Duidelijke communicatie en snel reactie. Top!
Ik kon mijn schade heel makkelijk via de app opgeven. Binnen enkele dagen had ik bericht en was mijn vergoeding geregeld. Super fijn zo snel!
Goede en snelle service.
Goed
Alles duidelijk. Snel alles opgemeten. Duurde iets langer vanwege de drukte en vakantieperiode. Maar daar hadden ze me gewoon over geïnformeerd. Ik hoefde niets te doen. En alles ziet er perfect uit. Blij dus.
Geweldig en zoals het hoort
Over het geheel prima ervaring.
Mijn ervaring met de check van de opgegeven schade was 1 en al wantrouwen. Ten eerste duurde een bezoek door een externe partij er lang en heeft deze persoon niets gedaan. De schade was aan het dak en daar heeft hij niet eens naar gekeken. Daarbij wordt een offerte van een aannemer in twijfel getrokken en eigen conclusies getrokken. Erg jammer.
Bedankt voor het doorgeven van uw recensie. Helaas beoordeelde u onze dienstverlening op meerdere punten als onvoldoende. Wij poogden u meerder malen telefonisch te bereiken en wij hebben uw voicemail ingesproken. Tot onze spijt hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Wij vinden het jammer dat wij u kennelijk niet goed van dienst konden zijn. Uit het contact met u kwam echter nergens naar voren dat u niet tevreden was over de behandeling van deze schade of dat u behoefte had aan meer informatie. Wij hadden bij deze, gezien het schadebedrag, een externe expert ingeschakeld. Het is de taak van een expert –die verder geen belang heeft bij de schade- om op basis van de door u aangeleverde stukken om de oorzaak en redelijke omvang vast te stellen. Pas nu vernemen wij dat er kennelijk een discussie is geweest over de omvang. Bij deze actie hebben wij echter geen signaal van u mogen ontvangen dat u over het bezoek van de expert niet op prijs stelde en heeft u geen gebruik gemaakt van onze uitnodiging om zelf een expert in te schakelen. Bovendien is er wel degelijk diverse malen mail- en belcontact met u geweest. Het spreekt voor zich dat we – indien wij een signaal ontvangen dat er iets niet naar tevredenheid gaat- wij hier proberen op in te spelen. Wij hopen u een eventuele volgende schade wel naar volle tevredenheid af te kunnen handelen.
Ben gewoon tevreden hoe het ging.
Snellen en keurige reparatie!
Ik had schade aan mijn laminaat, ik had hier uiteraard geen aankoopnota meer van. Na de schade verlangde woongarant een aankoopnota en een offerte voor nieuw laminaat. Ik heb ze toen gebeld dat dat niet heel logisch zou zijn omdat het beschadigde laminaat zo’n 4m2 bedroeg alleen is de ruimte zo’n 54m2 dus een offerte bij een officiële laminaatvloer zou veel en veel te duur uitvallen! Toch moest ik dat maar regelen volgens de mevrouw van woongarant! Toen woongarant de ‘offerte’ van enkele duizenden euro’s opgestuurd kreeg van mij zijn ze toch geschrokken denk ik want ze hebben een onafhankelijk schade expert ingeschakeld die uiteindelijk de schade heeft afgekocht met €500! Ik was hier in het begin al mee akkoord gegaan als woongarant mij dat geboden had.....alleen wilden ze persé een offerte hebben! Dus zonde van de tijd en het geld woongarant! Voor de rest helemaal geen klachten en de schade afkoop is snel afgehandeld!
Tevreden
Na het doorgeven van de schade, neemt Woongarant alles uit handen. Als klant geen "omkijken " meer naar.
Ik ben heel goed geholpen door u personeel .
Alles goed en snel geregeld mijn complimenten
Snel geholpen, aardige mensen gesproken die duidelijk uitlegden wat ik moest doen. Schade is ook snel vergoed. Enige nadeel is dat ik een aparte mail moest sturen met de vereiste documenten, omdat de bestanden te groot waren om te uploaden bij het indienen van het online schadeformulier.
We hadden enkeling schade en het is goed geregeld allemaal.
Er zijn een hoop verzekeringen die aan jullie een voorbeeld kunnen nemen. In mijn hele leven zijn jullie de eerste verzekering waar ik me niet als een, op voorhand bepaalde, zwendelaar voel. Ik ben nu 65 jaar en heb van jullie een hoge pet op. De mensen waarmee ik gechat en gesproken heb waren allemaal vol begrip en dachten ook mee. Geweldig.Heb helaas drie keer van jullie diensten gebruik mogen maken, maar alle drie zeer naar tevredenheid. Ik heb jullie aan aangeraden aan mijn kinderen.
Simpel en gemakkelijk geholpen. De daadwerkelijke schadeafhandeling duurde wat langer.
Goede service en goede afhandeling van de schade
De schade is na alle tevredenheid opgelost, nadat ik nog eens heb mogen uitleggen wat er gebeurt was heeft Woongarant de eerdere beoordeling aangepast. Daar ben ik erg blij mee.
Originele beoordeling
Door een ongelukje is de glazen lampenkap kapot gegaan! Nieuwe glazen lampenkap gekocht voor onze designlamp van 800 euro. De lamp ziet er als nieuw uit, maar toch 7 jaar oud. Wij kregen maar 25% van de dagwaarde terug. Beetje raar, als de nieuwe glazen kap 450 euro is. Wij hadden meer terug verwacht. Maar ja, het is niet anders.
Fijn om bij een schade te kunnen ervaren dat deze verzekering mij hierin bijstaat
Goed
Geen moeilijkheden en snelle betaling. Je werd goed behandeld en op de hoogte gehouden via de mail.
Vriendelijke en correcte schadeafhandeling.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.