Klacht werd meteen in behandeling genomen en expert kwam schade vrijwel direct opnemen. Daarna vakman ingeschakeld om het te herstellen en telefonisch contact opgenomen om te vragen of het naar tevredenheid afgehandeld is.
Wat fijn dat uw schade alsnog naar tevredenheid is afgewikkeld. Hartelijk dank dat u dit met ons wilde delen!
Goede behandeling en meedenken
Na mijn schademelding werd de schadeclaim ik eerst afgewezen op bepaalde punten, dit ervaarde ik als vervelend omdat ik mezelf omschrijf als noodzakelijk schademelder en dus vrijwel nooit schade meld. Dit was te zien in mijn declaratiegeschiedenis. Uiteindelijk na in bezwaar te zijn gegaan wel schade vergoed gekregen Ik ben van mening dat het terecht is dat er zuinig met verzekeringsgeld moet worden omgegaan dus in deze zin ben ik tevreden dat er in eerste instantie geen compensatie werd toegewezen. Vriendelijke groet Koos Jentink
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat uw schade alsnog naar tevredenheid is afgehandeld!
Wederom super geholpen
Bedankt voor dit mooie compliment!
Zeer snelle en correcte afhandeling
mijn ervaring over woongarant dat alles in uitstekende staat is uit gevoerd. vriendelijke mensen en de schade werd snel afgehandeld
Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!
Snelle afhandeling en goede service
Snel en vlot afhandelen van zaken op een goeie eerlijke manier.
De man die de reparatie uitvoerde heeft het super gedaan, van te voren contact op genomen, dingen besproken en tijd afgesproken. niets dan lof. ook na afloop het schoonmaken prima tevreden.
Er zijn diverse medewerkers betrokken geweest bij de afhandeling van de schade. Documenten moest ik opnieuw opsturen, als ik nieuw iemand sprak, moest ik verhaal weer vertellen en ook zelf aangeven wat voorganger besproken had. De mails lijken automatisch verstuurd, omdat er eigenlijk geen informatie in staat. Ik moest steeds weer bellen voor informatie.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Helaas moeten wij constateren dat u niet tevreden met onze dienstverlening. Naar aanleiding van uw recensie hebben wij het dossier doorgenomen. In het dossier blijkt inderdaad het schadeformulier niet aangekomen of niet goed verwerkt. Het is echter niet bekend wat hiervan de oorzaak is. Mochten wij hier debet aan zijn geweest, dan bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan. We herkennen ons niet geheel in de overige kritiek. Gezien de aard van de zaak en werkwijze van de tegenpartij heeft de behandeling langer geduurd. Wij hebben u na ontvangst van de aansprakelijkheidstelling van de tegenpartij direct met u in verbinding gesteld om e.e.a. toe te lichten. In dit gesprek hebben wij u aangegeven dat de behandeling langer kan zijn dan bij een reguliere schade. Tijdens de behandeling wordt u enkel geïnformeerd als er van belang zijnde informatie naar voren komt; u wordt dus niet over elk bericht richting de tegenpartij geïnformeerd. Het is zeker niet zo dat wij ons bediend hebben van standaard e-mails richting u. Dit voorval is namelijk niet echt als standaard te kwalificeren. Wij hebben in ieder geval met de behandelaren besproken dat een dergelijke zaak in het vervolg via één contactpersoon verloopt. Wij hopen bij een volgende schade de kwestie wél naar tevredenheid voor u te kunnen afwikkelen.
Omdat mijn telefoon de economische looptijd heeft overschreden wordt het schadebedrag niet uitgekeerd. Dus als je zuinig bent op je spullen en de economie is dit je dank!
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent over de hoogte van de schadevergoeding nu u hier geen nieuw toestel voor kunt kopen. Helaas is uw schade correct vastgesteld en kunnen wij u geen hogere schadevergoeding in het vooruitzicht stellen. Zoals aangegeven, behoort uw toestel de inboedel, en is er op inboedel afschrijving van toepassing. Voor de wijze en termijnen waarin inboedelgoederen afschrijven hanteren wij afschrijvingstabellen die landelijk gebruik zijn en door het gros van de verzekeraars gehanteerd wordt. Electronische apparatuur schrijft vrij snel af doordat er steeds nieuwere versies op de markt komen en er veel technologische ontwikkelingen zijn die een versie vrij snel haar waarde doen verliezen. Dat is niet iets wat wij bepalen, maar een algemeen gegeven. In deze is de schadebehandelaar u nog tegemoet gekomen door een restwaarde uit te keren. Wij realiseren ons dat u hiermee geen nieuw toestel kunt aanschaffen. Echter, het zou in deze ook niet reel zijn om een geheel nieuw toestel te vergoeden als de huidige op termijn reeds aan vervanging toe zouden zijn. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Goed bereikbaar, klantvriendelijk, goed begeleiding Ik ben heel tevreden.
Goede en snelle service
.
1e contact was voldoende , 2e contact had wat vriendelijker mogen zijn. Verdere afhandeling was snel en duidelijk.
Eenvoudige en goede afhandeling van onze schade
Goed
Prima en adequate schade-afhandeling.
Na wat contact heen en weer is het netjes afgewikkeld en snel uitbetaald.
Afwikkeling schade duurt te lang. Moet heel veel stukken aantonen. Contactpersoon is slecht bereikbaar.
Wat jammer dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Het klopt dat wij meer informatie hebben opgevraagd dan gebruikelijk omdat deze gegevens noodzakelijk waren voor de verdere beoordeling van uw schadeclaim. Uit ons dossier maken wij echter op dat wij telkens binnen 2 werkdagen na ontvangst van de gevraagde informatie gereageerd hebben. Wij kunnen dan ook niet uit ons dossier herleiden waarom u zo ontevreden bent over de snelheid van de schade-afwikkeling en zouden het op prijs stellen als u dit wilt toelichten.
Ik heb een aanrijding gehad. Alles prima geregeld.
Goede en snelle afhandeling van de door ons geleden schade
Ik had mijn mobiele telefoon in huis laten vallen. Heb een mail gestuurd en kreeg binnen een dag reactie. Nadat ik alle spullen had opgestuurd stond het geld binnen 3 dagen op mijn rekening. Met een woord; top!!
Ik een schade aangemeld van mijn Mobiel. Na twee keer een aanvulling gedaan te hebben werd de schade afgedaan. Duidelijk werd uitgelegd wat er vergoed zou worden. De vergoeding stond heel snel op mijn rekening. Hele goede ervaring dus!
Het gehele proces van schade melden, aanleveren gegevens en beoordeling door Woongarant verliep eenvoudig, snel en goed.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.