Uitstekend geholpen!!!

Alles heel goed uitgelegd en heel goed geholpen als er een vraag was.

Ge-Wel-Dig !!!

Professioneel, dynamisch en duidelijk team die eigenlijk alles voor je regelt. Kunnen overal antwoord op geven. Alles werd goed en snel geregeld. Top !!

Uitmuntend

Hele fijne man die alle tijd neemt met duidelijke uitleg welke voor iedereen te begrijpen valt. Ook het gevoel voor humor tussendoor in plaats van het standaard stijve notarisverhaal werd door ons zeker gewaardeerd. Voor notariswerkzaamheden in de toekomst zullen wij hier zeker weer terugkomen. Nogmaals dank!

Snel, prijs/kwaliteit uitstekend en menselijk!

Snel geholpen, meedenkend en snel in doorvoeren van wijzigingen. Prijs/kwaliteit zeker waard om vanuit Amsterdam die kant op te gaan.

Heel fijne en goede uitleg,heel persoonlijk

Zeer te vrede

Professioneel, deskundig advies

Wij wilden ons testament aanpassen en een levenstestament laten opmaken. Het intakegesprek verliep plezierig, deskundig en duidelijk. Onze wensen werden in een concept naar ons toegestuurd en na lezing en aanpassing door ons verwerkt. Bij ondertekening werden de essentiële punten uitvoerig besproken en toegelicht door de notaris. Ook dit ging op een professionele deskundige en duidelijke wijze. Kortom, wij hebben hier een goed gevoel over en zijn tevreden over de gang van zaken

duidelijke taal

ik raad waterland notariaat iedereen aan

Uitmuntend.

Zeer vriendelijk en goed uitgelegd. Onze vragen werden goed beantwoord in duidelijke taal.

Alert en klant vriendelijk!

Bij Waterland Notariaat zijn ze snel, scherp en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Leuk om de overdracht te tekenen

Wij hadden verwacht dat het erg saai zou zijn om te tekenen bij de notaris, dat er heel veel stukken en documenten letter voor letter voorgelezen zou worden. Rob was daarentegen een vrolijke, energieke en leuke man die het gezellig maakte en snapte dat we niet op alle teksten zaten te wachten. Ook brak hij het ijs door wat verhalen van vroeger erbij te pakken, wat hij had meegemaakt op zijn werk. In één woord was het een geweldige notaris!

Fijn gesprek en goede uitleg in een prettige sfeer!

Heel positief!

Een aanrader

Professioneel

Wij vonden het voorlezen en de uitleg van zowel de akte van levering als de akte van hypotheek zeer duidelijk en begrijpelijke taal. Wij hebben het als zeer vertrouwd en fijn ervaren.

Duidelijke uitleg en heel vriendelijk!

Alles goed en super snel geregeld door mensen met verstand van zaken

Alles super geregeld.

De fijnste notaris ooit meegemaakt. Dat iets heel formeels ook luchtig en met humor gepaard kan gaan is een verademing.

Zeer vriendelijk

Heel vriendelijk geholpen en ben zeer tevreden. R Foorthuis

Ik ben zeer tevreden over de uitleg, het gesprek en de algehele behandeling.

Uitgebreid voorgesprek. Uitstekende en klantgerichte uitleg. Zeer vriendelijke medewerkers.

Efficiënt

de ontvangstruimte in de gang te pover

Top service, beschikbaar- en bereikbaarheid. Zeker een aanrader!

Ik heb gebruik gemaakt van de legalisatie diensten. Allemaal netjes afgehandeld en bij herziening nogmaals aangepast waar nodig omdat dat de wens was van het land waar de legalisatie heen moest.

Zeker tevreden!!

Goede correspondentie en nette afhandeling, voor een goede prijs.

Duidelijk en vriendelijk

Onze eerdere ervaring met een notaris ( circa 20 - 25 jaar gelden ) waren zakelijker en afstandelijker dan deze ervaring. Je komt er uiteraard niet dagelijks maar wij vonden het een gezellig, duidelijk en vriendelijk geheel.

Passeren van de (hypotheek)akte ging vlot, maar er werd wel tijd genomen voor vragen en kort gesprekje.

Prima geholpen

Ervaring was prima. Was er voor het oversluiten vsn ren hypotheek, alles was duidelijk.