Uitstekende service, snel én adaequat

Direct geholpen voor levering van een auto op korte termijn. Korte lijnen, persoonlijke benadering zowel mail als telefoon, kortom een aanrader.

Bedankt voor de mooie review, daar doen we het voor!

Wisselend

Het voortraject was prima. Aan het eind een stuk minder. Slechte aflevering zonder instructie. Tot twee keer toe dubbele foutieve communicatie met de financiële afdeling.

Hoi Paul, bedankt voor de feedback en goed dat je aangeeft waarover je niet tevreden bent. Heb je inmiddels een antwoord op je vraag omtrent de foutieve communicatie? Als dat niet het geval is, wil je dan contact met ons opnemen via info@xleasy.nl? Dan helpen we je verder!

Positief

Werd goed geholpen en begeleid in het voor proces. Alleen wat is miste was toen het auto geleverd werd, had ik verwacht dat ik meer informatie over het auto zou krijgen.

Bedankt voor je review en goed dat je aangeeft wat je gemist hebt. Mocht je aanvullende informatie wensen over de auto mag je ons altijd even langsgaan bij de dichtstbijzijnde dealer van het merk auto dat je rijdt!

Goed en snel geholpen bij het vinden van mijn lease-auto

Ik ben fijn geholpen bij XLeasy bij het vinden van mijn nieuwe auto. Ik werd altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk de perfecte auto uit kunnen kiezen.

Bedankt voor je mooie review, veel veilige kilometers gewenst!

Ideaal

Super bedrijf met echte mensen die alles voor je doen

Zeer goede ervaring en klantgericht

Vanaf het eerste contact tot aan de levering, zeer aangenaam en aanbevelingswaardig.

Goede en snelle respons op levende vragen

Zowel in het 'offerte/keuze stadium' goed begeleid door mijn contact persoon. Ook na aflevering van de auto waren er nog wat onduidelijkheden van mijn zijde omtrent de eindafrekening van de 'oude auto' . Echter door mijn contactpersoon is daar op snel een goed gereageerd.

Top service!!

Heel goed betreft de communicatie.

Niet wat wij hadden verwacht.

Wellicht hebben jullie mijn eerdere reactie nog niet gelezen. Geachte lezer, Na een maand de geleasede T-Rock in huis te hebben, heb ik het gevoel dat mijn klacht wordt afgewimpeld met de opmerking het mijn eigen probleem te zijn en dat Xleasy er niets aan kan doen. Na wel overwogen een contract aan te gaan voor 4 jaar (Volkswagen VW T-Roc 1.0 TSI 81kw/110pk STYLE met kenteken L-410-HX). Ben ik er automatisch vanuit gegaan dat de functie Apple-Carplay bij dit contract aanwezig zou zijn. Nu blijkt dit bij het afleveren van de auto niet het geval te zijn en deze functie een extra is die zelf bekostigt zal moeten worden. Een behoorlijke tegenvaller voor zo'n auto met een pittig maandbedrag. Opmerking vanuit XLeasy was dan ook, dit was uw keuze voor dit type auto en is niet ons probleem, met als extra opmerking: "Zoals de dealer al aangaf kun je de optie wel gewoon achteraf nog laten toevoegen. Je kunt dit bij elke officiële Volkswagen dealer doen. Hierbij heb je de keuze om dit zelf direct te betalen of de kosten hiervan te verwerken in je contract. Ik snap dat dit erg vervelend voor je is. Maar helaas is het voor ons niet mogelijk om in te schatten welke opties een klant wel of niet op een auto verwacht”. Nu zijn wij maar voor de eerste optie gegaan en de kosten privé te betalen. Heb dan ook een afspraak gemaakt met de dealer (POUW). Deze kwam na 2 uur met het bericht dat het absoluut niet mogelijk is bij deze auto! Het verkooptype (A113CX), deze auto dus, wordt niet vrijgegeven voor deze functie. M.a.w. het is dus “niet” mogelijk om deze functie te activeren. Hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord, dat kunt u begrijpen en heb ik voor de zoveelste keer Xleasy deze domper laten weten. Weer krijg ik te horen dat dit ons probleem is. Naast het genoemde probleem ervoer ik i.p.v. klantvriendelijkheid een onzakelijke opstelling en een onvriendelijke bejegening.

Na heen en weer mailen een auto kunnen vinden echter...

Na heen en weer mailen met de vereisten en een getekend offerte helaas niet goed gegaan. Na een tijdje gelukkig wel een auto gevonden. Echter na 1 week heeft het al defecten zo heb ik bijna 1 week niet kunnen rijden omdat de spiegels niet open klapte na 1 week! Daarbij moet ik nu ca 3 weken wachten om het te laten repareren. Teleurstellend en ook nog eens niet een zelfde klasse vervangend vervoer.

Erg goed

Heel goed betreft de communicatie Snelle reactie bv bij een vraag

Geweldig.

Goede service, geweldig geholpen. Klasse

Kundig, snel, meedenkend, vriendelijk

Alhoewel vanuit mijn kant het tot geen deal is gekomen, was Pascal van de Braak mij tot grote hulp geweest. Communicatie via email en telefoon verliep snel en goed. Informatie verstrekking was duidelijk.

Zeer klantvriendelijk en kijken langer dan hun neus lang is

Reageren snel en zijn niet kort door de bocht als het om een hoge BKR registratie gaat. Denken mee voor een oplossing

Pas op!

Let goed opde kleine lettertjes bij dit lease bedrijf,kan je veel geld kosten!

Beste Arie, Wij betreuren je reactie en review, mede vanwege het feit dat de vermoedelijke reden waar contact over geweest is, het niet verkrijgen van een parkeervergunning, buiten onze invloedsfeer ligt. Mochten wij je alsnog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team XLEasy

Prima geholpen met opstellen offerte

Uiteindelijk gekozen voor private lease rechtstreeks bij Volkswagen, maar de hulp van XLEasy in het offerte traject was meer dan uitstekend. Snelle reacties op vragen / veranderingen en prettige communicatie.

Persoonlijk, vlot en vriendelijk in de oriëntatiefase

We hebben XLEasy gevraagd om private-lease offertes op te vragen voor bepaalde modellen. Zij zijn de enige die dat netjes en vlot doen. Andere sites geven niet eens de mogelijkheid. Letterlijk; je vindt soms een auto waarop je bepaalde opties wil en dan wil weten welk maandbedrag dit dan betekent. XLEasy geeft hier antwoord op. Reageren zo snel als mogelijk en denken daarbij ook mee. Uiteindelijk kiezen we ervoor om een 2e hands auto te kopen, maar als het Private Lease zou zijn geworden, dan was XLEasy onze keuze.

Je bent geen nunmer!

Mijn totale ervaring is dat ik mij geen nummer voelde. Dit kwam door de vriendelijke benadering en doen net even een stapje extra voor je om iets uit te zoeken. Tot op heden erg fijn en dus zeer blij met de ontvangen auto.

De afhandeling van keuze t/m aflevering van de auto heb ik als zeer prettig, en goed ervaren.

De auto heb ik via de website uitgekozen. De rest ging bijna vanzelf. XLeasy heeft de auto keurig netjes afgeleverd, en daarmee bedoel ik volgens verwachting en op tijd. De voorwaarden en het contract waren voor mij volkomen duidelijk, dus ook daarin geen verrassingen.

Heel erg tevreden!!!

Pascal van XLEasy heeft mij super goed geholpen met het vinden van een nieuwe Polo, naar mijn wensen. Snelle reactie en goed geregeld. Ik ben er super blij mee! De service bij de dealer ‘Pouw’ was ook uitstekend! Dank jullie wel!

grandioos

Bij het zoeken naar de door mij gewenste KIA Niro Hybrid Executive Line in de kleur Gravity Blue ben ik omdat KIA Tilburg deze uitvoering niet eerder kon leveren dan met een levertijd van 5 maanden uit nieuwsgierigheid (op de avond dat ik een leasecontract bij KIA Tilburg wilde tekenen) op internet gaan zoeken naar andere aanbieders. Zo kwam ik via geweldige interactie van Leaseauto.nl al de volgende dag bij XLeasy terecht. Daarna ging het razend snel en veel en véél beter dan ik ooit kon bedenken. Die dag kreeg ik van Reinoud Miggels van Leaseauto.n te horen dat XLeasy (Mark Hendriks) ál aan het zoeken was en daarna kreeg ik het mooiste nieuws van 2020: Mark vond precies de auto die ik, al wekenlang zocht bij KIA garage De Beer in R'dam met een mogelijke levertijd van 1 maand! En ook nog met veel gunstigere condities en een gigantisch financieel voordeel van meer dan 60 euro per maand (betekent dus bij mijn contract van 36 maanden zo'n dikke 2.200 euro voordeel). Ik bedank nogmaals XLeasy voor hun snelheid van handelen (door hun goede marktkennis) en de zeer prettige wijze van communiceren waarmee het leasecontract tot stand is gebracht. En bij leven en welzijn neem ik over 3 jaar weer met jullie contact op. Groetjes van een uitermate tevreden klant.. Hans M. Alphen N-B.

Fijne directe transparante partij

Makkelijk contact en directe feedback. Heel snel en transparant een passende privat e lease deal gesloten. Concurrerende prijzen. Een aanrader.

Echt top!

Het contact met Pascal verliep vlekkeloos, Pascal reageerde altijd heel snel en vriendelijk. Ik wilde graag een accessoire toevoegen aan de auto, ondanks dat de auto enige tijd in bestelling stond, heeft Pascal dat kunnen regelen. De auto is netjes afgeleverd, met een heerlijk flesje wijn. Kortom echt top, ik zou XLeasy zeker aanbevelen.

Duidelijke communicatie, alles klopte perfect

Vlot en vakkundig geregeld

Alles loopt hoe je verwacht hoe het hoort te lopen. Ik ben zeer tevreden. Jullie hebben een zeer tevreden klant.