Schade op door paarden aan hekwerk. Via de app alles snel en makkelijk kunnen doorgeven en regelen.
Contact met woongarant erg goed. Deskundige en vriendelijke medewerkers van woongarant. Oplossing niet tevreden over, ging over nieuw voor oud, we hebben nu een alternatieve katalysator onder de auto die meer lawaai maakt en de auto stinkt ook veel meer. Oftewel: we zijn er niet op vooruit gegaan, wat niet de bedoeling is. Dat begrijpen we. Nu zijn we er echter op achteruit gegaan en dat vinden we kwalijk!
Melding ging vlot. Expert reageerde zeer snel. Na goedkeuring snelle afhandeling van het geld. Top
Na onze schade heb ik eerst gebeld naar de klantenservice. Hier kreeg ik erg snel en vriendelijke mensen aan de lijn die me goed konden vertellen wat de bedoeling was. Toen heb ik al mijn gevraagde stukken in gediend en kreeg ik binnen enkele dagen te horen dat ik de dag waarde terug gestort zou krijgen. Dit bedrag was hoger dan ik had verwacht. weer een paar dagen later had ik het geld al op mijn rekening. dit is mij erg goed bevallen. dit was mijn eerste schade die ik sinds ons samen wonen (2013) hebben ingediend, ik hoop ook de laatste.. maar erg fijn om te weten dat we goed geholpen worden in tijden van tegenslag
Offerte gestuurd, paar dagen later alles duidelijk per mail ontvangen wat zal worden vergoedt.
De kosten van schade zijn helemaal vergoed en de responstijd was ondanks de storm heel snel! De buren moesten veel langer wachten op hun verzekering.
aanmelden schade was makkelijk en de afhandeling was snel
Goed, accuraat en snel!
Prima geholpen
Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door verschillende medewerkers en is de afwikkeling van mijn schade snel verlopen.
Wij zijn zeer te vrede hoe woongarant ons heeft geholpen, niets was te veel en alle vragen werden beantwoord.
Alles werd prima geregeld
Op zich goed Maar vervelend dat je zelf de restbetaling moet achterhalen op veroorzaker vd schade
Bedankt voor het beoordelen van onze diensten. U beoordeelt onze dienstverlening als ‘matig’ en u spreekt uw teleurstelling uit over het feit dat u een deel van de schade zelf moest verhalen op de veroorzaker. Bezien wij het dossier, dan hebben wij vrijwel direct na melding een glaszetter voor u geregeld. Wij hebben echter geen invloed op de eventuele snelheid van herstel door de glaszetter. Wij vinden het jammer dat deze actie door u als ‘matig’ werd beoordeeld. U heeft een eigen risico op uw polis. Voor dat deel van de schade is voor ons geen taak weggelegd. Omdat iemand anders verantwoordelijk is voor de schade kunt u waarschijnlijk op die partij de schade verhalen. Dat is iets waar wij u helaas niet in kunnen bijstaan.
Goed gedaan
Prima, doen wat ze zeggen te doen
goed, duidelijk, snelle communicatie, nette reminders
Schade ingediend er word veel papierwerk gevraagd maar de schade word pas laat uitgekeerd na herstellen. Medewerkers aan de telefoon erg klantonvriendelijk. Take it or leave it mentaliteit. Dat laatste is een goede tip, leave it!
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afwikkeling. Wij kunnen ons echter niet in uw commentaar herkennen en kunnen uit uw dossier ook niet opmaken dat uw dossier niet correct behandeld is. Wij doen ons uiterste best om een schade voor een klant zo goed mogelijk af te wikkelen maar wij dienen hierbij wel rekening te houden met de geldende regels en restricties.
Ik ontving snel een tegemoetkoming na geleden schade n.a.v. storm Ciara.
Alles zeer rustig bekeken en afgewerkt.
Goed geholpen. Geen poespas
Goede professionele afhandeling van schade claim
Waterschade van de buren. Woongarant heeft er alles aan gedaan om dit te verhelpen. Diverse metingen en lekdetecties verricht. Schade is perfect hersteld.
Wij zijn heel zuinig op onze telefoon, mijn man komt te struikelen telefoonscherm stuk krijg ik naar 30 euro vergoed terwijl de tekening 85 euro is. Zeggen jullie ja de telefoon is 3 jaar en negen maanden oud maar deze telefoon kan nog wel 3 jaar mee. Dus vandaar dit slechte cijfer.
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de hoogte van de schadevergoeding omdat u hiermee geen herstel kunt laten uitvoeren. Uit uw dossier blijkt dat de schade correct is vastgesteld. Bij het afwikkelen van inboedelschades, dienen wij de waarde van een goed vast te stellen. Zoals aangegeven is er op inboedel afschrijving van toepassing. Voor de wijze en termijnen waarin inboedelgoederen afschrijven hanteren wij afschrijvingstabellen die landelijk gebruik zijn en door het gros van de verzekeraars gehanteerd wordt. De afschrijving op apparatuur geschiedt vrij snel door nieuwe technologische ontwikkelen en nieuwe modellen die op de markt komen. Op de schadedatum was uw toestel economisch gezien total loss waardoor wij u nog 10% restwaarde als tegemoetkoming hebben doen uitkeren. Wij realiseren ons dat u hiermee niet tot reparatie kunt overgaan. Echter, het zou in deze ook niet reel zijn om de gehele reparatie te vergoeden nu de restwaarde van uw toestel lager is dan de reparatiekosten. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Uiteindelijk prima
Perfect, goed georganiseerd.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.