Ik ben zeer tevreden over XLeasy

Ik ben erg goed geholpen door XLEasy. Goede service, duidelijk en snelle communicatie! Ik raad het zeker aan.

Goede communicatie

Snelle en goede communicatie . Auto bevalt super

Erg klantgericht en snel.

Ik heb het contact erg fijn ervaren. Reageerde snel op mailtjes en waren ook makkelijk telefonisch te bereiken. Het enige wat ik jammer vond was dat het niet mogelijk was om een proefrit voor een auto aan te vragen via XLEasy, als je dat wilt maak je zelf een afspraak met een lokale dealer.

Lekkere snelle afhandeling

Ik heb door bemiddeling van XLeasy snel mijn privatelease-auto ontvangen. Professionele en snelle afhandeling, precies zoals je hoopt. Kortom fijn zaken doen!

Fijne afstemming/communicatie.

Prima afstemming gehad om de auto van mijn keuze binnen 2 weken geleverd te krijgen. Top service en communicatie.

Goede service en betrouwbaar.

Zeer tevreden!

De communcatie en service van Xleasy is uitstekend! De auto ook netjes optijd en ondanks de huidige corona maatregelen toch een leuke aflevering gehad. Het infotainment systeem van de auto laat het af en toe te wensen over, verder een heerlijke auto.

Snel tot een goede overeenkomst gekomen!

Fijne contactmomenten en goede service, heel blij met de medewerking! Gewoon erg goed geholpen.

Dit kan netter

Op zich is alles in orde, Toyota Yaris aangeschaft, fijne auto. Contact met lease-maatschappij ging keurig en vragen werden snel beantwoord. Puntje waar op gelet moet worden: Tijdens de onderhandelingen diverse malen aangegeven dat levering via dealer Zaandam gewenst was, en er werd gezegd dat dat in orde kwam. Toen ik het leasecontract ontving stond daar als afleverplaats Ridderkerk, dus wederom gevraagd om aflevering Zaandam. Ja hoor, dit kwam in orde, Ridderkerk stond gewoon standaard in het contract. Met dealer in Zaandam afspraak gemaakt om oude auto in te leveren en prijs afgesproken. Toen de auto daadwerkelijk geleverd werd ontving ik een telefoontje uit Ridderkerk dat zij de auto kwamen brengen. Eh nee, die zou via de dealer in Zaandam worden geleverd. Kortom: dealer Zaandam boos en daardoor kregen we de helft van de afgesproken inruilwaarde. Ook kreeg ik nogal een hoge rekening tankkosten na aflevering (ja gebruikelijk, maar de benzineprijs was erg laag op dat moment), en was er 100km van die tank opgereden ivm de afstand Ridderkerk-Zaandam (waar ik dus niet om gevraagd had).

Goedendag, Zoals per mail al aangegeven en besproken vinden ook wij het erg vervelend dat dit zo gelopen is. Een klein foutje heeft zo vervelende gevolgen. Uiteraard zullen wij er zorg voor dragen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. We zijn blij om te horen dat de auto bevalt en we hopen dat je hier ook met veel plezier in blijft rijden de komende jaren. Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn dan mag je ons natuurlijk altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Mark Hendriks namens het team van XLEasy

Goed en snel

Zeer snelle reactie via de mail. Denken met je mee. Auto liet even op zich wachten maar dat lag aan de dealer.

Fantastische service

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Snelle en vriendelijke reacties per mail, super servicegericht en behulpzaam. Hartelijk dank voor je begeleiding en hulp bij het aanschaffen van mijn 1e lease auto. Ik heb het zeer positief ervaren. Ik ben super blij met mijn Suzuki Ignis. Hij rijdt echt heerlijk.

Fantastische service

XL Easy heeft ons goed geïnformeerd en Pascal en Ivo zijn vriendelijke, behulpzame medewerkers. We zijn erg blij met onze auto!

XLEasy, top ervaring!

Hartelijk dank voor jullie begeleiding en hulp bij het aanschaffen van onze lease auto. Wij hebben het zeer positief ervaren.

Goed!

erg fijne contacten via mail en telefoon

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Steeds weer viel mij op dat hij erg klantgericht is. Snelle en vriendelijke reacties per mail, behulpzaam waar nodig en goed met mij meegedacht. Kortom : erg fijne ervaring. Contract staat op naam van mijn vrouw Ingrid |Lemmink, de contacten waren met mij. vriendelijke groet, Fons

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Goed en snel geholpen

Heerlijke auto. Opel Corsa

Wij hebben de auto opgehaald in Amersfoort waar we super werden ontvangen. Alles werd uit gelegd en daat werd ook ruim de tijd genomen onder het genot van een bakje koffie/thee. Het nieuwe model Opel Corsa is een heerlijke auto om in te rijden. De GS line is ruim en comfortable ingericht. Heeft ook veel accessoires en rijd lekker. Ligt goed op de weg.

Snel en goed geholpen. Met andere woorden aan te bevelen voor iedereen !!!!

Zeer tevreden over de service

Nog niet lang klant maar voor dusver is alles duidelijk en ontvang ik op alle vragen snel en duidelijk antwoord. Auto rijd perfect en de afhandeling bij het ophalen van de auto verliep ook soepeltjes. Zeer tevreden!

Heel goed geholpen met het bestellen van mijn nieuwe lease auto! Helemaal blij ook toen ik hem ging halen want hij is nog mooier dan ik had verwacht.

Goed geregeld super

Alles netjes en vlot verlopen. Een goede services Groetjes Stefan

Gastvrij ontvangst !

Citroën C3 opgehaald volgens afgesproken tijd. Ontvangst vriendelijk. Formaliteiten afgehandeld onder genot van koffie. Uitgebreide uitleg van de nieuwe auto. Als geheel laat het een verzorgde indruk achter.

Fijne auto

Het is een fijne auto.

Het was een plezierige ervaring om met XLEasy zaken te doen

Een vlotte afhandeling en keurige af levering

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen door het team van xleasy. Het contact met xleasy verliep heel erg goed. Snel en duidelijk antwoord. Absolute aanrader!