Very good and fast service!

I am very satisfied that I printed my PhD thesis with Ridderprint. They were very professional and very fast with the answers to any email or problem. I had a very thigh time schedule for the printing and Ridderprint managed to send everything on time with a very good quality. Thank you!

Ridderprint heeft mijn proefschrift gedrukt en ik ben erg tevreden met het resultaat! Er werd altijd heel snel gereageerd op e-mails en ondanks dat mijn planning iets anders werd dan van tevoren besproken, zijn de proefschriften mooi op tijd geleverd. Ik zou Ridderprint zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Proefschriften

Het drukken van je proefschrift door Ridderprint kan ik aan iedereen aanbevelen. Ridderprint is een professioneel bedrijf welke zorgt voor goede kwaliteit met snelle communicatie en levering.

• Ervaring met: Proefschriften

Van de week heb ik mijn proefschriften kunnen versturen: ik ben er ontzettend blij mee! Goeie kwaliteit en alles zag er netjes uit. Fijne communicatie, er wordt goed met je meegedacht (ook als je belt dat de druk opeens moet wachten door problemen met de titelpagina) en er wordt snel gereageerd op vragen en mails. Ik ga Ridderprint zeker aanraden bij collega's!

• Ervaring met: Proefschriften

Ik ben erg blij met Ridderprint, snelle levering (ook als je vooruit loopt op de planning), snelle reactie op e-mails en vragen, mooi gedrukte proefschriften en uitnodigingen.

• Ervaring met: Proefschriften

Professioneel werk. Goede communicatie. Vriendelijk personeel.

• Ervaring met: Proefschriften

goede service van ridderprint en ook zeer goede begeleiding tijdens de vormgeving van marilou maes (persoonlijkproefschrift.nl). Het was geen eenvoudige opdracht ivm uitklapposters; erg tevreden met het eindresultaat!!! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het is een prachtig boekje geworden en de complimenten stromen binnen... dus bedankt!

• Ervaring met: Proefschriften

Ik heb Ridderprint zowel de lay-out als het printen laten uitvoeren en was over beiden heel tevreden. Er wordt heel snel en duidelijk gecommuniceerd, prijs is transparant en de kwaliteit is top. Kortom, een aanrader

• Ervaring met: Proefschriften

Ik ben heel tevreden over het werk van Ridderprint. Mijn proefschrift ziet er heel mooi uit. Alles liep precies volgens de planning, zowel de proefdruk als de definitieve levering werden keurig op tijd geleverd zoals ik het wilde. De communicatie was heel prettig en ik kreeg altijd heel snel reactie op al mijn wensen. Ik zou Ridderprint aan iedereen aanbevelen als drukker van zijn/haar proefschrift!

• Ervaring met: Proefschriften

Goede service, fijn contact en altijd snelle reactie. Erg prettig dat er zo snel geschakeld kan worden in de afrondende fase van je proefschrift.

• Ervaring met: Proefschriften

Ridderprint heeft de hele zorg omtrent het drukken van het proefschrift uit handen genomen. De kwaliteit is uitstekend, de service is fenomenaal, Robert heeft mij gedurende het proces constant op de hoogte gehouden. Alle vragen worden vrijwel direct beantwoord, zelfs laat in de nacht. Ook het doorsturen van de proefschriften naar verschillende adressen, in binnen en buitenland, was geen enkel probleem. Top kwaliteit voor een betaalbare prijs, JAZEKER! Ooh en een gratis gastenboek in de opmaak van mijn proefschrift :-) Een hele tevreden klant

• Kwaliteit

Persoonlijk contact heel waardevol; vragen snel en goed beantwoord; fijne begeleiding en perfecte levering van mijn proefschriften!

• Ervaring met: Proefschriften

Vragen worden snel beantwoord, ze zijn snel en flexibel en nemen werk uit handen voor je (ISBN aanvragen en boekjes naar de pedel versturen). Maar meest belangrijk, ik ben erg blij met de kwaliteit van het drukwerk. Kortom, ik kan Ridderprint van harte aanraden.

• Ervaring met: Proefschriften

Vanaf het eerste contact zeer professionele begeleiding. Ridderprint kent alle inns & outs van het publiceren van een proefschrift, dacht aan alles en gaf goed advies. Ik hoefde me nergens zorgen om te maken. Het boek is prachtig gedrukt. Bovendien is iedereen heel erg vriendelijk!

• Ervaring met: Proefschriften

Nadat ik bij vijf of zes bedrijven een offerte had aangevraagd was Ridderprint de enige die me telefonisch benaderde om de details door te nemen en daarna snel met een offerte te komen. Vanaf dag 1 dachten ze met me mee en uiteindelijk hebben ze de boekjes zelf nog een of twee dagen eerder dan afgesproken kunnen leveren.

• Ervaring met: Proefschriften

Uitstekende service van Ridderprint bij het drukken van mijn proefschrift. Ook de lay-out door hen laten uitvoeren waarbij ze goede suggesties hadden we tot een mooi eindresultaat zijn gekomen. Snelle communicatie, vriendelijke mensen!

• Ervaring met: Proefschriften

Ik heb mijn proefschriften bij Ridderprint laten drukken. Ik ben eigenlijk over alles heel tevreden. Ze zijn wat aan de dure kant, maar de kwaliteit is uitstekend.

• Ervaring met: Proefschriften

Het contact met Ridderprint was gemakkelijk en laagdrempelig. Ze waren altijd bereikbaar per telefoon en ook de e-mails werden direct beantwoord. Ze denken goed mee en helpen je goed bij het hele proces van de lay-out. Ze zijn duidelijk en helder in de afspraken en ik ben zeer tevreden over het eindresultaat!

• Ervaring met: Proefschriften

Ontzettend betrokken en kwalitatief goed bedrijf, communicatie is fantastisch en kwaliteit van de gedrukte proefschriften geweldig, ik kan niet anders dan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Over Ridderprint

Filter op Taal