Komt afspraak niet na

Ik vind dat de dierenkliniek Schellerlanden hun afspraak niet nakomt. Ik ben circa 12 jaar vaste klant voor de zorg van onze kat (gezondheid en voer). In 2018 haalde ze mij over van voer te veranderen met de aanbieding de zevende zak voer gratis. Nu het zover is weten ze niets meer van deze afspraak. De werknemer die mij dit aanbood werkt er niet meer. Ook als de werknemer mij met een vals voorwendsel heeft overgehaald vind ik dat je als ondernemer je verantwoordelijkheid moet nemen. Dit doen ze niet en dat stelt mij teleur. Wij vertrekken bij deze dierenkliniek.

Warm aanbevolen

Onze kat heeft vorig jaar vrij veel medische zorg nodig gehad. Ik ben daarom meerdere keren bij Schellerlanden/de Beer geweest. Ik ben zeer tevreden. Betrokken medewerkers, deskundig en met hart voor dieren.

super behandeld

onze poes muis was ontzettend ziek.we moesten haar laten inslapen. bij deze willen wij de arts en assistente hartelijk bedanken voor de geweldige begleiding.we hebben waardig afscheid kunnen nemen van muis. niets dan lof voor de hulp. nogmaals jullie zijn een super team. bedankt. hein borgmeijer.

In principe altijd een luisterend oor voor de poes/kater en het baasje

Een minpunt in de hele behandeling , dat er geen gesprek is over de kosten van de behandeling. We kregen laatst een rekening van € 355 , terwijl we er van gingen dat het om een bloedonderzoek, korte opname in de kliniek en een verdoving ging, buiten proportioneel deze rekening! Wij kunnen dit betalen dus mijn advies is aan de behandelaar eerst overleggen met het baasje over de kosten!

Weinig empathie

Vandaag onze hond in laten slapen .. Als gezin mag je er dan niet compleet (4) bij zijn. Dat is pittig, want onze hond was onderdeel van het gezin. Kreeg het gevoel dat we niet "alle" tijd hadden maar puur consult was van n kwartier. Had dit graag anders gezien... Euthanasie heeft impact, daar mag meer rekening mee gehouden worden.

Heel erg tevreden ben ik over deze dierenkliniek. Sympathieke medewerkers en professioneel. Al een paar keer kon ik vlak voor sluitingstijd komen en die flexibliteit waarder ik zeer. De praktijk is om door een ringetje te halen en men heeft hart voor de dieren. Top dus!

Belangstellend, aardig, professioneel

Je wordt gehoord en ze nemen alle tijd.

Goed tot zeer goed

Onze rottweiler Is altijd in goede handen Met name lineke is zeer begaan met diesel Heeft altijd het belang van de hond op de eerste plaats

Super dierenarts voor konijnen!

We zijn ooit bij Bieneke / Schellerlanden terechtgekomen omdat we op een site over konijnen hadden gezien dat ze gespecialiseerd hierin is. We zijn al heel vaak geweest en ons konijntje Flappie (2.0) heeft hier al veel baat bij gehad en had waarschijnlijk al twee keer niet meer geleefd zonder tussenkomst van Bieneke. We zijn ook een keer in het weekend geweest en ook dan is er uitermate veel zorg voor je dier (ons konijn).

Geweldig!!!!!

Ze hebben de onderscheiding ontvangen voor beste dierenkliniek in Overijssel en dat vind ik niet meer dan logisch. Wat een top team! Zoveel leed gehad met de poezekindjes, maar keer op keer fantastisch geholpen door deze kliniek. Ik kan me geen fijnere en betere kliniek wensen voor huisdieren dan dierenkliniek Schellerlanden.

Ik vind het een bijzonder prettige dierenkliniek. Ik kom er al 22 jaar met mijn katten. Zowel Bieneke als Rosan zijn deskundige dierenartsen. De behandeling is diergericht en mensgericht. Bij een spoedgeval kun je altijd heel snel komen en dat is een heel geruststellend idee. Mijn katten zijn daar in goede handen!

• Ervaring met: Konijnen

• Ervaring met: Honden

Meer verschillende dieren geweest. Voor allemaal goede zorg en aandacht.

• Ervaring met: Katten

we zijn al jaren in deze praktijk en zijn zeer tevreden gelukkig nu eindelijk stabiliteit kwa personeel dit vinden wij erg prettig

• Ervaring met: Honden

Deskundig, Betrokken, Duidelijk, "Klant" vriendelijk Goede prijs /kwaliteit verhouding

• Ervaring met: Honden

Ik ben zo blij met Bieneke en haar team. Zowel onze hond Bowie als poes Moes hebben een paar keer de dierenarts heel hard nodig gehad. En altijd staan de deskundige en betrokken dierenartsen en assistenten van dierenkliniek De Schellerlanden direct voor ze klaar. En nog een voordeel, geen lange wachttijden, je wordt altijd direct geholpen! Het feit dat onze hond altijd kwispelend naar binnen én naar buiten gaat, zegt volgens mij genoeg :-)

• Ervaring met: Honden

Wij hebben heel veel vertrouwen in Bieneke en haar assistentes. Zeer fijne en kundige dierenarts !

• Ervaring met: Katten

Geen bijzonderheden. Normale, vriendelijke behandeling. Goede toegankelijkheid.

• Ervaring met: Katten

Wij voelden ons meteen welkom. Zij waren zo lief voor onze 9 maanden oude pup. Hij komt er graag. Al die aandacht vindt hij geweldig. Ze stoppen 110% moeite in het helpen van je maatje. Iets wat ik nog niet bij andere klinieken ben tegengekomen.

• Ervaring met: Honden

Mijn lieve kater Pip van 4 jaar oud was een jaar eerder door een ander dierenarts gediagnosticeerd als 'plaskater' en geopereerd aan zijn plasbuis, maar na een jaar had Pip opnieuw dezelfde klachten. Door de vorige dierenarts werd daarom de conclusie getrokken dat Pip niet meer te behandelen was en ofwel naar een specialist zou moeten ofwel ingeslapen zou moeten worden... Gelukkig, na een second opinion door Bieneke zag de toekomst voor Pip er ineens een stuk beter uit! Bieneke voerde de eerdere operatie opnieuw uit met succes (terwijl dit een tweede keer een stuk moeilijker was) en maakte zo van Pip weer een vrolijk spinnende kater zonder blaas- en plasproblemen. Sindsdien (nu zo'n 1,5 jaar geleden) heeft Pip geen klachten meer gehad en zijn we blij met alle bonustijd en -knuffels. Dierenkliniek Schellerlanden heeft ontzettend veel betrokkenheid getoond en heeft de nek uitgestoken om een extra moeilijke operatie toch aan te pakken. De kritische houding van Bieneke en de kundige uitvoering van de operatie hebben Pip's leven gered. Bovendien heeft de kliniek gezorgd voor een goede communicatie met de dierenarts in Eindhoven tijdens de behandeling. Bovendien heeft de Schellerlanden na afloop haar feedback met de dierenarts in Eindhoven teruggekoppeld. Naar aanleiding hiervan zijn de dubbele kosten gerestitueerd. Kortom, wij zijn super dankbaar en blij met de behandeling en het resultaat van dierenkliniek Schellerlanden en weten zeker dat we hier in goede handen zijn!

• Ervaring met: Katten

Er werd goed geluisterd advies gegeven. Ik heb alle contact en de behandeling als zeer respectvol en warm ervaren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Katten

Zeer fijne kliniek, er wordt veel aandacht gegeven, ook aan ratten (wat niet bij alle klinieken zo is). Er wordt goed meegedacht, veel uitgelegd en er is alle ruimte om vragen te stellen. Zeker een aanrader!

• Ervaring met: Rat