekocht.

Gewoon goed geregeld!

Kwaliteit, juiste uitleg, en snelle services

Leuke ideeën en leveringsbetrouwbaarheid is top!

Ons team is altijd erg blij met de verassingen die Mooierr telkens weet te bieden!

Goed geregeld, volgens verwachting

Voor alle medewerkers een leuk vogelhuisje met Paaseitjes besteld. Leuk ingepakt, goed op de hoogte gehouden over de levering en netjes ingepakt afgeleverd! We kregen veel enthousiaste reacties van onze medewerkers

Supersnelle levering!

Op korte termijn moest e.e.a. geregeld worden. Geen probleem bij Mooierr! Ze denken mee en regelen het! Complimenten voor de supersnelle levering! Ook voor het uit handen van nemen van de zorg!

Goede service, duidelijk en eerlijk

Fijn bedrijf, fijne mensen, om mee samen te werken. Down-to-earth, meedenkend, kwaliteit van producten heel goed. Toen er na bestelling een item in de post kapot was gegaan, werd deze zonder moeite kosteloos vervangen! Top service.

Klantvriendelijk en doortasten

Ondanks onze eigenzinnigheid blijven ze meedenken en komen we elk jaar weer tot een mooi pakket.

Het is in één woord: super!

Wij hebben het als een erg prettig bedrijf ervaren. Goede klantenservice, niet opdringerig. Meedenkend personeel. Erg leuke geschenken, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!!

Mooie producten, prettig en vriendelijk contact

Wij hebben voor de 2de keer op rij onze kerstpakketten laten samenstellen en leveren door Mooierr. Mooie producten en leuke pakketten. Voor ieder wat wils.

Uitmuntend

Dit bedrijf is echt een aanrader ze zijn erg flexibel en verlenen super goede service en leveren erg mooie en kwalitatief goede producten. M.v.g. Reijnier

Super geregeld, ieder jaar opnieuw!

Ook dit jaar heeft Mooierr ons en onze relaties weer verrast met prachtige kerstpakketten! Ieder jaar opnieuw weer een groot succes! Netjes geholpen in de uitgebreide showroom! Tot volgende kerst!

Korte lijntjes, deskundig geholpen, mooie pakketten

Een fijne ervaring hebben we opgedaan. We konden onze wensen middels een fijne, praktische manier online doorgeven en werden ook daarna telefonisch goed te woord gestaan. Ook toen er enkele producten niet waren is dit goed opgelost doordat ze met ons meedachten. De pakketten zijn op tijd en volgens afspraak afgeleverd. Alles was naar wens!

Klantvriendelijk

Goede service! Super goed voor elkaar en snelle levering. Met vriendelijke groet Brian cooking

Goede communicatie, leuke geschenken en een keurige aflevering!

Het contact met Mooierr liep erg goed. Ze reageren snel en denken met je mee. Daarnaast zorgen zij ervoor dat het geschenk leuk wordt ingepakt en dat het goed wordt afgeleverd. Kortom; een goede communicatie, leuke geschenken en een keurige aflevering!

Fijne communicatie, mooi design en keurige aflevering.

Positieve ervaring. Mooie pakketten gehad, snelle levering.

Over Mooierr

Het tastbaar maken van merken en het tastbaar maken van waardering. Dat is ons vak. Jouw merk maken we tastbaar met kwalitatief hoogwaardige producten en een sterke focus op origineel personaliseren. Net dat stapje meer wat je van Mooierr mag verwachten. Jouw waardering maken we tastbaar met functionele geschenken die onderscheidend zijn in kwaliteit en design. En die blijven hangen. Je merk versterken? Je relaties of personeel waarderen? Bel Mooierr! 0577 491 189