Prima geholpen met opstellen offerte

Uiteindelijk gekozen voor private lease rechtstreeks bij Volkswagen, maar de hulp van XLEasy in het offerte traject was meer dan uitstekend. Snelle reacties op vragen / veranderingen en prettige communicatie.

Persoonlijk, vlot en vriendelijk in de oriëntatiefase

We hebben XLEasy gevraagd om private-lease offertes op te vragen voor bepaalde modellen. Zij zijn de enige die dat netjes en vlot doen. Andere sites geven niet eens de mogelijkheid. Letterlijk; je vindt soms een auto waarop je bepaalde opties wil en dan wil weten welk maandbedrag dit dan betekent. XLEasy geeft hier antwoord op. Reageren zo snel als mogelijk en denken daarbij ook mee. Uiteindelijk kiezen we ervoor om een 2e hands auto te kopen, maar als het Private Lease zou zijn geworden, dan was XLEasy onze keuze.

Je bent geen nunmer!

Mijn totale ervaring is dat ik mij geen nummer voelde. Dit kwam door de vriendelijke benadering en doen net even een stapje extra voor je om iets uit te zoeken. Tot op heden erg fijn en dus zeer blij met de ontvangen auto.

De afhandeling van keuze t/m aflevering van de auto heb ik als zeer prettig, en goed ervaren.

De auto heb ik via de website uitgekozen. De rest ging bijna vanzelf. XLeasy heeft de auto keurig netjes afgeleverd, en daarmee bedoel ik volgens verwachting en op tijd. De voorwaarden en het contract waren voor mij volkomen duidelijk, dus ook daarin geen verrassingen.

Heel erg tevreden!!!

Pascal van XLEasy heeft mij super goed geholpen met het vinden van een nieuwe Polo, naar mijn wensen. Snelle reactie en goed geregeld. Ik ben er super blij mee! De service bij de dealer ‘Pouw’ was ook uitstekend! Dank jullie wel!

grandioos

Bij het zoeken naar de door mij gewenste KIA Niro Hybrid Executive Line in de kleur Gravity Blue ben ik omdat KIA Tilburg deze uitvoering niet eerder kon leveren dan met een levertijd van 5 maanden uit nieuwsgierigheid (op de avond dat ik een leasecontract bij KIA Tilburg wilde tekenen) op internet gaan zoeken naar andere aanbieders. Zo kwam ik via geweldige interactie van Leaseauto.nl al de volgende dag bij XLeasy terecht. Daarna ging het razend snel en veel en véél beter dan ik ooit kon bedenken. Die dag kreeg ik van Reinoud Miggels van Leaseauto.n te horen dat XLeasy (Mark Hendriks) ál aan het zoeken was en daarna kreeg ik het mooiste nieuws van 2020: Mark vond precies de auto die ik, al wekenlang zocht bij KIA garage De Beer in R'dam met een mogelijke levertijd van 1 maand! En ook nog met veel gunstigere condities en een gigantisch financieel voordeel van meer dan 60 euro per maand (betekent dus bij mijn contract van 36 maanden zo'n dikke 2.200 euro voordeel). Ik bedank nogmaals XLeasy voor hun snelheid van handelen (door hun goede marktkennis) en de zeer prettige wijze van communiceren waarmee het leasecontract tot stand is gebracht. En bij leven en welzijn neem ik over 3 jaar weer met jullie contact op. Groetjes van een uitermate tevreden klant.. Hans M. Alphen N-B.

Fijne directe transparante partij

Makkelijk contact en directe feedback. Heel snel en transparant een passende privat e lease deal gesloten. Concurrerende prijzen. Een aanrader.

Echt top!

Het contact met Pascal verliep vlekkeloos, Pascal reageerde altijd heel snel en vriendelijk. Ik wilde graag een accessoire toevoegen aan de auto, ondanks dat de auto enige tijd in bestelling stond, heeft Pascal dat kunnen regelen. De auto is netjes afgeleverd, met een heerlijk flesje wijn. Kortom echt top, ik zou XLeasy zeker aanbevelen.

Duidelijke communicatie, alles klopte perfect

Vlot en vakkundig geregeld

Alles loopt hoe je verwacht hoe het hoort te lopen. Ik ben zeer tevreden. Jullie hebben een zeer tevreden klant.

XLEasy heeft “KLANTVRIENDELIJKHEID” zélf uitgevonden!

Vanaf het eerste (telefonische) contact zijn wij positief verrast door de persoonlijke benadering van deze voor ons nieuwe leasemaatschappij. Erg fijn een vaste leaseadviseur -Mark- te hebben, dan weten beide partijen snel wat er speelt. Wij kijken uit naar een langdurige (60 maanden) samenwerking. Chapeau!

ik vondt het raar dat de auto niet bij xleasy stond, maar bij de seat dealer om de hoek. verder prim

mijn vorige leasemaatschappij kwam mijn oude auto op halen en binnen bij xleasy wisten ze van niets en zijn daarom weer huiswaarts gekeerd, waardoor ik een mail kreeg dat ik mij niet aan de afspraak hield.

Heerlijke auto!

Wat een super fijne stille auto! Rij comfort is echt fenomenaal! Ik ben dik tevreden! Service vanuit XLEASY was als van ouds; fantastisch

Very good customer service

Pascal was very responsive and patiently answered all my queries. The overall leasing process was very smooth and simple.

De beste prijs en kwalitiet verhouding

Al 5 jaar verder en 2 autos een blije klant ))) elke keer weten ze een top service te leveren!!!

perfect

De ervaring met xleasy is in 1 woord perfect.De onderlinge communicatie via email is buiten gewoon goed verlopen. Mij vragen omtrent lease werden binnen no time beantwoord door Pascal van xleasy. Zeer goede bekwaamde vakmensen.

Gemakkelijk om een private lease auto aan te schaffen tegen een goede prijs

Tot nu toe tevreden! Van aanvraag tot bezorgen van mijn auto verliep alles zeer soepel. Goede communicatie en goed bereikbaar.

Goede service, duidelijk en snelle communicatie! Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden met de auto maar ook met de communicatie en de vriendelijkheid!

Goede service en informatie

Goede service en informatie op al mijn vragen.

Zeer goed geregeld

Heb op een heel prettige manier zaken gedaan met XLeasy. Wel zou de behandeling van vragen iets vlotter kunnen. Maar dit was voor mij op zich bezwaar! Maar misschien een aandachtspunten!

Snel, duidelijk en zeer vriendelijk!

Vanaf het begin contact gehad met Pascal. Een professional die op elke vraag een duidelijk antwoord geeft, daarnaast ook zeer vriendelijk in de omgang. De vragen worden binnen maximaal 24 uur behandeld en keurig beantwoord. Zeer tevreden een volkswagen polo comfortline aangeschaft. Tot nu toe een blije “eigenaar” van deze wagen. Op naar meer!

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen!

Ik heb zeer prettig contact gehad met XL Easy. Snelle service en zeer prettig om mee samen werken.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen bij het aangaan van private lease . Vriendelijk contact en goede raad om toch iets meer uit te geven om zodoende het eigen risico te verlagen ! Verder prima email en telefonisch contact met snelle reactie !

Levering van de auto ging naar wens.

Zoals gezegd de levering van de auto ging naar wens. En de auto rijd uitstekend, ben daar zeer tevreden mee. De auto was geheel rijklaar, was verrast dat het een afneembare trekhaak was. De tank was ook vol, aangezien ik had verwacht dat ik zou moeten tanken en had de indruk dat dat een service was, maar grappig kreeg uiteindelijke de volledige rekening voor de volle tank. Dit vind ik enigzins een minpuntje, vandaar alleen een 7, anders had het hoger uitgevallen. Zou naar mijn mening een service en/of soort welkom moeten wezen en had niet eens een hele vole tank hoeven te wezen. Het aanbevelen zet ik op dit moment op Ja, maar uiteindelijk moet dat uiteraard nog blijken de komende 4 jaar of dit verdient wordt, maar ik ben positief.

Met hun vriendelijke service heb ik niks te klagen, ik ben echt tevreden mee. Zij hebben mij goed geholpen met het beantwoorden van mijn vragen.