Ik heb 28 mei een jurk besteld voor een bruiloft. Nog steeds niets binnen. Geen reacties op de mail of telefonisch contact mogelijk. Bruiloft is al geweest, jurk nog steeds niet binnen. Staat al weken dat de bestelling onderweg is. Track en trace code werkt niet. Op e-mail krijg ik geen antwoord. Zeer slechte service. Oplichters.
Zeer representatief voorkomen (materieel, wagens enz).
Fijne communicatie en behulpzaam
De Groot is wel een bedrijf maar met verschillende afdelingen en contactpersonen. Over het algemeen benn ik tevreden maar heb net zoals vorig jaar weer regelmatig (vervelende discussies met de planning wat allemaal uiteindelijk wel weer goed komt) Vorig jaar heb ik gezegd dat het soms lijkt dat De Groot niet in de gaten heeft wie nu de klant van wie is. Daar heb ik soms last van, zou hierover gebeld worden vorig jaar door Marloes maar dit is nooit meer gebeurd. Wat echt goed gaat is de Proeflast en de communicatie met Nancy, bij haar word ik echt als een klant behandeld en niet als en supervisor die lastige vragen stelt. Ben tot begin augustus op vakantie daarna mag je contact me opnemen
Fijn om er zaken mee te doen. Alleen het transport op maandag is een criem.
Over het algemeen een goede samenwerking. Mis nog wel wat terugkoppeling op zaken o.a. vastlegging afspraken werkprocessen/afspraken. Ten aanzien van offertes, nu alleen DG referentie in mailsubject. Is niet handig voor de ontvanger. Voorkeur indien reply op mail offerteaanvraag.
Voor transport van liften een 9.5. Het terug gekomen gereedschap moet beter ingeboekt worden, nu blijft er te veel op netwerk staan. Bij manco van iets melding maken per mail naar aanvrager, nu krijgen wij een mail dat het order klaar is, naderhand blijk dat, af en toe niet alles geleverd wordt omdat het manco is. Toolsquid zou verbeterd worden, is nu een copy van het vorige programma, veel punten zijn opgegeven maar volgens mij ie er niks veranderd.
Beste Epie, dank voor je feedback! Waarderen wij zeer, wij gaan de punten meenemen. Groeten,Marloes
Ik zou graag iets meer duidelijkheid ontvangen in alle hijsmiddelen, gereedschappen, wat er mogelijk is bij de Groot Logistiek
Komt op sommige afdelingen goed over maar laat bij bestellingen soms wat stekkjes vallen. En wat bestellen vind ik de lijst moeilijk ingedeeld kan volgens mij wat een voudiger. Maar voor de rest positief.
denkt mee in oplossingen plezierig in omgang en contact
kudig en behulpzaam. Hangt van d eafspraken af die er gemaakt zijn met d eklant, maar 1 "De groot" voor alle zaken zou prettig zijn. Ik wil ervan uit gaan dat als ik iets met hijstechniek afspreek dat dit ook bij transport bekent is. Is handig voor eventuele dubbelingen. Voor transport kan ik duidelijk zijn dat ik daar zeer te spreken over ben, daar zouuden lle cijfers op een 10 uitkomen.
Het is lasting om een beoordeling te geven omdat de Groot uit verschillende afdelingen bestaat en natuurlijk uit verschillende personen. De samenwerking met nagenoeg alle medewerkers is prima. Ik kan me eigenlijk maar een negatieve ervaring herinneren met een persoon. Puntje van opbouwende kritiek is dat sommige medewerkers af en toe vergeten dat Kone de klant is van de Groot ipv andersom. Dit heeft denk ik vooral te maken met het feit dat Kone en de Groot bijna verweven zijn met elkaar. Gereedschap is vaak niet compleet (oorzaken zijn bekend) en af toe zijn de keuringsdatums niet afgestemd op de huurperiode. De mancolijsten zijn niet altijd even duidelijk en er worden vaak te veel lijsten verstuurd voor een netwerk. De bereikbaarheid is over het algemeen goed. Het zou alleen wel handig zijn om een overzicht te versturen met de werknemers van het kantoor en hun verantwoordelijkheid. Er gaan werknemers weg en er komen nieuwe maar daar kom je pas achter als je belt maar niet omdat het gecommuniceerd is. Vooral voor personen die jullie bedrijf niet goed kennen kan dit gemakkelijk zijn. Verder ben ik niet tevreden over hoe materialen van Wurth en via inkoop zijn te achterhalen. Ik probeer zoveel mogelijk deze materialen bij de shops van Wurth te laten komen omdat deze materialen vaak zoek raken. Dit heeft in het verleden ook tot discussie geleid met monteurs die materiaal op kwamen halen. Materiaal bleek gewoon aanwezig. Positieve ontwikkelingen: kwaliteit proeflast en toebehoren is prima (denk wel aan het afgeven van de documenten voor de inspecteur). GB online ziet er goed uit en is een verbetering op de oude versie.
de Groot werkt niet mee in het montage process. als er tijdens de montage iets mist moet dit special per laptop besteld worden, dit kan niet per ipad . de mensen zijn niet erg behulpzaam op dat moment. de bestel wijze van materialen en gereedschappen is niet veel verbeterd. ik hoop dat er veel verbetering komt.
Ik ben best te vreden.
Dobbeweg 30
2254AG Voorschoten
Oplossingen op het gebied van hijstechniek, logistieke diensten en materieel. Keuren en certificeren – ter plaatse, met mobiele werkplaatsen – onderhoud, revisie, apparatuur- en gereedschapsbeheer, verhuur, opslag, transport en advies. Specialistische kennis van hijs- en hefmiddelen, klimmaterialen, elektrische gereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen en blusmiddelen. Voor nationale en internationale klanten. Snel, efficiënt en kostenbesparend. Het werk moet immers doorgaan.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.