Uitstekende service en een hele mooi auto !

Super blij met de service die ik van jullie heb gekregen echt bedankt !

Zeer snelle en soepele communicatie.

Na het plaatsen van mijn bestelling verliep alles heel snel. De gewenste auto was voorlopig niet op voorraad maar Pascal had er toch nog een gevonden. Iets beter en luxer aangekleed. Het verschil in prijs was niet heel groot dus daarom deze genomen. Een kleine drie weken later stond hij voor de deur te glimmen. Ben er erg blij mee. Pascal en Ivo bedankt voor de top service. Ga zo door !.

Prettige samenwerking zonder kleine lettertjes

Vandaag onze prachtige corsa GS line via Xleasy mogen ophalen bij Henri & Herman Opel Amersfoort. De samenwerking was van A tot Z zeer prettig en ook de overeenkomst was volledig en transparant zonder tal van stiekeme uitknijp voorwaarden. Wij hebben de nodige contracten opgevraagd en vergeleken en voor onze wensen nergens een betere deal kunnen vinden. De communicatie met Pascal was prettig, persoonlijk en professioneel zonder enige vorm van druk. Dit is onze eerste lease auto en ben blij deze te hebben afgesloten bij Xleasy. In vergelijking met sommige andere (vaak grotere jongens) een absolute verademing!!

Super geholpen en duidelijke uitleg

Ik ben super blij met mijn nieuwe auto. Voor mij was private lease nieuw en dus had ik heel wat vragen. Pascal van XL easy nam uitgebreid de tijd om ze te beantwoorden en ook toen even niet duidelijk was wanneer de auto geleverd zou worden, werd dit snel door XL easy opgepakt en ontving ik binnen een uur verduidelijking. To zover ben ik dus super tevreden.

Goed geregeld

Na enige vertraging in de levering is alles uiteindelijk goed geregeld en rij ik met veel plezier rond in mijn leaseauto.

Snel geregeld, bij vragen snel antwoord, top!

Super blij met mijn i10, ik kom van een volvo v70 af maar niks te klagen super auto. Alles snel geregeld, snel antwoord op vragen, tot nu toe alles top👍

snelle levering en prettig contact

Prettige ervaring met XL easy. Goede deal met mijn Hyundai i10. Ondanks dat de kerst en neiuwjaar had ik hem in de tweede week van januari al in bezit. Via de mail vriendelijk contact gehad en snel een reactie op eventuele vragen. Het opsturen van het contract en andere documenten ging gemakkelijk.

Je word fantastisch geholpen door het personeel van xleasy.

Ik werd fantastisch geholpen door de medewerkers .Doen niet moeilijk als je meerdere vragen hebt en beantwoorden die zo dat je het begrijpt.

Prima autootje

Prettig verlopen,afspraken goed na gekomen

Super snel

Mede door xl easy had kon ik binnen 2 weken al rijden in mijn nieuwe auto!

Top geregeld

Na de benodigde documenten waaronder het financiële plaatje te hebben verzonden, wat af en toe vrij stroef ging... Ging het daarna eigenlijk vrij vlot en werd de auto ver voor de verwachte leverdatum afgeleverd. De auto werd prachtig glimmend voor de deur afgezet, in een woord top service!

Alles top geregeld

De auto kon snel geleverd worden en rijdt fantastisch. Contact via de mail gaat snel en duidelijk. Ik krijg altijd heel snel antwoord terug. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren!

Niets op aan te merken

Auto is geheel volgens afspraak geleverd en voldoet aan al onze verwachtingen. We zijn er zeer tevreden mee en zullen een ieder die in een lease auto geintreseerd is jullie zeker aan bevelen. Vriendelijke groet Marty en Jeanette

Super!

Bedankt voor de goede service! We hebben inmiddels onze nieuwe auto opgehaald en zijn er erg blij mee.

No nonsense, snelle reactie en prima prijs/kwaliteitverhouding

Zowel tijdens het proces rondom het kiezen van de gewenste auto en de aanvullende pakketten, als bij afhandeling van contract en levering auto: alles verliep snel, correct en naar wens. Het was nooit teveel als je achteraf toch nog een vraag had. De levering verliep uiteindelijk ook 5 weken sneller dan vooraf ingeschat. We zijn inderdaad erg blij met de auto, het voelt alsof hij van ons is. We zullen er zuinig op zijn!

Tot nu aan toe alleen maar LOF! Goede duidelijk uitleg, snelle reacties op vragen via de mail. Ik kan niets negatiefs bedenken. Ga zo door!

Fijne communicatie, heldere uitleg.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Ik kreeg tot mijn grote verbazing heel snel reactie en goedkeuring op de online aanvraag! Alles was eigenlijk duidelijk, te mooi om waar te zijn dacht ik. Ik had 1 vraagje en ook daar kreeg ik snel duidelijkheid op. Al met al een super service en ik ben super blij met me auto.

Deskundig, scherpe prijs en klantvriendelijk

Heldere offerte. Duidelijk contract. Snelle reactie op evt vragen en zeer klantvriendelijk. Mijn ervaring is top. Geen punten ter verbetering! De auto volgens afspraak geleverd. Kleine attentie gekregen bij het tekenen van het contract wat onze vakantie extra leuk heeft gemaakt. Waarvoor nogmaals dank. En dan de prijs; scherp! We wilde een kleine aanpassing aan de auto waar Dennis een mooie deal voor heeft gemaakt in samenwerking met de dealer. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden!

Zeer tevreden mede dankzij snelle levering!

Vriendelijk op weg geholpen snel een lease auto te vinden. Jullie doen zich erg veel moeite en ieder contact is super positief verlopen: Communicatie verloopt zowel telefonisch als per email correct. Auto thuis netjes afgeleverd. Makkelijker kunnen jullie het niet maken. Dankjewel !

het ging helemaal top!

we waren zo enthousiast over onze auto dat we na een aantal weken bang dat de auto niet meer kwam haha

Goed geregeld.

Goede samenwerking met de dealer.

Helemaal blij met mijn nieuwe auto en jullie hulp daarbij

Fijn dat als ik vragen heb, ik direct antwoord krijg. Fijn dat je een vaste contactpersoon hebt die heel snel bereikbaar is. Inmiddels is auto geleverd, hij rijdt heerlijk. Hoop dat ik veel veilige kilometers mee mag maken.

Duidelijk, scherp en snel

Goede ervaring, snelle service. Duidelijk en helder. Ga zo door!

Helemaal top

Goede ervaring, zeer klantvriendelijk en snel in reageren.