Er zouden meer verkopers moeten zijn als Pascal mee denkend en zeer positief.helemaal supper

Goede service. Snel contact en persoonlijk contact. Zelfde dag antwoord terug.

Snelle en vriendelijke service, en ook erg duidelijk en compact.

Alles ging super snel en makkelijk en vrijwel alles kon digitaal (zonder afspraak), wat voor mij fijn was vanwege afstand. Ivo en Pascal zijn vriendelijk en behulpzaam. Het enige puntje aan kritiek, is dat ik mij opgejaagd voelde m.b.t. het opsturen van het contract. Op de dag dat ik het contract binnen had kreeg ik al een mail of ik het weer retour wilde sturen, ik heb wel even een momentje nodig om op zijn minst het contract te lezen als ik het eenmaal binnen heb! De volgende dag heb ik het contract op de post gedaan, en ook toen kreeg ik meteen weer een mail. Mijn tip dus: heb geduld :)

Prima service!

Via XL easy mooie Seat Ibiza kunnen leasen en helemaal naar eigen wens samen gesteld. Naderhand nog rekening nummer wijzigen ging ook moeiteloos, met recht easy!

Geweldig van A tot Z

Geweldige service vanaf de aanvraag van de offterte tot de levering van de auto. Veel uitleg gekregen en veel advies. Een echte aanrader!

Klantvriendelijk en snel

XLEasy hadden de scherpste prijs voor de auto die ik graag wilde. Het was snel geregeld via de mail en dat vond ik erg prettig. De communicatie was persoonlijk en modern, wat je ook verwacht van een private-leasemaatschappij.

Snel geregeld, goede service.

Binnen enkele dagen aanvraag afgehandeld en contract ondertekend. Levering auto binnen 2 weken na ondertekening contract.

Goede service, snel en zeer vriendelijk

In verband met contract verlenging aantal malen per mail contact gehad. Zeer snel antwoord ontvangen en duidelijke uitleg. Niets was te veel gevraagd als ik weer iets wilde veranderen. Vriendelijk en snel ontvangen bij het tekenen van het contract en bij het inleveren van de oude auto. Nieuwe auto snel geleverd!

Een klantvriendelijk bedrijf

Hele goede ervaringen tot nu toe. Zeer duidelijke website, alles klopt, perfecte prijs/kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke professionele medewerkers.

Snelle goede service

Omdat ik nog niet beschik over een vast contract, kon ik bij Xleasy terecht met een werkgevers verklaring. Snelle antwoorden over de mail en duidelijk in communicatie. Zeker een aanrader. Heel blij met mijn nieuwe VW Polo!

Service goed, informatie goed, kortom goed is goed.

Zie boven.

Vlotte en duidelijke communicatie

XLeasy helpt je snel en erg duidelijk. Als iets niets duidelijk is kom je ook nog eens gemakkelijk in contact met de manager etc. Als je private lease overweegt, dan moet XLeasy bovenaan je shortlist staan.

zeer goed en vriendelijk geholpen, snelle service

Via internet bij XLEasy terecht gekomen, met behulp van de duidelijke site al snel een scherpe offerte in de mailbox. In Apeldoorn vriendelijk ontvangen door Ivo en het contract doorgesproken en vervolgens getekend. Zelfde dag nog gebeld door de dealer en een afspraak gemaakt voor de volgende week om de auto op te halen. alles bij elkaar zeer tevreden.

Perfect - weinig papiergedoe, lekker persoonlijk en direct

Perfecte service. Niet veel van dat papiergedoe en 101 pagina's door te lezen om te weten wat je toch al wist. Lekker duidelijk, overzichtelijk, persoonlijk, snel contact en direct gewoon doorslaggevend in antwoorden en acties.

Snel contact, afhandeling en service van een prima auto.

XLeasy reageert snel op mails, is prettig in het contact en duidelijk in haar aanbod. Snelle levering van de auto, wat ik had gevraagd.

Top service

Super goed en snel geholpen door XLEasy. Zeker een aanrader!

Hele goeie service

Zijn elke keer snel en vriendelijk geholpen

Vlot, vriendelijk en vlekkeloos

Tot nu toe is alles vlekkeloos verlopen. Geeft hoop voor de toekomst!

Zeer goede transparante informatie gekoppeld aan een fair tarief

via de site en per mail was alles voorhanden wat nodig was voor een consument om tot een goed besluit te kunnen komen. Communicatie soms wat rommelig vooral rondom meetekenen partner. Dit is echter te wijten aan het feit dat de accountmanager niet kan besluiten over de toekenning maar dat doet de kredietafdeling. Blijft lastig dus.

Perfecte service

Hele goede service. Via de mail heeft Ivo snel gereageerd op de vragen die ik had. Offerte werd snel opgestuurd en ook werd er even contact opgenomen met de garage toen ik nog geen telefoontje had ontvangen. De nieuwe Opel Crossland X rijdt fantastisch. Ik kan XLeasy absoluut aanbevelen. Ik ben echt hartstikke blij en tevreden met de goede service.

Klantgericht en persoonlijke service

Goed meegedacht over de wensen en dit afgestemd op de mogelijkheden. Hierdoor was het mogelijk om snel te genieten van onze nieuwe leaseauto.

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Ik ben zeer positief over XLeasy, omdat er geen verrassingen waren. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Snel, zorgvuldig, volledig, betrouwbaar en zeer klantvriendelijk. Ik geloof niet dat ik ooit zo positief ben geweest over een lease maatschappij. Gr. Dion

uiteindelijk voor XLEASY gekozen omdat de auto Toyota C-HR Hybrid Premium 1.8 meer opties had meer km per jaar kon rijden met gunstige voorwaarden zoals minder-km is 6 cent terugbetaling/verrekening, dan de Toyota dealer zelf. Wij wilden de verrekening/nabetaling van meer/minder km pas bij einde contract. Gelukkig hebben wij destijds de extra km betaald, zodat bij inlevering auto de eindafrekening meeviel. Begripvol dat bij emigratie het contract vroegtijdig opgezegd dient te worden na anderhalfjaar bij een looptijd van 4 jaar. Paar keer contact opgenomen om onder andere hun in te lichten een calculatie te laten maken zoals prijs bij overname en slotbetaling, deden niet moeijk bij datum verschuiving van daadwerkelijke opzegging. Uiteindelijk een datum gekozen voor de inlevering van de auto. De inlevering ging voortreffelijk. Echt minieme gebruikerssporen mocht geen naam hebben aldus XLEASY. Al met al een bijzonder goede ervaring met XLEASy en ik kan het iedereen aanraden en de auto op zich reed voortreffelijk! Ik was er zelfs zo trots op dat ik aan hen vroeg waar en of ik een review kon schrijven.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Internet

Prima!
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders

Zeer tevreden ben ik over de manier hoe XLEasy de klant centraal zet, vriendelijk is en tevens de persoonlijke aandacht voorop zet. Ik heb contact gehad met Ivo en dat was zeer prettig. Verder de prijs is prima, voorwaarden duidelijk en alles gaat in overleg. Ik had nogal een negatief vooroordeel over leasemaatschappijen maar dat is hier totaal niet aan de orde! Ik rij nu met veel plezier een Peugeot 5008!
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders

Over XLEasy