Goede service en informatie

Goede service en informatie op al mijn vragen.

Zeer goed geregeld

Heb op een heel prettige manier zaken gedaan met XLeasy. Wel zou de behandeling van vragen iets vlotter kunnen. Maar dit was voor mij op zich bezwaar! Maar misschien een aandachtspunten!

Snel, duidelijk en zeer vriendelijk!

Vanaf het begin contact gehad met Pascal. Een professional die op elke vraag een duidelijk antwoord geeft, daarnaast ook zeer vriendelijk in de omgang. De vragen worden binnen maximaal 24 uur behandeld en keurig beantwoord. Zeer tevreden een volkswagen polo comfortline aangeschaft. Tot nu toe een blije “eigenaar” van deze wagen. Op naar meer!

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen!

Ik heb zeer prettig contact gehad met XL Easy. Snelle service en zeer prettig om mee samen werken.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen bij het aangaan van private lease . Vriendelijk contact en goede raad om toch iets meer uit te geven om zodoende het eigen risico te verlagen ! Verder prima email en telefonisch contact met snelle reactie !

Levering van de auto ging naar wens.

Zoals gezegd de levering van de auto ging naar wens. En de auto rijd uitstekend, ben daar zeer tevreden mee. De auto was geheel rijklaar, was verrast dat het een afneembare trekhaak was. De tank was ook vol, aangezien ik had verwacht dat ik zou moeten tanken en had de indruk dat dat een service was, maar grappig kreeg uiteindelijke de volledige rekening voor de volle tank. Dit vind ik enigzins een minpuntje, vandaar alleen een 7, anders had het hoger uitgevallen. Zou naar mijn mening een service en/of soort welkom moeten wezen en had niet eens een hele vole tank hoeven te wezen. Het aanbevelen zet ik op dit moment op Ja, maar uiteindelijk moet dat uiteraard nog blijken de komende 4 jaar of dit verdient wordt, maar ik ben positief.

Met hun vriendelijke service heb ik niks te klagen, ik ben echt tevreden mee. Zij hebben mij goed geholpen met het beantwoorden van mijn vragen.

Ik ben zeer tevreden over XLeasy

Ik ben erg goed geholpen door XLEasy. Goede service, duidelijk en snelle communicatie! Ik raad het zeker aan.

Goede communicatie

Snelle en goede communicatie . Auto bevalt super

Erg klantgericht en snel.

Ik heb het contact erg fijn ervaren. Reageerde snel op mailtjes en waren ook makkelijk telefonisch te bereiken. Het enige wat ik jammer vond was dat het niet mogelijk was om een proefrit voor een auto aan te vragen via XLEasy, als je dat wilt maak je zelf een afspraak met een lokale dealer.

Lekkere snelle afhandeling

Ik heb door bemiddeling van XLeasy snel mijn privatelease-auto ontvangen. Professionele en snelle afhandeling, precies zoals je hoopt. Kortom fijn zaken doen!

Fijne afstemming/communicatie.

Prima afstemming gehad om de auto van mijn keuze binnen 2 weken geleverd te krijgen. Top service en communicatie.

Goede service en betrouwbaar.

Zeer tevreden!

De communcatie en service van Xleasy is uitstekend! De auto ook netjes optijd en ondanks de huidige corona maatregelen toch een leuke aflevering gehad. Het infotainment systeem van de auto laat het af en toe te wensen over, verder een heerlijke auto.

Snel tot een goede overeenkomst gekomen!

Fijne contactmomenten en goede service, heel blij met de medewerking! Gewoon erg goed geholpen.

Dit kan netter

Op zich is alles in orde, Toyota Yaris aangeschaft, fijne auto. Contact met lease-maatschappij ging keurig en vragen werden snel beantwoord. Puntje waar op gelet moet worden: Tijdens de onderhandelingen diverse malen aangegeven dat levering via dealer Zaandam gewenst was, en er werd gezegd dat dat in orde kwam. Toen ik het leasecontract ontving stond daar als afleverplaats Ridderkerk, dus wederom gevraagd om aflevering Zaandam. Ja hoor, dit kwam in orde, Ridderkerk stond gewoon standaard in het contract. Met dealer in Zaandam afspraak gemaakt om oude auto in te leveren en prijs afgesproken. Toen de auto daadwerkelijk geleverd werd ontving ik een telefoontje uit Ridderkerk dat zij de auto kwamen brengen. Eh nee, die zou via de dealer in Zaandam worden geleverd. Kortom: dealer Zaandam boos en daardoor kregen we de helft van de afgesproken inruilwaarde. Ook kreeg ik nogal een hoge rekening tankkosten na aflevering (ja gebruikelijk, maar de benzineprijs was erg laag op dat moment), en was er 100km van die tank opgereden ivm de afstand Ridderkerk-Zaandam (waar ik dus niet om gevraagd had).

Goedendag, Zoals per mail al aangegeven en besproken vinden ook wij het erg vervelend dat dit zo gelopen is. Een klein foutje heeft zo vervelende gevolgen. Uiteraard zullen wij er zorg voor dragen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. We zijn blij om te horen dat de auto bevalt en we hopen dat je hier ook met veel plezier in blijft rijden de komende jaren. Mochten er in de toekomst nog vragen of opmerkingen zijn dan mag je ons natuurlijk altijd contacteren. Met vriendelijke groet, Mark Hendriks namens het team van XLEasy

Goed en snel

Zeer snelle reactie via de mail. Denken met je mee. Auto liet even op zich wachten maar dat lag aan de dealer.

Fantastische service

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Snelle en vriendelijke reacties per mail, super servicegericht en behulpzaam. Hartelijk dank voor je begeleiding en hulp bij het aanschaffen van mijn 1e lease auto. Ik heb het zeer positief ervaren. Ik ben super blij met mijn Suzuki Ignis. Hij rijdt echt heerlijk.

Fantastische service

XL Easy heeft ons goed geïnformeerd en Pascal en Ivo zijn vriendelijke, behulpzame medewerkers. We zijn erg blij met onze auto!

XLEasy, top ervaring!

Hartelijk dank voor jullie begeleiding en hulp bij het aanschaffen van onze lease auto. Wij hebben het zeer positief ervaren.

Goed!

erg fijne contacten via mail en telefoon

Voor mij was dit de eerste keer dat ik zaken heb gedaan met XLeasy. Veel contact gehad met Pascal. Steeds weer viel mij op dat hij erg klantgericht is. Snelle en vriendelijke reacties per mail, behulpzaam waar nodig en goed met mij meegedacht. Kortom : erg fijne ervaring. Contract staat op naam van mijn vrouw Ingrid |Lemmink, de contacten waren met mij. vriendelijke groet, Fons

Prima bedrijf

Prima bedrijf. Goed en snel geholpen

Heerlijke auto. Opel Corsa

Wij hebben de auto opgehaald in Amersfoort waar we super werden ontvangen. Alles werd uit gelegd en daat werd ook ruim de tijd genomen onder het genot van een bakje koffie/thee. Het nieuwe model Opel Corsa is een heerlijke auto om in te rijden. De GS line is ruim en comfortable ingericht. Heeft ook veel accessoires en rijd lekker. Ligt goed op de weg.

Snel en goed geholpen. Met andere woorden aan te bevelen voor iedereen !!!!