Uitstekende service en fijne auto

In voortraject zeer goed geholpen door medewerkers van XLEasy. Direct en persoonlijk contact, meedenken en bovenal heel goed bereikbaar. Wat een verademing vergeleken bij vorige lease-organisatie. Auto (T-Roc) bevalt zeer goed. Tot op heden uitermate tevreden met onze keuze!

Snel geholpen en rij nu een toffe auto

Vriendelijk team, goede deal en contract zonder kleine lettertjes. Niks meer aan doen!

Vriendelijk, betrouwbaar. Ik heb 5 jaar zorgeloos in mijn auto kunnen rijden.

Ik heb 5 jaar zorgeloos kunnen rijden voor een lage prijs. Altijd vriendelijk en openstaan voor vragen. Zeer prettige ervaring.

Goed, duidelijk, en behulpzaam.

In mijn ervaring is XLEasy goed, duidelijk, en behulpzaam. Peugeot 108 is geen top auto, maar uiteraard betaalde ik ook niet voor een top auto.

We zijn zeer goed geholpen. De auto rijdt perfect. Echt een leuke sportieve auto.

Prima alles werdt goed geregeld

Alles is altijd prima geregeld ook als ik schade had werdt de auto gehaald en weer terug gebracht. Niks te klagen

Nooit problemen gehad.

4 jaar zonder problemen met de auto gereden.

Zeer slecht begin

Ben zeer tevreden met de auto, echter het contact met XLEasy laat tot op dit moment veel te wensen over. Allereerst hebben ze de startdatum verkeerd gezet. Waardoor ik meer zou moeten betalen, dan daadwerkelijk het geval zou zijn. Na een bericht van mij, wordt er een credit nota per e-mail verstuurd. Desondanks zie ik toch het teveel berekende bedrag klaar staan voor afschrijving. Ik stuur weer een e-mail met de vraag of dit wel goed gaat. Krijg een zeer denegerende reactie, sorry als we niet duidelijk waren, natuurlijk wordt het verrekend. Tot op de dag van vandaag (nu anderhalve week later; is het nog steeds niet gecorrigeerd). En heb ik dus nog steeds teveel betaald. Niet echt een goed vooruitzicht voor de komende jaren.

Beste mevrouw Abbenes, hartelijk bedankt voor uw review en vervelend om te horen dat u nog niet helemaal tevreden bent. U heeft van ons een mail gehad waarmee het probleem hopelijk is opgelost, wilt u hierop reageren? Voor verdere vragen kunt u ons altijd benaderen via [email protected]. Nogmaals bedankt voor uw feedback!

Geweldige service!

Goede service, goede communicatie. Auto was eerder klaar dan verwacht en in overleg eerder afgegeven. Ben er super blij mee!

Vakkundig bedrijf.

Inmiddels mijn 2e lease auto bij dit bedrijf. Met de eerste auto ondervonden wij enkele problemen welke onder dealer garantie zijn verholpen waarbij met 1 telefoontje alles zorgeloos werd opgelost. Nu dus onze 2e auto bij dit bedrijf gekozen en ik ga er blind van uit dat ik 4 jaar kan genieten van het autorijden. Al met al vind ik dit een vakkundig bedrijf waar men alles in duidelijke taal uitlegt en je zeker helpt met persoonlijk advies.

Uitstekende service, snel én adaequat

Direct geholpen voor levering van een auto op korte termijn. Korte lijnen, persoonlijke benadering zowel mail als telefoon, kortom een aanrader.

Bedankt voor de mooie review, daar doen we het voor!

Wisselend

Het voortraject was prima. Aan het eind een stuk minder. Slechte aflevering zonder instructie. Tot twee keer toe dubbele foutieve communicatie met de financiële afdeling.

Hoi Paul, bedankt voor de feedback en goed dat je aangeeft waarover je niet tevreden bent. Heb je inmiddels een antwoord op je vraag omtrent de foutieve communicatie? Als dat niet het geval is, wil je dan contact met ons opnemen via [email protected]? Dan helpen we je verder!

Positief

Werd goed geholpen en begeleid in het voor proces. Alleen wat is miste was toen het auto geleverd werd, had ik verwacht dat ik meer informatie over het auto zou krijgen.

Bedankt voor je review en goed dat je aangeeft wat je gemist hebt. Mocht je aanvullende informatie wensen over de auto mag je ons altijd even langsgaan bij de dichtstbijzijnde dealer van het merk auto dat je rijdt!

Goed en snel geholpen bij het vinden van mijn lease-auto

Ik ben fijn geholpen bij XLeasy bij het vinden van mijn nieuwe auto. Ik werd altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk de perfecte auto uit kunnen kiezen.

Bedankt voor je mooie review, veel veilige kilometers gewenst!

Ideaal

Super bedrijf met echte mensen die alles voor je doen

Zeer goede ervaring en klantgericht

Vanaf het eerste contact tot aan de levering, zeer aangenaam en aanbevelingswaardig.

Goede en snelle respons op levende vragen

Zowel in het 'offerte/keuze stadium' goed begeleid door mijn contact persoon. Ook na aflevering van de auto waren er nog wat onduidelijkheden van mijn zijde omtrent de eindafrekening van de 'oude auto' . Echter door mijn contactpersoon is daar op snel een goed gereageerd.

Top service!!

Heel goed betreft de communicatie.

Niet wat wij hadden verwacht.

Wellicht hebben jullie mijn eerdere reactie nog niet gelezen. Geachte lezer, Na een maand de geleasede T-Rock in huis te hebben, heb ik het gevoel dat mijn klacht wordt afgewimpeld met de opmerking het mijn eigen probleem te zijn en dat Xleasy er niets aan kan doen. Na wel overwogen een contract aan te gaan voor 4 jaar (Volkswagen VW T-Roc 1.0 TSI 81kw/110pk STYLE met kenteken L-410-HX). Ben ik er automatisch vanuit gegaan dat de functie Apple-Carplay bij dit contract aanwezig zou zijn. Nu blijkt dit bij het afleveren van de auto niet het geval te zijn en deze functie een extra is die zelf bekostigt zal moeten worden. Een behoorlijke tegenvaller voor zo'n auto met een pittig maandbedrag. Opmerking vanuit XLeasy was dan ook, dit was uw keuze voor dit type auto en is niet ons probleem, met als extra opmerking: "Zoals de dealer al aangaf kun je de optie wel gewoon achteraf nog laten toevoegen. Je kunt dit bij elke officiële Volkswagen dealer doen. Hierbij heb je de keuze om dit zelf direct te betalen of de kosten hiervan te verwerken in je contract. Ik snap dat dit erg vervelend voor je is. Maar helaas is het voor ons niet mogelijk om in te schatten welke opties een klant wel of niet op een auto verwacht”. Nu zijn wij maar voor de eerste optie gegaan en de kosten privé te betalen. Heb dan ook een afspraak gemaakt met de dealer (POUW). Deze kwam na 2 uur met het bericht dat het absoluut niet mogelijk is bij deze auto! Het verkooptype (A113CX), deze auto dus, wordt niet vrijgegeven voor deze functie. M.a.w. het is dus “niet” mogelijk om deze functie te activeren. Hier gaan wij natuurlijk niet mee akkoord, dat kunt u begrijpen en heb ik voor de zoveelste keer Xleasy deze domper laten weten. Weer krijg ik te horen dat dit ons probleem is. Naast het genoemde probleem ervoer ik i.p.v. klantvriendelijkheid een onzakelijke opstelling en een onvriendelijke bejegening.

Na heen en weer mailen een auto kunnen vinden echter...

Na heen en weer mailen met de vereisten en een getekend offerte helaas niet goed gegaan. Na een tijdje gelukkig wel een auto gevonden. Echter na 1 week heeft het al defecten zo heb ik bijna 1 week niet kunnen rijden omdat de spiegels niet open klapte na 1 week! Daarbij moet ik nu ca 3 weken wachten om het te laten repareren. Teleurstellend en ook nog eens niet een zelfde klasse vervangend vervoer.

Erg goed

Heel goed betreft de communicatie Snelle reactie bv bij een vraag

Geweldig.

Goede service, geweldig geholpen. Klasse

Kundig, snel, meedenkend, vriendelijk

Alhoewel vanuit mijn kant het tot geen deal is gekomen, was Pascal van de Braak mij tot grote hulp geweest. Communicatie via email en telefoon verliep snel en goed. Informatie verstrekking was duidelijk.

Zeer klantvriendelijk en kijken langer dan hun neus lang is

Reageren snel en zijn niet kort door de bocht als het om een hoge BKR registratie gaat. Denken mee voor een oplossing

Pas op!

Let goed opde kleine lettertjes bij dit lease bedrijf,kan je veel geld kosten!

Beste Arie, Wij betreuren je reactie en review, mede vanwege het feit dat de vermoedelijke reden waar contact over geweest is, het niet verkrijgen van een parkeervergunning, buiten onze invloedsfeer ligt. Mochten wij je alsnog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team XLEasy