Erg fijn contact en super snel afgehandeld
Ik ben erg goed geholpen door de vrolijke en behulpzame mensen van Woongarant. Erg blij dat ik klant van hen ben, een betere partij heb ik nog niet ervaren!
Ik wordt altijd goed geholpen en ben zeer tevreden
Snelle afhandeling Duidelijke mails Nu wachten tot de leuning wordt gerepareerd
de expert die ze gestuurd hebben is erg kortaf en heeft geen zin om zelf zaken te regelen, heb ik tevens allemaal zelf gedaan terwijl ik gebruik wilde maken van de reparatie service. niet zo'n probleem maar als dan alle financiën pas aan het einde betaald gaan worden(3 maanden) dan moet je zelf alles voorschieten en dat hoeft bij de reparatie service niet, uiteindelijk wel weer geregeld maar je kan er zelf achteraan en alles loopt via de expert die naar 3x mailen of bellen pas reageert. Het eind resultaat is wel goed alleen het duurde zo dus erg lang met wat frustratie
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de expert. De expert heeft inmiddels telefonisch contact met u hierover opgenomen. Mocht u het bij een onverhoopte toekomstige schade wenselijk vinden dat uw schade door onze herstel in naturaservice wordt geregeld, zodat u de reparatiekosten niet hoeft voor te schieten, kunt u hier ten alle tijden contact met ons over opnemen.
Originele beoordeling
de expert die ze gestuurd hebben is erg kortaf en heeft geen zin om zelf zaken te regelen, heb ik tevens allemaal zelf gedaan terwijl ik gebruik wilde maken van de reparatie service. niet zo'n probleem maar als dan alle financiën pas aan het einde betaald gaan worden(3 maanden) dan moet je zelf alles voorschieten en dat hoeft bij de reparatie service niet, uiteindelijk wel weer geregeld maar je kan er zelf achteraan en alles loopt via de expert die naar 3x mailen of bellen pas reageert.
Snel en vakkundig geholpen.
Alles perfect! Snel en eerlijk! Zonder gedoe ! Dankbaar!
De informatie en afhandeling is goed. Communicatie verliep gemakkelijk.
Snelle en vriendelijke service Geen gedoe
Na het breken van mijn telefoonscherm direct geholpen. Duidelijke verwachtingen en snel het bedrag gestort.
Goed en duidelijk.
Goede snelle afhandeling. Niet moeilijk om schade in te dienen.
schade is snel en adequaat afgehandeld
Ik heb de schade afhandeling als zeer langdradig en overdreven gecontroleerd ervaren. Het betrof een minimale schade van nog geen 250€ waar enorm veel tijd in heeft gezeten voor zowel mij als degene die mij aansprakelijk stelde voor de schade. Er moest tot 2x toe aanvullende informatie aangeleverd worden door zowel mij als de andere partij waardoor we het gevoel kregen dat wij niet geloofd werden. Het was zeker geen reclame voor jullie want de andere partij gaf aan dit nog nooit meegemaakt te hebben en het ook erg vervelend vond.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij hebben naar aanleiding van de door u toegekende cijfers direct het dossier doorgenomen. Bezien wij het dossier, dan kunnen wij ons voorstellen dat u de behandeling in verhouding tot het schadebedrag wellicht wat langdradig heeft ervaren. Graag lichten wij dit aan u toe. Het is bij een aansprakelijkheidsschade gebruikelijk dat de lezingen van alle partijen worden opgevraagd (ongeacht het schadebedrag), anders kan de aansprakelijkheid niet worden beoordeeld. Soms moeten we op een lezing terugkomen als deze niet duidelijk is of als deze afwijkt van de lezing van de andere partij. Wij hebben nimmer twijfels gehad aan uw moraliteit. Het spijt ons als dit zo op u is overgekomen. Kijkend naar de behandeltermijn is uw schade echter binnen de gebruikelijke termijn afgewikkeld. Wij hopen echter dat wij bij een volgende schade u wel naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Gewoon goed afgehandeld.
Prima!
Er word te gouw een oordeel en een menig gedaan En de klant het gevoel geven dat hij de boel oplicht. En ook mij laatste mail word niet beantwoord
Bedankt voor uw beoordeling. Wij herkennen ons niet in uw commentaar. Wij hebben uw schade naar eer en geweten beoordeeld. Er is nimmer twijfel geweest aan uw moraliteit. Tevens heeft de schadebehandelaar u nog een aanvullende uitkering verstrekt na ontvangst van uw bezwaar. Dit terwijl uw claim niet werd onderbouwd met bewijs. Wij hopen dan ook op uw begrip voor het feit dat wij u zonder de benodigde schadestukken geen aanvullende uitkering kunnen verstrekken. De schadebehandelaar zal dit in een separaat bericht nog nader aan u toelichten.
.....
Prima ervaring.
Het heeft duurde best wel een tijd voor dat het helemaal rond was, alleen denk ik dat woongarant niet heel veel in de hand had omdat het er ook derden waren waar contact mee was opgenomen.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer dat u onze dienstverlening onvoldoende heeft beoordeeld, te meer omdat uw schade in de basis niet gedekt is en wij deze schade uit service voor u hebben verhaald. Onze schadebehandelaar heeft u getracht telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. De reden dat het zo lang geduurd heeft was het gevolg van het feit dat de veroorzaker er erg lang over gedaan heeft voordat zij de schade betaald hebben. Hier hebben wij helaas geen invloed op gehad. Wij hopen bij een volgend schadegeval wel aan uw verwachtingen te kunnen voldoen.
Schade is netjes opgelost. We hebben gevraagd aan de glaszetter of er via jullie ook meteen een ventilatiesysteem bij geplaatst kon worden. Dat kon volgens hem wel maar dan kwamen er wel extra kosten voor ons bij. Het heeft daarna ( na twee keer bellen voor een afspraak) +/- 9 weken geduurd voor de nieuwe ruit is geplaatst. Ik heb het ventilatierooster contant betaald maar geen rekening gekregen van hem.
Nadat ik de schade had gemeld kreeg ik de volgende dag een vraag voor aanvullende info. dit heb ik ingediend en kreeg vrij vlot daarna het akkoord en het schadebedrag uitgekeerd.
In een aantal minuten was alles duidelijk.
Schade snel afgewikkeld
Na de schademelding aangegeven dat ik graag de schade hersteld zou zien door een bedrijf waar woongarant mee samenwerkt. Dus geen geld uitkeren maar herstelservice. Dit is uitstekend gedaan door een prima schildersbedrijf. Bedankt daarvoor
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.