Aanrijding met auto en later gingen de jongeren vervelend doen dat ik fout geweest zou zijn Woongarant herkende dit vervelende gedrag wel en stelde me gerust Dit gebeurde vaker als ze inmiddels vernomen hadden dat de no claim nogal zakte Dan ineens veranderde het verhaal En inderdaad advies opgevolgd hoe af te handelen het griffe taalgebruik en het heeft goed gewerkt alles prima verlopen Deze meneer van Woongarant deed net dat beetje heel veel extra om mij op me gemak te stellen je raakt toch in paniek Prima service
Zeer tevreden
Duurde langer dan verwacht maar dit lag m.i. met name aan de tegenpartij
Zeer goed
Goed
Snelle afhandeling van schade. Vriendelijk te woord gestaan
Hartelijk dank voor dit mooie cijfer!
Snelle, vriendelijke en duidelijke service
Ik bel en er word gelijk uitleg gegeven, ze zijn zeer vriendelijk en denken met je mee!
Wouw 5 sterren!! Daar doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling.
We kregen verschillende opties voor het vergoeden van onze schade. Ook kregen we ruim de tijd om te bedenken wat we wilden. Eenmaal gesloten besluit werd erg snel verwerkt. Erg tevreden over de gang van zaken en bereidwilligheid.
Vrouw gesproken, zeer vriendelijk. De man daarentegen wekte agressie op door zijn manier van communiceren. Had er volgens mij geen zin in.
Wat ontzettend jammer dat u onze dienstverlening als niet voldoende ervaart. Wij hebben uw dossier met de betreffende behandelaar geëvalueerd maar kunnen niet anders dan uit uw dossier afleiden, dat wij uw schade correct en voortvarend hebben afgewikkeld. De behandelaar heeft slechts gemeend u uit te leggen welke stukken wij nodig hebben en hoe het schadebedrag wordt bepaald onder aftrek van een eigen risico. Het spijt ons dat u dit niet zo heeft ervaren.
Erg tevreden. Mijn declaratie werd snel in behandeling genomen en naar tevredenheid afgehandeld.
mbt verandaplaat; het is voor een verzekerde lastig om op 1ste plaats vrijblijvende offerte op te laten maken en zeker als het om verzekering gaat geen interesse of er word al bedrag extra berekend indien men de opdracht niet krijgt. is dat voor de moeite. bij opvragen van 3 offertes ben je dan al 350 euro kwijt indien de offerte dan ook nog niet goedgekeurd word door verzekering en daar word geen rekening mee gehouden. uiteindelijk via rw repair opgelost naar tevredenheid alleen mis ik nu een bewijs dat ik schade had dat door de verzekering is opgelost naar de tegenpartij!!
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij zijn blij te vernemen dat wij de schadeherstelservice naar tevredenheid voor u hebben kunnen inschakelen. Onze schadebehandelaar neemt nog even contact met u op om te bekijken of wij u de gevraagde bewijsstukken kunnen toesturen.
werkzaamheden zijn binnen een acceptabele termijn uitgevoerd.
Correcte, duidelijke begeleiding. Snelle professionele afhandeling.
Snelle afhandeling
Vlotte en nette afhandeling van onze s chademelding.
Absoluut goed opgelost, Schade werd netjes opgenomen, vervolgstappen werden helder uitgelegd, Schade werd binnen ene week na vaststelling betaald. Woongarant meegenomen als verzekering na het verhuizen om de goede zorgen, en dat is absoluut een goede keus gebleken
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor! Wij zijn blij dat wij met u mee mochten verhuizen.
Ruit was stuk door warmte van binnen gebarsten. Bij schademelding per telefoon werd verondersteld dat ik zelf iets tegen het glas gestoten zou hebben en dat het glas van binnen niet van de warmte zou kunnen barsten. Dat was niet juist en klantvriendelijk. Daarna wel fijn dat glaszetter geregeld werd. Hoewel het vervolgens 2-3 maanden duurde voordat het probleem uiteindelijk verholpen was. Dit kwam om dat de goedkeuring vanuit Woongarant lang op zich liet wachten.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Inmiddels heeft onze schadebehandelaar telefonisch contact met u opgenomen en uitgelegd dat wij bepaalde vragen stellen om de oorzaak van de schade vast te stellen. Het is nimmer onze bedoeling geweest om u een verwijt te maken. Het spijt ons oprecht als dit zo op u is overgekomen. Wij streven er naar u bij een onverhoopte toekomstige schade beter van dienst te zijn!
Snelle reactie ook snel is mijn schade aanvraag afgehandeld!
Schade goed opgepakt en afgehandeld
Goed en snel geholpen. Duidelijke instructies. Goede en snelle schadeafwikkeling.
Wij werden zeer correct geholpen en de verdere afhandeling ging zeer vlot. Goed gedaan! Lisette en Peter
Goed en snel opgelost.
Via Woongarant had ik hagelschade aan mijn rolluiken gemeld. De rolluiken waren pas één jaar oud. Woongarant bood mij de optie voor vervanging met betaling van €150,- eigen risico. Dat was een mooi aanbod wat ik kreeg er twee nieuwe rolluiken voor terug incl. montage van een topmerk met Somfy-motor. Echter vind ik het jammer dat ik niet de optie had om waardevermindering op de oude rolluiken vergoed te krijgen in plaats van nieuwe. Behalve de hagelschade functioneerde ze nog prima. Het is misschien goed voor de economie om weer twee nieuwe rolluiken op te hangen, maar niet goed voor het milieu. In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen vind ik een verzekering met vervangingsplicht niet meer van deze tijd.
Bedankt voor uw beoordeling en feedback inzake de wijze van schade-afwikkeling. Wij nemen uw feedback ter harte voor toekomstige hagelschades waarbij wij de hersteller van te voren zullen vragen deze optie ook in overweging te nemen. Doordat wij in deze een schadeformulier van u hadden ontvangen waarop stond vermeld dat u gebruik wenste te maken van het herstel in natura traject, hebben wij onze schadeherstelservice voor u ingeschakeld om de schade te herstellen. Wij hadden de schade echter graag met u geregeld op basis van een waardevermindering als wij dit traject niet waren ingegaan.
prima ervaring, goede opvolging
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.