Van begin tot het einde goed geregeld.

Wij hebben onze kerstpakketten besteld bij Mooierr. Alleen maar positieve reacties gehad. Ook het meedenken en ontvangst hebben we als zeer prettig ervaren. Een prachtig eindresultaat.

Flexibel

Fijne communicatie om in korte tijd iets geregeld te kunnen krijgen.

Voldoen aan onze wensen en zijn enorm flexibel

Ik had op een best korte termijn een grote aanvraag gedaan voor een pakket voor een evenement wat wij gingen organiseren. Daarbij ging het om een evenement over cybersecurity. Mooierr dacht gelijk met ons mee en gaf veel verschillende opties. Ze hebben een ontzettend mooi pakket voor ons samengesteld en de communicatie verliep top! Alles was mooi op tijd binnen en in goede staat. We kregen alleen maar complimenten over het pakket

Fijne samenwerking en mooie producten.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Fijne communicatie en samenwerking. Wij hebben een mooi kerstpakket kunnen geven aan onze medewerkers met daarin mooie producten.

Prettig bedrijf om mee samen te werken, met een luisterend oor en leuke tips

Zijn op een hele prettige wijze geholpen. Er wordt geluisterd en ingeleefd en meedenken doen ze graag wat wordt gewaardeerd.

Gewoon goed geregeld!

Mooier heeft voor ons al verschillende dingen gedaan en geleverd. De service is altijd perfect! En alles klopt gewoon altijd! Kortom een bedrijf waar je van op aan kunt!

Mooie kerstpakketten, goed geregeld!

Alles ging zoals je het graag wilt; er wordt mee gedacht, snelle reactie via de mail, ook op het laatste moment kunnen er nog dingen worden aangepast, op tijd geleverd en het ziet er feestelijk uit!

Een fijne samen werking, waar altijd wat geregeld kan worden

Ze hebben ideeën genoeg om uit te kiezen, waardoor je altijd iemand blij kan verrassen.

Meedenkende, verbindende en unieke partij! Maken alles een beetje Mooierr!

Op het laatste moment kwam ik terecht bij Mooierr. Voor ons niet bepaald naast de deur, maar online sprongen ze er voor mij echt uit. Unieke kerstpakketten, een mooie stijl, kwalitatieve producten en toegankelijke en snelle service. Hier moest ik zijn. Eenmaal aangekomen dacht Sam erg mee, maakte verbinding en zorgde dat mijn verhaal in de kerstpakketten terug zou komen. Ondanks dat er wat dingen uitverkocht waren, deed hij zijn uiterste best om toch nog te proberen deze items (of iets anders soortgelijks) te bemachtigen. En dat terwijl ik zelf al aan de late kant was!! Sam en team bedankt voor de goede en snelle service! De reacties binnen ons bedrijf waren lovend! Volgend jaar weer?

Een bedrijf wat er helemaal voor gaat, meedenkend en perfecte communicatie!

Voor de 1e keer hadden wij relatiegeschenken/kerstpakketten nodig. De advertenties die we tegen kwamen van `Mooierr` spraken ons aan. We wilden geen `standaard` pakket en dat is helemaal gelukt. Ruim aanbod waar je uit kunt kiezen. We werden constant op de hoogte gehouden van alles. Netjes thuis bezorgd en leuk ingepakt! Ik kwam er na een tijdje achter dat ik eigenlijk nog 1 pakket extra nodig had. Niet geschoten is altijd mis.. dus een mail gestuurd. En dit was zelfs nog mogelijk!

Mooie ervaring, prettige samenwerking

Prettig geholpen bij het samenstellen van een zomergeschenk voor onze medewerkers. Duidelijke communicatie met o.a. de inspiratieborden.

Goede service. duidelijke en vriendelijke communicatie

Wij hebben als eindejaar geschenk, een kwalitatieve en duurzame snijplank besteld bij Mooierr, met ons logo er in gegraveerd. Een heel mooie resultaat is het geworden, waar we al veel positieve reacties op hebben gehad! Het team Mooierr is creatief in het bedenken wat past binnen je bedrijf.

Ruime keuze, maatwerk en oog voor de klant!

De brochure is al een feestje om doorheen te bladeren. Wat een verrassende artikelen staan er in; echt leuk om een pakket te kunnen samenstellen dat anders is dan anders! Werd door de medewerkers ook erg gewaardeerd en daar doe je het tenslotte voor! Het meedenken, de snelheid van reageren en het leveren van de pakketten was uitsteken, dus dikke pluim voor Sam en zijn team!

Boven verwachting!

Ook ons bedrijf heeft een goede relatie met Mooierr, de levering in december met eindejaarsgeschenken was naar volle tevredenheid verzorgd. Ze begrijpen daar snel wat er bedoeld wordt .

Een geweldige ervaring

We kenden het bedrijf niet, maar vanaf de eerste mail tot het in ontvangst nemen van de pakketten was super. Goede service ook.

Leuk, mooi en creatief!

Op een leuke en creatieve manier pakketten samengesteld. Heel erg tevreden!

Prettige communicatie, snel handelen en fijne mensen!

Ik had op korte termijn kerstpakketten nodig en werd op een snelle maar ook manier geholpen. Alles op tijd binnen gekregen! Super tevreden!

van inspiratie tot levering achter de deur verrassend

wat we gezien hebben is dat het team van Sam de regie voert, zodat er mooie dingen ontstaan , die just in time bij ons zijn geleverd. #waardering!

Positieve ervaring!!!

Er werd goed meegedacht bij het uitzoeken van een attentie voor ons personeel. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering en bedrukking van de artikelen, kortom we hebben een positieve ervaring!

Mooie stijlvolle producten

In december hebben wij voor Mooier gekozen om de kerstpakketten te leveren. Professioneel denken ze met je mee. De reacties op de stijlvolle producten van iedereen was heel positief!

Goed contact goede service en levering

Leuk contact gehad en mooie sleutelhangers gekocht.

Gewoon goed geregeld!

Kwaliteit, juiste uitleg, en snelle services

Leuke ideeën en leveringsbetrouwbaarheid is top!

Ons team is altijd erg blij met de verassingen die Mooierr telkens weet te bieden!

Goed geregeld, volgens verwachting

Voor alle medewerkers een leuk vogelhuisje met Paaseitjes besteld. Leuk ingepakt, goed op de hoogte gehouden over de levering en netjes ingepakt afgeleverd! We kregen veel enthousiaste reacties van onze medewerkers

Supersnelle levering!

Op korte termijn moest e.e.a. geregeld worden. Geen probleem bij Mooierr! Ze denken mee en regelen het! Complimenten voor de supersnelle levering! Ook voor het uit handen van nemen van de zorg!

Over Mooierr

Het tastbaar maken van merken en het tastbaar maken van waardering. Dat is ons vak. Jouw merk maken we tastbaar met kwalitatief hoogwaardige producten en een sterke focus op origineel personaliseren. Net dat stapje meer wat je van Mooierr mag verwachten. Jouw waardering maken we tastbaar met functionele geschenken die onderscheidend zijn in kwaliteit en design. En die blijven hangen. Je merk versterken? Je relaties of personeel waarderen? Bel Mooierr! 0577 491 189