Snel en goed

Mijn eigen website en de websites van een aantal klanten zijn gemaakt door Nordique. Het bouwproces verliep in alle gevallen gesmeerd. En als er eens iets is waar ik zelf niet uitkom, dan is de helpdesk snel en goed. Ik kan de diensten van Nordique van harte aanbevelen!

Stel amateurs

Drama met deze partij, van de regen in de drup met deze mensen. Zelden zulke amateurs meegemaakt. Nog duur ook nog. Licht het je graag toe dat je niet met ze in zee moet gaan.

Persoonlijke service en meedenkend

Nordique is een goede partner voor de marketing. Vanuit onszelf wordt richting gegeven, waarna Nordique met data de invulling geeft aan campagnes en de vormgeving en inhoud van de website. Beide partijen streven naar een goed resultaat, dit gaat gepaard met een goede samenwerking en heldere communicatie. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen als marketingpartner!

top!

Snelle service!

snel en service gericht!

Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Adequaat

Adequaat

Wij zijn erg tevreden over onze samenwerking met Nordique. Er staat inmiddels een prachtige website online en wij zijn supertrots op het resultaat! Bedankt Nordique!

• Resultaat

Bijzonder professioneel en kundig. Met name ook de communicatie snelheid is uitzonderlijk. Snel en doeltreffend! Vakkundig resultaat. Heb al diverse sites laten bouwen, maar nergens zo vlekkeloos verlopen als bij Nordique

• Resultaat

Bij de start is zeer goed geluisterd. We hebben precies gekregen wat we wilden. We hebben de site nu sinds december 2017. De houding van Nordique is pro-actief. Verfrissend, een verademing.

• Resultaat

Mooi team van enthousiaste mensen - prima product - goede prijs / kwaliteit verhouding.

• Resultaat

Nordique heeft kennis van zaken en heeft een goed werkend resultaat afgeleverd. Communicatief kan het hier en daar beter, maar uiteindelijk zijn we er altijd uitgekomen.

• Resultaat

Goeie club bouwers met verstand van zaken. Denken goed met je mee en stellen zich flexibel op.

• Resultaat

Heldere en duidelijke communicatie. Snelle doorlooptijden met goed eindresultaat. Al met al zeer tevreden.

• Resultaat

Prettig om 1 contactpersoon te hebben. Bij onvoorziene problemen komt Nordique snel in actie. Prettig, snel en resultaatgericht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima club. Prima samenwerking. Tijd om nu door te schakelen naar volgende fase: pro-actiever worden en nog sterker in communicatie worden.

• Resultaat

Voor mij betekent een acht geven het hoogste cijfer wat haalbaar is. Want in elk bedrijf valt er altijd wel iets te verbeteren.

• Resultaat

Snel, deskundig en persoonlijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De website en inschrijvingsaanpassingen gingen qua communicatie goed. De automatische adressering had toch wel voeten in de aarde die ik niet had voorzien. We zullen het evalueren. Advies over extra aanpassingen voor Veiligheid etc. was goed, zou ik eerder in het traject verwacht hebben.

Over Nordique

Vlekkeloze techniek gecombineerd met een juiste strategie: dat is de basis voor een succesvolle website. Een website die perfect aansluit bij de doelen van je bedrijf. Die de juiste samenwerking trekt. En die van een jaloersmakende kwaliteit is. Dat is wat we doen.