Prachtige schuur geplaatst!

Ik heb een mooie schuur door BOHA laten plaatsen. Vanaf het begin ben ik goed begeleid en het eindproduct is prachtig! Ik ben erg blij met mijn schuur en complimenten voor de mannen!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Overig
  • Kent u nog iemand die mogelijk ook interesse heeft in onze produkten en diensten? N.v.t.

Goed geholpen, aanrader!

Afgelopen weken een prachtig bijgebouw laten plaatsen. Vanaf het begin af aan ben ik goed geholpen en geadviseerd. Qua prijs kwamen ze ook gunstig voor de dag in vergelijking met andere bedrijven. Ik ben blij dat ik met Boha in zee ben gegaan. Er staat nu een prachtig bijgebouw waar we nog lang van gaan genieten!

• Ik ben: N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? N.v.t.

Gewoon zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Wat een heerlijk bedrijf is BOHA systeembouw. Gewone Brabantse gezelligheid, een prachtig familiebedrijf dat mooie kwaliteit levert tegen een goede prijs. Goede communicatie en planning. Gewoon top dus. Tjeerd Bosma

• Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Geweldig bedrijf, onze complimenten.

Wij zijn ontzettend blij met onze garage die door BOHA Systeembouw is neergezet. ( hadden we veel eerder moeten doen) Vanaf het begin onze ideeën neergelegd bij de mensen van BOHA, die hebben meegedacht, geluisterd, gewijzigd waar nodig, en perfect uitgevoerd. Dank voor de strakke planning, de bezorging van de materialen en niet te vergeten de hard werkende mannen die de garage gebouwd hebben. Wij zullen uw bedrijf zeker aan bevelen. Hartelijk dank. Familie Siemonsma - Hes Dirkshorn ( Noord Holland)

• Ik heb ervaring met: N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Mond tot mond
  • Kent u nog iemand die mogelijk ook interesse heeft in onze produkten en diensten? Nee

Fijn bedrijf om mee te werken. Behulpzaam en professioneel.

Ik heb door BOHA een garage laten plaatsen, dit is goed gegaan. Mijn vragen werden snel en goed beantwoord en ondanks de drukte in de bouw is alles soepel verlopen en staat er nu een prachtige garage.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? N.v.t.

Duidelijke uitleg , snelle bouw .

Na op locatie te wezen kijken kreeg ik ook duidelijke uitleg over de mogelijkheden en enkele goede adviezen . Bouwploeg op en top , hardwerkend , vriendelijk en correct . Prima en mooie afwerking Het tuinhuisje voldoet meer dan aan mijn verwachtingen . Meer een chalet dan tuinhuis . Ik ben zeker blij met Boha Systeembouw en heb het al kennissen aangeraden om eens te gaan kijken

• Contact met vestiging: Den Bosch
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet
  • Kent u nog iemand die mogelijk ook interesse heeft in onze produkten en diensten? Ja

zeer goed

harde werkers, verstaan hun vak. niks op aan te merken. fijne mensen om over de vloer te hebben.

• Contact met vestiging: N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: overige
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Wij vroegen, zij dachten mee, wij kregen precies wat we wilden

Het hele proces was een aaneenschakeling van goed doordachte bouwfasen. Bij de voorbespreking het meedenken en uitvoering volgens de planning die beloofd was Voor elke fase een goed gemotiveerd en vakkundig team, fundering, metselwerk, timmerwerk, dakdekkers, gootleggers en glaszetter. Project is een aanvulling op onze B&B, er komt een wellnes ruimte in, bouw bevat keuken, toilet, douche en relaxruimte. Fam. Janse Van Damme. B&B De Wijdauw Sara Beytsweg 6 4529JL Eede Zld NL [email protected] 0117351093

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Via internet

Goede kwaliteit, komen hun afspraken na!

Na veel heen en weer mailen (vragen van mijn kant, keurige offertes terug, gekozen voor BOHA, en daar (bijna een jaar na de bouw nog steeds erg tevreden over, duidelijke afspraken, tijdige levering en snelle en nette bouw met goede materialen. Kortom Super!

• Montage
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Ramen, Deuren, Garagedeur, overige

Amersflora

Topbedrijf zeer tevreden sympathieke medewerkers, flexibele benadering perfecte prijs/kwaliteits verhouding. Beveel eenieder aan zaken te doen met dit bedrijf

Alle afspraken en toezeggingen zijn nagekomen. Plezierige en professionele helpdesk (Hans Schepers). Alleen was het mij niet in 1e instantie duidelijk dat wij verantwoordelijk waren voor de afvoer van de grond en afval bouwmaterialen.

• Ervaring met: Garage

Vriendelijke mensen, zeer nette werklui en bereid om mee te denken als het nodig is. Afspraken worden gewoon nagekomen.

• Ervaring met: Tuinhuis

Na stormschade op18jan 2018 moesten 2 vernielde schuurtjes worden vervangen. Na enig zoeken is onze keuze gevallen op producten van BOHA, niet naast de deur, maar al met vertrouwen in hun producten. En terecht. Deze week staat hier innen 3 dagen een prachtige nieuwe schuur. Geplaatste door een zeer vakkundig en prettig werkend team van BOHA. Inmiddels door velen al bewonderd!! Complimenten!!!

• Ervaring met: Schuur

Duidelijke communicatie, hardwerkende vakmensen, heb tijdens de bouw goed advies gekregen en de bouwers hebben echt meegedacht, ben erg tevreden met eindresultaat.

• Ervaring met: Berging

Absoluut tevreden over hoe Boha schuur heeft gerealiseerd van begin tot eind!

• Ervaring met: Schuur

zeer bekwaam zeer netjes prijs kwaliteit zeer goed Mijn komplimenten

• Ervaring met: Garage

De snelle reactie op de aanvraag en natuurlijk de prijsstelling via de website gaf bij ons de doorslag om voor BoHa te kiezen We zijn hierna uitstekend begeleid voor- tijdens en na de bouw en genieten nu nog elke dag van ons prachtige Tuinhuys

• Ervaring met: Tuinhuis

Mooie recreatiewoning gebouwd. Absolute pre is dat het erg snel gebouwd wordt!

• Ervaring met: Recreatiewoning

Mooi tuinhuis. Met vakmanschap in no-time gerealiseerd.

• Ervaring met: Garage

Heb verleden jaar een ruimte laten bouwen in mijn achtertuin welke dienst doet als kantoorruimte. Ondanks de drukte is alles goed verlopen en ook last minute wijzigingen waren ook geen probleem. Bedankt mannen!

• Ervaring met: Atelier/Kantoor

Mooi tuinhuis laten plaatsen door BOHA. Alles soepel verlopen en het is een mooi tuinhuis/atelier geworden.

• Ervaring met: Tuinhuis

Prima kwaliteit geleverd en snel geplaatst zeer dikke duim voor de gravers, de metselaars en de voegers

• Ervaring met: Garage

Ondanks de negatieve recensies op internet toch gekozen voor Boha. Geen spijt van. Nette oplevering. Communicatie ook prima verlopen!

Prima aangepakt, behandeld en afgehandelen van A tot Z

• Ervaring met: Aanbouw

Over BOHA Systeembouw

Heeft u plannen om een tuinhuis, berging, garage, kantoor, clublokaal, paardenstal, schuur, aanbouw, of schutting te bouwen? Breng dan vrijblijvend een verder bezoek aan deze internetpagina of aan ons showpark. BOHA Systeembouw B.V. in het Brabantse Nuenen is een ISO 9001 gecertificeerd bouwbedrijf. De kans is groot dat u uw wens verwerkelijkt ziet tussen de vele getoonde gebouwen. Bovendien staat BOHA u met raad en daad bij voor de realisatie van uw plannen, van het begin tot het eind bouwt BOHA aan de hand van uw plannen en wensen. Naast de bestaande prefab systemen in beton- en houtbouw is er ook een systeem voor prefab skeletbouw.