Filters

9

Zeer goed geholpen van begin tot eind

Aanrijding met auto en later gingen de jongeren vervelend doen dat ik fout geweest zou zijn Woongarant herkende dit vervelende gedrag wel en stelde me gerust Dit gebeurde vaker als ze inmiddels vernomen hadden dat de no claim nogal zakte Dan ineens veranderde het verhaal En inderdaad advies opgevolgd hoe af te handelen het griffe taalgebruik en het heeft goed gewerkt alles prima verlopen Deze meneer van Woongarant deed net dat beetje heel veel extra om mij op me gemak te stellen je raakt toch in paniek Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

snelle service, correcte en accurate afhandeling schade

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers

Duurde langer dan verwacht maar dit lag m.i. met name aan de tegenpartij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer goed

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Ze doen precies wat je van een verzekering mag verwachten.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Prima!

Snelle afhandeling van schade. Vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle en duidelijke service.

Snelle, vriendelijke en duidelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel, vriendelijk en duidelijk

Ik bel en er word gelijk uitleg gegeven, ze zijn zeer vriendelijk en denken met je mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

We kregen de keuze en tijd voor de oplossing. Heel prettig

We kregen verschillende opties voor het vergoeden van onze schade. Ook kregen we ruim de tijd om te bedenken wat we wilden. Eenmaal gesloten besluit werd erg snel verwerkt. Erg tevreden over de gang van zaken en bereidwilligheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Onprettige man aan telefoon. Denkt totaal niet mee.

Vrouw gesproken, zeer vriendelijk. De man daarentegen wekte agressie op door zijn manier van communiceren. Had er volgens mij geen zin in.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en efficiënt

Erg tevreden. Mijn declaratie werd snel in behandeling genomen en naar tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

uiteindelijk goed

mbt verandaplaat; het is voor een verzekerde lastig om op 1ste plaats vrijblijvende offerte op te laten maken en zeker als het om verzekering gaat geen interesse of er word al bedrag extra berekend indien men de opdracht niet krijgt. is dat voor de moeite. bij opvragen van 3 offertes ben je dan al 350 euro kwijt indien de offerte dan ook nog niet goedgekeurd word door verzekering en daar word geen rekening mee gehouden. uiteindelijk via rw repair opgelost naar tevredenheid alleen mis ik nu een bewijs dat ik schade had dat door de verzekering is opgelost naar de tegenpartij!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

vriendelijke medewerkers; goed werk afgeleverd

werkzaamheden zijn binnen een acceptabele termijn uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding N.v.t.
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle professionele afhandeling!

Correcte, duidelijke begeleiding. Snelle professionele afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer goede service.

Vlotte en nette afhandeling van onze s chademelding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Meer dan behoorlijke afhandeling

Absoluut goed opgelost, Schade werd netjes opgenomen, vervolgstappen werden helder uitgelegd, Schade werd binnen ene week na vaststelling betaald. Woongarant meegenomen als verzekering na het verhuizen om de goede zorgen, en dat is absoluut een goede keus gebleken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Wel geholpen, duurde alleen erg lang

Ruit was stuk door warmte van binnen gebarsten. Bij schademelding per telefoon werd verondersteld dat ik zelf iets tegen het glas gestoten zou hebben en dat het glas van binnen niet van de warmte zou kunnen barsten. Dat was niet juist en klantvriendelijk. Daarna wel fijn dat glaszetter geregeld werd. Hoewel het vervolgens 2-3 maanden duurde voordat het probleem uiteindelijk verholpen was. Dit kwam om dat de goedkeuring vanuit Woongarant lang op zich liet wachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Heel goed

Snelle reactie ook snel is mijn schade aanvraag afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Schade melding netjes afgehandeld

Schade goed opgepakt en afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Behulpzaam en correct geholpen!

Goed en snel geholpen. Duidelijke instructies. Goede en snelle schadeafwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

zeer vlot en accuraat

Wij werden zeer correct geholpen en de verdere afhandeling ging zeer vlot. Goed gedaan! Lisette en Peter

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed en snel opgelost

Goed en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima service. Twee compleet nieuwe rolluiken na hagelschade

Via Woongarant had ik hagelschade aan mijn rolluiken gemeld. De rolluiken waren pas één jaar oud. Woongarant bood mij de optie voor vervanging met betaling van €150,- eigen risico. Dat was een mooi aanbod wat ik kreeg er twee nieuwe rolluiken voor terug incl. montage van een topmerk met Somfy-motor. Echter vind ik het jammer dat ik niet de optie had om waardevermindering op de oude rolluiken vergoed te krijgen in plaats van nieuwe. Behalve de hagelschade functioneerde ze nog prima. Het is misschien goed voor de economie om weer twee nieuwe rolluiken op te hangen, maar niet goed voor het milieu. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen vind ik een verzekering met vervangingsplicht niet meer van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

goede service, en snelle afhandeling

prima ervaring, goede opvolging

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.