Fantastische service!

Via via kwamen wij uit op de site van XL Easy om een Mazda 2 te leasen. Omdat wij niet uit de buurt van Apeldoorn komen, vroegen wij of het mogelijk was om een auto bij de dealer bij ons te leveren/regelen. Pascal gaf aan dat hij hierachter aan zou gaan en hij heeft dit perfect geregeld. Geen gezeur, maar goede en snelle levering van de door ons gewenste auto!! De aflevering bij de dealer was eveneens super geregeld. Dus ik beveel ze zeker aan. Heb je vragen zijn ze bovendien goed bereikbaar, dat is ook een pluspunt. Dat is namelijk niet overal zo. Ben je op zoek naar een lease auto, ga zeker bij hen kijken.

Alles ging zoals het mij beloofd was.

Ik heb een afspraak gemaakt om de auto op te halen, en alles ging zoals gewenst. Vriendelijk en professioneel personeel. Heb eigenlijk geen opmerkingen over de manier waarop alles gegaan is. Al zou me volgende auto weet een p-lease auto worden, zou ik zeker terug gaan. Bedankt mannen!

Het duurde iets langer maar zeer tevreden!

Helaas heb ik bijna 2 maanden moeten wachten voor ik de auto in ontvangst kon nemen. Maar ben zeer tevreden over het snelle en fijne contact wat er tussen ons is gevoerd en het is een fijne prijs voor een heel mooi fijn autootje. Super bedankt!

Makkelijk, snel en vriendelijke personeel

Erg tevreden over de service van XLEasy. Al mijn vragen werden snel behandeld en het personeel is vriendelijk. Ook het in orde maken van alle papieren verliep voorspoedig. Binnen vier weken na mijn aanvraag had ik de auto al in mijn bezit.

Super!

Ik heb sinds 3 weken mijn eerste leaseauto. Een Citroën C1 feel. Ben er heel blij mee. Rijdt goed en ook zeer zuinig. En de leaseprijs per maand is prima. Bij vragen of onduidelijkheden wordt je gelijk geholpen.

Snel

Goede, snelle service

goed ervaring

Eerste keer dat ik een auto op basis van private lease heb. Ze hebben me goed te woord gestaan en alles netjes geregeld. Alles ging precies als volgens de afspraak, nog wat probelemen met de dealer waar ze me ook goed mee geholpen hebben.

Aanvraag snel geregeld en auto snel geleverd. Vriendelijke behandeling autobedrijf

Behulpzaam en snel

We hebben de auto nu een week of twee, maar het proces daarvoor had ik vrij veel vragen nog, maar ik kreeg altijd snel en vriendelijk antwoord. Er is weleens een miscommunicatie geweest, maar dat werd snel opgelost. Fijne mensen en fijne auto!

Perfect geregeld

Persoonlijke, vriendelijke en vlotte afhandeling aanvraag. Ook levering auto was goed geregeld en alles zonder problemen. De auto zelf bevalt trouwens ook!

Klantvriendelijk

Ik zou iedereen die een auto wilt leasen naar XLeasy gaan. Ivo en Pascal reageren snel op hun mailtjes en bij vragen kun je altijd bij ze terecht. Wij zijn ook blij met onze keuze van de auto!

helemaal top

auto zeer goed alleen is er iets in de versnellingsbak niet helemaal goed hij schokt teveel tijdens het optrekken

Vriendelijk en snel

Na 1e aanvraag snelle en vriendelijke terug koppeling. Ook later in traject bijna altijd binnen 24 uur reactie op vragen

Top geregeld!

Alles is goed verlopen. Goede service en je mails worden snel beantwoord.

Top auto top bedrijf

Auto is super en heel goed geholpen door jullie en lekker goedkoop ook zeker een aanrader

Uitstekende service

Je weet wat je wel/niet hebt. Transparant en scherpe prijs. Prima adviseurs!

Snelle en duidelijke communicatie

Dankzij de snelle reacties vanuit XLEasy wist ik al snel waar ik aan toe was. Omdat het een Kia betreft heb ik wel het nodige geduld moeten hebben, maar ook in dit proces werd ik niet teleurgesteld. Ik heb nu al de nodige kilometers gemaakt en tot dusver zonder problemen.

Snelle duidelijke service

Vanuit de aanvraag veelvuldig contact gehad met Ivo. Het contact verliep erg snel en vlot. Extra vragen waren geen moeite en doorgaans binnen 24 uur beantwoord. Er zijn duidelijke voorwaarden gecommuniceerd en de afhandeling van de aanvraag was ook erg snel. Naar alle waarschijnlijkheid zal ook onze tweede auto hier worden ondergebracht vanwege de goede ervaring

Super geholpen!

Ik ben super goed geholpen door Pascal en Ivo voor de keuze van de Suzuki Vitara stijl. Ik kon geen keuze maken qua auto’s maar deze 2 toppers hebben mij er doorheen geholpen en ik zou geen andere auto meer willen!

Geen enkel probleem gehad

Uitstekende service en resultaat Erg blij mee!

Een geweldige ervaring

Goede informatie.... super fijne auto

Ik ben tevreden hoe het verlopen ouds. Ben blij met mijn autootje

Ik ben heel blij met de Mishubishi Pace Star, automaat: hij rijdt perfect.

Dat ik blij ben met mijn nieuwe auto is dus duidelijk, maar ik heb twee probleempjes: ik moet de relatie gedurende mijn jarenlange ervaring met mij huidige garage (Vakgarage in Honselersdijk) opzeggen om naar een onpersoonlijk Mitsubishi dealer te gaan. Dat is meer een emotioneel probleem. Als tweede moet ik mijn oude auto zien kwijt te raken. Ik weet op dit moment nog niet hoe.

klasse geregeld.

goede duidelijke website, waardoor offertes en bestellingen goed verliepen. bij aanvullende vragen telefonisch goed en vriendelijk geholpen.

geweldige service

de warmte en beleefheid waarmee je behandeld wordt is perfect